Ухвала
від 17.04.2013 по справі 916/123/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора

та припинення провадження у справі

"17" квітня 2013 р. Справа № 916/123/13-г

За заявою кредитора: Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Одеси;

до боржника: Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (65011, м. Одеса, вул. Базарна, буд. 45; код ЄДРПОУ 04956296);

про визнання банкрутом

Суддя Грабован Л.І .

Представники сторін:

від кредиторів: Камінська І.М. - представник УПФУ в Приморському районі м. Одеси; Ткаченко І.А. - представник Одеського міського центру зайнятості;

ліквідатор: арбітражний керуючий Колмикова Т.О.;

СУТЬ СПОРУ: про визнання банкрутом

Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Одеси звернулось до господарського суду Одеської області із заявою про визнання банкрутом відсутнього боржника Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (т.1 а.с.2-6), оскільки останній неспроможний виконати зобов'язання по сплаті заборгованості у сумі 126 405,82 грн. та фактично припинив господарсько-фінансову діяльність.

Ухвалою суду від 17.01.2013р. (т.1 а.с.1) порушено провадження у справі №916/123/13-г про визнання банкрутом Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" у порядку ст. 52 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

01.02.2013р. господарським судом Одеської області прийнято постанову (т.1 а.с.148-150) про визнання Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" банкрутом у порядку ст. 52 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Колмикової Тетяни Олександрівни, яку ч. 7 постанови зобов'язано провести ліквідаційні заходи, передбачені ст. 52 Закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами господарського процесуального кодексу України та чинного цивільного законодавства.

Згідно ч. 6 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.

Статтею 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості банкруту.

За приписами частин 1, 2, 6 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор розпочинає продаж майна банкрута на відкритих торгах. Порядок продажу майна банкрута, склад, умови та строки придбання майна погоджуються з комітетом кредиторів.

Відтак, обов'язком ліквідатора є належне виконання ним усіх повноважень в ході ліквідаційної процедури, зокрема, встановлення майна та майнових прав боржника, його потенційних кредиторів шляхом надіслання запитів до державних органів, надіслання повідомлень до державних органів, які контролюють сплату загальнообов'язкових податків та зборів, витребування в органах державної виконавчої служби виконавчих проваджень, порушених кредиторами боржника та повідомлення зазначених кредиторів про перебування боржника в ліквідаційній процедурі та права кредиторів згідно з ч. 5 ст. 52 Закону подати свої грошові вимоги. Наслідком належного виконання ліквідатором зазначених обов'язків буде встановлення заставних, конкурсних кредиторів боржника.

Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавцем передбачено подання за наслідком проведеної ліквідаційної процедури повного звіту ліквідатора про всі дії, вчинені ліквідатором в ході процедури ліквідації, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом, та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками всієї ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів.

Ліквідатором Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" надано до суду звіт про проведення ліквідаційної процедури Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (т.2 а.с.36-38), згідно якого в ході ліквідаційної процедури майнових активів (майно, кошти на банківських рахунках) банкрута виявлено не було, у зв'язку з чим інвентаризація не проводилась; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси відсутні; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна відсутні; майна та коштів банкрута виявлено не було, розрахунки з кредиторами не проводились, реєстр вимог кредиторів з відомостями про розмір задоволених вимог кредиторів до суду не подається; у зв'язку з тим, що ліквідатору не передавалась бухгалтерська та інша документація банкрута, заходи щодо забезпечення збереження архівних документів банкрута не проводились; підприємства працівники не звільнялись, оскільки осіб, які б знаходились у трудових відносинах з банкрутом, виявлено не було.

Вказані обставини підтверджуються доданими до звіту документами, а саме: направленими ліквідатором та судом запитами про надання інформації до відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ з обслуговування м. Одеси №1 підпорядкованого УДАІ ГУМВС України в області (т.2 а.с.40), реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції (т.2 а.с.41), Державної інспекції сільського господарства в Одеській області (т.2 а.с.43), Управління Держкомзему у місті Одеса Одеської області (т.2 а.с.44).

Відповідно до довідки відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ з обслуговування м. Одеси №1 підпорядкованого УДАІ ГУМВС України в області №42/1-513 від 01.03.2013р. (т.2 а.с.45) станом на 22.02.2013р. за Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" транспортні засоби не зареєстровані та раніше не реєструвались.

Згідно довідки Державної інспекції сільського господарства в Одеській області №09-13/08/1267 від 13.03.2013р. (т.2 а.с.47) за Іншим об'єднанням юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" сільськогосподарська техніка не зареєстрована.

Відповідно до довідки управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області №01-1-07/927 від 13.03.2013р. (т.2 а.с.48) відсутня інформація щодо реєстрації за Іншим об'єднанням юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" права власності, користування в тому числі на умовах оренди на земельні ділянки на території м. Одеси.

Ліквідатор вжив заходи щодо виявлення можливих кредиторів, що підтверджується направленими повідомленнями про визнання Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" банкрутом до Першого Приморського ВДВС Одеського МУЮ (т.2 а.с.42), ДПІ в Приморському районі м. Одеси (т.2 а.с.49), Одеського міського центру зайнятості (т.2 а.с.50), Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (т.2 а.с.51), відділенню ФСС НВВ та ПЗУ у Приморському районі м. Одеси (т.2 а.с.56), Виконавчої дирекції Одеського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (т.2 а.с.58).

Згідно довідки відділення виконавчої дирекції Фонду в Приморському районі м. Одеси №760 від 28.02.2013р. (т.2 а.с.57) станом на 01.01.2011р. заборгованість по страховим внескам за Іншим об'єднанням юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" відсутня.

11.03.2012р. Одеський міський центр зайнятості надав заяву про кредиторські вимоги до боржника у сумі 28,15 грн. (т.2 а.с.15-17). Вказані вимоги визнані ухвалою господарського суду Одеської області від 17.04.2013р. в повному обсязі. (т.2 а.с.66).

Згідно ліквідаційного балансу Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (т.2 а.с.39) у підприємства відсутні будь-які активи (рядок 260) та рахується поточні зобов'язання зі страхування у розмірі 126 433,00 грн. (рядок 570).

Скарг на дії ліквідатора за час його роботи та заперечень щодо звіту до господарського суду не надходило.

17.04.2013р. до суду надійшло клопотання УПФУ в Приморському районі м. Одеси (т.2 а.с.60), згідно якої повідомлено, що УПФУ в Приморському районі м. Одеси зі звітом ліквідатора ознайомлене, заперечень не має.

17.04.2013р. до суду надійшло клопотання Одеського міського центру зайнятості (т.2 а.с.61), згідно якої повідомлено, що Одеський міський центр зайнятості зі звітом ліквідатора ознайомлене, заперечень не має.

Таким чином, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 25-31 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що відображено у звіт ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

У відповідності з п.6 ст.31 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

За положеннями ч.2 ст.32 вказаного Закону якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

За таких обставин, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припинити юридичну особу Інші об'єднання юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" відповідно до ст.ст. 33, 39 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" №755-1У від 15.05.2003р., припинити провадження у справі, припинити повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Колмикової Тетяни Олександрівни.

Керуючись ч. 2 ст.ст. 31, 32, п.6 ст. 40, ст.52 Закону України „Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом", ст.ст. 85, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

У Х В А Л И В:

1.Затвердити звіт ліквідатора Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (65011, м. Одеса, вул. Базарна, буд. 45; код ЄДРПОУ 04956296).

2.Затвердити ліквідаційний баланс Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (65011, м. Одеса, вул. Базарна, буд. 45; код ЄДРПОУ 04956296).

3.Вимоги, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.

4.Припинити юридичну особу - Інші об'єднання юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (65011, м. Одеса, вул. Базарна, буд. 45; код ЄДРПОУ 04956296).

5.Припинити провадження у справі № 916/123/13-г.

6.Припинити повноваження ліквідатора Інших об'єднань юридичних осіб територіальне міжгалузеве об'єднання „Темо" (65011, м. Одеса, вул. Базарна, буд. 45; код ЄДРПОУ 04956296) - арбітражного керуючого Колмикової Тетяни Олександрівни.

Копію ухвали надіслати: державному реєстратору Виконавчого комітету Одеської міської ради, другому Приморському ВДВС Одеського МУЮ.

Ухвала набирає чинності з дня її прийняття.

Ухвалу може бути оскаржено у встановленому порядку згідно ст. 91 ГПК України, ч. 2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя Грабован Л.І.

Дата ухвалення рішення17.04.2013
Оприлюднено23.04.2013
Номер документу30830928
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/123/13-г

Ухвала від 17.04.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 17.04.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 17.04.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 15.03.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 15.03.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Постанова від 01.02.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 17.01.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні