Ухвала
від 24.04.2013 по справі 812/1836/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1.5

УХВАЛА

24 квітня 2013 року Справа № 812/1836/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Гончарової І.А.,

за участю секретаря судового засідання: Майбороди С.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської області організації фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України від 12 квітня 2013 року про розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 06 березня 2013 року по справі №812/1836/13-а за адміністративним позовом Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м.Луганську Луганської області Державної податкової служби до Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках у розмірі 98192,88 грн.,

ВСТАНОВИВ:

12 квітня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України про розстрочення виконання постанови суду від 06.03.2013 року по справі № 812/1836/13-а по справі за адміністративним позовом Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м.Луганську Луганської області Державної податкової служби до Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках у розмірі 98192,88 грн..

Зокрема, в заяві заявником-відповідачем зазначено, що підприємство визнає свої податкові зобов'язання перед Державним бюджетом України в повному обсязі і вже вжило заходів щодо часткового погашення боргу, однак враховуючи важке матеріальне становище та відсутність коштів на рахунках для погашення боргу цілком, а також враховуючи соціальну значимість діяльності підприємства, яке обслуговує і утримує об'єкти фізкультурно - спортивного напрямку, на базі яких проводять свої заняття три дитячо-юнацькі спортивні школи, підприємство просить розстрочити виконання рішення Луганського окружного адміністративного суду від 06 березня 2013 року.

У судовому засіданні представник заявник підтримав заявлене клопотання, просив суд розстрочити виконання судового рішення.

Представник позивача в судовому засіданні проти задоволення заявленого клопотання не заперечував. Надав суду висновок податкового керуючого про можливість надання ПОГ «Динамо» ЛОО ФСТ «Динамо України» розстрочки виконання судового рішення.

Розглянувши заяву Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України про розстрочення виконання судового рішення, дослідивши матеріали справи, суд вважає заяву такою, що підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

06 березня 2013 року постановою Луганського окружного адміністративного суду по справі №812/1836/13-а задоволено адміністративний позов Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м.Луганську Луганської області Державної податкової служби та стягнуто з Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України суму податкового боргу в розмірі 115825,08 грн. (а.с. 47-49)

Ухвалою від 22 березня 2013 року було виправлено описку в резолютивній частині постанови суду від 06.03.2013 року, а саме, замість суми податкового боргу в розмірі «115825,08 грн. (сто п'ятнадцять тисяч вісімсот двадцять п'ять гривень 08 копійок)» зазначено «98192,88 грн. (дев'яносто вісім тисяч сто дев'яносто дві гривні 88 копійок)» (а.с.66-67)

Відповідно до частини 1 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Відповідно до ч.2 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. У разі прийняття рішення про відстрочення чи розстрочення виконання постанови в адміністративній справі суд змінює строк подання суб'єктом владних повноважень звіту про виконання такої постанови.

Згідно ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги та заперечення.

На підтвердження скрутного матеріального становища, заявник надав суду відповіді та претензії боржників - закладів, які фінансуються з Державного та місцевого бюджетів, звернення підприємства та Луганської обласної організації ФСТ «Динамо» України, Головного управління Державної казначейської служби України у Луганській області, кредитні договори з АКІБ «УкрСиббанк» №11323040000 від 02.04.2008 , договір з УПФУ в Ленінському районі м.Луганська про розстрочення накладених (нарахованих) штрафів та пені №15 від 11.09.2009 (а.с.95-127)

Окрім цього, як вбачається з наданого представником позивача висновку податкового керуючого ПОГ «Динамо» ЛОО ФСТ «Динамо України», основними заказниками послуг ПОГ «Динамо» є бюджетні організації та установи, фінансування яких проводиться із суттєвими затримками та (або) не в повній мірі, внаслідок чого заборгованість даних організацій перед ПОГ «Динамо» становить 408,20 тис. грн., у тому числі Комунальна установа ЛОФЦ Олімп - 200,4 тис. грн., Департамент освіти і науки молоді та спорту Луганської ОДА -44, 2 тис. грн., Луганська організація «Олімпійська надія» - 31,8 тис. грн. Відповідачем частково сплачено даний податковий борг, залишок якого станом на 24.04.2013 року становить 79011,79 грн.

Наведені відповідачем обставини, що ускладнюють виконання судового рішення, - скрутний фінансовий стан підприємства, кредитні зобов'язання, суд визнає такими, що ускладнюють виконання судового рішення, та доходить висновку про можливість надання Підприємству об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 06 березня 2013 року по справі №812/1836/13-а за адміністративним позовом Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м.Луганську Луганської області Державної податкової служби до Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках у розмірі 79011,79 грн., строком на 16 місяців шляхом сплати з травня 2013 року по серпень 2014 року по 4938,34 грн. щомісячно.

Керуючись ст.ст.263,158,160,165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

Заяву Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України про розстрочення виконання постанови суду від 06.03.2013 року по справі № 812/1836/13-а по справі за адміністративним позовом Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м.Луганську Луганської області Державної податкової служби до Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках у розмірі 98192,88 грн..- задовольнити.

Розстрочити Підприємству об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 06 березня 2013 року по справі №812/1836/13-а за адміністративним позовом Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м.Луганську Луганської області Державної податкової служби до Підприємства об'єднання громадян «Динамо» Луганської обласної організації фізкультурно - спортивного товариства «Динамо» України про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках у розмірі 98192,88 грн., строком на 16 місяців шляхом сплати з травня 2013 року по серпень 2014 року по 4938,34 грн. (чотири тисячі дев'ятсот тридцять вісім гривень 34 копійки) щомісячно.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

СуддяІ.А. Гончарова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2013
Оприлюднено26.04.2013
Номер документу30903183
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1836/13-а

Ухвала від 24.04.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 03.04.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.М. Каюда

Ухвала від 22.03.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

Постанова від 06.03.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 20.02.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні