Постанова
від 19.04.2013 по справі 826/4543/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 Вн. № 1/67 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И (в порядку скороченого провадження) м. Київ 19 квітня 2013 року                     14:15                                 № 826/4543/13-а Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Клочкова Н.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом  Управління Пенсійного фонду України в Деснянському районі м. Києва до  Українського науково-виробничого інженерного центру по охороні праці у сільському  господарстві "Укрсільгоспохоронпраці" про  стягнення заборгованості у розмірі 69 140,35 грн., В С Т А Н О В И В: Управління Пенсійного фонду України в Деснянському районі м. Києва (далі - позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Українського науково-виробничого інженерного центру по охороні праці у сільському господарстві "Укрсільгоспохоронпраці" (далі - відповідач) про стягнення заборгованості у розмірі 69 140,35 грн. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.04.2013 відкрито скорочене провадження в адміністративній справі № 826/4543/13-а. Ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.04.2013 про відкриття скороченого провадження у справі № 826/4543/13-а 05.04.2013 була направлена рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу відповідача, яка зазначена у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців: 02094, м. Київ,     вул. Гагаріна, 23. Однак, конверт з вказаною ухвалою повернувся до суду. Згідно ч. 3 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судове рішення вважається врученим, у тому числі у разі повернення поштового відправлення, яке не вручено адресату з незалежних від суду причин, за адресою місцезнаходження, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Відтак, враховуючи, що судове рішення не було вручено відповідачу з незалежних від суду причин, суд дійшов висновку, що ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва                від 03.04.2013 про відкриття скороченого провадження у справі № 826/4543/13-а вважається врученою відповідачу. Відповідно до ч. 4 ст. 1832 КАС України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. З огляду на викладене, справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів. Частиною 6 ст. 1832 КАС України передбачено, що у постанові, прийнятій у скороченому провадженні, зазначаються: 1) дата, час та місце її прийняття; 2) найменування адміністративного суду, прізвище та ініціали судді, який прийняв постанову; 3) ім'я (найменування) сторін; 4) предмет адміністративного позову; 5) положення закону, якими суд керувався і на підставі яких задоволено позов; 6) висновок суду по суті вимог; 7) розподіл судових витрат; 8) обов'язок відповідача виконати постанову негайно, крім постанови в адміністративній справі, передбаченій пунктом 2 частини першої цієї статті; 9) строк набрання постановою законної сили та порядок її оскарження. Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження та прийняття рішення по справі, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне. Положення закону, якими суд керувався і на підставі яких задоволено позов: Згідно ст. 24 Закону України "Про наукову та науково-технічну діяльність" від 13.12.1991      № 1977-XII (далі - Закон № 1977-ХІІ) держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової роботи, пенсії на рівні, що забезпечує престижність наукової праці та стимулює систематичне оновлення наукових кадрів. Відповідно до ч. 5 ст. 24 Закону № 1977-XII (в редакції до 01.01.2004) різниця між сумою пенсії, призначеної за цим Законом, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується для наукових (науково-педагогічних) працівників недержавних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих установ, організацій та закладів. Частиною 5 ст. 24 Закону № 1977-XII (в редакції після 01.01.2004) передбачено, що різниця між сумою призначеної пенсії за цим Законом та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується: для наукових (науково-педагогічних) працівників державних бюджетних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів державного бюджету; для наукових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів, а також коштів державного бюджету у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державного бюджету науковим (науково-педагогічним) працівникам оплачується з розрахунку на одну особу 50 відсотків різниці пенсії, призначеної за цим Законом; Згідно п. 6 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІІІ бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створена у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 372 "Про затвердження Порядку фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації згідно із Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи" (далі - Порядок) встановлено, що цей Порядок визначає механізм фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації згідно із Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи (далі - різниця у розмірі пенсії). Пунктом 5 Порядку передбачено, що розмір витрат на фінансування різниці у розмірі пенсії за рахунок коштів державних небюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації визначається у розрахунку на рік органами Пенсійного фонду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів з дня призначення пенсії відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", про що відповідному підприємству, установі, організації або закладу відразу надсилається повідомлення. Зазначені підприємства, установи, організації та заклади самостійно визначають суму, що підлягає до сплати у розрахунку на місяць, та щомісяця до 25 числа перераховують органу Пенсійного фонду за своїм місцезнаходженням відповідні кошти для фінансування різниці у розмірі пенсії, призначеної у минулому та поточному роках. Згідно п. 8 Порядку у разі порушення строку сплати коштів, які спрямовуються на фінансування різниці у розмірі пенсії, органи Пенсійного фонду стягують відповідні суми у порядку, визначеному законодавством. Відповідно до п. 7 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 384/2011, Пенсійний фонд України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. Відтак, органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, є Управління Пенсійного фонду України в Деснянському районі м. Києва. Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Беручи до уваги вищевикладені положення законодавства та встановлені по справі обставини, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог. Згідно п. 8 ч. 6 ст. 1832 КАС України відповідач зобов'язаний виконати постанову негайно. Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають. Керуючись ст.ст. 69 - 71, ст. 94, ст.ст. 158-163, ст. 1832, ст. 186, ст. 254, ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд – П О С Т А Н О В И В: 1. Адміністративний позов задовольнити повністю. 2. Стягнути з Українського науково-виробничого інженерного центру по охороні праці у сільському господарстві "Укрсільгоспохоронпраці" (р/р 25718301381633, філія Ватутінського відділення ПІБ в м. Києві, МФО 322283, р/р 2520610371008 в ПАТ Київська Русь, МФО 300959, ЄДРПОУ 21603889) на користь Управління Пенсійного фонду України в Деснянському районі        м. Києва суму заборгованості по виплаті різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" та сумою, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, у розмірі 69 140,35 грн. (шістдесят дев'ять тисяч сто сорок грн. 35 коп.) на рахунок № 256003012604, МФО 322669, код ЄДРПОУ 26063541 в ОПЕРУ ГУ Ощадбанку. 3. Судові витрати стягненню з відповідача не підлягають. 4. Постанова суду підлягає негайному виконанню. Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.      Суддя                                                                                                Н.В. Клочкова

Дата ухвалення рішення19.04.2013
Оприлюднено23.04.2013
Номер документу30829249
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4543/13-а

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 14.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 29.09.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 19.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 03.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні