cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
11.04.2013Справа №5002-3/ 3819-2012
за позовом Морської сільської Ради, м. Судак (98033, м. Судак, с. Морське, вул. Шевченко, 33)
до відповідача Дочірнього підприємства «Пансіонат «Зеніт», м. Судак (98033, м. Судак, с. Морське, вул. Пушкіна, 1)
про розірвання договору оренди землі.
Суддя Господарського Суду
Автономної Республіки Крим
І.О. Соколова
представники:
Від позивача - представник не з'явився
Від відповідача - представник Мананкова В.В. за дор. б/н від 28.02.13 року, Халаімов В.Г. за дор. № 1340 від 15.10.11 року
Суть спору: У листопаді 2012 року позивач - Морська сільська Рада, м. Судак, звернувся до Господарського суду Автономної Республіки Крим (надалі ГС АРК) із позовною заявою до відповідача - Дочірнього підприємства «Пансіонат «Зеніт», м. Судак, у якої , посилаючись на ст. ст. 24,25,31,32 ЗУ «Про оренду землі» та ст. 144 ЗК України , просив суд:
- розірвати договір оренди земельної ділянки, зареєстрованої у Судацькому міському відділі Кримської регіональної філії ДП «ЦДЗК» при Держкомземі України за № 00020-М від 18.05.2004 року, загальною площею 4,3567 га, укладений між Морською сільською радою та Дочірнім підприємством «Пансіонат «Зеніт»
- зобов'язати Дочірнє підприємство «Пансіонат «Зеніт» повернути Морській сільський ради земельну ділянку загальної площею 4,35677 га, розташовану в м. Морське, кадастровий № 00000-М, по акту приймання - передачі.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 07.02.04 між Морською сільською Радою, м. Судак, (орендодавець) та Дочірнім державним унітарним підприємством «Пансіонат «Зеніт» Московського акціонерного виробничого об'єднання «МІГ», м. Судак (наданій час - Дочірнє підприємство «Пансіонат «Зеніт» відкритого акціонерного товариства Російська літакобудівна компанія «МІГ»), (орендар) був укладений договір оренди землі.
Згідно умов договору оренди від 07.02.04 року орендодавець передав, а орендар прийняв в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 4,3567га, розташований в с. Морське, з яких :
- земельна ділянка для обслуговування пансіонату «Зеніт»- 3,5339га;
- земельна ділянка для обслуговування каналізаційної насосної станції із земель пансіонату «Зеніт»- 0,0654га;
- земельна ділянка для обслуговування каналізаційних очисних споруд із земель пансіонату «Зеніт»- 0,6059га;
- земельна ділянка для обслуговування пляжної зони і споруд пляжної зони із земель пансіонату «Зеніт»- 0,1515га. (п.1.1. договору).
Позивач вважає, що в процесі користування спірною земельною ділянкою , відповідач припускав порушення вимог земельного та природоохоронного законодавства, що підтверджується актами Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в АРК , приписами , протоколом адміністративного правопорушення, а також матеріалами перевірки дотримання природоохоронного законодавства Державної Азово - Чорноморської екологічної інспекції Міністерства навколишнього природного середовища України від 09-13.02.2012 року .
Ухвалою ГС АРК від 05.11.2012 року справа була прийнята до розгляду суддею Господарського суду Автономної Республіки Крим Соколовою І.О. та призначена к слуханню на 27.11.2012 о 11 год. 20 хв.
Ухвалою від 27.11.12 року суд відклав розгляд справи на 13.12.12 року о 11:20г., у зв'язку з неявкою представника позивача та ненадання ним затребуваних судом документів.
У судовому засіданні 13.12.12 року, за згодою сторін, провадження по дійсній справі було зупинено до розгляду справ № 2а-13141/12/0170/6 та № 2а-13140/12/0170/12 та справи за № 120/2484/2012 , яки були порушені Окружним адміністративним судом АР Крим та Судацьким міськом судом АР Крим на підставі позовів Дочірнього підприємства «Пансіонат «Зеніт», м. Судак про оскарження дій Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель Автономної Республіки Крим відділу Держкомзему у м. Судак АР Крим та Державної Азово - Чорноморської екологічної інспекції Міністерства навколишнього природного середовища України.
На підставі клопотання представника відповідача від 25.03.13 року, у зв'язку з закінченням розгляду справ №2а-13141/12/0170/6 та №2а-13140/12/0170/12 у Окружному адміністративному суді АР Крим та справи за № 120/2484/2012 у Судацькому міському суді АР Крим, суд ухвалою від 26.03.13 року провадження по справі № 5002-3/3819-12 поновив, призначивши судове засідання на 11.04.13 року о 11-20 г. з викликом сторін.
До дня слухання справи суд отримав від позивача - Морської сільської ради клопотання про відкладення судового засідання , призначеного на 11.04.13 року , на іншу дату у зв'язку з участю представників Морської сільської ради в проведені відкритих торгів.
У судове засідання 11.04.13 року представники відповідача з'явились, надалі суду клопотання від 11.04.13 року, у якому вимагали розглянути спір по суті , посилаючись на необґрунтованість позовних вимог позивача.
Крім того, у судовому засіданні представники відповідача висловились проти задоволення клопотання позивача про відкладення справи слуханням , вважають, що позивач мав реальну можливість делегувати у судове засідання хоча б одного свого представника , але, навмисно затягує розгляд дійсної справи.
Як було вказано вище, дійсна справа знаходиться в провадженні ГС АРК з 05.11.12 року . Станом на 11.04.13 року строк розгляду справи (за виключенням терміну зупинення) триває вже 1 місяць та 25 днів, тобто виключає можливість відкладення справи слуханням, оскільки, у відповідності зі ст. 69 ГПК України, спір повинен бути вирішений у господарському суді у строк не більш двох місяців з дня отримання позовної заяви. У виняткових випадках за клопотанням сторони , з урахуванням особливостей розгляду спору господарський суд ухвалою може продовжити строк розгляду справи, але не більш як на п'ятнадцять днів.
Слід зазначити , що позивач - Морська сільська рада у своєму клопотанні про відкладення справи слуханням від 02.04.13 року не ставив питання про продовження строку розгляду справи у порядку зі ст. 69 ГПК України , не надавали такого клопотання і представники відповідача .
Присутні у судовому засіданні 11.04.13 року представники відповідача навпаки наполягали на розгляду справи про суті, просили суд відмовити Морський сільської Ради у задоволені позову у повному обсязі.
У зв'язку з наведеним, суд не знаходить законних підстав для задоволення клопотання відповідача про відкладення справи слуханням.
Так, у своєму відзиві на позов від 27.11.12 року відповідач зазначав, що позивач посилається на акти перевірок, проведених Державною інспекцією з контролю за використанням та охороною земель. Державна інспекція з контролю за використанням та охороною земель діяла і відповідно до Положення про Державну інспекцію з контролю за використанням та охороною земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2010р. № 477 «Про утворення Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель». Вказана вище постанова Кабінету Міністрів України № 477 втратила чинність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2010р. № 1068 «Про ліквідацію Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель».
Відповідно до Указу Президенту України від 13.04.2011р. № 459/2011 «Про Державну інспекцію сільського господарства України» на Державну інспекцію сільського господарства України було покладено державний нагляд (контроль) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності. Вказаний указ набрав чинності з дня опублікування, тобто з 20.04.2011р.
Таким чином, Державна інспекція з контролю за використанням та охороною земель на момент проведення перевірок 22.04.2011р. та 23.05.2011р. не мала повноважень по здійсненню державного нагляду по дотриманню земельного законодавства та не мала права на проведення таких перевірок. Згідно даних ЕДРПОУ , 30.11.2010р. було здійснено державну реєстрацію припинення юридичної особи - ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ В АВТОНОМНІЙ РЕСПУБЛІЦІ КРИМ з ідентифікаційним кодом 26331378 (саме ці назви та код вказані на документах доданих до даної позовної заяви) у наслідок її ліквідації за рішенням засновників, що не пов'язано з реорганізацією . Тобто, у 2011 році Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель Автономної Республіки Крим, як юридичної особи , взагалі не існувало.
Відповідач також звертає увагу суду на те, що не отримував від вказаної вище установи ніяких приписів та актів . Крім того, станом на 11.04.13 року усі акти, приписи, а також дії вказаних у позові державний установ були визнані протиправними на підставі постанов Окружного адміністративного суду АРК . З урахуванням викладеного , відповідач просив у позові відмовити.
Розглянувши матеріали справи, додатково надані документи, заслухавши пояснення представників відповідача , суддя -
В С Т А Н О В И В:
07 лютого 2004 року між Морською сільською радою (Орендодавець) і Дочірнім державним унітарним підприємством «Пансіонат «Зеніт» Московського акціонерного виробничого об'єднання «МІГ» (на даний час Дочірнє підприємство «Пансіонат «Зеніт» відкритого акціонерного товариства Російська літакобудівна компанія «МІГ») (Орендар) був укладений договір оренди землі ( т.1 а.с. 13-16)
Відповідно до п. 1.1. Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 4,3567га, розташовану в селі Морське: з яких :
- земельна ділянка для обслуговування пансіонату «Зеніт»- 3,5339га;
- земельна ділянка для обслуговування каналізаційної насосної станції із земель пансіонату «Зеніт»- 0,0654га;
- земельна ділянка для обслуговування каналізаційних очисних споруд із земель пансіонату «Зеніт» - 0,6059га;
- земельна ділянка для обслуговування пляжної зони і споруд пляжної зони із земель пансіонату «Зеніт»- 0,1515га.
Вказаний договір був зареєстрований в Судацькому міському відділі Кримського регіонального філіалу ДП «ЦДЗК» при Держкомземі України , про що в державному реєстрі землі зроблений запис від 8.05.2004 року за № 000020-М. ( т. 1 а.с 16)
Згідно пункту 2.1. договору, земельна ділянка розташована на території Морської сільської ради в селі Морське та надається в оренду строком на 50 років для рекреаційного призначення. Код цільового використовування земель, згідно УКЦІЗ - 1.7 , із яких : земельна ділянка площею 3,5339 га для обслуговування території пансіонату «Зеніт», кадастровий №0111791601 ;01;001;0001; земельна ділянка площею 0,0654га для обслуговування каналізаційної насосної станції, кадастровий №0111791601;01;003;0001; земельна ділянка площею 0,6059га для обслуговування каналізаційних очисних споруд, кадастровий №0111791601 ;01;001;0003; земельна ділянка площею 0,1425га для обслуговування пляжної зони, кадастровий номер-0111791601 ;01 ;001 ;0002;земельна ділянка площею - 0,0090 га для обслуговування споруд пляжної зони, кадастровий номер 0111791601 ;01 ;001 ;0004.
Відповідно до пункту 3.2.1. договору , Орендодавець зобов'язаний передати в оренду земельну ділянку в стані, належному для використовування за цільовим призначенням.
Згідно акту приймання - передачі вказана земельна ділянка передана орендодавцем орендарю у загальній площі 4,3567 га. ( т. 1 а.с. 17) .
30.03.12 року сторонами до договору оренди землі від 07.02.04 року були внесені відповідні зміні на підставі додаткової угоди , а саме у п. 2.2.1 щодо розміру орендної плати. ( т.1 а.с. 97)
Відповідно до ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських рад в галузі земельних відносин на території сіл належить: розпорядження землями територіальних громад; здійснення контролю за використовуванням і охороною земель комунальної власності, дотриманням земельного і екологічного законодавства.
П 5.1.3 договору оренди землі передбачено, що він може бути розірваний у судовому порядку за ініціативою Орендодавця за порушення Орендарем земельного і містобудівного законодавства .
Так, із позовної заяви вибачається, що 22 квітня 2011 року державним інспектором по охороні і використовуванню земель в АРК була здійсненна перевірка земельного законодавства ДП «Пансіонат Зеніт», в результаті якої був складений акт про те, що на момент перевірки вказана земельна ділянка використовується без належно оформлених правоустановчих документів, тобто відповідачем було порушено вимоги статей 125,126 Земельного кодексу України.( т. 1 а.с. 20-21).
22 квітня 2011 року директору ДП «Пансіонат «Зеніт» Куруніну К.І. було видано припис № 001863 Управління державної інспекції з контролю за використанням та охорони земель Республіканського комітету по земельних ресурсах АРК про усунення порушень земельного законодавства в 30-денний строк. (т. 1 а.с. 22)
У зв'язку з тим, що відповідачем - ДП «Пансіонат «Зеніт» не були усунуті порушення земельного законодавства , 23 травня 2011 року державним інспектором по охороні і використовуванню земель в АРК була повторно здійснена перевірка дотримання земельного законодавства , в результаті якої складений акт про те, що ДП «Пансіонат «Зеніт» не виконало у встановлений законом 30-денний строк припис державного інспектора по використовуванню і охороні земель ( т.1 а.с. 23-24). Крім того, на директора ДП «Пансіонат «Зеніт» Куруніна К.І. був складений протокол про адміністративне правопорушення по ст. 188-5 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» та накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу та видано повторний припис про усунення порушення земельного законодавства в 30-денний строк. ( т.1 а.с. 25-27)
Проте, ДП «Пансіонат «Зеніт» не виконало у встановлений Законом строк припис інспектора по охороні і використовуванню земель, у зв'язку з чим, відповідно до п. «б» ст.6 Закону України Про державний контроль за використовуванням і охороною земель, Державною інспекцією по охороні і використовуванню земель в АРК 09 вересня 2011 року на адресу Морської сільської ради було направлене клопотання про усунення порушень земельного законодавства ДП «Пансіонат «Зеніт». ( т.1 а.с. 18) .
Також у матеріалах справи місіться ще один акт перевірки № 10 від 09.-13.02.12 року дотримання вимог природоохоронного законодавства Державної Азово - Чорноморської екологічної інспекції, у якому вказано про порушення відповідачем вимог екологічного законодавства України. ( т.1 а.с. 39)
У зв'язку з наведеним , позивач вважає , що відповідач грубо порушує умови договору оренди землі від 07.02.04 року, а також положення статей 25 Закону України «Про оренду землі», 144 Земельного Кодексу України, а тому вказаний договір підлягає розірванню .
25 травня 2012 року на засіданні 39-й сесії 7-го скликання Морської сільської ради було прийнято рішення №381 «Про проведення претензійно-позовної роботи по припиненню існуючих договірних зобов'язань з ДП «Пансіонат «Зеніт» ВАТ РЛК «МІГ». (т.1 а. 11).
Розглянувши позов Морської сільської ради, м. Судак, суд не знаходить законних підстав для його задоволення у зв'язку з наступним.
Як вірно зазначав у своєму відзиві відповідач від 27.11.12 року , Державна інспекція з контролю за використанням та охороною земель діяла відповідно до Положення про Державну інспекцію з контролю за використанням та охороною земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2010р. № 477 «Про утворення Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель».
Вказана вище постанова Кабінету Міністрів України № 477 втратила чинність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2010р. № 1068 «Про ліквідацію Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель».
Відповідно до Наказу Президенту України від 13.04.2011р. № 459/2011 «Про Державну інспекцію сільського господарства України» на Державну інспекцію сільського господарства України було покладено державний нагляд (контроль) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності. Вказаний указ набрав чинності з дня опублікування, тобто з 20.04.2011р.
Згідно даних ЕДРПОУ, 30.11.2010 р. було здійснено державну реєстрацію припинення юридичної особи - ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ З КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ В АВТОНОМНІЙ РЕСПУБЛІЦІ КРИМ з ідентифікаційним кодом 26331378 у наслідок її ліквідації за рішенням засновників, що не пов'язано з реорганізацією. .
Тобто, у 2011 році Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель Автономної Республіки Крим взагалі не існувало, як юридичної особи. ( т.1 а.с. 99) .
Крім того, у матеріалах дійсної справи містіться ряд постанов Окружного адміністративного суду АР Крим та Судацького міського суду , яки мають безпосереднє відношення до дійсної справи.
Так, 19 грудня 2012 року, розглянувши у відкритому засіданні Окружного адміністративного суду АРК справу за № 2а-13140\12\0170\1 за позовом ДП "Пансіонат "Зеніт" до Державного інспектора Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель АРК відділу Державного комітету земельних ресурсів у м. Судак АР Крим, та Відділу Державного комітету земельних ресурсів м. Судак, про визнання протиправними дій та скасування припису від 22.04.2011 року за № 001863, Окружний адміністративний суд АР Крим, прийняв постанову, якою позовні вимоги ДП «Пансіонат «Зеніт» задовольнив, визнавши противоправними дії Державного інспектора Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель АРК відділу Державного комітету земельних ресурсів у м. Судак АР Крим Баранова С.В. , за результатами яких був складено акт від 22.04.11 року , винесено припис від 22.04.11 року за № 001863 та скасувавши припис Відділу державного комітету земельних ресурсів від 22.04.11 року за № 001863 . Постанова набула законної силі 09.01.2013 року.
17 січня 2013 року, розглянувши у відкритому засіданні Окружного адміністративного суду АРК справу за № 2а-13141\12\0170\6 за позовом ДП "Пансіонат "Зеніт" до Державного інспектора Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель АРК відділу Державного комітету земельних ресурсів у м. Судак АР Крим, та Відділу Державного комітету земельних ресурсів м. Судак, про визнання протиправними дій та скасування припису, Окружний адміністративний суд АР Крим, прийняв Постанову, якою позовни вимоги ДП "Пансіонат "Зеніт" задовольнив, визнавши протиправними дії відповідачів щодо проведення перевірки дотримання вимог законодавства від 23.05.11 року . Цією ж постановою було визнано протиправним та скасовано припис Відділу державного комітету земельних ресурсів у м. Судак від 23.05.11 року за № 001867 .Постанова набула законної сили 12.02.2013 року.
21 березня 2013 року, розглянувши у відкритому засіданні Судацького міського суду АРК справу за № 120\2484\12 року за позовом ДП "Пансіонат "Зеніт" до Морської сільської ради, про визнання рішення від 25.05.12 року за № 381 не чинним , Судацький міський суд АР Крим у своєї постанові дійшов до висновку, що цим рішенням Морська сільська рада ніяким чином не порушила права ДП "Пансіонат "Зеніт". ( т.2 а.с. 26-33)
Також з метою всебічного, повного та об'єктивного розгляду у судовому засіданні усіх обставин справи, відповідач приєднав до матеріалів господарської справи № 5002-3/3819-2012 письмові докази, а саме:
- Постанову від 08.06.2012 року по административної справи за № 2а-4440\12\0170\2 за позовом ДП "Пансіонат "Зеніт" до Державної Азово-Черноморської екологічної інспекції Міністерства охорони навколишнього природного середовища України про визнання протиправними дій. Окружний адміністративний суд АР Крим, прийняв постанову, якою позовні вимоги ДП "Пансіонат "Зеніт" задовольнив частково, визнавши протиправними дії Державної Азово-Черноморської екологічної інспекції Міністерства охорони навколишнього природного середовища України щодо проведення 09.02.12 року перевірки ДП «Пансіонат «Зеніт», за результатами якої було складено акт № 8 від 09.02.12 року. Вказана постанова суду набула законної силі 03.07.2012 року.
- Постанову від 21.08.2012 року по административної справи за № 2а-7702\12\0170\28 за позовом ДП "Пансіонат "Зеніт" до Державної Азово-Черноморської екологічної інспекції Міністерства охорони навколишнього природного середовища України визнання протиправними дій. Окружний адміністративний суд АР Крим, прийняв постанову, якою позовні вимоги задовольнив частково, визнавши протиправними дії Державної Азово-Черноморської екологічної інспекції Міністерства охорони навколишнього природного середовища України щодо проведення 09-13.02.12 року перевірки ДП «Пансіонат «Зеніт», за результатами якої було складено акт № 10 від 09-13.02.12 року. Вказана постанова суду набула законної силі 22.09.2012 року.
- Постанову від 12.12.2012 року по административної справи за № 2а-4441\12\0170\23 за позовом ДП "Пансіонат "Зеніт" до Державної Азово-Черноморської екологічної інспекції Міністерства охорони навколишнього природного середовища України про визнання протиправними дій зі складання акту № 192 від 30.11.2011 - 06.12.2011. Окружний адміністративний суд АР Крим прийняв постанову, якою позовні вимоги задовольнив частково, визнавши протиправними дії Державної Азово-Черноморської екологічної інспекції Міністерства охорони навколишнього природного середовища України щодо проведення 30.11.- 06.12.11 року перевірки ДП «Пансіонат «Зеніт», за результатами якої було складено акт № 192 від 30.11-06.12.11 року. Вказана постанова суду набула законної силі 22.01.2013 року.
- Ухвалу Судацького міського суду АР Крим від 08.02.2013 року по административної справи за № 118\22б\13-а за позовом ДП "Пансіонат "Зеніт" до Морської сільської ради м. Судака АР Крим, про визнання протиправними дій постійної комісії ради. ( т. 2 а.с. 34-45).
Таким чином, на момент розгляду дійсної справи були визнані протиправними дії Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель АРК та Державної Азово-Черноморської екологічної інспекції Міністерства охорони навколишнього природного середовища України, скасовано ряд приписів та актів , на яки посилався позивач, як на підставу своїх позовних вимог. Інших підстав для дострокового розірвання договору оренди позивачем не доведено та інших доказів, яки б підтвердили порушення відповідачем взятих на себе зобов'язань за договором оренди землі від 07.02.04 року , суду не надано.
Крім того, суд зазначає , що згідно ст. 144 ЗК України, на яку посилався позивач у своєму позові, обґрунтовуючи свої позовні вимоги, саме орган виконавчої влади приймає рішення про припинення права користування земельною ділянкою у випадках виявлення порушень державною інспекцією з контролю за використанням та охороною земель та складання відповідного протоколу, а у випадку не усунення порушень земельного законодавства з боку землекористувача, державний інспектор звертається до органу виконавчій влади з клопотанням про припинення права користування земельною ділянкою.
Позивачем не був дотриманий порядок припинення права користування земельною ділянкою, що передбачено ст. 144 ЗК України, оскільки 25.05.12 року Морською сільською радою за № 381 було винесено рішення щодо проведення претензійної - позовної роботи по припиненню договірних відносин з ДП «Пансіонат «Зеніт», а не рішення про припинення користування відповідачем земельної ділянки загальною площею 4 3567 га, яка розташована в с. Морськом , відповідно до договору оренди землі від 07.02.04 року ( т. 1 а.с. 11).
Згідно зі ст.. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини , на яки вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень .
Як було зазначено вище, позивачем не доведено правових підстав для дострокового розірвання договору оренди землі від 07.02.04 року та не надано належних доказів того, що відповідач порушував умови вказаного договору , а також земельного, містобудівного або екологічного законодавства .
З огляду на вищевикладене, суд не знаходить законних підстав для задоволення позову Морської сільської ради, м. Судак
Спір розглянуто за наявними у справі матеріалами. Інших документів сторонами не надано.
Згідно ст.. 49 ГПК України, при відмові у позові судові витрати відносяться на позивача.
Водна та резолютивна частини рішення оголошені у присутності представників відповідача 11.04.13 року.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 49 , 82-84 Господарського процесуального кодексу України, суддя -
ВИРІШИВ:
У позові Морської сільської ради , м. Судак до Дочірнього підприємства «Пансіонат «Зеніт», м. Судак про розірвання договору оренди землі від 02.0204 року та про зобов'язання Дочірнього підприємства «Пансіонат «Зеніт» повернути Морській сільський ради земельну ділянку загальної площею 4,35677 га, розташовану в м. Морське, кадастровий № 00000-М по акту приймання - передачі - відмовити .
Повний текст рішення підписано суддею 16.04.13 року.
Суддя І.О. Соколова
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2013 |
Оприлюднено | 16.04.2013 |
Номер документу | 30685497 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
І.О. Соколова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні