ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2;; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А 15 квітня 2013 року Справа № 813/2806/13-а Суддя Львівського окружного адміністративного суду Кравців О.Р. одержав позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-виробничого підприємства «ОЛДІМ» до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області, Управління Державної казначейської служби України у Львівській області про визнання протиправними дій та зобов'язання до вчинення дій, - ВСТАНОВИВ: До Львівського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю торгово-виробничого підприємства «ОЛДІМ» з адміністративним позовом до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області, Управління Державної казначейської служби України у Львівській області про визнання протиправними дій та зобов'язання до вчинення дій, в якому просить: - визнати протиправним та скасувати рішення інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області про вжиття обмежувальних заходів № 0010 від 05.04.2013 року; - визнати протиправною та скасувати постанову інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області про накладення штрафних санкцій № 0009 від 05.04.2013 року. Ухвалою від 15.04.2013 року провадження у справі відкрито, призначено попереднє судове засідання на 26.04.2013 року. Одночасно з позовною заявою позивач подав клопотання про забезпечення позову в якому просить суд вжити заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії оскаржуваних розпоряджень та заборону інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області та будь-яким іншим посадовим особам, державним органам – суб'єктам владних повноважень застосовувати оскаржувані рішення. Клопотання мотивоване існуванням очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі та тим, що захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття заходів забезпечення адміністративного позову і для відновлення прав свобод та інтересів позивача необхідно буде докласти значних зусиль, витрат, крім того очевидними є ознаки протиправності рішення суб'єкта владних повноважень. Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів згідно з ч. 2 цієї ж статті можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження. Згідно з ч. 3 ст. 117 КАС України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається суб'єкту владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання. Відповідно до ч. 1 ст. 117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень. Адміністративний позов, крім способу, встановленого ч. 3 цієї статті, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії (ч. 4 ст.117 КАС України). Клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається відповідно до ч. 1 ст. 118 КАС України не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі. Відповідно до ч. 2 ст. 118 КАС України відповідач або інша особа, яка бере участь у справі, у будь-який час має право заявити клопотання про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим або скасування заходів забезпечення адміністративного позову. Таке клопотання розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення позивача та інших осіб, які беруть участь у справі. Згідно з ч. 3 ст. 118 КАС України питання про забезпечення адміністративного позову, про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим або про скасування заходів забезпечення адміністративного позову, крім випадків, встановлених частинами першою і другою цієї статті, вирішується в судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розглядові таких питань. Закріплений у ч. 1 ст. 11 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. За правилами, встановленими ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Доказами в адміністративному судочинстві відповідно до ч. 1 ст. 69 КАС України є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Оскільки до позовної заяви позивачем не додано доказів в підтвердження терміновості вирішення клопотання про забезпечення позову в порядку визначеному ст. ч. 1 ст. 118 КАС України (негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі), розгляд клопотання про забезпечення позову слід призначити для вирішення у попереднє судове засідання з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Керуючись ст.ст. 2, 11, 69, 71, 117, 118 КАС України, суддя - УХВАЛИВ: 1. Клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-виробничого підприємства «ОЛДІМ» про вжиття заходів забезпечення позову за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю торгово-виробничого підприємства «ОЛДІМ» до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області, Управління Державної казначейської служби України у Львівській області про визнання протиправними дій та зобов'язання до вчинення дій – призначити для вирішення у попереднє судове засідання на 26.04.2013 р. об 15:00 год. з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. 2. Копію ухвали з питань забезпечення адміністративного позову направити особам, які беруть участь у справі. Ухвала може бути оскаржена в порядку і строки передбачені ст. 186 КАС України. Ухвала набирає законної сили в порядку та строки передбачені ст. 254 КАС України. Суддя Кравців О.Р.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2013 |
Оприлюднено | 17.04.2013 |
Номер документу | 30691048 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні