Постанова
від 07.02.2013 по справі 801/788/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

07 лютого 2013 р. (11:13) Справа №801/788/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Цатурян С.О.,

за участю представників сторін:

від позивача - Салюк А.С., посвідчення водія НОМЕР_5, довіреність б/н від 09.07.2012 р.;

від відповідача - Юсупова Н.І., посвідчення НОМЕР_6, довіреність № 23/10/10-024 від 23.02.2012 р.;

від відповідача - Павлюкова О.В., посвідчення НОМЕР_7, довіреність № 350/10/10-24 від 23.01.2013 р.;

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» до Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби

про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0001921502, № 0001931502 від 06.11.2012р.

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративною позовною заявою до Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби (далі - відповідач) про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0001921502, № 0001931502 від 06.11.2012р.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 16.01.2013 року відкрито провадження по адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Представник позивача у судовому засіданні 07.02.2013 року позов підтримав в повному обсязі, надав пояснення по суті справи.

Представники відповідача у судовому засіданні 07.02.2013 року позовні вимоги не визнали, просили у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши представників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття справи адміністративної юрисдикції, - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ст.ст. 1, 4 Закону України "Про державну податкову службу в Україні до системи органів державної податкової служби належать: Державна податкова адміністрація України, спеціалізовані державні податкові інспекції, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах. Державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади. Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі підпорядковуються Державній податковій адміністрації України.

Основним завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (ст. 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні".

Враховуючи зазначене, відповідач, здійснюючи свої повноваження у спірних відносинах є суб'єктом владних повноважень, спір що виник між сторонами пов'язаний із захистом прав позивача у сфері публічно-правових відносин і є справою адміністративної юрисдикції, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» зареєстроване виконавчим комітетом Євпаторійської міської ради АР Крим 05.08.2004 року, ідентифікаційний код юридичної особи 32994735, місцезнаходження юридичної особи: 97493, АР Крим м. Євпаторія, смт. Заозерне, вулиця Алея Дружби, б. 15А, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 № 358417.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» взято на податковий облік 21.08.2004 року під № 28-1/15-1 в Євпаторійській ОДПІ, перереєстровано 18.11.2005 року під № 583/28-1, 10.03.2006 року під № 176/29-0. Станом на час розгляду справи перебуває на податковому обліку в ДПІ у м. Євпаторії.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» зареєстровано платником ПДВ з 21.08.2004 року по теперішній час.

Судом встановлено, що працівниками Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим ДПС була камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість за серпень 2012 року Товариства з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ», ЄДРПОУ 32994735.

За результатами вищенаведеної перевірки було складено акт № 1599/15-02 від 19.10.2012 року, у якому встановлено порушення п. 200.3, п. 204 ст. 200 ПК України, п. 4.6.7 Порядку заповнення та подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 р. № 1492, у рядку 21.3 податкової декларації за квітень 2012 року не було відображено зменшення залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (рядок 24) за результатами планової виїзної перевірки (акт № 314/22-01 від 06.04.2012 року), в результаті чого занижена сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за серпень 2012 року (рядок 25) на загальну суму 45 771 грн. (а.с.9-11).

На підставі зазначеного акту були прийняті податкові повідомлення - рішення: № 0001921502 від 06.11.2012 року яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 68 656,50 грн., у тому числі за основним платежем 45 771 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 22 885,50 грн.; № 0001931502 від 06.11.2012 року, яким зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 798 329 грн. (а.с.12,13).

Не погодившись з зазначеними податковими повідомленнями-рішеннями № 0001921502, № 0001931502 від 06.11.2012р. позивач оскаржив їх до суду.

Вирішуючи питання щодо обґрунтованості позовних вимог судом встановлено, що позовні вимоги підлягають задоволенню за наступних підстав.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п.п. 14.1.39. ПК України (в редакції, яка діяла на час проведення перевірки та прийняття податкових повідомлень - рішень ) грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п.п. 14.1.157 ПК України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

П.п. 54.3.2 п. 54.3. ст. 54 ПК України визначає, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках;

Згідно з п.55.1. ст.55 ПК України податкове повідомлення-рішення про визначення суми грошового зобов'язання платника податків або будь-яке інше рішення контролюючого органу може бути скасоване контролюючим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження та в інших випадках у разі встановлення невідповідності таких рішень актам законодавства.

Контролюючими органами вищого рівня є Державна податкова адміністрація України - для державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які у свою чергу є контролюючими органами вищого рівня для державних податкових інспекцій (п.55.2 ст.55 ПК України).

Порядок оскарження рішень контролюючих органів визначений у ст.56 ПК України, п. 56.1 якої визначає,що рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення (п.56.2 ст.56 ПК України) .

Згідно з п. 56.18. ст.56 ПК України з урахуванням строків давності, визначених ст.102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення - рішення або інше рішення контролюючого органу про нарахування грошового зобов'язання у будь-який момент після отримання такого рішення.

У п.п. 58.1. ст58 ПК України зазначено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Розділ V ПК України визначає платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування.

Згідно пункту 185.1 статті 185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; ввезення товарів (супутніх послуг) на митну територію України в митному режимі імпорту або реімпорту (далі - імпорт); вивезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі експорту або реекспорту (далі - експорт); з метою оподаткування цим податком до експорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг), які перебувають у вільному обігу на території України, до митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України; з метою оподаткування цим податком до імпорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг) з-під митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України, для їх подальшого вільного обігу на території України; постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Відповідно до п.200.1. ст.200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

У п. 200.2 ст. 200 ПК України встановлено, що при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (п.200.3. ст.200 ПК України).

У п.200.4. ст.200 ПК України визначено, що якщо в наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пунктом 200.1 цієї статті, має від'ємне значення, то:

а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов'язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем товарів/послуг;

б) залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду.

Платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному органу державної податкової служби податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації (п.п.200.7. ст.200 ПК України).

Відповідно до п. 200.11 ст. 200 ПК України за наявності достатніх підстав, які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки.

У п.200.14 ст. 200 ПК України вказано, що якщо за результатами камеральної або документальної позапланової виїзної перевірки орган державної податкової служби виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган:

а) у разі заниження заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування щодо суми, визначеної органом державної податкової служби за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого заниження та підстави для її вирахування. У цьому випадку вважається, що платник податку добровільно відмовляється від отримання такої суми заниження як бюджетного відшкодування та враховує її згідно з пунктом 200.6 цієї статті у зменшення податкових зобов'язань з цього податку в наступних податкових періодах;

б) у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною органом державної податкової служби за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування;

в) у разі з'ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються підстави відмови в наданні бюджетного відшкодування.

Відповідно до п. 4.6.7. Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 № 1492, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 р. за № 1490/20228 рядок 21.3 передбачений для відображення збільшення або зменшення залишку від'ємного значення, який (для декларації 0110 - після бюджетного відшкодування) включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (рядок 24) за результатами камеральної чи документальної перевірки, проведеної органом державної податкової служби.

З матеріалів справи вбачається, що згідно з податковою декларацією з податку на додану вартість за серпень 2012 року ТОВ «Прометей плюс ВВ» задекларовано податкових зобов'язань на суму 279 287 грн.; податкового кредиту - 163 758 грн.; залишок від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду - 798 329 грн.

Судом встановлено, що у період з 12.03.2012 року по 30.03.2012 року співпрацівниками Державної податкової служби у м. Євпаторії АР Крим ДПС проведено планову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ», код за ЄДРПОУ 32994735 з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.10.2010 р. по 31.12.2011 р., валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2010 р. по 31.12.2011 р.

За результатами вказаної перевірки складено акт № 314/22-01/32994735 від 06.04.2012 року, за висновками якого встановлено порушення ТОВ «Прометей плюс ВВ»:

- п.п. 5.2.10 п. 5.2, п.п. 5.3.9. п. 5.3 ст. 5, п.п. 8.7.1. п. 8.7 ст. 8 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» № 334/94-ВР від 28.12.1994 р. із змінами та доповненнями, п. 138.1, п. 138.4 ст. 138, п.п. 139.1.9. п. 139.1 ст. 139 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями, в результаті чого встановлено заниження податку на прибуток на загальну суму 685 589 грн. у т.ч. по періодах: 2-3 квартали 2011 року заниження на суму 685 589 грн.; 2-4 квартали 2011 року заниження на суму 685 589 грн.;

- п. 198.1 ст. 198, п. 198.2, п. 198.6 ст. 198, п. 201.10 ст. 201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями, в результаті чого занижено податок на додану вартість, який підлягає сплаті до бюджету на загальну суму 205 571 грн., у т.ч. по періодах: вересень 2011 року на суму 205 51 грн., завищено від'ємне значення податку на додану вартість на загальну суму 844 100 грн., у т.ч. по періодах: березень 2011 року на суму 371 157 грн.; вересень 2011 року на суму 31 543 грн., грудень 2011 року на суму 441 400 грн.

- пп. 9.12.1 п. 9.12 ст. 9 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 р. № 889-IV за 2010 рік донараховано податку з доходів фізичних осіб у сумі 9 578,55 грн., у т.ч. по наступним податковим періодам: листопад 2010 року - 328,55 грн., грудень 2010 року - 2 250,00 грн.;

- п.п. 8.1.2 п. 8.1 ст. 8 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 р. № 889-IV п.п. 168.1.2. п. 168.1 ст. 168, п.п. 129.1.3. п. 129.1. ст. 129, п.п.168.4. п. 168.4 ст. 168 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями за несвоєчасне перерахування до бюджету утриманих сум податку з доходів фізичних осіб у 2010-2011 р.р. нараховано пені у сумі 39,26 грн.;

- ст. Декрету Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» від 19.02.1993 р. № 15-93 зі змінами та доповненнями без участі уповноваженого банку та не маючи індивідуальної ліцензії НБУ у касу підприємства внесено готівкою грошові кошти.

На підставі вищевказаного акту винесені податкові повідомлення-рішення № 0000462302 від 23.04.2012 р., яким зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 844 100 грн.; №0000452302 від 23.04.2012 р., яким збільшено суму грошового зобов'язання у розмірі 308 356,50 грн., у тому числі за основним платежем у сумі 205 571,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями у сумі 102 785,50 грн.

Не погодившись із вказаними податковими повідомленнями-рішеннями Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим ДПС позивач оскаржив їх до суду.

Ухвалою окружного адміністративного суду АР Крим від 23.05.2012 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 2а-5372/12/0170/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» до Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим про скасування податкових повідомлень-рішень від 23.04.2012 р. № 0000462302, № 0000452302.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 04.09.2012 року у справі № 2а-5372/12/0170/17 про забезпечення адміністративного позову до набрання законної сили судовим рішенням Окружного адміністративного суду АР Крим в адміністративній справі № 5372/12/0170/17 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» до Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим про скасування податкових повідомлень-рішень, вжито заходи забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії податкових повідомлень-рішень від 23.04.2012 р. № 0000462302, № 0000452302.

Враховуючи вищевикладене, податкові зобов'язання за податковими повідомленнями-рішеннями ДПІ у м. Євпаторії АР Крим від 23.04.2012 р. № 0000462302, № 0000452302 є неузгодженими та суми цих зобов'язань не підлягали відображенню у податковій декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року ТОВ «Прометей плюс ВВ».

Таким чином, суд не бере до уваги висновки камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, проведеної 19.10.2012 року Державною податковою інспекцією у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби.

Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги чи заперечення. Відповідач не довів суду належними та допустимими доказами обґрунтованість своїх заперечень.

Згідно з ч.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На підставі вищенаведеного, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, а оскаржувані податкові повідомлення-рішення № 0001921502, № 0001931502 від 06.11.2012 року підлягають визнанню протиправними та скасуванню.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

У судовому засіданні 07.02.2013 року оголошена вступна та резолютивна частина постанови, згідно зі ст. 160 КАСУ постанова складена у повному обсязі 12.02.2013 року.

Керуючись ст.ст. 94,158-163,167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби:

- № 0001921502 від 06.11.2012 року,

- № 0001931502 від 06.11.2012 року.

3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Прометей плюс ВВ» (ЄДРПОУ 32994735) витрати зі сплати судового збору у сумі 2 294,00 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Кірєєв Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення07.02.2013
Оприлюднено16.04.2013
Номер документу30664892
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/788/13-а

Ухвала від 20.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 06.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 14.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Постанова від 07.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 18.03.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Ухвала від 16.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні