Постанова
від 09.04.2013 по справі 825/920/13-а
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 Справа № 825/920/13-а

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2013 року Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Житняк Л.О.

за участі секретаря Сугакової Т.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Ніжинської об'єднаної державної податкової інспекції Чернігівської області до Ніжинської міської ради Чернігівської області, третя особа - Комунально-побутове підприємство хімчистка ''Ромашка'', про стягнення податкового боргу, -

В С Т А Н О В И В:

06.03.2013 Ніжинська об'єднана державна податкова інспекція Чернігівської області (далі - Ніжинська ОДПІ) звернулась до суду з адміністративним позовом про звернення стягнення податкового боргу Комунально-побутового підприємства хімчистка ''Ромашка'' (далі - КППХ "Ромашка") на кошти Ніжинської міської ради Чернігівської області (далі - Ніжинська міська рада) у сумі 10 540,00 грн., у т.ч. у розмірі 7 480,00 грн. по податку на прибуток, у розмірі 3 060,00 грн. частини чистого прибутку комунальних підприємств.

Свої вимоги мотивує тим, що КППХ "Ромашка" є платником податків і зобов'язане сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни, за яким існує узгоджений податковий борг у сумі 10 540,00 грн., який платником податку самостійно не погашено. Тому, за відсутності у КППХ "Ромашка" власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, податковий орган в порядку ст. 96 Податкового кодексу України звернувся до Ніжинської міської ради, до сфери управління якого належить майно останнього, з поданням щодо прийняття рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків або прийняття сесією ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків, на яке протягом 30 календарних днів з дня направлення такого звернення відповіді не отримав.

Позивач в судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується розпискою суду (а. с. 38), надав через канцелярію суду клопотання про розгляд справи без участі його представника, позовні вимоги підтримує в повному обсязі (вх. від 02.04.2013 № 6120).

Відповідач як суб'єкт владних повноважень до суду не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення рекомендованого поштового відправлення (вручено - 12.03.2013, а. с. 37), письмові заперечення проти позову та посилання на докази, якими вони обґрунтовуються, до суду не надав.

Третя особа на стороні відповідача без самостійних вимог також до суду не з'явилась, про час і місце розгляду справи повідомлялась належним чином рекомендованим листом з повідомленням про вручення за адресою реєстрації: вул. Богуна, 12, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600, вказаною у витягу та довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 15731020, № 15731127 (а. с. 15,16-17). Переданий поштою до суду конверт з повісткою, який направлявся відповідачу, з довідкою поштового відділення від 13.03.2013 "за зазначеною адресою не знаходиться" (а. с. 39).

За таких обставин, враховуючи ч. 1 ст. 41 та ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підставі наявних у справі доказів без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до наступного.

КППХ "Ромашка" (ід. код 31440936) як юридичну особу комунальної форми власності зареєстровано 10.05.2001 виконавчим комітетом Ніжинської міської ради Чернігівської області (Свідоцтво про державну реєстрацію, а. с. 18), включено відомості про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (довідка з ЄДР № 15731127, а. с. 16-17) та до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (довідка з ЄДРПОУ, а. с. 19-20), взято на облік до Ніжинської ОДПІ як платника податків з 05.06.2001 за № 354 (довідка від 23.09.2011 № 7688, а. с. 21).

Згідно п. 1.3 Статуту КППХ "Ромашка", затвердженого виконкомом Ніжинської міської ради від 10.05.2001 № 132, власником майна підприємства є Ніжинська міська рада (а. с. 29-30). Тобто, комунальне майно КППХ "Ромашка" перебуває в управлінні Ніжинської міської ради.

Перевіряючи правомірність звернення позивача до суду з даними позовними вимогами, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 96.1 ст. 96 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755, який набрав чинності з 01.01.2011, у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішень визначених пп.96.1.1-96.1.4 Кодексу.

Так, відповідь щодо прийняття одного із зазначених у пунктах 96.1 та 96.2 цієї статті рішень надсилається органу державної податкової служби протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення (п. 96.3 ст. 96 Кодексу).

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу чи органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

В силу пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. А згідно пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Кодексу - податковий борг, це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. Відповідно враховуючи терміни "податкове зобов'язання" та "податкове повідомлення-рішення", визначені пп. 14.1.156 та пп. 14.1.157 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, суд зазначає, що вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України (п. 109.2 ст. 109 Кодексу).

Виходячи із аналізу правових норм, що регулюють обов'язки платника податків, під час дослідження позовних вимог судом встановлено, що відповідно до розрахунку позивача (довідка від 14.02.2013 № 71/20-061, а. с. 22) КППХ "Ромашка" має податковий борг у сумі 10 540,00 грн., у т.ч. у розмірі 7 480,00 грн. по податку на прибуток та у розмірі 3 060,00 грн. частини чистого прибутку комунальних підприємств.

Податковий борг КППХ "Ромашка" по податку на прибуток у розмірі 7 480,00 грн. підтверджується:

податковим повідомленням-рішенням від 11.03.2010 № 0001151530/0, яким визначено суму податкового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 170,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 23.03.2010 "за зазначеною адресою не проживає", а. с. 5);

податковим повідомленням-рішенням від 24.03.2011 № 0000821530/0, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток (доходи) приватних підприємств у розмірі 170,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 28.03.2011 "за даною адресою не існує", а. с. 7);

податковим повідомленням-рішенням від 31.05.2011 № 0001601530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 02.06.2011 "за зазначеною адресою не знаходиться", а. с. 9);

податковим повідомленням-рішенням від 13.09.2011 № 0002441530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 15.09.2011 "за даною адресою не знаходиться", а. с. 10);

податковим повідомленням-рішенням від 23.01.2012 №0000101530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 25.02.2012 "за закінченням терміну зберігання", а. с. 6);

податковим повідомленням-рішенням від 27.04.2012 № 000871530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 16.05.2012 "за даною адресою не знаходиться", а. с. 8);

податковим повідомленням-рішенням від 30.08.2012 № 0001961530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення);

податковим повідомленням-рішенням від 12.10.2012 № 0002481530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 19.12.2012 "за даною адресою не знаходиться", а. с. 11);

податковим повідомленням-рішенням від 14.01.2013 № 000131530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 24.01.2013 "за даною адресою не знаходиться", а. с. 14).

Податковий борг КППХ "Ромашка" частини чистого прибутку комунальних підприємств у розмірі 3 060,00 грн. підтверджується:

податковим повідомленням-рішенням від 12.10.2012 № 0002491530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається з бюджету, у розмірі 2 040,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 19.12.2012 "за даною адресою не знаходиться", а. с. 11);

податковим повідомленням-рішенням від 14.01.2013 № 000141530, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається з бюджету, у розмірі 1 020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (повернуто поштою без вручення з довідкою відділення від 24.01.2013 "за даною адресою не знаходиться", а. с. 14).

Так, вищезазначені податкові повідомлення-рішення прийняті позивачем на підставі встановлених порушень Закону України від 21.12.2000 № 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та Податкового кодексу України, а саме: не подання КППХ "Ромашка" податкових декларацій з податку на прибуток та розрахунків частини чистого прибутку, відповідно до Актів перевірок від 10.03.2010 № 331/15-31440936, від 21.03.2011 № 306/15-31440936, від 19.05.2011 № 614/15-31440936, від 07.09.2011 № 1102/15-31440936, від 16.12.2011 № 1553/15-31440936, від 21.02.2012 № 271/15-31440936, від 23.07.2012 № 523/15-31440936, від 27.08.2012 № 654/15-31440936, від 25.12.2012 № 1515/15-31440936, на які платником податків заперечень надано не було.

Податкове повідомлення-рішення від 11.03.2010 № 0001151530/0 вважається врученим КППХ "Ромашка" в силу п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України від 21.12.2000 № 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у день розміщення такого податкового повідомлення-рішення на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу, а податкові повідомлення-рішення від 24.03.2011 № 0000821530/0, від 31.05.2011 № 0001601530, від 13.09.2011 № 0002441530, від 23.01.2012 №0000101530, від 27.04.2012 № 000871530, від 30.08.2012 № 0001961530, від 12.10.2012 № 0002481530, від 14.01.2013 № 000131530, від 12.10.2012 № 0002491530, від 14.01.2013 № 000141530 вважаються врученими КППХ "Ромашка" в силу п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України.

Оскільки вищевказані податкові повідомлення-рішення в адміністративному або судовому порядку оскаржені не були, тому сума податкових зобов'язань є узгодженою і підлягає сплаті.

При перевірці правильності нарахування КППХ "Ромашка" податкового боргу по податку на прибуток та частині чистого прибутку комунальних підприємств на підставі зазначених за результатами проведених перевірок порушень необхідно врахувати, що відповідно до пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України від 21.12.2000 № 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (чинного на момент вчинення частини правопорушення) платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.

Згідно абз. "а" та абз. "б" пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону, що повністю кореспондується із пп. 49.18.1 та п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України, податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію (абз. "а" п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Закону).

В силу п. 17.1 ст. 17 Закону штрафні санкції за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством. Платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку (пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону).

Крім того, необхідно врахувати, п. 203.1 та п. 203.2 ст. 203 Податкового кодексу України, що набрав чинності з 01.01.2011, якими визначено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

При цьому, відповідно п. 120.1 ст. 120 неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Також, суд враховує п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України, яким встановлено, що згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

Згідно п. 57.3 ст. 57 Кодексу у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Тобто, позивач, як контролюючий орган діяв в межах наданих повноважень.

Відповідно в межах позовних вимог встановлено, що відповідно до ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", що кореспондується із порядком надіслання податкової вимоги, визначеним п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України, на адресу КППХ "Ромашка" була направлена перша податкова вимога від 20.10.2009 № 1/245 у розмірі 7 125,43 грн. (а. с. 12) та друга податкова вимога від 28.12.2009 № 2/288 у розмір 7 654,24 грн. (а. с. 13). Вказані податкові вимоги не були отримані КППХ "Ромашка" (повернуто поштою без вручення з довідками відділення від 27.11.2009 "за закінченням терміну зберігання" та від 13.01.2010 "за даною адресою не знайдено"), а тому були розміщені на дошці податкових повідомлень, отже в силу пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податкові зобов'язання визнаються узгодженими. І оскільки існуючий податковий борг КППХ "Ромашка" з моменту надіслання йому другої податкової вимоги не погашався в повному обсязі, тому відповідно до ст. 60 Податкового кодексу України вищевказані податкові вимоги не є відкликаними та не потребують винесення нової податкової вимоги на підставі кореспондування вищезазначених законодавчих норм порядку надіслання податкової вимоги.

При цьому, оскільки КППХ "Ромашка" не вчинило жодних заходів для погашення існуючого податкового боргу, Ніжинська ОДПІ прийняла рішення від 13.02.2010 № 471 про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу (а. с. 24). Крім того, рішенням Ніжинської ОДПІ від 24.02.2011 № 8 про результати засідання комісії з визначення сум податкового боргу, які не забезпечені майном на його погашення, КППХ "Ромашка" присвоєно стан боржника: платник не забезпечений майном на погашення податкового боргу (а. с. 28).

Відсутність у КППХ "Ромашка" будь-якого майна, на яке може бути звернено стягнення також підтверджується постановою головного державного виконавця відділу державної виконавчої служби Ніжинського міськрайонного управління юстиції від 15.05.2012 ВП № 30119206 про повернення виконавчого документа стягувачеві (а. с. 25), що унеможливило виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 24.10.2011 по справі № 2а/2570/5067/2011 (в межах стягнення податкового боргу в розмірі 1 190 грн. по податку на прибуток підприємств та установ комунальної власності району або міста за інший період).

Окрім іншого, судом встановлено, що з метою виявлення майна КППХ "Ромашка" Ніжинською ОДПІ було здійснено ряд дій, зокрема, зроблені запити до Ніжинського відділення реєстраційно-екземенаційної роботи УМВС України в Чернігівській області (від 02.10.2012 № 10012/10/19-034), Комунального підприємства "Ніжинське міжміське бюро технічної інвентаризації" (від 28.09.2012 № 10073/10/19-034), на які позивач отримав відповіді про те, що за КППХ "Ромашка" не значиться зареєстрованих транспортних засобів та знятих з обліку, а також не зареєстровано об'єктів нерухомого майна, що належить йому на праві власності (відповіді на запити від 04.10.2012 № 8/7-1283, від 01.10.2012 № 01-35/763-2, а. с. 26,27). В даному випадку, важливим є встановлений вище факт про те, що власником майна КППХ "Ромашка" є Ніжинська міська рада саме як орган місцевого самоврядування і комунальне майно перебуває в управлінні Ніжинської міської ради.

Отже, судом встановлено, що передбачені чинним законодавством заходи не привели до погашення податкового боргу. Сума податкового боргу в добровільному порядку відповідачем не сплачена. Тобто, оскільки встановлено порушення КППХ "Ромашка" вищезазначених норм Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та Податкового кодексу України, суд визнає, що податковий борг виник саме внаслідок несплати КППХ "Ромашка" узгодженого податкового зобов'язання.

З огляду на встановлене, за відсутності у КППХ "Ромашка" власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, Ніжинська ОДПІ звернулась до Ніжинської міської ради, до сфери управління якого належить майно КППХ "Ромашка", з поданням щодо прийняття рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків або прийняття сесією ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків (лист від 05.12.2012 № 13260/9/24-028).

Однак, протягом 30 календарних днів з дня направлення такого звернення, як того передбачає п. 96.3 ст. 96 Податкового кодексу України, Ніжинська міська рада відповіді до Ніжинської ОДПІ не надала. Будь-яких письмових пояснень та доказів на спростування даного факту відповідачем в межах розгляду даної справи надано не було.

Зважаючи на бездіяльність Ніжинської міської ради, враховуючи норму п. 96.3 ст. 96 Податкового кодексу України, яким встановлено обов'язок органу державної податкової служби звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу чи органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно, у разі неотримання відповіді на вказане звернення у визначений Кодексом строк, суд визнав позовні вимоги про звернення стягнення податкового боргу КППХ "Ромашка" на кошти Ніжинської міської ради у сумі 10 540,00 грн., у т.ч. у розмірі 7 480,00 грн. по податку на прибуток та у розмірі 3 060,00 грн. частини чистого прибутку комунальних підприємств - такими, що підтверджені належними та допустимими доказами, а отже підлягають задоволенню повністю.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 41, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити повністю.

Звернути стягнення податкового боргу Комунально-побутового підприємства хімчистка ''Ромашка'' (вул. Богуна, 12, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600, ід.код 31440936) на кошти Ніжинської міської ради Чернігівської області (площа Леніна, 1, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600, ід.код 34644701) у сумі 10 540,00 грн. (десять тисяч п'ятсот сорок гривень 00 коп.), а саме:

- у розмірі 7 480,00 грн. (сім тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 коп.) по податку на прибуток перерахувати на р/р 33210861700005, отримувач: місцевий бюджет м. Ніжин, код 37716092, банк ГУ ДКСУ у Чернігівській області, МФО 853592;

- у розмірі 3 060,00 грн. (три тисячі шістдесят гривень 00 коп.) частини чистого прибутку комунальних підприємств перерахувати на р/р 33213857700005, отримувач: місцевий бюджет м. Ніжин, код 37716092, банк ГУ ДКСУ у Чернігівській області, МФО 853592.

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку статей 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.О. Житняк

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2013
Оприлюднено24.04.2013
Номер документу30848595
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/920/13-а

Постанова від 03.04.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Постанова від 09.04.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Ухвала від 07.03.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні