донецький апеляційний господарський суд
Постанова
Іменем України
16.04.2013 р. справа №18пд/5014/2824/2012
Донецький апеляційний господарський суд у складі колегії суддів :
Головуючого:Кододової О.В. суддівАзарової З.П. Гези Т.Д. при секретарі Коломієць С.О. За участю представників сторін: від позивача - не з явився від відповідача - не з явився від третьої особи - не з явився Розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Донбаспроект Люкс , м. Луганськ на рішення господарського судуЛуганської області від 25 грудня 2012року (повний текст складений та підписаний 28.12.2012р.) у справі№18пд/5014/2824/2012 (суддя Корнієнко В.В.) за позовомЛуганської міської ради до третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Донбаспроект Люкс , м. Луганськ Управління Держкомзему у м. Луганськ Луганської області, м. Луганськ про внесення змін до договору оренди землі.
ВСТАНОВИВ:
Луганська міська рада звернулась з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Донбаспроект Люкс , м. Луганськ про внесення змін до договору оренди землі від 21.01.2008 (державна реєстрація 12.02.2008 № 040840200014), який укладено між сторонами за позовом, зокрема:
- про викладення пункту 8 договору в наступній редакції:
" 8. Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку збільшеного на коефіцієнт 3.";
- про доповнення п. 4 договору новим абзацом наступного змісту:
"На момент укладення цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 21.01.2008, державна реєстрація 12.02.2008 № 040840200014, зі змінами до нього, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить - 8 619 936 (вісім мільйонів шістсот дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот тридцять шість) грн. 00 коп. Після набрання чинності цим договором про внесення змін до договору оренди землі від 21.01.2008, державна реєстрація 12.02.2008 № 040840200014 зі змінами до нього, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, в тому числі коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки визначаються (змінюються) згідно рішення Луганської міської ради від 28.12.2007 № 28/10 або іншого нормативно-правового рішення, прийнятого замість вказаного, органом, уповноваженим орендодавцем, про що вказаний орган надає відповідну довідку орендарю у тижневий термін після звернення орендаря до вказаного органу.";
- про доповнення п. 16 договору новим абзацом наступного змісту:
"На момент укладення цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 21.01.2008, державна реєстрація 12.02.2008 № 040840200014, розмір річної орендної плати у гривнях, згідно мети використання земельної ділянки, складає - 258598 (двісті п'ятдесят вісім тисяч п'ятсот дев'яносто вісім) грн. 08 коп.".
Ухвалою господарського суду Луганської області від 11.12.2012року до участі у справі було залучено Управління Держкомзему у м. Луганськ, Луганської області у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.
Рішенням господарського суду Луганської області від 25 грудня 2012року (повний текст складений та підписаний 28.12.2012р.) у справі №18пд/5014/2824/2012 позовні вимоги задоволено повністю.
Рішення суду мотивоване тим, що договором була передбачена можливість зміни розміру орендної плати у разі настання випадку, встановленого законами України (а законом було підвищено ціну на орендну плату), позивач вправі вимагати від відповідача внесення відповідних змін до договору оренди, відповідно до п.274.1. ст.274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272,273,276,278 цього Кодексу.
Місцевий господарський суд зазначає, що згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 20.12.2012р., нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що орендується відповідачем за договором оренди, складає 8619936,00грн.
В оспорюваному рішенні господарський суд також зазначає, що п. 286.2. ст. 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.
Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія Донбаспроект Люкс , м. Луганськ, не погодившись з рішенням господарського суду, звернувся з апеляційною скаргою про скасування рішення місцевого суду. Скаржник зазначає, що лист луганської міської ради від 31.05.2012року №01/03-13/3415/0/2-12 з пропозицією внести зміни до договору оренди ним не був отриманий, зазначений лист направлений не за місцем реєстрації відповідача, в копії повідомлення про вручення поштового відправлення у графі отримано, зазначено, що його було отримано особою, яка не значиться співробітником відповідача. Таким чином, на думку скаржника, суд не в повному обсязі дослідив надані позивачем документи, і на їх підставі невірно встановив обставини справи.
Крім того скаржник зазначає, що ухвали суду були повернуті суду у зв'язку із закінченням терміну зберігання, однак на адресу відповідача не доставлялися поштові відправлення чи повідомлення про їх наявність.
Відповідач у відзиві на апеляційну скаргу від 18.03.2013року (вхід.№02-48/2499) просить залишити рішення господарського суду Луганської області від 25.12.2012року залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення.
Сторони, третя особа не скористалися правом участі представників в судовому засіданні апеляційної інстанції, у відповідності до ст. 98 Господарського процесуального кодексу України про час і місце судового засідання були повідомлені належним чином. Згідно зі ст. 75,99 ГПК України, скаргу розглянуто за наявними матеріалами, які є достатніми для розгляду апеляційної скарги.
Згідно з положеннями ст.101 Господарського процесуального кодексу України апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішень місцевого господарського суду в повному обсязі.
У відповідності до п.п. 2, 3, 4 частини 3 ст.129 Конституції України, основними засадами судочинства є рівність усіх учасників судового процесу перед законом та судом, забезпечення доведеності вини, змагальність сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Правосуддя у господарських судах здійснюється на засадах рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом та змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами (ст.ст. 4 2, ст.4 3 Господарського процесуального кодексу України).
Вивчивши матеріали справи, проаналізувавши доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, Донецьким апеляційним господарським судом встановлено:
21.01.2008року між сторонами укладено договір оренди землі (який зареєстрований 12.02.2008 за № 040840200014) (з змінами, внесеними договором від 13.08.2008 (зміни зареєстровані 27.08.2008 за № 040840200097) згідно якому, позивач передав відповідачу в оренду строком на 49 років земельну ділянку загальною площею 6,2400 га, під будівництво та розміщення індивідуальних житлових будинків з допоміжними будівлями та спорудами, за адресою: м. Луганськ, вул. Андрія Ліньова (біля будівлі № 120).
Пунктом 8 договору оренди встановлено, що річна орендна плата встановлюється у розмірі 250 % земельного податку (річного) у гривнях.
Пунктом 4 договору оренди передбачено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 8.847.446,40 грн., а нормативна грошова оцінка земельної ділянки без застосування коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки становить - 3.538.953,60 грн.
Згідно абз. 2 п. 4 договору після набрання чинності договору оренди землі нормативна грошова оцінка земельної ділянки, в тому числі коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки визначаються (змінюються) згідно рішення Луганської міської ради від 21.12.2000 № 22/4 або іншого нормативно-правового рішення, прийнятого замість вказаного, органом, уповноваженим орендодавцем, про що вказаний орган надає відповідну довідку орендарю у тижневий термін після звернення орендаря до вказаного органу.
Згідно пункту 16 договору оренди встановлено, що на момент укладення цього договору розмір орендної плати у гривнях, згідно визначеної мети використання, становить 221186,15 грн.
Рішенням Луганської міської ради від 27.05.2011року №9/12 вирішено визначити, що при прийнятті Луганською міською радою рішень про передачу фізичним та юридичним особам в оренду земельних ділянок та при внесенні змін до вказаних рішень та до договорів оренди землі щодо зміни розміру річної орендної плати, розмір річної орендної плати за земельну ділянку встановлюється у цих рішеннях та у договорах оренди землі у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту залежно від мети використання земельної ділянки, яка (мета) та які (договірні коефіцієнти) зазначені у додатку до цього рішення, при цьому розмір річної орендної плати за будь-яку земельну ділянку повинен бути не меншим ніж трикратний розмір земельного податку за цю земельну ділянку, який (розмір земельного податку) передбачений Податковим кодексом України, та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки.
Відповідно до п.2 зазначеного рішення, у договорах оренди землі, які будуть укладатися на підставі рішень Луганської міської ради про передачу земельних ділянок в оренду; що були прийняті до набрання чинності п.1 цього рішення, річна орендна плата у відсотках від грошової оцінки земельної ділянки або як коефіцієнт від земельного податку зазначається особою, уповноваженою відповідно до вимог діючого законодавства на їх укладання та підписання договорів оренди землі, у розмірах, передбачених вказаними рішеннями Луганської міської ради.
В зв'язку з наведеним та невідповідністю вищевказаного договору оренди земельної ділянки діючому законодавству, позивач листом від 31.05.2012року № 01/03-13/3415/0/2-12 звернувся до відповідача з пропозицією внести зміни до договору оренди земельної ділянки, зокрема:
- про викладення пункту 8 договору в наступній редакції:
" 8. Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку збільшеного на коефіцієнт 3.";
- про доповнення п. 4 договору новим абзацом наступного змісту:
"На момент укладення цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 21.01.2008р., державна реєстрація 12.02.2008р. № 040840200014, зі змінами до нього, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить - 8 619 936 (вісім мільйонів шістсот дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот тридцять шість) грн. 00 коп. Після набрання чинності цим договором про внесення змін до договору оренди землі від 21.01.2008р., державна реєстрація 12.02.2008р. № 040840200014 зі змінами до нього, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, в тому числі коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки визначаються (змінюються) згідно рішення Луганської міської ради від 28.12.2007р. № 28/10 або іншого нормативно-правового рішення, прийнятого замість вказаного, органом, уповноваженим орендодавцем, про що вказаний орган надає відповідну довідку орендарю у тижневий термін після звернення орендаря до вказаного органу.";
- про доповнення п. 16 договору новим абзацом наступного змісту:
"На момент укладення цього договору про внесення змін до договору оренди землі від 21.01.2008р., державна реєстрація 12.02.2008р. № 040840200014, розмір річної орендної плати у гривнях, згідно мети використання земельної ділянки, складає - 258598 (двісті п'ятдесят вісім тисяч п'ятсот дев'яносто вісім) грн. 08 коп.".
Позивачем надано поштове повідомлення направленого за адресою вул.16-я Лінія,19/1, м. Луганськ та з якого вбачається, що поштове відправлення було отримано 02.08.2012року Водолазною.
Одночасно, згідно Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи ТОВ Компанія Донбаспроект Люкс місцезнаходженням відповідача є 91011, Луганська область, м. Луганськ, квартал Єрьоменко, будинок 7.
Перевіривши повноту встановлених судом першої інстанції обставин справи та правильність їх юридичної оцінки, Донецький апеляційний господарський суд дійшов висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, за наступних підстав.
Відповідно до ст.188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
Одночасно норми матеріального і процесуального права не передбачають будь-яких санкцій за недодержання підприємством (організацією) відповідного порядку внесення змін до господарського договору чи його розірвання.
Верховним Судом України з посиланням на Рішення Конституційного Суду України від 09.07.2002року у справі №1-2/2002 зазначалося, що недотримання позивачем вимог частини другої статті 188 господарського кодексу України, щодо обов'язку надіслання іншої стороні пропозиції стосовно внесення змін до договору (розірвання договору) при виникненні такої необхідності не позбавляє позивача права звернутися за захистом порушеного права шляхом вчинення прямого позову до відповідача.
Таким чином колегія суддів дійшла висновку, що недотримання вимог частини другої статті 188 Господарського кодексу України, на яку посилається відповідач (скаржник) щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про внесення змін до договору, в разі виникнення такої необхідності не позбавляє позивача права звернутися за захистом порушеного права шляхом подання позову до відповідача.
Колегією суддів зазначається, що внесення змін до договору здійснюється судом не за умови з'ясування додержання стороною процедурного порядку запропонування змін, а в разі наявності відповідних підстав, передбачених законодавством (постанова Вищого господарського суду України від 02.02.2010 року у справі № 32/175-09).
Оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності (ст. 1 Закону України „Про оренду землі").
Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Істотними умовами договору оренди землі, зокрема, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату (стаття 15 Закону).
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності (ст. 18 Закону України „Про оцінку земель").
Нормативна грошова оцінка є складовою земельного податку, який встановлюється у відсотковому відношенні до неї та в розмірі якого визначена орендна плата у договорі, укладеному між сторонами, а тому у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки змінюється відповідно і розмір земельного податку.
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. (п.14.1.136 ст.14 Податкового кодексу України)
П. 288.4 - 288.5.1 ст. 288 Податкового кодексу України передбачено, що розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою : для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Згідно ст. 274 Податкового кодексу України, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 і 278 цього Кодексу.
Законом визначено, що зміна розміру грошової оцінки землі має наслідком зміну земельного податку щодо відповідних земельних ділянок, а тому наявні передбачені договором умови, при яких його зміна є обов'язковою для сторін.
Зміна розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки автоматично змінює розмір орендної плати.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 632 Цивільного Кодексу України у випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Сторони у пункті 13 договору оренди передбачили, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі настання випадку(ів), встановленого(их) законами України.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" та пп. 3 п. 4 Положення про управління (відділ) Держкомзему в місті (обласного та районного значення), затвердженого наказом Держкомзему України від 17.06.2008 № 123, яке зареєстроване в Мін'юсті України 10.07.2008 за № 626/15317, управління відповідно до покладених на нього завдань видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок.
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 20.12.2012року управління Держкомзему у м. Луганськ, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що орендується відповідачем за вищевказаним договором оренди, складає 8619936,00 грн.
Пунктом 286.2. ст. 286 Податкового кодексу України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.
Відповідно до ст. 651 ЦК України договір може бути змінено за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом .
Відповідно до ст. 30 Закону України „Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.
У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд України у постанові від 06.12.2010року у справі №2-1/10068-2008.
Відповідно до ст.188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. (п.3 ст. 188 Господарського кодексу України).
Частиною 4 ст. 188 Господарського кодексу України передбачено, що у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Отже діючим законодавством України передбачено, що сторона за договором може звернутися до суду з вимогою щодо внесення змін до діючого договору за умови, якщо сторони не дійшли згоди про внесення відповідних змін у договірному порядку.
Відповідно до ч.3 ст. 653 Цивільного кодексу України у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Таким чином як сторонами передбачено можливість внесення змін у договір оренди щодо зміни розміру орендної плати так і Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України від 03.06.2008року № 309-VІ внесені зміни до частин четвертої та п'ятої статті 21 Закону України Про оренду землі . На підставі вищевикладеного позивач вправі вимагати від відповідача внесення відповідних змін до договору оренди. Відтак апеляційна скарга Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Донбаспроект Люкс , м. Луганськ є необґрунтованою та підстав для її задоволення не вбачається, як і для скасування рішення господарського суду Луганської області у справі №18пд/5014/2824/2012 від 25.12.2012року (повний текст складено та підписано 28.12.2012року).
Посилання відповідача в апеляційній скарзі на те, що йому з невідомих причин не доставлялися ухвали суду та він не був обізнаний про слухання справи, судовою колегією до уваги не приймаються за тих підстав, що відповідно до п. 3.9.1 Постанови Пленуму ВГС від 26.12.2011р. № 18 "Про деякі питання практики застосування ГПК України", особи, які беруть участь у справі, вважаютьсяповідомленими про час і місце розгляд судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК (1798-12). За змістом цієї норми, зокрема, в разі, якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належно адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
Відповідно до роз яснень, викладених Вищим господарським судом у інформаційному листі №01-8/482 від 13.08.2008р. до повноважень господарських судів не віднесено з ясування фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому відповідні процесуальні документи надсилаються господарським судом згідно з поштовими реквізитами учасників судового процесу, наявними в матеріалах справи.
Крім того, в зазначеному інформаційному листі викладено й правову позицію, згідно з якою примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв'язку з позначками "адресат вибув", "адресат відсутній" і т. п., з урахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання господарським судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.
Як вбачається з матеріалів справи ухвали суду та рішення були направлені місцевим господарським судом за адресою, яка значиться у Свідоцтві про державну реєстрацію відповідача (а.с.88) та Довідці ЄДРПОУ (а.с. 90), а саме м. Луганськ, кв. Єрьоменко,буд.7 та були повернуті з відміткою пошти закінчення терміну збереження (а.с.39,56,62), відтак господарський суд Луганської області належним чином повідомив відповідача про час та місце судових засідань.
На підставі викладеного, судова колегія дійшла висновку, що рішення господарського суду Луганської області у справі №18пд/5014/2824/2012 від 25.12.2012року (повний текст складено та підписано 28.12.2012року) слід залишити без змін, а апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Донбаспроект Люкс , м. Луганськ без задоволення.
Результати апеляційного провадження у справі №18пд/5014/2824/2012 оголошені в судовому засіданні.
Судові витрати відповідно до ст. 49 ГПК України покласти на скаржника.
Керуючись ст. ст. 49, 99, 101, 102, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, Донецький апеляційний господарський суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Донбаспроект Люкс , м. Луганськ на рішення господарського суду Луганської області від 25.12.2012року (повний текст складено та підписано 28.12.2012року) у справі №18пд/5014/2824/2012 - залишити без задоволення.
Рішення господарського суду Луганської області від 25.12.2012року (повний текст складено та підписано 28.12.2012року) у справі №18пд/5014/2824/2012- залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена до Вищого господарського суду України у касаційному порядку через Донецький апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів.
Головуючий О.В. Кододова
Судді: З.П. Азарова
Т.Д. Геза
Надруковано 6 екз.: 1-позивачу, 1-відповідачу,1 - третій особі, 1-у справу, 1-ДАГС, 1-ГСЛО .
Суд | Донецький апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2013 |
Оприлюднено | 22.04.2013 |
Номер документу | 30782307 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Донецький апеляційний господарський суд
Кододова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні