cpg1251
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
18 березня 2013 р. (12:27 год.) Справа №801/1503/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря Богацької А.О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державної податкової інспекції в м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Мир один»
про стягнення,
за участю представників:
від позивача: Винятинський Максим Сергійович, довіреність № 5409/10/10-024 від 12.11.12р., службове посвідчення УКР №104059;
від відповідача: не з'явився;
Суть спору: Державна податкова інспекція в м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби звернулась до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Мир один» про надання дозволу на погашення суми податкового боргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Мир один» у сумі 418553,55 грн., в тому числі з податку на додану вартість у сумі 82442,71 грн. (в тому числі пеня у розмірі 2978,51 грн.), з орендної плати з юридичних осіб у сумі 286253,05 грн. (в тому числі пеня 5949,76 грн.), з податку на прибуток у сумі 27664,34 грн. (в тому числі пеня у розмірі 24493,24 грн.), з податку з доходів фізичних осіб у сумі 22193,45 грн. (в тому числі пеня у розмірі 3232,45 грн.) за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у порушення вимог Податкового кодексу України № 2755-VІ від 02.12.2010 року зі змінами та доповненнями відповідачем не сплачені податок на додану вартість у сумі 82442,71 грн. (в тому числі пеня у розмірі 2978,51 грн.), орендна плата з юридичних осіб у сумі 286253,05 грн. (в тому числі пеня 5949,76 грн.), з податок на прибуток у сумі 27664,34 грн. (в тому числі пеня у розмірі 24493,24 грн.), з податок з доходів фізичних осіб у сумі 22193,45 грн. (в тому числі пеня у розмірі 3232,45 грн.).
Ухвалами Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 11.02.2013 року відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
У судовому засіданні 18.03.2013 року представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги.
Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином - рекомендованою кореспонденцією (а.с.130). Відповідач заперечень на адміністративний позов не надав, про причини неявки суду не повідомив, клопотання про відкладення розгляду справи або про розгляд справи у відсутність його представника не надсилав.
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі ст. 128 КАС України розглядати справу у відсутності представника відповідача.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, заслухавши представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.3 КАС України справою адміністративної юрисдикції є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 5 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Пунктом 7 ч.1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено коло суб'єктів владних повноважень, до яких віднесено орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п.п.41.1.1 п .41.1 ст.41 Податкового кодексу України контролюючими органами є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.
Отже, органи державної податкової служби у відносинах з суб'єктами господарювання, під час реалізації своїх завдань та функцій, встановлених законодавством України, є суб'єктами владних повноважень.
Таким чином, судом встановлено, що Державна податкова інспекції в м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби (далі - ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС) є органом виконавчої влади та суб'єктом владних повноважень.
Відповідно до частини 1 статті 55 Господарського кодексу України суб'єктом господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючі господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків встановлених законом.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Мир один» (далі - ТОВ «Мир один») зареєстроване у якості юридичної особи 27.07.2004 року (а.с.6) та знаходиться на податковому обліку в ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків від 19.09.2007 року № 325/29-0 (а.с.7).
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Таким чином, відповідач є платником податків і зборів, зобов'язаний у строки, встановлені чинним законодавством, подавати до податкових органів податкову звітність та своєчасно сплачувати податкові зобов'язання.
Відповідно до п. 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Пунктом 54.1 ст.54 Податкового кодексу України передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Судом встановлено, що ТОВ «Мир один» до ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС самостійно у травні 2012 року подано уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за березень 2012 року № 9027137411, в якому відповідачем самостійно нараховано ПДВ в розмірі 86000,00 грн. та сума штрафу в розмірі 4300 грн. (а.с.19-23).
Також відповідачем до ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС самостійно подано звітну податкову декларацію № 9041938554 з податку на додану вартість за червень 2012 року, в якій відповідачем самостійно нарахований податок на додану вартість в розмірі 57,00 грн. (а.с.24-26).
ТОВ «Мир один» до ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС в серпні 2012 року подано уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за червень 2012 року № 9048305499, в якому відповідачем самостійно нараховано суму штрафу в розмірі 262,00 грн. (а.с.27-29).
Крім того, ТОВ «Мир один» до ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС жовтні 2012 року подано уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за серпень 2012 року № 9063048123, в якому відповідачем самостійно нараховано ПДВ в розмірі 29100,00 грн. та сума штрафу в розмірі 873,00 грн. (а.с.30-33).
Відповідачем самостійно подано до ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС самостійно подано звітну податкову декларацію № 9079712989 з податку на додану вартість за листопад 2012 року, в якій відповідачем самостійно розрахований податок на додану вартість в розмірі 2250,00 грн. (а.с.35-37).
Судом вставлено, що ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «Мир один» уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість за червень 2012 року, про що податковим органом складено Акт № 1409/15-2/32994819 від 18.09.2012 року (а.с.43-44).
На підставі Акту перевірки № 1409/15-2/32994819 від 18.09.2012 року ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС було прийнято податкове повідомлення - рішення № 0001751502 від 05.10.2012 року, яким відповідачу збільшено грошове зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 10935,00 грн. (а.с.41).
Податкове повідомлення - рішення № 0001751502 від 05.10.2012 року було отримано головним бухгалтером нарочно 08.10.2012 року, про що свідчить підпис на бланку ППР (а.с.41).
ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС проведено камеральну перевірку своєчасності сплати податку на додану вартість уточнюючого розрахунку від 17.05.2012 року № 9027137411, про що податковим органом складено Акт № 1355/15-02 від 06.09.2012 року (а.с.39-40).
На підставі Акту перевірки № 1355/15-02 від 06.09.2012 року ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС було прийнято податкове повідомлення - рішення № 0001591502 від 14.09.2012 року, яким відповідачу нараховано штраф в розмірі 20 % грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що становить 11,40 грн. (а.с.38).
Податкове повідомлення - рішення № 0001591502 від 14.09.2012 року було отримано головним бухгалтером нарочно 21.09.2012 року, про що свідчить підпис на бланку ППР (а.с.38).
Також, ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС проведено камеральну перевірку своєчасності сплати податку на додану вартість до бюджету уточнюючого розрахунку від 17.05.2012 року № 9027137411, про що податковим органом складено Акт № 1808/15-02 від 16.11.2012 року (а.с.49).
На підставі Акту перевірки № 1808/15-02 від 16.11.2012 року ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС було прийнято податкове повідомлення - рішення № 0002061502 від 04.12.2012 року, яким відповідачу нараховано штраф в розмірі 20 % грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що становить 6000,00 грн. (а.с.46).
Податкове повідомлення - рішення № 0002061502 від 04.12.2012 року було отримано відповідачем 10.12.2012 року, про що свідчить поштове повідомлення про вручення (а.с.45).
Відповідно до абз. 1 п. 180.1 ст. 180 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платником податку є будь-яка особа, що провадить господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник податку у порядку, визначеному статтею 183 цього розділу.
Пунктом 202.1 ст. 202 Податкового кодексу України передбачено, що звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал, з урахуванням таких особливостей:
а) якщо особа реєструється як платник податку з іншого дня, ніж перший день календарного місяця, першим звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня такої реєстрації та закінчується останнім днем першого повного календарного місяця;
б) якщо податкова реєстрація особи анулюється в інший день, ніж останній день календарного місяця, то останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається з першого дня такого місяця та закінчується днем такого анулювання.
Згідно п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Пунктом 203.2 ст. 203 Податкового кодексу України вставлено, що платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Таким чином, як зазначає позивач в позовній заяві та підтверджується наданими до адміністративного позову документами та розрахунком сум позову, за відповідачем обліковується заборгованість з ПДВ в загальному розмірі 79464,20 грн. з урахуванням штрафних санкцій.
За несвоєчасне погашення заборгованості відповідачем податковим органом нараховано 2978,51 грн. пені, що підтверджується розрахунком суми боргу відповідача та карткою особового рахунку платника податків - відповідача з ПДВ (а.с.95-98).
Крім того, ТОВ «Мир один» 20.02.2012 року до ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС самостійно подано податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата та земельні ділянки державної або комунальної власності), яким відповідачем самостійно розраховано зобов'язання на 2012 рік в загальному розмірі 622488,48 грн., по 51874,04 грн. за кожен місяць (а.с.56-59).
За відповідачем обліковується заборгованість з плати за землю за липень - листопад 2012 року з урахуванням часткового погашення, в розмірі 25044,58 грн.
ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС проведено камеральну перевірку своєчасності сплати узгодженої суми грошового зобов'язання по орендній платі за землю ТОВ «Мир один» за 2012 рік, про що складено Акт № 1217/15-3/32994819 від 21.08.2012 року (а.с.64-65).
На підставі Акту перевірки 1217/15-3/32994819 від 21.08.2012 року ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС прийнято податкове повідомлення - рішення № 0003111503 від 21.08.2012 року, яким до відповідача застосований штраф в розмірі 20 % грошового зобов'язання з орендної плати (земля) з юридичних осіб, погашеного з затримкою, що становить 15964,22 грн. (а.с.62).
Перевіркою було встановлено порушення термінів погашення.
Податкове повідомлення - рішення № 0003111503 від 21.08.2012 року отримано нарочно директором 21.08.2012 року, про що свідчить підпис на бланку ППР (а.с.62).
Також, ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС проведено камеральну перевірку своєчасності сплати узгодженої суми грошового зобов'язання по орендній платі за землю ТОВ «Мир один» за 2012 рік, про що складено Акт № 1507/15-3/32994819 від 02.10.2012 року (а.с.68-69).
Перевіркою було встановлено порушення термінів погашення.
На підставі Акту перевірки 1507/15-3/32994819 від 02.10.2012 року ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС прийнято податкове повідомлення - рішення № 0003751503 від 02.10.2012 року, яким до відповідача застосований штраф в розмірі 20 % грошового зобов'язання з орендної плати (земля) з юридичних осіб, погашеного з затримкою, що становить 15380,27 грн. (а.с.66).
Податкове повідомлення - рішення № 0003111503 від 21.08.2012 року отримано нарочно директором 02.10.2012 року, про що свідчить підпис на бланку ППР (а.с.66).
ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС проведено камеральну перевірку своєчасності сплати узгодженої суми грошового зобов'язання по орендній платі за землю ТОВ «Мир один» за 2012 рік, про що складено Акт № 2309/15-3/32994819 від 29.12.2012 року (а.с.72).
Перевіркою було встановлено порушення термінів погашення.
На підставі Акту перевірки № 2309/15-3/32994819 від 29.12.2012 року ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000031503 від 04.01.2013 року, яким до відповідача застосований штраф в розмірі 20 % грошового зобов'язання з орендної плати (земля) з юридичних осіб, погашеного з затримкою, що становить 16418,06 грн. (а.с.70).
Податкове повідомлення - рішення № 0000031503 від 04.01.2013 року отримано нарочно директором 04.01.2013 року, про що свідчить підпис на бланку ППР (а.с.70).
Відповідно до п. 285.1 ст. 285 Податкового кодексу України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Згідно п. 285.2 ст. 285 Податкового кодексу України базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Пунктом 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України встановлено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Нормами п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України передбачено, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Відповідно до п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Пунктом 287.4 ст. 287 Податкового кодексу України визначено, що податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Таким чином, за ТОВ «Мир один» обліковується заборгованість з орендної плати з юридичних осіб в загальному розмірі 280303,29 грн. з урахуванням штрафних санкцій.
За несвоєчасне погашення заборгованості відповідачем податковим органом нараховано 5949,76 грн. пені, що підтверджується розрахунком суми боргу та карткою особового рахунку з цього податку (а.с.103-111).
Судом встановлено, що ТОВ «Мир один» до ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС самостійно подані звітні податкові декларації з податку на прибуток підприємства № 9045309493 за перший квартал 2012 року, якою відповідачем нараховане грошове зобов'язання в сумі 1692,00 грн. та № 9069103720 за півріччя 2012 року, якою відповідачем розраховане грошове зобов'язання в сумі 506,00 грн. (а.с.73-78).
ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток ТОВ «Мир один» за 1 квартал 2012 року, про що складено Акт № 796/15-1/32994819 від 15.06.2012 року (а.с.81-82).
Перевіркою було встановлено порушення термінів сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання з податку на прибуток.
На підставі Акту перевірки № 796/15-1/32994819 від 15.06.2012 року ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000531501 від 18.06.2012 року, яким до відповідача застосований штраф в розмірі 10 % грошового зобов'язання податку на прибуток підприємств, погашеного з затримкою, що становить 1856,34 грн. (а.с.79).
Податкове повідомлення - рішення № 0000531501 від 18.06.2012 року отримано нарочно головним бухгалтером 18.06.2012 року, про що свідчить підпис на бланку ППР (а.с.79).
Відповідно до п.п. 133.1.1 п. 133.1 ст. 133 Податкового кодексу України платниками податку на прибуток підприємств з числа резидентів є суб'єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами.
Згідно п. 149.1ст. 149 Податкового кодексу України податковою базою для цілей цього розділу визнається грошове вираження прибутку як об'єкта оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 цього Кодексу, з урахуванням положень статей 135 - 137 та 138 - 143 цього Кодексу.
Відповідачем було частково погашено заборгованість.
Таким чином, за відповідачем обліковується заборгованість з податку на прибуток підприємств в сумі 3171,11 грн. з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій.
Крім того, ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС було проведено виїзну планову документальну перевірку ТОВ «Мир один» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2009 року по 31.12.2011 року, про що було складено Акт від 06.06.2012 року № 723/22-0/32994819 (а.с.142-161).
Перевіркою було встановлено, зокрема, порушення відповідачем п. 4.1 ст. 4, п. 5.1, пп. 5.2.5, пп. 5.2.10 п. 5.2, п. 5.9 ст. 5, пп. 8.1.2 п. 8.1, пп. 8.7.1 п. 8.7 ст. 8, пп. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» № 334/94-ВР від 28.12.1992 року в редакції Закону України № 283/97-ВР від 22.05.1997 року із змінами та доповненнями та пп. 138.8.5 п. 138.8, пп. 138.10.2, пп. 138.10.4 п. 138.10 ст. 138, п. 146.16 ст. 146 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI, зі змінами та доповненнями, у результаті чого встановлено заниження податку на прибуток підприємств в сумі 251003,00 грн., у тому числі по періодам: І квартал 2011 року на суму 176093,00 грн., за ІІ квартал 2011 року на суму 3282,00 грн., ІІІ квартал 2011 року на суму 63376,00 грн., за ІV квартал 2011 року на суму 74910,00 грн.
На підставі Акту перевірки від 06.06.2012 року № 723/22-0/32994819 податковим органом прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000642302 від 18.06.2012 року, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств на суму 251004,00 грн., у тому числі 251003,00 грн. за основним платежем та 1,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с.162).
Судом встановлено, що ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС на суму збільшеного податку на прибуток підприємств за І квартал 2011 року на суму 176093,00 грн., за ІІ квартал 2011 року на суму 3282,00 грн., ІІІ квартал 2011 року на суму 63376,00 грн., за ІV квартал 2011 року на суму 74910,00 грн., а загалом на суму 317661,00 грн. в автоматичному режимі нарахована пеня в загальному розмірі 24493,24 грн., у тому числі на суму заборгованості за І квартал 2011 року - 18171,35 грн. пені, на суму заборгованості за ІІ квартал 2011 року - 262,58 грн. пені, за на суму заборгованості ІІІ квартал 2011 року - 3584,82 грн. пені, на суму заборгованості за ІV квартал 2011 року - 2474,49 грн. пені, що підтверджується розрахунком пені та карткою особового рахунку з податку на прибуток (а.с.99-102, 163).
Також, ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС було проведено планову виїзну перевірку ТОВ «Мир один» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2009 року по 31.12.2011 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2009 року по 31.12.2011 року, про що було складено Акт №723/22-01/32994819 від 06.06.2012 року (а.с.85-92).
Перевіркою було встановлено порушення позивачем:
- п.п. 4.2.1 п. 4.2 ст. 4, ст. 7, ст. 8, п.п. 9.12.1 п. 9.12 ст. 9 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 року № 889-VI, п.п. 162.1.3 п. 162.1 ст. 162 п. 163.1 ст. 163, п. 164.1, п. 164.2 ст. 164, п. 167.1 ст. 167, п.п. 168.1.1, п.п. 168.1.2 п. 168 ст. 168, п.п. 168.4.8 п. 168.4 ст. 168, п. 171.1 ст. 171, абз. «а», «б» ст. 176 Податкового кодексу України № 2755-ІV із змінами та доповненнями, за що податковим органом донараховано усього ПДФО у сумі 15300,00 грн., у т.ч. за 2009 рік у сумі 4500,00 грн., за 2010 рік у сумі 5400,00 грн.., за 2011 рік у сумі 5400,00 грн.;
- п. 19.1, п. 19.2 ст. 19 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 року № 889-VI із змінами та доповненнями - ненадання зведень ф.1ДФ за 1-4 кв. 2010 року у суму 36000,00 грн.;
- абз. «а», «б», «і» п. 176.2, п. 176, п. 119.2 ст. 119 Податкового кодексу України № 2755-ІV із змінами та доповненнями - неподання податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку за 1-4 кв. 2011 року у сумі 36000,00 грн.
На підставі Акту перевірки № 723/22-01/32994819 від 06.06.2012 року ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС прийнято податкове повідомлення - рішення № 0001641702 від 20.06.2012 року, яким відповідачу збільшено грошове зобов'язання з податку з доходів фізичних осіб в загальному розмірі 18961,00 грн., у тому числі 15300,00 грн. за основним платежем та 3661,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с.83).
Податкове повідомлення - рішення № 0001641702 від 20.06.2012 року було отримано нарочно директором 30.06.2012 року, про що свідчить підпис на бланку ППР (а.с.83).
Суд зазначає, що оскільки період перевірки становить з 01.01.2009 року по 31.12.2011 року, до правовідносин, що виникли до 01.01.2011 року, повинні застосовуватися норми Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» № 889-ІV від 22.05.2003 р.
Відповідно до п. 1.8. ст. 1 Закону № 889 наймана особа - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію виключно за дорученням або наказом працедавця згідно з умовами укладеного з ним трудового договору (контракту) відповідно до закону. При цьому усі вигоди від виконання такої трудової функції (крім заробітної плати такої найманої особи, інших виплат чи винагород на її користь, передбачених законодавством), а також усі ризики, пов'язані з таким виконанням або невиконанням, отримуються (несуться) працедавцем.
Відповідно до п.1.15. ст. 1 Закону № 889 податковий агент - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ) або фізична особа чи представництво нерезидента - юридичної особи, які незалежно від їх організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати цей податок до бюджету від імені та за рахунок платника податку, вести податковий облік та подавати податкову звітність податковим органам відповідно до закону, а також нести відповідальність за порушення норм цього Закону.
Відповідно до п.3.1. ст. 3 Закону № 889 об'єктом оподаткування резидента є: загальний місячний оподатковуваний дохід; чистий річний оподатковуваний дохід, який визначається шляхом зменшення загального річного оподатковуваного доходу на суму податкового кредиту такого звітного року; доходи з джерелом їх походження з України, які підлягають кінцевому оподаткуванню при їх виплаті; іноземні доходи.
Відповідно до п.4.1. ст. 4 Закону № 889 загальний річний оподатковуваний дохід складається з суми загальних місячних оподатковуваних доходів звітного року, а також іноземних доходів, одержаних протягом такого звітного року.
Відповідно до п. 4.2.1. ст. 4 Закону № 889 до складу загального місячного оподатковуваного доходу включаються доходи у вигляді заробітної плати, інші виплати та винагороди, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового або цивільно-правового договору.
Відповідно до п. 7.1. ст. 7 Закону № 889 ставка податку становить 15 відсотків від об'єкта оподаткування, крім випадків, визначених у пунктах 7.2 - 7.3 цієї статті.
Відповідно до п. 8.1.2. ст. 8 Закону № 889 податок підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки не мають права приймати платіжні документи на виплату доходу, які не передбачають сплати (перерахування) цього податку до бюджету. Якщо оподатковуваний дохід нараховується, але не виплачується платнику податку особою, що його нараховує, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для місячного податкового періоду.
До правовідносин, що виникли після набрання чинності Податковим кодексом України (01.01.2011 року), повинні застосовуватися норми цього кодексу.
Відповідно до п.п. 162.1 ст. 162 Податкового кодексу України платниками податку на доходи фізичних осіб є:
- фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;
- фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;
- податковий агент.
Пунктом 163.1 ст. 163 Податкового кодексу України визначено, що об'єктом оподаткування резидента є:
- загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;
- доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);
- іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.
Пунктом 164.1 ст. 164 Податкового кодексу України визначено, що базою оподаткування є загальний оподатковуваний дохід, з урахуванням особливостей, визначених цим розділом.
Загальний оподатковуваний дохід - будь-який дохід, який підлягає оподаткуванню, нарахований (виплачений, наданий) на користь платника податку протягом звітного податкового періоду.
Відповідно до п.п. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.
Як вбачається з норм п.п. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.
Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в податковій декларації (п.п. 178.7. ст. 178 Податкового кодексу України).
Таким чином, за відповідачем обліковується заборгованість з податку з доходів фізичних осіб в сумі 18961,00 грн. з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій.
За несвоєчасне погашення заборгованості відповідачем податковим органом нараховано 3232,45 грн. пені, що підтверджується розрахунком суми боргу та карткою особового рахунку з ПДФО (а.с.94, 111).
Згідно п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.
Відповідно п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 податкового кодекс України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
Згідно з п.86.1 ст.86 ПК України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка. Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати. Строк складення акта (довідки) про результати перевірки не зараховується до строку проведення перевірки, встановленого цим Кодексом (з урахуванням його продовження). У разі незгоди платника податків з висновками акта такий платник зобов'язаний підписати такий акт перевірки із зауваженнями, які він має право надати разом з підписаним примірником акта або окремо у строки, передбачені цим Кодексом.
Нормами п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені.
Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, зобов'язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті:
а) або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку;
б) або відобразити суму недоплати у складі декларації з цього податку, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов'язання, збільшену на суму штрафу у розмірі п'яти відсотків від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов'язання з цього податку.
Якщо після подачі декларації за звітний період платник податків подає нову декларацію з виправленими показниками до закінчення граничного строку подання декларації за такий самий звітний період, то штрафи, визначені у цьому пункті, не застосовуються.
Пунктом 58.1 статті 58 ПК України передбачено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення (абз.1 п.58.1 ст.58 ПК України).
Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення (абз.2 п.58.1 ст.58 ПК України).
До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій (абз.3 п.58.1 ст.58 ПК України).
Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов'язання визначається центральним контролюючим органом (абз.4 п.58.1 ст.58 ПК України).
Згідно п.п. 58.2 ст. 58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності (абз.1 п.58.2 ст.58 ПК України).
Контролюючий орган веде реєстр виданих податкових повідомлень-рішень щодо окремих платників податків (абз.3 п.58.2 ст.58 ПК України).
Відповідно п.п.58.3 ст.58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення (абз.1 п.58.3 ст.58 ПК України).
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Підпунктом 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України визначено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені розпочинається:
а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;
б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом;
Відповідно до п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Відповідно до п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Проаналізувавши вищевикладене, суд приходить до висновку, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки орган державної податкової служби виносить податкову вимогу на кожну суму такого податкового боргу.
Згідно з п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.2 ст. 59 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Таким чином, органи державної податкової служби мають звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання платнику податкової вимоги на кожну суму податкового боргу.
Отже, для стягнення вищезазначеної суми боргу податковий орган повинен був відповідно до ст. 59, п. 95.2 ст. 59 Податкового кодексу України надіслати відповідачу податкову вимогу на зазначену суму.
Судом встановлено, що позивачем було сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу № 76 від 20.02.2012 року на суму 28309,11 грн., яка отримана директором 22.02.2012 року (а.с.93).
Відповідно до п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
З урахуванням того, що сума податкового боргу збільшилася після надіслання податкової вимоги, сплаті підлягає вся сума заборгованості.
Згідно п. 95.1 статті 95 Податкового кодексу України органи державної податкової служби здійснюють за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до п. 95.4. ст. 95 ПК України встановлено, що орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
В позовній заяві позивач просить надати дозвіл на погашення суми податкового боргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Мир один» в сумі 418553,55 грн. за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі.
Перевіряючи правомірність заявленого способу, судом встановлено наступне.
Згідно п. 95.1 статті 95 Податкового кодексу України органи державної податкової служби здійснюють за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до п. 95.4. ст. 95 ПК України встановлено, що орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС надано довідку про наявність рахунків у банківських установах по ТОВ «Мир один», однак, як зазначено в цій довідці, всі рахунки підприємства закрити (а.с.8).
ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС надано довідку від 29.01.2013 року № 434/20/19-0, відповідно до якої боржник ТОВ «Мир один» має заборгованість з податків в розмірі 418553,55 грн. (а.с.9-10).
Суд зазначає, що 23.05.2012 року ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС прийняте рішення про опис майна у податкову заставу ТОВ «Мир один» (а.с.11).
23.05.2012 року посадовою особою ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС складено Акт опису майна № 9/19-0 на загальну суму 217226,00 грн. (а.с.12).
Витягом про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна № 36195490 від 25.05.2012 року підтверджується реєстрація податкової застави активів платника податків ТОВ «Мир один» згідно з актом опису № 9/19-0 від 23.05.2012 року (а.с.13).
29.10.2012 року ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС прийняте рішення про опис майна у податкову заставу ТОВ «Мир один» (а.с.14).
30.10.2012 року посадовою особою ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС складено Акт опису майна на загальну суму 222705,00 грн. (а.с.15).
Витягом про реєстрацію в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна № 38541308 від 31.10.2012 року підтверджується реєстрація податкової застави активів платника податків ТОВ «Мир один» згідно з актом опису № 18/19-0 від 30.10.2012 року (а.с.17).
Довідкою від 1237/10/19-0 від 18.03.2013 року ДПІ в м. Євпаторії АРК ДПС повідомила, що згідно Бази даних «Реєстратор та облік реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» АІС «Реєстратори платників податків» (Підсистема РРО) за ТОВ «Мир один» не обліковуються реєстратори розрахункових операцій або розрахункові квитанції.
Таким чином, враховуючи те, що погасити наявну податкову заборгованість ТОВ «Мир один» шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, та на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків, не надається можливим, у зв'язку з закриттям розрахункових рахунків відповідача у банках та відсутності на підприємстві зареєстрованих РРО, що унеможливлює надходження готівки до каси підприємства, суд вважає можливим задовольнити позовні вимоги у заявлений спосіб та надати дозвіл податковому органу на погашення суми податкового боргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Мир один» у сумі 418553,55 грн., в тому числі з податку на додану вартість у сумі 82442,71 грн. (в тому числі пеня у розмірі 2978,51 грн.), з орендної плати з юридичних осіб у сумі 286253,05 грн. (в тому числі пеня 5949,76 грн.), з податку на прибуток у сумі 27664,34 грн. (в тому числі пеня у розмірі 24493,24 грн.), з податку з доходів фізичних осіб у сумі 22193,45 грн. (в тому числі пеня у розмірі 3232,45 грн.) за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
У зв'язку зі складністю справи судом 18.03.2013 року проголошена вступна та резолютивна частини постанови, а 25.03.2013 року постанова складена у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Надати Державній податковій інспекції в м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби дозвіл на погашення суми податкового боргу з Товариства з обмеженою відповідальністю «Мир один» (ідентифікаційний код 32994819; 97400, АР Крим, м. Євпаторія, вул. Інтернаціональна, б. 130) в сумі 418553,35 грн., в тому числі:
- з податку на додану вартість у сумі 82442,71 грн. (в тому числі пеня у розмірі 2978,51 грн.);
- з орендної плати за землю з юридичних осіб у сумі 286253,05 грн. (в тому числі пеня 5949,76 грн.);
- з податку на прибуток підприємств у сумі 27664,34 грн. (в тому числі пеня у розмірі 24493,24 грн.);
- з податку з доходів фізичних осіб у сумі 22193,45 грн. (в тому числі пеня у розмірі 3232,45 грн.) за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2013 |
Оприлюднено | 07.05.2013 |
Номер документу | 31043132 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Омельченко В'ячеслав Анатолійович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Омельченко В'ячеслав Анатолійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні