ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
09 квітня 2013 року 10:31 № 826/1550/13-а
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді Аблова Є.В.;
при секретарі Мальчик І.Ю.,
за участю сторін:
представника позивача - Цебрик Л.В.,
представника відповідача - Шкодич Ю.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Хімічна компанія «Тадіс Актив» до Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва ДПС про визнання дій протиправними,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом про визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва ДПС, обґрунтовуючи свої вимоги тим, що відповідачем у порушення норм податкового законодавства України була проведена незаконна перевірка за результатами якої сформовані протиправні висновки, які ґрунтуються на власних припущеннях перевіряючих, що призвело до порушення його прав та законних інтересів.
У позовній заяві позивач просить суд визнати протиправним наказ Державної податкової інспекції у Печерському районі м. ДПС № 1096 від 20.06.2011 р. про проведення документальної позапланової ї перевірки ТОВ «Тадіс Актив»;
Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Державної податкової служби щодо проведення документальної позапланової перевірки ТОВ «Тадіс Актив» (код за ЄДРПОУ 37264922) з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011 р. по 30.04.2011 р., за результатами якої скдадено Акт Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва ДПС від 24.06.2011 р. № 758/23-6/37264922 «Про результати документальної позапланової перевірки ТОВ «Тадіс Актив» з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03 .2011 р. по 30.04.2011 р.;
Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі м. ДПС щодо складання висновків, зазначених у Акті Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва ДПС від 24.06.2011 р. № 758/23-6/37264922 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з відповідальністю «Тадіс Актив» з питань правильності обчислення зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011 р. по 30.04.2011р.
Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі м. ДПС щодо складання Акту Державної податкової інспекції у Печерському м. Києва ДПС від 24.06.2011 р. № 758/23-6/37264922 37264922 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з відповідальністю «Тадіс Актив» з питань правильності обчислення зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011 р. по 30.04.2011р.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі.
Представник Відповідача проти позову заперечував, вважаючи оскаржувані дії законними та такими, що вчинені на підставі та на виконання вимог діючого податкового законодавства України, просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, врахувавши норми закону, які діяли на момент виникнення правовідносин між сторонами, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.
Судом встановлено, що на підставі повідомлення від 20.06.2011р. №638/23-6 та наказу від 20.06.2011р. №1096, відповідачем в період з 21.06.2011р. по 24.06.2011р. проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «Тадіс Актив» (код за ЄДРПОУ 37264922) з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011р. по 30.04.2011р., за результатами якої складено акт від 24.06.2011р. №758/23-6/37264922.
Відповідно до п.75.1. ст.75 Податкового кодексу України (далі-Кодекс) органи державної податкової служби мають право, зокрема, проводити документальні - планові або позапланові; виїзні або невиїзні перевірки.
Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків (пп.75.1.2. п.75.1. ст.75 Кодексу).
Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин,визначених цим Кодексом. Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби.
Згідно п.79.1. ст.79 Кодексу, документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.
Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки (п.79.2.ст.79 Кодексу).
Відповідно до пп.78.1.1. п.78.1. ст.78 Кодексу, документальна позапланова виїзна (невиїзна) перевірка здійснюється, зокрема, за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язків письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.
Результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка (п.86.1. ст.86 Кодексу).
Акт (довідка) документальної невиїзної перевірки складається у двох примірниках, підписується посадовими особами органу державної податкової служби, які проводили перевірку, та реєструється в органі державної податкової служби протягом п'яти робочих днів з дня, що настає за днем закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом 10 робочих днів).
Акт (довідка) документальної невиїзної перевірки після його реєстрації вручається особисто платнику податків або його законним представникам. У разі відмови платника податків або його законних представників від підписання акта (довідки) перевірки посадовими особами органу державної податкової служби складається відповідний акт, що засвідчує факт такої відмови. Відмова платника податків або його законних представників від підписання акта перевірки не звільняє такого платника податків від обов'язку сплатити визначені органом державної податкової служби за результатами перевірки грошові зобов'язання (п.86.4. ст.86 Кодексу).
З матеріалів справи встановлено, що відповідачем направлено письмовий запит на адресу позивача від 19.05.2011р. №28938/10/15-611 щодо правомірності формування податкового зобов'язання та податкового кредиту в березні 2011 року. Відповіді на вказаний запит відповідач не отримав.
Таким чином, відповідач, відповідно до викладених законодавчих норм, видано наказ від 20.06.2011р. №1096 про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Тадіс Актив» (код за ЄДРПОУ 37264922) з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011р. по 30.04.2011р. та у зв'язку з ненадання відповіді на письмовий запит від 19.05.2011р. №28938/10/15-611, відповідно до пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, п.п. 78.1.4 п.78.1 ст.78 та ст.79 Податкового кодексу України проведена документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «Тадіс Актив» (код за ЄДРПОУ 37264922) з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011р. по 30.04.2011р., за результатами якої складено акт від 24.06.2011р. №758/23-6/37264922.
Окрім того, з матеріалів справи вбачається, що з метою вручення наказу повідомлення про запрошення на підписання акту про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки, податковим органом здійснено виїзд на податкову (юридичну) адресу підприємства: м. Київ, вул. Бастіонна,15, кв.6. Згідно з АІС «Реєстр платників податків» ДПІ у Печерському районі м. Києва ТОВ «Тадіс Актив» має стан -10 (запит на встановлення місцезнаходження, місця проживання), тобто ТОВ «Тадіс Актив» не знаходиться за юридичною (податковою) адресою. За наслідками виїзду не встановлено місцезнаходження ТОВ «Тадіс Актив» та керівника ТОВ «Тадіс Актив» Рясько Л.В. про що складено акт від 20.06.2011р. №4256/23-6/37264922 про неможливість вручення повідомлення №638/23-6 від 20.06.11р., та наказу ДПІ у Печерському районі м.Києва від 20.06.2011р. №1096 та повідомлення про запрошення на підписання акту про проведення перевірки.
Зазначене свідчить про те, що відповідачем вчинені всі необхідні дії, визначені діючим податковим законодавством України, які передують (є обов'язковими) початку проведення відповідної перевірки, отже вимоги позивача щодо визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Державної податкової служби щодо проведення документальної позапланової перевірки ТОВ «Тадіс Актив» (код за ЄДРПОУ 37264922) з питань правильності обчислення податкових зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011 р. по 30.04.2011 р., та позовні вимоги щодо визнання протиправними дій ДПІ у Печерському районі м. ДПС щодо складання Акту Державної податкової інспекції у Печерському м. Києва ДПС від 24.06.2011 р. № 758/23-6/37264922 37264922 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Тадіс Актив» з питань правильності обчислення зобов'язань та податкового кредиту за період з 01.03.2011 р. по 30.04.2011р., не відповідають дійсності, є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.
Зазначеною перевіркою, встановлено порушення ТОВ «Тадіс Актив», ч.3 ст.203, ч.1,2 ст.215, ст.216 ЦК України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання наслідків, що обумовлені ними по правочинах, здійснених ТОВ «Тадіс Актив», при придбанні та продажу товарів (послуг). Товар (послуги) по вказаних правочинах не був переданий в порушення ст..662, 665 та 656 ЦК України. Перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) у березні-квітні 2011року, які підпадають під визначення ст.134, ст.135, ст.138 Податкового кодексу України; перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) у березні-квітні 2011року, які підпадають під визначення ст.185, ст.187 Податкового кодексу України.
Відповідно до акту перевірки встановлено, що за період березень-квітень 2011 року ТОВ «Тадіс Актив», задекларовано податкових зобов'язань по податку на додану вартість у сумі 4 615 284 грн. перевіркою повноти визначення податкових зобов'язань за період березень-квітень 2011 року ТОВ «Тадіс Актив» у сумі 4 615 284 грн. в ході аналізу податкової звітності встановлено відсутність будь-якої інформації про наявні складські приміщення, наявність автомобільного транспорту чи іншого транспорту, а також устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства. ТОВ «Тадіс Актив» на момент проведення перевірки за податковою та фактичною адресою: м. Київ, вул. Бастіонна,15 кв.6 не знаходилось. У зв'язку з наведеним, у ТОВ «Тадіс Актив» відсутній об'єкт оподаткування податку на додану вартість операцій з підприємствами-покупцями в розумінні ст.185 Податкового кодексу.
Окрім того, в ході перевірки використовувався акт про результати документальної невиїзної перевірки ТОВ «Компонент-15» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2011р.по 31.03.2011р. від 03.06.11р. №636/23-3/37144658. ТОВ «Компонент-15» є постачальником в березні 2011р. ТОВ «Тадіс Актив» у 2-й ланці через ТОВ «Кемріс» на обліку в ДПІ у Печерському районі м. Києва. Крім того, відповідно до листа від 16.06.2011р. №299 СМ ПМ ДПІ у Печерському районі м. Києва та протоколу допиту свідка ОСОБА_5, який згідно реєстраційних документів є засновником та керівником ТОВ «Компонент-15», згідно якого ОСОБА_5 повідомлено про непричетність до ведення фінансово-господарської діяльності ТОВ «Компонент-15».
Разом з тим, в ході перевірок не підтверджено наявність поставок товарів(послуг) від ТОВ «Тадіс Актив» підприємствам покупцям, що свідчить про те, що правочини здійснені без мети настання реальних наслідків. Перевіркою встановлено, що ТОВ «Тадіс Актив» здійснював діяльність спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третіх осіб. У зв'язку з не формуванням податкових зобов'язань з ПДВ та валового доходу, у ТОВ «Тадіс Актив» відсутні об'єкти оподаткування податком на додану вартість та податком на прибуток по операціях з продажу товарів (послуг) підприємствам-покупцям.
На час проведення перевірки набрав чинності Податковий Кодекс України (далі ПК України), розділ V якого визначає платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування.
Відповідно до п.198.1 ст.198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (п. 198.2 ст.198 ПК України).
Згідно з п. 198.3. ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст.193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Відповідно до п.198.6. ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу).
Згідно п.200.1. ст.200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
П. 200.2 ст. 200 ПК України встановлено, що при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.
При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (п.200.3. ст.200 ПК України).
Відповідно до п.201.1. ст. 201 ПК України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках порядковий номер податкової накладної; дата виписування податкової накладної; повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; податковий номер платника податку (продавця та покупця); місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; ціна постачання без урахування податку; ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; вид цивільно-правового договору.
Відповідно до п. 201.10. ст. 201 ПК України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту.
Статтею 2 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (із змінами та доповненнями) зазначено, що сфера дії Закону поширюється на всіх юридичних осіб створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.
Виходячи з вимог п. 2, ст. 3 цього ж Закону України, бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Необхідність підтвердження господарських операцій первинними документами визначена п.1.2 ст. 1, п.2.1 ст.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.06.1995 р. за № 168/704, первинні документи - це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації на їх проведення.
Статтею 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (із змінами та доповненнями) встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно з даною нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704, первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити; назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.
Відповідно до п.2.15 та п.2.16 вищевказаного Положення забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим та нормативним актам.
Таким чином, для надання юридичної сили і доказовості, первинні документи повинні бути складені відповідно до вимог чинного законодавства та не порушувати публічний порядок, встановлений Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (із змінами та доповненнями).
Як встановлено судом, первинні документи контрагента позивача виписані з порушенням законодавства, а відповідно, позивачем не було належним чином визначено податкового зобов'язання по правовідносинах контрагента із позивачем для сплати до державного бюджету.
Згідно правової позиції Верховного Суду України, викладеній в постанові від 26 вересня 2006 року, правочин, який вчинено з метою, завідомо суперечною інтересам держави і суспільства, водночас суперечить моральним засадам суспільства, а тому згідно з ч. 1 ст. 203, ч. 2 ст. 215 ЦК України є нікчемним, і визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Це означає, що в результаті виконання сторонами нікчемного правочину не можуть виникати як податкові зобов'язання, так і податковий кредит з податку на додану вартість.
Також, згідно позиції Вищого адміністративного суду України, викладеної оглядовому листі від 06.07.2009 р. № 982/13/13-09 та доведеної до адміністративних судів України з метою інформування і врахування під час розгляду справ за участю органів державної податкової служби, - правильність формування платником податків валових витрат та податкового кредиту вимагає наявності зв'язку витрат платника податків на придбання послуг з його господарською діяльністю, що полягає у намірі платника податку отримати користь від придбаних послуг. За відсутності ж останнього, відсутні підстави для зменшення бази оподаткування податком на прибуток та податком на додану вартість за рахунок валових витрат та податкового кредиту.
В інформаційному листі Вищого адміністративного суду України № 742/11/13-11 від 02.06.2011 р. зазначено, що судам належить звертати особливу увагу на дослідження обставин реальності здійснення господарських операцій платника податку, на підставі яких таким платником були сформовані дані податкового обліку. При цьому приймати на підтвердження даних податкового обліку можна лише достовірні первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
З метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість судам належить з'ясовувати, рух активів у процесі здійснення господарської операції.
При цьому, дослідженню підлягають усі первинні документи, які належить складати залежно від певного виду господарської операції: договори, акти виконаних робіт, документи про перевезення, зберігання товарів тощо.
Необхідно перевірити фізичні, технічні та технологічні можливості певної особи до вчинення тих чи інших дій, що становлять зміст господарської операції, як-то: наявність кваліфікованого персоналу, основних фондів, у тому числі транспортних засобів для перевезення або виробництва, приміщень для зберігання товарів тощо, якщо такі умови необхідні для здійснення певної операції; можливість здійснення операцій з відповідною кількістю певного товару у відповідні строки з урахуванням терміну його придатності, доступності на ринку тощо; наявність відповідних ліцензій та інших дозвільних документів, що необхідні для ведення певного виду господарської діяльності.
Таким чином, проаналізувавши наявні матеріали справи та норми зазначеного законодавства, суд вважає правомірними висновки відповідача, викладені в Акті перевірки.
Допустимих доказів, які б спростовували викладенні в Акті перевірки висновки контролюючого (податкового) органу -позивачем до суду надано не було.
За таких обставин, Окружний адміністративний суд міста Києва, за правилами, встановленими ст.86 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази та заслухавши пояснення представників сторін по справі, вважаєпозовні вимоги безпідставними.
Відповідач по справі, як суб'єкт владних повноважень, виконав покладений на нього обов'язок щодо доказування правомірності вчинених ним дій.
Керуючись ст.ст. 94, 158-163 КАС України суд ,-
П О С Т А Н О В И В:
В задоволенні позовних вимог товариству з обмеженою відповідальністю Тадіс Актив» - відмовити повністю.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.
Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Повний текст постанови складений та підписаний суддею 15.04.13 р.
Суддя Є.В. Аблов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2013 |
Оприлюднено | 26.04.2013 |
Номер документу | 30909690 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Аблов Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні