Постанова
від 22.04.2013 по справі 810/1527/13-а
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 квітня 2013 року 810/1527/13-а

приміщення суду за адресою: м. Київ, бул. Лесі Українки, 26,

час прийняття постанови : 13 год. 25 хв.

Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Лиска І.Г.

при секретарі: Васковець М.С.

за участю представників сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Дочірнього підприємства "Агентство Професійної Безпеки "Атлант" до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300,

ВСТАНОВИВ:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Дочірнє підприємство «Агентство Професійної Безпеки «Атлант» (далі ДП "АПБ "Атлант") з позовом до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ДПІ у Вишгородському районі Київської області згідно повідомлення від 31.10.2012 року №3503/10/22-00/1402 та на підставі наказу від 31.10.2012 року №352 було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Дочірнього підприємства «Агентство Професійної Безпеки «Атлант» у період з 31.10.2012 року по 02.11.2012 року щодо дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських операцій з ТОВ «Агростройперспектива» за червень - серпень 2011 року .

За результатами перевірки було складено Акт від 09.11.2012року №1887/22-00/31507775, яким встановлено порушення ст. 135, ст. 138, п. 187.1 статті 187, п. 198.1 статті 198, п. 200.1 п. 200.2, п. 200.3 ст. 200 Податкового Кодексу України

На підставі Акту перевірки відповідачем винесено 28 листопада 2012 року податкові повідомлення - рішення:

№0001742300, яким позивачу визначено податкове зобов'язання по податку на додану вартість на суму 129785 грн. в тому числі основний платіж в розмірі 116883 грн. та штрафна (фінансова) санкції в розмірі 12906 грн.

№0001762300, яким позивачу визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток в сумі 134450 грн.

Позивач не може погодитись з висновками Акту перевірки та вважає, що податкові повідомлення-рішення від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300 винесені на підставі такого акту протиправними.

Підстави прийняття спірних податкових повідомлень-рішень є повністю надуманими та такими, що суперечать дійсним обставинам, а як наслідок такими, що не можуть бути законними та достатніми для самостійного визначення відповідачем суми податкового зобов'язання та штрафних санкцій, оскільки ґрунтуються на результатах документальної перевірки, які не відповідають дійсним обставинам справи та суперечать вимогам чинного законодавства.

Позивач стверджує, що він правильно визначив податкові зобов'язання з податку на додану вартість та податку на прибуток, тому просив суд податкові повідомлення-рішення від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300 визнати протиправним та скасувати.

У судовому засіданні представник позивача Симоненко М.В та Федорчук В.В. позовні вимоги підтримали у повному обсязі, просили суд позов задовольнити, підтвердили обставини, викладені у позовній заяві.

Відповідач позов не визнав, в обґрунтування заперечень проти позову зазначив, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є правомірним.

У судовому засіданні представник відповідача Мурга Р.Я. позов не визнав, заперечував проти позовних вимог, з підстав зазначених у письмових запереченнях на позовну заяву, просив відмовити у задоволенні позову, зазначив, що позовні вимоги є безпідставними, а оскаржувані податкові повідомлення - рішення є такими, що прийняті у відповідності до вимог чинного законодавства

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши сторони, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

Дочірнє підприємство «Агентство Професійної безпеки «Атлант» зареєстровано як юридичну особу 14.06.2001 року, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 №0096738.

На підставі наказу ДПІ у Вишгородському районі Київської області від 31.10.2012року №352 «Про проведення позапланової документальної невиїзної перевірки» та відповідно до пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п. 78.4 ст. 78, п. 79.1, п.79.2 ст. 79 Податкового Кодексу України та повідомлення від 31.10.2012р. №3503/10/22-00/1402, головним державним податковим ревізором-інспектором відділу планування організації податкового контролю та аналітичної роботи ДПІ у Вишгородському районі Київської області Худолієм Артемом Олександровичем у період з 31.10.2012 року по 02.11.2012 року проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Дочірнього підприємства «АПБ «Атлант» (код за ЄДРПОУ 31507775) з питання дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансового - господарських операцій з Товариством з обмеженою відповідальністю «Агростройперспектива» (код за ЄДРПОУ 35044256) за період червень-серпень 2011 року.

Перевірку проведено в приміщенні ДПІ у Вишгородському районі Київської області (07300, Київська обл., м. Вишгород, проспект Шевченка, 1а).

За результатами перевірки посадові особи податкового органу дійшли висновку про порушення позивачем:

1) п. 198.1 ст. 198, п. 200.1, ст. 200 Податкового кодексу України, ДП «АПБ «Атлант» завищено суму податкового кредиту з податку на додану вартість у розмірі 116882,34 грн., в тому числі за червень 2011 року - 65257,34 грн., по податковим накладним оформленим (контрагентом постачальником - ТОВ «Агростройперспектива»), за липень 2011 року - 34546,66 грн., по податковим накладним оформленим (контрагентом постачальником - ТОВ «Агростройперспектива»), серпень 2011 року - 17078,34 грн., по податковим накладним оформленим (контрагентом постачальником - ТОВ «Агростройперспектива») з порушенням п. 201.1 ст. 201 Розділу V Податкового кодексу України та п. 1, п. 16 Порядку №1379.

2) пп. 138.2 ст.138, пп. 139.1.9 п. 139.1 ст.139 Податкового Кодексу України від 02.12.10 №2755-VI (із змінами та доповненнями) занижено податок на прибуток, що підлягає до сплати в сумі 134414,69 грн., в т.ч. за II квартал 2011 року в сумі 75045,94 грн., за III квартал 2011 року в сумі 59368,75 грн.

3)ч. 1, 5 ст. 203, ч. 1, 2 ст. 215, ст. 216 Цивільного Кодексу України, має ознаки нікчемності та є нікчемним в силу припису закону, укладені правочини між ДП «АПБ «Атлант» з ТОВ «Агростройперспектива» за червень, липень, серпень 2011 року

4)вищевикладене свідчить про відсутність наміру створення правових наслідків, в т.ч. щодо сплати належних сум податків та обов'язкових платежів. Тобто, такі угоди носять фіктивний характер. Враховуючи викладене ДП «АПБ «Атлант» завищено податкове зобов'язання та податковий кредит по взаємовідносинам з покупцями та постачальниками.

По закінченню перевірки відповідачем складено Акт від 09.11.2012 року №1887/22-00/31507775 Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Дочірнього підприємства «АПБ «Атлант» з питань дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських операцій з Товариством з обмеженою відповідальністю «Агростройперспектива» за червень - серпень 2011 року (надалі - Акт перевірки)

Позивачем 19.11.2012 року за вих. №133 було надано заперечення на податковий Акт про результати документальної позапланової перевірки у Вишгородському районі від 09.11.2012 року №1887/22-00/031507775, які листом ДПІ у Вишгородському районі Київської області від 26.11.2012 року №3992/10/22-00/1642 "Про надання відповіді до заперечень до Акту перевірки від 09.11.2012 року №1887/22-00/31507775" , залишено без задоволення.

На підставі зазначеного Акту перевірки відповідачем винесено 28 листопада 2012 року податкові повідомлення - рішення:

№0001742300, яким позивачу визначено податкове зобов'язання по податку на додану вартість на суму 129785 грн. в тому числі основний платіж в розмірі 116883 грн. та штрафна (фінансова) санкції в розмірі 12906 грн.

№0001762300, яким позивачу визначено податкове зобов'язання з податку на прибуток в сумі 134450 грн.

Не погоджуючись із висновками та фактами, викладеними у вказаному Акті перевірки , позивач 13.12.2012 року подав до Державної податкової служби в Київській області скаргу на податкові повідомлення - рішення від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300, Державна податкова служба в Київській області своїм рішенням №15/10/10-206/855 від 08.02.2013 року залишила без змін податкові повідомлення-рішення від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300, а скаргу - без задоволення.

22.03.2013 року ДП «Агентство Професійної Безпеки «Атлант» за вхідним номером 3632/6 подано до ДПС України скаргу на податкові повідомлення - рішення від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300, яка Рішенням ДПС України від 11.03.2013 року №3808/6/10-2115 - залишена без задоволення.

Позивач не погоджується з податковими повідомленнями - рішеннями від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300, тому оскаржив їх до суду.

На підставі наданих документів та інших зібраних по справі матеріалів судом встановлено наступне.

Взаємовідносини між ДП «АПБ «Атлант» та ТОВ «Агростройперспектива» здійснювалися згідно з наступними договорами.

Договір №11/9 про надання послуг з розміщення зовнішньої реклами від 01.05.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) за дорученням ДП «АПБ «Атлант» (Замовника) на умовах, передбачених даним Договором, виконує послуги з розміщення й обслуговування рекламних матеріалів замовника на рекламоносіях, відповідно до затвердженої сторонами адресної програми (прописаної в Актах резервування). Виконавець може проводи одночасно кілька рекламних кампаній Замовника. Для кожної рекламної кампанії укладається окремий акт резервування. Зміст рекламних матеріалів замовника не повинний суперечити вимогам законів України «Про рекламу» і «Про захист суспільної моралі».

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» були виписані податкові накладні та складені акти здачі-прийняття наданих послуг (номенклатура «Послуги з реклами») на загальну суму 149160,00 грн.. в т.ч. ПДВ 24860,00 грн.

Договір №22 про надання юридичних послуг від 01.05.2011 року , згідно з умов якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати ДП «АПБ «Атлант» (замовник) юридичні послуги щодо юридичного забезпечення підготовки, організації, ведення замовником господарської діяльності, вирішення юридичних питань, що виникають під час її здійснення на умовах та в обсязі, передбачених цим договором, а замовник зобов'язується ці послуги оплачувати.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» була виписана податкова накладна від 30.06.2011р. №360 (номенклатура «Юридичні послуги з підготовки тендерів») на суму 36 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 6 000,00 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг №11 за червень 2011 року.

Договір №22/4 про надання юридичних послуг від 01.05.2011р.(м.Київ), згідно з яким ДП «АПБ «Атлант» (Замовник) замовляє та оплачує, а ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати замовнику послуги з підбору для замовника працівників, у подальшому спеціалістів, на постійну роботу, проводити навчальні тренінги з кандидатами на посаду охоронця, перевірити їх на лояльність за допомогою детектора брехні та розробити посадові інструкції співробітникам згідно штатного розпису, або які знаходяться в кадровому резерві по техніці безпеки користування спецзасобами та засобами зв'язку.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» була виписана податкова накладна від 29.06.2011р. №325 (номенклатура «Підбір спеціалістів») на суму 7 100,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 183,00 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг №8 за червень 2011 року.

Договір №16 про надання консультаційних послуг про ведення бухгалтерського обліку від 01.06.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати у строк та на умовах даного договору бухгалтерські послуги, а саме: аудиторські послуги, податкові консультації, підготовка, складання і здача фінансової і податкової звітності, комп'ютеризація бухгалтерського обліку, складання звітності, перевірка відповідності ведення бухгалтерського обліку діючим стандартам, надання консультацій з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, встановлення достовірності порядку здійснення господарських операцій - правовій документації. Встановлення якості раніше проведених ревізій та інвентаризацій, виявлення помилок при проведенні бухгалтерського обліку, а ДП «АПБ «Атлант» (Замовник) - прийняти та оплатити їх.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 07.06.2011р. №66 (номенклатура «Бухгалтерське обслуговування та консультаційні послуги») на суму 36 325,00 грн., в т.ч. ПДВ 6 054,17 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг б/н за червень 2011 року.

Договір №16 про надання послуг з розміщення реклами від 01.05.2011р.(м. Київ). згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) за дорученням ДП «АПБ «Атлант» (Замовника) на умовах, передбачених даним договором, виконує послуги з розміщення й обслуговування рекламних матеріалів замовника на рекламоносіях, відповідно до затвердженої сторонами адресної програми (прописаної в Актах резервування). Виконавець може проводити одночасно кілька рекламних кампаній замовника. Для кожної рекламної кампанії укладається окремий акт резервування. Зміст рекламних матеріалів замовника не повинний суперечити вимогам законів України «Про рекламу» і «Про захист суспільної моралі».

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» була виписана податкова накладна від 29.06.2011р. №324 (номенклатура «Реклама») на суму 44 500,00 грн., в т.ч. ПДВ 7 416,67 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг №060704 за червень 2011 року.

Договір №17 про надання юридичних послуг від 01.06.2011р.(м.Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати ДП «АПБ «Атлант» (Замовникові) юридичні послуги щодо юридичного забезпечення підготовки, організації, ведення замовником господарської діяльності, вирішення юридичних питань, що виникають під час її здійснення, на умовах та в обсязі, передбачених цим договором, а замовник зобов'язується ці послуги оплачувати.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 07.06.2011р. №67 ( номенклатура: юридично-правовий супровід) на суму 40 415,00 грн., в т.ч. ПДВ 6 735,83грн. та складено Акт здачі-прийняття наданих послуг №5 за червень 2011 року.

Договір №6 від 01.05.2011 року (м.Київ), згідно з умовами якого ДП «АПБ «Атлант» (Замовник), з метою пошуку потенційних клієнтів на надання послуг, доручає, а ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) бере на себе зобов'язання по проведенню маркетингового дослідження та аналіз ринку підприємств та організацій України, які здійснюють побутові послуги товарів широкого вжитку, послуги перукарень та салонів, пунктів сервісного обслуговування. Виконані роботи узгоджуються з замовником та фіксуються в акті виконавця. Акт при виконані роботи повинен містити в собі перелік підприємств та організацій України, які здійснюють побутові послуги товарів широкого вжитку, послуги перукарень та салонів, пунктів сервісного обслуговування.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 20.06.2011р. №250 (номенклатура «Проведення маркетингового дослідження та аналізу: ринку підприємств та організацій України») на суму 34 486,00 грн., в т.ч. ПДВ 5 747,67 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг №13 за червень 2011 року.

Договір №11 про надання консультаційних послуг про ведення бухгалтерського обліку від 01.06.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати у строк та на умовах даного договору бухгалтерські послуги, а саме: аудиторські послуги, податкові консультації, підготовка, складання і здача фінансової і податкової звітності, комп'ютеризація бухгалтерського обліку, складання звітності, перевірка відповідності ведення бухгалтерського обліку діючим стандартам, надання консультацій з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, встановлення достовірності порядку здійснення господарських операцій - правовій документації, встановлення якості раніше проведених ревізій та інвентаризацій, виявлення помилок при проведенні бухгалтерського обліку, а ДП «АПБ «Атлант» (Замовник) - прийняти та оплатити їх.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДГІ «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 24.06.2011р. №276 (номенклатура «Бухгалтерське обслуговування та консультаційні послуги») на суму 24 560,00 грн., в т.ч. ПДВ 4 093,33 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг б/н за червень 2011 року.

Договір №29/5НС про надання юридичних послуг від 01.05.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати ДП «АПБ «Атлант» (Замовникові) юридичні послуги щодо юридичного забезпечення підготовки, організації, ведення замовником господарської діяльності, вирішення юридичних питань, що виникають під час її здійснення, на умовах та в обсязі, передбачених цим договором, а замовник зобов'язується ці послуги оплачувати.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 30.06.2011р. №361 (номенклатура «Юридично- правовий супровід») на суму 19 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 3 166,67 грн., та складено акт здачі- прийняття наданих послуг №12 за червень 2011 року.

Договір №11/7 про надання послуг з розміщення реклами від 01.07.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) за дорученням ДГІ «АПБ «Атлант» (Замовника) на умовах, передбачених даним Договором, виконує послуги з розміщення й обслуговування рекламних матеріалів замовника на рекламоносіях, відповідно до затвердженої сторонами адресної програми (прописаної в Актах резервування). Виконавець може проводити одночасно кілька рекламних кампаній замовника. Для кожної рекламної кампанії укладається окремий акт резервування. Зміст рекламних матеріалів замовника не повинний суперечити вимогам Законів України «Про рекламу» і «Про захист суспільної моралі».

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 21.07.2011р. №328 (номенклатура «Послуги з реклами») на суму 49900 грн. в тому числі ПДВ 8316, 67 грн. та складено акт здачі - прийняття наданих послуг від 31.07.2011року №14.

Договір №12 про надання консультаційних послуг про ведення бухгалтерського обліку від 01.07.2011 року згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати у строк та на умовах даного договору бухгалтерські послуги, а саме: аудиторські послуги, податкові консультації, підготовка, складання і здача фінансової і податкової звітності, комп'ютеризація бухгалтерського обліку, складання звітності, перевірка відповідності ведення бухгалтерського обліку діючим стандартам, надання консультацій з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, встановлення достовірності порядку здійснення господарських операцій - правовій документації, встановлення якості раніше проведених ревізій та інвентаризацій, виявлення помилок при проведенні бухгалтерського обліку, а ДП «АПБ «Атлант» (Замовник) - прийняти та оплатити їх.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 22.07.2011р. №329 (номенклатура «Бухгалтерське обслуговування та консультаційні послуги») на суму 24 560,00 грн., в т.ч. ПДВ 4 093,33 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.07.2011 №15.

Договір №23 про надання юридичних послуг від 01.07.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати ДП «АПБ «Атлант» (Замовникові) юридичні послуги щодо юридичного забезпечення підготовки, організації, ведення Замовником господарської діяльності, вирішення юридичних питань, що виникають під час її здійснення, на умовах та в обсязі, передбачених цим договором, а замовник зобов'язується ці послуги оплачувати.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 22.07.2011р. №347 (номенклатура «Юридично - правовий супровід з підготовки тендерів») на суму 36 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 6 000,00 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.07.2011р. №16.

Договір №23 про надання послуг з розміщення зовнішньої реклами від 01.07.2011р. (м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) за дорученням ДП «АПБ «Атлант» (Замовника) на умовах, передбачених даним договором, виконує послуги з розміщення й обслуговування рекламних матеріалів замовника на рекламоносіях, відповідно до затвердженої сторонами адресної програми (прописаної в актах резервування). Виконавець може проводити одночасно кілька рекламних кампаній замовника. Для кожної рекламної кампанії укладається окремий акт резервування. Зміст рекламних матеріалів замовника не повинний суперечити вимогам законів України «Про рекламу» і «Про захист суспільної моралі».

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 27.07.2011р. №243 (номенклатура «Послуги з реклами») на суму 49 820,00 грн., в т.ч. ПДВ 8 303,33 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.07.2011р. № 17.

Договір №19/2 про надання послуг з розміщення зовнішньої реклами від 01.07.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) за дорученням ДП «АПБ «Атлант» (Замовника) на умовах, передбачених даним договором, виконує послуги з розміщення й обслуговування рекламних матеріалів замовника на рекламоносіях, відповідно до затвердженої сторонами адресної програми (прописаної в актах резервування). Виконавець може проводити одночасно кілька рекламних кампаній замовника. Для кожної рекламної кампанії укладається окремий акт резервування. Зміст рекламних матеріалів замовника не повинний суперечити вимогам Законів України «Про рекламу» і «Про захист суспільної моралі».

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 29.07.2011р. №511 (номенклатура «Розміщення реклами») на суму 47 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 7 833,33 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.07.2011 р. №19.

Договір №34 про виготовлення рекламної продукції від 01.08.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати у строк та на умовах даного договору послуги з виготовлення рекламної продукції, а ДП «АПБ «Атлант» (замовник) прийняти та оплатити їх.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 31.08.2011 року №494 (номенклатура: "послуги з виготовлення флаєрів") на суму 8700, 00 грн., в тому числі ПДВ 1450, 00 грн. та складено Акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.08.2011 року №34.

Договір №154 про виготовлення рекламної продукції від 15.08.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати у строк та на умовах даного договору послуги з виготовлення рекламної продукції, а ДП «АПБ «Атлант» (Замовник) - прийняти та оплатити їх.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 31.08.2011р. №493 (номенклатура «Послуги з виготовлення рекламної продукції календарі з логотипом та контактними даними компанії») на суму 42 100,00 грн., в т.ч. ПДВ 7 016,67 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.08.2011р. №154.

Договір №142 про виготовлення рекламної продукції від 12.08.2011р.(м.Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) зобов'язується надавати у строк та на умовах даного договору послуги з виготовлення рекламної продукції, а ДП «АПБ «Атлант» (Замовник) - прийняти та оплатити їх.

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 31.08.2011р. №492 (номенклатура «Послуги з виготовлення рекламної продукції фірмові ручки з логотипом та контактними даними компанії») на суму 36 270,00 грн., в т.ч. ПДВ 6 045.00 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.08.2011р. №142.

Договір №14/2 про надання послуг з розміщення зовнішньої реклами від 01.08.2011р.(м. Київ), згідно з умовами якого ТОВ «Агростройперспектива» (Виконавець) за дорученням замовника на умовах, передбачених даним договором, виконує послуги з розміщення й обслуговування рекламних матеріалів замовника на рекламоносіях, відповідно до затвердженої сторонами адресної програми (прописаної в актах резервування). Виконавець може проводити одночасно кілька рекламних кампаній замовника. Для кожної рекламної кампанії укладається окремий акт резервування. Зміст рекламних матеріалів замовника не повинний суперечити вимогам Законів України «Про рекламу» і «Про захист суспільної моралі».

На виконання умов договору ТОВ «Агростройперспектива» на адресу ДП «АПБ «Атлант» виписана податкова накладна від 31.08.2011р. №491 (номенклатура «Розміщення реклами») на суму 15 400,00 грн., в т.ч. ПДВ 2 566,67 грн., та складено акт здачі-прийняття наданих послуг від 31.08.2011р. №14/2.

Станом на дату проведення перевірки між ДП «АПБ «Атлант» та ТОВ «Агростройперспектива» дебіторська/кредиторська заборгованість по рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» відсутня.

У судовому засіданні судом було зобов'язано представника позивача надати докази товарності зазначених вище договорів , які не були надані представником позивача.

Надані позивачем копії документів: договору, акту виконаних робіт послуг, податкової накладної, формально оформлюють господарську операцію, але зміст цих документів не дозволяє встановити факт реальності господарської операції.

А також, суд вважає за необхідне зазначити, що надані для огляду зразки рекламної та іншої рекламно-інформаційної продукції, яка замовлялась у ТОВ "Агростройперспектива" несуть на собі інформацію стосовно Холдингу "Групи компаній "Атлант" , стосунки з якою не мають документального підтвердження.

Крім того, ДПІ у Вишгородському районі отримано від ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська Акт від 17.01.2012року №82/23-2/35044256 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ „Агростройперспектива" щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за червень, липень, серпень, вересень 2011 року, в якому зазначене наступне.

За результатами аналізу документів податкової звітності не встановлено наявність у ТОВ „Агростройперспектива" власних, орендованих, одержаних за договорами лізингу складських, торгівельних, виробничих та інших приміщень, які суб'єкт господарювання міг би використовувати при здійсненні фінансово-господарської діяльності.

Згідно податкової декларації з податку на прибуток за 1 квартали 2011 року (за II та II квартали податкова звітність з податку на прибуток до податкового органу не надавалась), поданої підприємством до ДПІ 18.04.2011року за №34084, рядок 07 Декларації „Сума амортизаційних відрахувань" прокреслений, згідно додатку К1 до Декларації Таблиця 2 „Розрахунок амортизаційних відрахувань також прокреслений. Вищезазначене свідчить про відсутність у ТОВ «Агростройперспектива» основних засобів та нематеріальних активів. Податковий звіт (Форма 1ДФ ) за 2011 рік до ДПІ не надавався.

В ході відпрацювання ТОВ «Агростройперспектива» працівниками ВПМ ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська здійснено виїзд за юридичною адресою підприємства: м. Дніпропетровськ, вул. Грінченка, 149. За результатами виїзду встановлено, що орган управління підприємства за вказаною адресою не знаходиться.

Проведеними заходами встановлена відсутність посадової особи за фактичним місцем ведення фінансово-господарської діяльності.

Від Хорольської МДПІ отримано Акт від 09.12.2011р. №1395/23-37036776 документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЗД Лінк» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 17.08.2010 року по 30.09.2011 року.

Згідно висновку зазначеного Акту, перевіркою не підтверджено здійснення господарської діяльності, не встановлено наявність будь-яких первинних та інших документів які б свідчили про фактичне виконання господарських операцій та слугували б підставою для податкового обліку таких операцій.

Дані, наведені в деклараціях з ПДВ ТОВ «ЗД Лінк» за період з 17.08.2010р. по 30.09.2011р. про обсяги поставки, обсяги придбання, суми ПДВ податкових зобов'язань та податкового кредиту - не є дійсними.

Від ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська отримано Акт від 29.12.2011р. №965/233/31624305 про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «Дніпропром» щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків-постачальниками їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01.07.2011р. по 30.09.2011р.

Відділом податкової міліції надано інформацію щодо проведених заходів, згідно якої в ході оперативних заходів працівниками податкової міліції встановлений фактичний адрес мешкання керівника ТОВ «Дніпропром» ОСОБА_7 АДРЕСА_1.

Від директора ТОВ «Дніпропром» ОСОБА_7 25.11.2011 року відібрані пояснення, які свідчать про наявність фінансово-господарської діяльності на підприємстві. Керівник підприємства ОСОБА_7 пояснив, що він дійсно має відношення до ведення фінансово-господарської діяльності підприємства, особисто підписує фінансову, бухгалтерську та податкову звітність. Основний вид діяльності постачання риби до супермаркетів, заводи, інші СГД. Юридична адреса м. Дніпропетровськ, вул. Гомельська, 59/5, фактична адреса м. Дніпропетровськ, вул. Плеханова, 2а. Транспортних засобів на підприємстві не має. Складських приміщень у власності на підприємстві не має. Підприємство орендує холодильну камеру за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Запасна,7 (база Салют).

Оперуповноваженим ВПМ ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська лейтенантом податкової міліції Похил Д.О. відібрано пояснення у заступника директора Комбінату «Салют»: «Я, ОСОБА_9, занимаю должность заместителя директора ГО Комбінат «Салют» (код 14373220). Предприятие занимается хранением ТМЦ госрезерва, а также хранение ТМЦ в складах и холодильних камерах согласно договоров по хранению ТМЦ. Предприятие ООО «Днепропром» мне не известно и в свою комерческую деятельность на територии ГО Комбінат «Салют» не осуществляет и никаких фінансово-хозяйственньїх отношений не имело.».

Пояснення посадової особи ГО Комбінат «Салют» - заступника директора ОСОБА_9 підтверджуються даними податкової звітності ГО Комбінат «Салют» - додатків 5 «Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» до податкових декларацій з ПДВ за липень - вересень 2011р., достовірність яких засвідчена підписами інших посадових осіб ГО Комбінат «Салют» - директора ОСОБА_12 та головного бухгалтера ОСОБА_10, в яких не відображено наявність оподатковуваних операцій з ТОВ «Дніпропром».

Місцезнаходженням ГО Комбінат «Салют» є адреса - м. Дніпропетровськ, вул. Запасна, 7.

Наведені у акті документи (податкові та видаткові накладні, договори, що надані ТОВ «Дніпропром» на підтвердження взаємовідносин з іншими платниками без фактичної передачі товару, оскільки ТОВ «Дніпропром» не мав змоги зберігати товар, зазначений у перелічених у акті первинних документах на складі за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Запасна, 7, внаслідок відсутності фінансово - господарських відносин з ТОВ «Дніпропром» щодо оренди холодильної камери.

Наслідки в податковому обліку платника створюють тільки реально здійснені господарські операції, тобто такі, які пов'язані з рухом активів, зміною обставин або власного капіталу платника та відповідають змісту відображеному в складених платником податків договорах.

Тобто у разі фіктивності операцій нарахування податкового кредиту варто визнати безпідставним, незважаючи на наявність у платника податків доказів сплати продавцю вартості товару з ПДВ.

Звіркою ТОВ «Дніпропром» щодо здійснення господарських операцій з ПІП "Полюс", ТОВ "Агростройперспектива", ТОВ "Украктивресурс ЛТД", ТОВ "Гермесойлгруп ЛТД"; із платниками податків-покупцями: ТОВ "Міжнародна група морепродуктів", ТОВ «Інтерфлор-продукт», ТОВ "Істок", ТОВ "Вінницький завод пакувальних виробів "Вінтар", вбачається дефектність первинних документів, які відображають взаємовідносини з вищевказаними платниками податків внаслідок відсутності реальності здійснення таких операцій, їх виду, обсягу, якості та розрахунків.

Операції ТОВ «Агростойперспектива» не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо - складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для виконання такого постачання або здійснення діяльності, що свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів. В зв'язку з цим посадові особи перевіряємого підприємства не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного.

При відпрацюванні ТОВ «Агростойперспектива» до управління податкового контролю юридичних осіб, ВПМ ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська надано копію протоколу виїмки від 27.10.2011р. (службова записка від 07.11.2011р. №2694/7/26-01-3), згідно якого встановлено, що 27.10.2011р. оперуповноваженим УБОЗ ГУМУС України в Донецькій області старшим лейтенантом міліції ОСОБА_11 на підставі доручення та постанови слідчого з ОВС Прокуратури Донецької області Симонова В.В. в приміщені УБОЗ України в Дніпропетровській області за адресою: м.Дніпропетровськ, пр.ім.Газети „Правда'', 40, каб.136 було вилучено первинні документи ТОВ «Агростойперспектива».

ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська звернулось до УБОЗ ГУМУС України у Донецькій області з проханням надати можливість ознайомлення з первинними документами ТОВ „Агростойперспектива", лист від 13.12.2011 р. № 415/10/23-2. Згідно отриманої відповіді УБОЗ ГУМУС України у Донецькій області від 26.12.11 №32/9-6626 (вх.. № 4/9 від 04.01.12) повідомляє, що в штаті Управління немає працівника з ініціалами ОСОБА_11 у спеціальному званні старшого лейтенанта міліції, у зв'язку з чим звернення неможливо розглянути за суттю. Згідно наданої довідки ОСОБА_11 службу в УБОЗ ГУМУС України у Донецькій області не проходив та не проходить.

Відповідно до баз даних ДПС, податкової звітності встановлено укладання цивільно - правових відносин та проведення безтоварних операцій, спрямованих на надання податкової вигоди для третіх осіб з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту.

В ході перевірки не підтверджено наявність поставок товарів (послуг) від або до підприємств-контрагентів у червні, липні, серпні, вересні 2011 року, що свідчить про те, що правочини між ТОВ „Агростойперспектива" та контрагентами здійснені без мети настання реальних наслідків. Отже, зазначені правочини не створюють юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з їх недійсністю.

Перевіркою ТОВ «Агростройперспектива» встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні у підприємств-постачальників та при продажу підприємствам - покупцям товарів (робіт , послуг) за червень, липень, серпень, вересень 2011 року.

Нормами ст. 202 Цивільного Кодексу визначено, що правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків.

Згідно з ч. 1 ст. 215 Цивільного Кодексу підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, встановлених частинами 1-3, 5, 6 ст. 203 цього Кодексу.

Нормами ст. 203 Цивільного Кодексу встановлено, що:

п. 2 - особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності;

п. 3 - волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі;

п. 5 - правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Відповідно до ст. 3 Господарського Кодексу України від 16.01.03 №436-IV із змінами та доповненнями (далі - Господарський Кодекс), під господарською діяльністю розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб'єкти підприємництва - підприємцями.

Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст. 42 Господарського Кодексу).

Згідно з Національним Класифікатора України (ДК 009:2005) прийнятим наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 26.12.2005р. №375 із змінами та доповненнями (далі - класифікатор ДК 009:2005), економічна діяльність це - процес виробництва продукції (товарів та послуг), який здійснюється з використанням певних ресурсів: сировини, матеріалів, устаткування, робочої сили, технологічних процесів тощо. Економічна діяльність характеризується витратами на виробництво, процесом виробництва та випуском продукції. При цьому, основний вид економічної діяльності це - вид діяльності статистичної одиниці, на який припадає найбільший внесок у валову додану вартість (або визначений інший критерій).

При йому показника для визначення основного виду діяльності , як правило, не впливає на результат.

Враховуючи вищенаведене, судом встановлено, що взаємовідносини між ДП «АПБ «Атлант» та ТОВ «Агростройперспектива» в частині здійснення фінансово-господарських відносин не спричиняють реального настання правових наслідків.

Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складачі фінансової звітності в Україні визначаються Законом України від 16.07.1999 р. №996-ХІУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі - Закон №996 - XIV).

Керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів (ч. 6 ст. 8 Закону №996-ХІУ).

Відповідно до п. 1 ст. 9 Закону №996-ХІV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99р. №996-ХІV (зі змінами та доповненнями) встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно з даною нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо не можливо - безпосередньо після її закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблених даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійснення господарської операції.

Згідно п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 р. за №168/704, первинні документи (на паперових та машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості мають обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складено документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному та вартісному виразі), посади, прізвища та підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.

Відповідно до п.2.15 та п.2.16 вищевказаного Положення забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим та нормативним актам.

Таким чином, для надання юридичної сили і доказовості, первинні документи повинні бути складені відповідно до вимог чинного законодавства та не порушувати публічний порядок, встановлений Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99р. №996-ХІV (зі змінами та доповненнями).

Вимоги до податкової накладної визначені наказом ДПА України від 30.05.1997 р. №165, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.06.1997 року за №233/2037, із змінами та доповненнями (далі - Порядок №165), а саме: передбачено, що податкова накладна виписується особою, яке веде облік результатів такої діяльності та відповідальна за утримання і внесення податку до бюджету.

В п. 3 Порядку №165 вказано, що податкова накладна вважається недійсною у разі її заповнення іншою особою, ніж вказано у п. 2 даного Порядку та в п. 18. Всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати поставку товарів (послуг), та скріплюються печаткою такого пітника податку - продавця.

Пунктом 198.1 статті 198 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року із змінами та доповненнями, встановлено, що право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.»

Вище зазначені порушення привели до завищення податкового зобов'язання по контрагентам-покупцям та завищення податкового кредиту по контрагентам- постачальникам за червень, липень, серпень, вересень, листопад, грудень 2011 року та січень 2012 року.

Відповідно до п. 200.1 п. 200.2 п. 200.3 ст. 200 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2756-VI із змінами та доповненнями, сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.»

Отже, судом встановлено, що на порушення п. 198.1 спи 198, п. 200.1, ст. 200 Податкового кодексу України ДП «АПБ «Атлант» завищено суму податкового кредиту з податку на додану вартість у розмірі 116882,34 грн., в тому числі за червень 2011 року - 65257,34 грн., по податковим накладним оформленим (контрагентом -постачальником ТОВ

«Агростройперспектива»), за липень 2011 року - 34546,66 грн., по податковим накладним оформленим (контрагентом - постачальником ТОВ «Агростройперспектива»), серпень 2011 року - 17078,34 грн., по податковим накладним оформленим (контрагентом постачальником - ТОВ «Агростройперспектива») з порушенням п. 201.1, ст. 201 Розділу V Податкового кодексу України та п. 1, п. 16 Порядку №1379.

Щодо правомірності формування позивачем валових витрат суд зазначає наступне.

Перевіркою згідно наданих ДП АПБ «Атлант» до перевірки первинних документів по фінансово-господарським відносинам з ТОВ «Агростройперспектива» встановлено, що відповідно до актів виконаних робіт ДП «АПБ «Атлант» до складу валових витрат віднесено суму 584 411,70 грн. в тому числі за II квартал 2011 року на суму 326 286,70 грн.; за III квартал 2011 року на суму 258 125,00 грн.

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138 - 143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу.

Згідно з п.п. 138.1.1 п.138.1 ст.138 Податкового кодексу України витрати операційної діяльності включають собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2. 138.11 цієї статті, пунктів 140.2 - 140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку.

Судом встановлено, що відсутність у первинних документах за результатами виконання договорів про надання послуг, інформації про конкретні послуги, надані замовнику, одиниць виміру позбавляє можливості дійти висновку про фактичне надання послуг та їх зв'язок з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції, використання їх підприємством у власній господарській діяльності.

Отже, правильність формування платником податків валових витрат вимагає наявності зв'язку витрат платника податків на придбання послуг з його господарською діяльністю, що полягає у намірі платника податку отримати користь (прибуток, дохід) від придбаних послуг. За відсутності останнього, немає підстав для зменшення бази оподаткування податком на прибуток за рахунок валових витрат.

Відповідно до п.138.2 ст.138 Податкового кодексу України не належать до складу валових витрат будь - які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку, тобто підставою для збільшення валових витрат є первинні документи платника податку, які відображають певні господарські операції.

Враховуючи вищевикладене, в порушення вимог пп. 134.1.1 п. 134.1 ст.134, п. 135.1 ст.135, п. 138.2 ст.138 Податкового Кодексу України від 02.12.10р. зі змінами та доповненнями ДП «АПБ «Атлант» завищено валові витрати в сумі 584411,70 грн., в т.ч. за II квартал 2011 року в сумі 326286,70 грн.; за III квартал 2011 року в сумі 258125,00 грн.

Відповідно до пп.139.1.9 ст.139 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2756-VІ (зі змінами та доповненнями) не включається до складу витрат, витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

В порушення пп. 138.2 ст.138, пп.139.1.9 н.139.1 ст.139 Податкового Кодексу України від 02.12.2010р. (із змінами та доповненнями) занижено податок на прибуток, що підлягає до сплати в сумі 134414,69 грн., в т.ч. за II квартал 2011 року в сумі 75045,94 грн., за III квартал 2011 року в сумі 59368,75 грн.

Таким чином, податкові повідомлення - рішення від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300 винесено відповідачем згідно норм чинного законодавства.

Відповідно до ч. 2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Проаналізувавши наявні в матеріалах справи докази та вищезазначені правові норми, суд приходить до висновку, що відповідачем доведено правомірність прийняття податкових повідомлень - рішень від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300, а отже оскаржувані рішення є обґрунтованим і повністю відповідає вимогам чинного законодавства.

За таких обставин, позовні вимоги Дочірнього підприємства "Агентство Професійної Безпеки "Атлант" задоволенню не підлягають.

Відповідно до частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони-суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. Відповідач не надав суду доказів понесення ним судових витрат, тому підстави для присудження на його користь судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в:

У задоволенні позову Дочірнього підприємства "Агентство Професійної Безпеки "Атлант" до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28 листопада 2012 року №0001742300 та №0001762300- відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя: Лиска І.Г.

Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови - 26 квітня 2013 р.

Дата ухвалення рішення22.04.2013
Оприлюднено07.05.2013
Номер документу31018954
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1527/13-а

Ухвала від 19.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Постанова від 15.10.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Постанова від 22.04.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні