Ухвала
від 12.04.2013 по справі 11/124
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

12 квітня 2013 року № 11/124

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Коваленко Н.М. розглянув справу № 11/124 від 15.08.2008 року

за заявою кредитора - Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції, 25009, м. Кіровоград, вул. Глінки, 2,

до боржника - закритого акціонерного товариства "Кіровоградагромаш" (далі - ЗАТ "Кіровоградагромаш"), 27630, Кіровоградська область, Кіровоградський район, с. Обознівка,

про банкрутство відсутнього боржника

ПРЕДСТАВНИКИ:

від кредитора відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Кіровограді - Кірпота І.Р., довіреність № 2918/06-07 від 27.12.2012 року;

від кредитора Кіровоградської ОДПІ Кіровоградської області ДПС - Гладковська О.С., довіреність № 400 від 30.11.2012 року;

від кредитора Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку) - Шевченко Т.В., довіреність № 04 від 02.01.2012 року;

від кредитора управління Пенсійного фонду в Кіровоградському районі - Твердохліб О.І., довіреність № 194/07-19 від 27.01.2011 року;

від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий Кноблох І.В.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою від 15.08.2008 року господарський суд прийняв заяву кредитора - Кіровоградської ОДПІ та порушив провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника ЗАТ "Кіровоградагромаш".

Постановою від 02.09.2008 року господарський суд визнав відсутнього боржника - ЗАТ "Кіровоградагромаш" банкрутом. Відкрив ліквідаційну процедуру щодо банкрута на строк до 02.03.2009 року. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кноблох І.В.

Ухвалою від 19.11.2012 року господарський суд провадження у справі № 11/124 про банкрутство ЗАТ "Кіровоградагромаш" поновив. Зобов'язав ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. подати господарському суду: реєстр вимог кредиторів, сформований протягом усього періоду здійснення ліквідаційної процедури ЗАТ "Кіровоградагромаш"; звіт та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам статті 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI) (далі - Закон).

Ліквідатор подала до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також клопотання № 624 від 15.03.2013 року встановити арбітражному керуючому Кноблох І.В. оплату послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора банкрута, але в межах 12 828, 11 грн. за весь період ліквідаційної процедури банкрута.

Ліквідатором також подано звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого на загальну суму 110 908, 72 грн.

Ініціюючим кредитором - Кіровоградською ОДПІ 12.04.2013 року до господарського суду подано клопотання № 11124/10/10-0 від 12.04.2013 року про заміну правонаступником - Кіровоградською об'єднаною державною податковою інспекцією Кіровоградської області Державної податкової служби.

До клопотання кредитором додано копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідно до якої за ідентифікаційним кодом 37096882, за адресою: 25009, Кіровоградська область, місто Кіровоград, вулиця Глінки, будинок 2 зареєстровано Кіровоградську об'єднану державну податкову інспекцію Кіровоградської області Державної податкової служби та копію передавального акту Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції у зв'язку з припиненням шляхом перетворення в Кіровоградську об'єднану державну податкову інспекцію Кіровоградської області Державної податкової служби від 26.03.2012 року.

Після оголошення боржника банкрутом до ліквідатора ЗАТ "Кіровоградагромаш", арбітражного керуючого Кноблох І.В. звернулось Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку з грошовими вимогами до банкрута, які в подальшому були визнані та включені до реєстру грошових вимог кредиторів.

09.04.2013 року Кіровоградським територіальним управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до господарського суду подано лист № 21-10 від 08.04.2013 року з наступними поясненнями.

23 листопада 2011 року Президентом України видані два Укази, а саме: Указ №1061/2011 про ліквідацію Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та Указ №1063/2011 про утворення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, які чинні з 23.11.2011р. (копії Указів були надані у судовому засіданні 27.03.2013 р.).

8 квітня 2012 року Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку винесений Наказ № 327 (копія Наказу була надана у судовому засіданні 27.03.2013 р.) про припинення виконання функції державного регулювання ринку цінних паперів Кіровоградським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Також наказано Південному територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приступити з 18.04.2012 р. до виконання функцій та повноважень, визначених Положенням про Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженим рішенням Комісії від 31.01.2012 р. № 213 (далі Положення) та прийняти до розгляду всі документи, які знаходяться на опрацюванні у Миколаївському, Кіровоградському та Херсонському територіальних управліннях Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, в межах виконання функцій та повноважень відповідно до Положення (копія Положення була надана у судовому засіданні 27.03.2013 р.).

Статтею 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" із змінами внесеними Законом України № 3610-VI від 07.07.2011 року, здійснення функцій державного регулювання ринку цінних паперів покладено на Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Пунктом 6 "Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 року №1074, визначено, що права та обов'язки органів виконавчої влади у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади переходять до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом президента України.

Враховуючи вищевикладене, права і обов'язки Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, з моменту внесення змін до Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та прийнятті Указу Президента України "Про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку" від 23.11.2011р. №1063/2011, перейшли до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до ст. 25 Господарського процесуального кодексу України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені у судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

Враховуючи вищевикладені обставини, господарський суд вважає за необхідне:

здійснити заміну правонаступника Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції на Кіровоградську об'єднану державну податкову інспекцію Кіровоградської області Державної податкової служби;

здійснити заміну правонаступника Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та здійснити заміну

Зі змісту звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого Кноблох І.В., доданих до них документів, вбачається наступне.

Ліквідатором повідомлено всіх відомих кредиторів про визнання боржника ЗАТ "Кіровоградагромаш" банкрутом.

Сформовано реєстр вимог кредиторів відповідно до заяв, що надійшли від кредиторів: відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Кіровограді в сумі 39 813,76 грн.; Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості в сумі 667, 71 грн.; Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від імені якого діє виконавча дирекція в сумі 380, 50 грн.; управління Пенсійного фонду у Кіровоградському районі в сумі 80159,72 грн.; Кіровоградської ОДПІ Кіровоградської області ДПС в сумі 42177,36 грн.; Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в сумі 1700,00 грн.; Української аграрної біржі в сумі 15392,11 грн.

Для перевірки наявності у банкрута прав власності чи повного господарського відання на майно та з метою формування ліквідаційної маси ліквідатором направлено запити до органів уповноважених здійснювати реєстрацію та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання.

Відповідно до довідки № 5-1/707 від 15.10.2008 року Кіровоградської філії ДП "Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" станом на 15.10.5008 року ЗА "Кіровоградагромаш" зареєстровано 25.01.2000 року за № 220 на праві постійного користування земельну ділянку у с. Обознівка Кіровоградського району Кіровоградської області під розміщення та обслуговування будівель і споруд, виробнича база (державний акт на право постійного користування землею серія ІІ КР № 001417).

Відповідно до листа № 5-1/749 від 27.10.2008 року Кіровоградської філії ДП "Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" згідно з Державним актом на право постійного користування землею серія ІІ-КР № 001477, виданого на підставі рішення сесії Обознівської сільської ради від 15.12.1999 року, та який зареєстрований 23.01.2000 року за № 220 ЗАТ "Кіровоградагромаш" є постійним користувачем земельної ділянки площею 4,1148 грн.

Відповідно до довідки № 10 р/10153 від 22.09.2008 року УМВС України в Кіровоградській області УДАІ станом на 12.09.2008 року за банкрутом на обліку значиться напівпричіп ОДАЗ 885, 1987 року випуску, державний номер 1201 КД, свідоцтво про реєстрацію від 16.12.1997 року.

Відповідно до довідки № 701 від 11.09.2008 року Кіровоградської обласної адміністрації інспекції Держтехнагляду ЗАТ "Кіровоградагромаш" має зареєстровану сільськогосподарську техніку - трактор ХТЗ -121, зав. № 556, двигун № 2784, 1997 року випуску, державний № 04054 КЕ.

Фактично вказані транспортні засоби на підприємстві відсутні, в результаті чого ліквідатор, арбітражний керуючий Кноблох І.В. зверталась до УДАІ УМВС України в Кіровоградській області з листом про розшук вищевказаних об'єктів.

Згідно листа УДАІ УМВС, на розшук напівпричепу ОДАЗ 885, 1987 року випуску, державний номер 1201 КД та трактору ХТЗ-121, зав. № 556, державний номер 04054 КЕ орієнтований особовий склад підрозділів ДАІ області, але виявити вказану техніку не представилось можливим.

Відповідно до довідки обласного комунального підприємства "Кіровоградське обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації" № 3-5940 від 17.09.2008 року ЗАТ "Кіровоградагромаш" не має зареєстрованого права власності на нерухоме майно в м. Кіровограді та Кіровоградському районі.

Відповідно до довідок, що містяться в матеріалах справи, залишок коштів на рахунках банкрута складає 0,00 грн.

07.11.2008 року ліквідатором, арбітражним керуючим Кноблох І.В. подано заяви до банківських установ з вимогами про закриття наявних рахунків банкрута.

Як вбачається зі звіту колишній голова правління ЗАТ "Кіровоградагромаш" Ляшенко МВ. передав ліквідатору банкрута дублікати установчих, реєстраційних документів та дублікати печатки.

З метою формування ліквідаційної маси банкрута ліквідатор протягом тривалого часу зверталася до різних судових інстанцій з приводу встановлення права власності на об'єкт нерухомості - незавершене будівництво - компресорної станції. В результаті чого до ліквідаційної маси банкрута включено вказаний об'єкт незавершеного будівництва - компресорну станцію, проведено інвентаризацію та оцінку. Згідно проведеної оцінки ринкова вартість останнього, станом на 30.09.2008 року, складає 39230,00 грн. (без ПДВ).

На відкритих біржових торгах 28.10.2008 року об'єкт незавершеного будівництва - компресорна станція передана гр. Білоконь М.А. за ціною 41191,50 грн. (т. 2 а.с. 113)

Одержані кошти в результаті продажу майна були направлені у відповідності до умов ст. 31 Закону на погашення кредиторських вимог першої черги на загальну суму 41191,50 грн., розрахунок міститься в матеріалах справи.

Інша визнана судом та ліквідатором заборгованість банкрута перед кредиторами відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництва та професійних захворювань в м. Кіровограді в сумі 39 813, 76 грн.; Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від імені якого діє виконавча дирекція в сумі 380, 50 грн.; Кіровоградський міськрайонний центр зайнятості 667, 71 грн.; управління Пенсійного фонду України у Кіровоградському районі в сумі 80 159, 72 грн.; Кіровоградської ОДПІ Кіровоградської області ДПС в сумі 42 177, 36 грн.; Української аграрної біржі в сумі 15 392, 11 грн.; Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в сумі 1700, 00 грн. не може бути сплачена за відсутністю майна банкрута і відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону вказана несплачена заборгованість вважається погашеною.

Відповідно до ст. 32 Закону, якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Отже, після завершення ліквідаційної процедури майно у банкрута, яке підлягає включенню до ліквідаційної маси, відсутнє, продовження його підприємницької діяльності є неможливим.

Заперечень з приводу затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, від учасників провадження у справі про банкрутство до господарського суду не надходили.

Крім того, ліквідатором банкрута подано клопотання № 624 від 15.03.2013 року встановити арбітражному керуючому Кноблох І.В. оплату послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора банкрута.

У відповідності до ст. 3-1 Закону - оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Вказаний розмір оплати послуг арбітражного керуючого (ліквідатора) відповідає вимогам ст. 3-1 Закону.

Згідно ст. 3-1 Закону надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі.

Частиною 10 ст. 3-1 Закону передбачено, що оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Отже, у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів.

Також відповідно до ч. 12 ст. 3-1 Закону оплата послуг арбітражного керуючого за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом.

Провадження у справі здійснюється в порядку передбаченому ст. 52 Закону, яка не передбачає створення комітету кредиторів, а отже і органу до компетенції якого належить встановлення розміру оплати послуг. Тому, в даному випадку, суд вправі самостійно встановити порядок оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, який виконує обов'язки ліквідатора боржника.

Заперечення з приводу заявленого клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. до господарського суду не надходило.

За таких обставин, господарський суд вважає клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. про встановлення та затвердження розміру оплати послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення нею повноважень ліквідатора ЗАТ "Кіровоградагромаш" обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Ліквідатором, арбітражним керуючим Кноблох І.В. також подано звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого на суму 110 908, 72 грн.

Відповідно до звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого оплата послуг ліквідатора ЗАТ "Кіровоградагромаш", арбітражного керуючого Кноблох І.В. та витрати пов'язані з провадженням у справі про банкрутство за період з 02.09.2008 року по 30.11.2012 року в загальній сумі складають 110 908, 72 грн., з яких 82545,33 грн. - оплата послуг арбітражного керуючого, 28363,39 грн. - витрати пов'язані з провадженням у справі про банкрутство ЗАТ "Кіровоградагромаш", детальний розрахунок, докази на підтвердження витрат ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. та докази їх погашення містяться в матеріалах справи.

Згідно ч. 14 ст. 3-1 Закону звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Провадження у справі здійснюється в порядку передбаченому ст. 52 Закону, тобто за процедурою, яка не передбачає обов'язку ліквідатора щодо скликання зборів кредиторів та утворення комітету кредиторів боржника. Тому комітет кредиторів не створювався, а відповідно і не встановлювався розмір оплати послуг арбітражного керуючого. Зазначена норма права є спеціальною та діє щодо окремих категорій боржників у процедурах банкрутства, а всі загальні норми права у процедурі банкрутства діють в частині, що не суперечить спеціальним нормам права.

Заперечення з приводу затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, а також звіту про оплату послуг арбітражного керуючого Кноблох І.В. від кредиторів до господарського суду не надходили.

Враховуючи зміст клопотання № 624 від 15.03.2013 року арбітражному керуючому Кноблох І.В. господарський суд прийшов до висновку про можливість затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого на загальну суму 41191,50 грн.

На підставі статей 3-1, 32, 40 Закону звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого Кноблох І.В. підлягають затвердженню господарським судом, підприємство-банкрут має бути ліквідоване, а провадження у даній справі підлягає припиненню.

Керуючись ст.ст. 3-1, 31, 32, 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI), ст.ст. 4-1, 25, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Залучити до участі у справі Кіровоградську об'єднану державну податкову інспекцію Кіровоградської області Державної податкової служби як правонаступника Кіровоградської об'єднаної державної інспекції та здійснити заміну Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції її правонаступником Кіровоградською об'єднаною державною податковою інспекцією Кіровоградської області Державної податкової служби.

Залучити до участі у справі Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку як правонаступника Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та здійснити заміну Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку її правонаступником Південним територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

2. Клопотання № 624 від 15.03.2013 року ліквідатор, арбітражного керуючого Кноблох І.В. задовольнити.

Встановити та затвердити арбітражному керуючому Кноблох І.В. оплату послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення нею повноважень ліквідатора закритого акціонерного товариства "Кіровоградагромаш".

3. Звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого Кноблох І.В. затвердити в сумі 41191,50 грн.

4. Звіт ліквідатора, арбітражного керуючого Кноблох І.В. та ліквідаційний баланс банкрута закритого акціонерного товариства "Кіровоградагромаш" затвердити.

5. Ліквідувати юридичну особу - банкрута закрите акціонерне товариство "Кіровоградагромаш", ідентифікаційний код ЄДРПОУ - 23683295.

6. Провадження у справі припинити.

Ухвалу може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду в порядку визначеному ГПК України.

7. Примірники цієї ухвали направити кредиторам: Кіровоградському обласному відділенню Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від імені якого діє виконавча дирекція, Кіровоградському міськрайонному центру зайнятості, управлінню Пенсійного фонду України в Кіровоградському районі, відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Кіровограді, Кіровоградській ОДПІ Кіровоградської області ДПС (25009, м. Кіровоград, вул. Глінки, 2), Південному територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (54020, м. Миколаїв-20, вул. Чигрина, 20, а/с 112), Українській аграрній біржі (м. Київ, вул. Саксаганського, 1 к. 222), ліквідатору - арбітражному керуючому Кноблох І.В. та банкруту, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Кіровоградській області (25006, м. Кіровоград, пл. Кірова,1 Будинок Рад), Головному управлінню статистики у Кіровоградській області (25009, м. Кіровоград, вул. 50 років Жовтня, 7-а), Кіровоградській районній державні адміністрації - для державного реєстратора (25014, м. Кіровоград, вул. Дарвіна, 25).

Суддя Н.М. Коваленко

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення12.04.2013
Оприлюднено16.04.2013
Номер документу30673874
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —11/124

null від 28.01.2010

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 14.09.2010

Господарське

Господарський суд Сумської області

Зражевський Юрій Олексійович

Ухвала від 13.08.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 14.06.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Черленяк М.І.

Ухвала від 23.02.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Сініцина Л.М.

Постанова від 23.03.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Сініцина Л.М.

Ухвала від 17.01.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Сініцина Л.М.

Ухвала від 12.10.2010

Господарське

Господарський суд Сумської області

Зражевський Юрій Олексійович

Ухвала від 09.07.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Черленяк М.І.

Ухвала від 19.11.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні