Ухвала
від 10.04.2013 по справі 916/597/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

про порушення провадження у справі про банкрутство

"10" квітня 2013 р. Справа №916/597/13-г

За заявою: Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі Одеської області Державної податкової служби (67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка 214, код ЄДРПОУ 23206780),

до Боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" (67800, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь, вул. Одеська 16, код ЄДРПОУ 23991045)

про визнання боржника банкрутом.

Господарський суд Одеської області у складі:

судді - РОВИНСЬКОГО О.Ю.

секретаря судового засідання - Кащук А.О.

за участю представників сторін:

від Заявника: Кошельник М.В. - представник Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі Одеської області Державної податкової служби на підставі довіреності від 10.09.2012 р. за № 12578/9/10-006;

від Боржника: не з'явився, не зважаючи на те, що був повідомлений належним чином;

СУТЬ СПОРУ : 04.03.2013 р. Заявник, ДПІ в Овідіопольському районі Одеської області ДПС, звернувся до господарського суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ „Украгрокомп" в порядку передбаченому ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки останній неспроможний виконати свої грошові зобов'язання по сплаті заборгованості на загальну суму у розмірі 1 745 120 грн. 23 коп.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 11.03.2013 р. заяву ДПІ в Овідіопольському районі Одеської області ДПС про порушення справи про банкрутство ТОВ „Украгрокомп" прийнято до розгляду, справі присвоєно №916/597/13-г.

11.03.2013 р. господарським судом Одеської області, у порядку встановленому розділом 4 Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство здійснено відповідний запит, щодо визначення кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп".

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство, з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, 11.03.2013р. був здійснений відбір кандидата арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" - Манушина Дмитро Валерійовича (ліцензія арбітражного керуючого №АВ397319 від 10.11.2008 року), однак від останнього після спливу триденного терміну не надійшло відповідної заяви до Господарського суду Одеської області.

01.04.2013 р. до господарського суду Одеської області із заявою про надання згоди на призначення розпорядником у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" звернувся арбітражний керуючий Селезньов О.В., до якої додано належним чином завірені копії : ліцензії Державного департаменту з питань банкрутства серії АВ № 566961 від 04.10.2011 р.; виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААБ № 685575; паспорту ті ідентифікаційного номеру диплому про отримання вищої освіти за спеціальністю „Правознавство"; копію договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами арбітражного керуючого ( розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора ) від 12.10.2012 р. за № 40/39-0005.

Представник Боржник у судове засідання не з'явився, відзив на заяву не надав, у зв'язку з чим справа розглядається за наявними матеріалами у порядку ст. 75 Господарського процесуального кодексу України.

Розглянувши у підготовчому засіданні суду матеріали заяви про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп", заслухавши пояснення представника ініціюючого кредитора, суд встановив:

Відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 20.09.2012 р. ТОВ „Украгрокомп" зареєстровано виконавчим комітетом Одеської міської ради 20.04.1998 року за адресою : м. Одеса, вул. Морська 5 та присвоєно код ЄДРПОУ 23991045.

29.11.2011 р. державним реєстратором виконавчого комітету Одеської міської ради до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис за № 13 ( 1 556 107 0015 006038 ) „внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах" та змінено юридичну адресу ТОВ „Украгрокомп": Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь, вул. Одеська 16, що також підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААБ № 705889

В обґрунтування безспірності заявлених грошових вимог ДПІ в Овідіопольському районі Одеської області ДПС посилається на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 06.09.2011 р. по справі № 2а/1570/2993/2011 про стягнення з ТОВ „Украгрокомп" заборгованості на загальну суму у розмірі 1 742 907 грн. 61 з яких : 1 592 207 грн. 61 коп. по податку на додану вартість; 150 700 грн. 00 коп. - заборгованості по штрафним фінансовим ) санкціям та 04.11.2011 р. видано виконавчий лист.

08.02.2012 р. державним виконавцем Першого Приморського відділу ДВС Одеського міського управління юстиції відкрито виконавче провадження по виконанню виконавчого листа від 04.11.2011 р. по справі № 2а/1570/2993/2011 про стягнення з Боржника - ТОВ „Украгрокомп" заборгованості ( постанова про відкриття виконавчого провадження від 08.02.2012 р. ВП № 31569148 ( т. 1 а.с. 42 ).

09.10.2012 р. державним виконавцем Першого Приморського відділу ДВС Одеського міського управління юстиції, у зв'язку з відсутністю зареєстрованих на праві власності за Боржником об'єктів нерухомого майна та тим, що заходи направлені на розшук рухомого майна, а саме автомобілю марки TOYOTA LAND CRUISER виявилися безрезультатними, в порядку п.2 ,п.5 ст. 47 Закону України „Про виконавче провадження" винесено постанову про повернення виконавчого документа стягувачеві ( постанова Першого Приморського відділу ДВС Одеського міського управління юстиції від 09.10.2013 р. № В - 19/905.

Окрім того, на підставі проведених ДПІ в Овідіопольському районі Одеської області ДПС перевірок ТОВ „Украгрокомп", складено акти перевірки : від 08.12.2011 р. № 9236/15-1/23991045 та від 08.12.2011 р. № 9235/15-1/23991045, на адресу Боржника направлені податкові повідомлення-рішення форми „Р" № 0027761501 з визначеним зобов'язанням за штрафними ( фінансовими ) санкціями у розмірі 2040 грн. 00 коп. та форми „Р" № 0027751501 від 13.12.2011 р. з визначеним зобов'язанням за штрафними ( фінансовими ) санкціями у розмірі 340 грн. 00 коп.

Відповідно до ч. 2 ст. 4 1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом з врахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ч. ч. 1, 2, 4 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Цей Закон має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Згідно ч.2 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" право на звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство мають боржник, кредитор.

Враховуючи вимоги ч.1 ст.16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд здійснює перевірку обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, для цього у порядку ч. ч. 2, 3 цієї статті Закону господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, а також вирішує інші питання, пов'язані з розглядом справи. Враховуючи те, що справа порушується за заявою кредитора, господарський суд перевіряє обґрунтованість його вимог, їх безспірність, вжиття заходів щодо примусового стягнення за цими вимогами в порядку виконавчого провадження.

Відповідно до ч.1 ст.7 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо боржника застосовуються такі судові процедури банкрутства: розпорядження майном боржника; мирова угода; санація (відновлення платоспроможності) боржника; ліквідація банкрута.

Частиною 3 ст. 7 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спеціальний порядок передбачає залучення до участі у справі додаткових учасників, продовження строків санації, збігу процедур розпорядження майном та санації.

Відповідно до ч.3 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом. Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.

Згідно зі ст. 8 Закону України „Про Державний бюджет України на 2013 рік" з 1 січня 2013 р. встановлена мінімальна заробітна плата у розмірі 1 147 грн. 00 коп., а отже станом на 13.02.2013 р. ( дата звернення ініціюючого кредитора із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство ) сума у триста мінімальних розмірів заробітної плати складає 344 100 грн. 00 коп.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" боржник це суб'єкт підприємницької діяльності (юридична особа або фізична особа - підприємець), неспроможний виконати протягом трьох місяців свої грошові зобов'язання після настання встановленого строку їх виконання, які підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, та постановою про відкриття виконавчого провадження, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" неплатоспроможність - неспроможність суб'єкта підприємницької діяльності виконати після настання встановленого строку грошові зобов'язання перед кредиторами не інакше, як через відновлення його платоспроможності.

Статтею 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлює, що грошовим зобов'язанням є зобов'язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До складу грошових зобов'язань боржника, не включаються неустойка ( штраф, пеня ) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, тощо. Склад і розмір грошових зобов'язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов'язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про порушення справи про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Законом.

Перевіривши обґрунтованість вимог заявника, їх безспірність, вжиття заходів щодо примусового стягнення за цими вимогами в порядку виконавчого провадження, суд вважає за необхідне визнати вимоги ДПІ в Овідіопольському районі Одеської області ДПС до ТОВ „Украгрокомп" з урахуванням положень ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у розмірі 1 592 207 грн. 61 коп.

Приймаючи до уваги викладене, суд встановив наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство, передбачених ст.ст. 10, 16, 19, 22 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", введення мораторію на задоволення вимог кредиторів, введення процедури розпорядження майном та призначення розпорядника майна, зобов'язання ініціюючого кредитора, зобов'язання кредитора подати оголошення про порушення справи про банкрутство.

Відповідно до ч. 10 ст. 16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснюється офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Згідно Прикінцевих та перехідних положень цього закону вказане положення набирає чинності через два роки після опублікування цього закону тобто 19.01.2013р. До набрання чинності цим положенням офіційне оприлюднення відомостей про справу про банкрутство здійснюється в офіційних друкованих органах (газетах „Голос України" чи „Урядовий кур'єр").

Враховуючи викладене, суд зобов'язує ініціюючого кредитора подати оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство, яке має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.

Ст. 114 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", надає можливість суду визначити кандидатуру арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

При викладених обставинах, враховуючи відсутність заяви від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого, суд розглянув заяву арбітражного керуючого, яка надійшли до суду. За результатами дослідження заяви арбітражного керуючого Селезньова Олександра Вікторовича та доданих до неї документів (ліцензії, свідоцтва, диплому, договору страхування), інформації про завантаженість, наявність матеріально-технічної бази для здійснення повноважень ліквідатора, враховуючи освіту, досвід та показники роботи у попередніх справах, наявність організаційних можливостей виконувати функції ліквідатора у даній справі та всі обставини, суд дійшов висновку про здатність Селезньова Олександра Вікторовича належним чином виконувати передбачені Законом обов'язки розпорядника майна. Враховуючи відповідність кандидатури арбітражного керуючого Селезньова Олександра Вікторовича вимогам ст.ст. 97, 114 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд призначає його розпорядником майна боржника відповідно до положень Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Керуючись ст. 16, 18, 19, 22, 23, 114 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 64, 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, суддя, -

У Х В А Л И В:

1. Порушити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" ( 67800, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь, вул. Одеська 16, код ЄДРПОУ 23991045 ).

2. Визнати грошові вимоги Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі Одеської області Державної податкової служби ( 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка 214, код ЄДРПОУ 23206780 ) до Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" ( 67800, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь, вул. Одеська 16, код ЄДРПОУ 23991045 ) у розмірі 1 592 207 грн. 61 коп.

3. Зобов'язати Державну податкову інспекцію в Овідіопольському районі Одеської області Державної податкової служби подати до офіційних друкованих органах (газетах „Голос України" чи „Урядовий кур'єр") оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" ( 67800, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь, вул. Одеська 16, код ЄДРПОУ 23991045 ), яке має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.

Докази подачі оголошення надати суду.

4. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів (зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію).

Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна н стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

Мораторій на задоволення вимог кредиторів застосовується до вимог кредиторів щодо відшкодування збитків, що виникли через відмову боржника від виконання правочинів (договорів) у процедурі санації.

Дія мораторію на задоволення вимог кредиторів не поширюється на вимоги поточних кредиторів; на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; відшкодування шкоди, заподіяної здоров'ю та життю громадян; на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматись від їх вчинення.

Дія мораторію не поширюється на задоволення вимог кредиторів у разі одночасного задоволення вимог кредиторів у процедурі розпорядження майном керуючим санацією згідно з планом санації або ліквідатором у ліквідаційній процедурі в порядку черговості, встановленому цим Законом.

Стягнення грошових коштів за вимогами кредиторів за зобов'язаннями, на які не поширюється дія мораторію, провадиться з рахунку боржника в установі банку. Контроль за такими стягненнями здійснює арбітражний керуючи (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).

Звернення стягнення на майно боржника за вимогами, на які не поширюється дія мораторію, здійснюється виключно за ухвалою господарського суду, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство боржника.

5. Ввести процедуру розпорядження майном боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" ( 67800, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь, вул. Одеська 16, код ЄДРПОУ 23991045 ).

6. Розпорядником майна боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Украгрокомп" ( 67800, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь, вул. Одеська 16, код ЄДРПОУ 23991045 ) призначити арбітражного керуючого Селезньова Олександра Вікторовича, діючого на підставі ліцензії Державного департаменту з питань банкрутства серії АВ № 566961 від 04.10.2011 р.

7. Під час процедури розпорядження майном боржнику дозволяється задовольняти лише ті вимоги кредиторів, на які згідно з частиною п'ятою цією статті не поширюється дія мораторію.

8. Органи управління боржника не мають права до припинення процедури розпорядження майном без згоди розпорядника майна приймати рішення про: реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) і ліквідацію боржника; створення юридичних осіб або про участь в інших юридичних особах; створення філій і представництв; виплату дивідендів; проведення боржником емісії цінних паперів; вихід зі складу учасників боржника юридичної особи, придбавання в акціонерів раніше випущених акцій боржника; участь боржника в об'єднаннях, асоціаціях, спілках, холдингових компаніях, промислово-фінансових групах чи інших об'єднаннях юридичних осіб.

9. Керівник або орган управління боржника виключно за погодженням з розпорядником майна вчиняють правочини (укладають договори) щодо: відчуження або обтяження нерухомого майна боржника, в тому числі його передачі в оренду, заставу, внесення зазначеного майна до статутного капіталу іншого підприємства або господарського товариства, розпорядження нерухомим майном боржника у будь-який інший спосіб; одержання та видачі позик (кредитів), надання поруки, гарантій, уступки вимоги, переведення боргу, а також передачі в довірче управління майна боржника; розпорядження у будь-який спосіб іншим майном боржника, балансова вартість якого становить понад один відсоток балансової вартості активів боржника, та укладення інших значних право чинів (договорів).

10. Заборонити власнику майна (органу уповноваженому управляти майном) боржника та боржнику приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмет застави.

11. Розпоряднику майна подати до суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів, не пізніше місяця та двадцяти днів після дати проведення підготовчого засідання суду, а саме не пізніше 30.05.2013 р.

12. Розпоряднику майна скласти реєстр майнових вимог кредиторів та подати до господарського суду не пізніше двох місяців та десяти днів після дати проведення підготовчого засідання суду, а саме не пізніше 20.06.2013 р.

13. Попереднє засідання суду має відбутися не пізніше двох місяців та десяти днів, а саме не пізніше 20.06.2013 р., а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду, а саме не пізніше 10.07.2013 р.

14. Строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, не більше двох місяців, а в разі значного обсягу майна - трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.

15. Копію ухвали надіслати кредитору, боржнику, Одеському окружному адміністративному суду, Державному реєстратору Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, розпоряднику майна - а.к. Селезньову О.В.

Ухвала про порушення провадження у справі набирає законної сили з моменту її винесення згідно з ч.4 ст. 8, ч.13 ст. 16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя Ровинський О.Ю.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення10.04.2013
Оприлюднено22.04.2013
Номер документу30806551
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/597/13-г

Ухвала від 18.11.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 27.09.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 24.09.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 10.07.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 03.07.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 25.06.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 12.06.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 10.04.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 27.03.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 11.03.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні