Постанова
від 30.04.2013 по справі 815/2946/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/2946/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 квітня 2013 року 09 год. 57 хв. м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тарасишиної О.М.,

за участю секретаря Слободянюка К.С.,

представників позивача Мумладзе О.О., Соколова М.С.,

представника відповідача Павлової В.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за позовом приватного підприємства "Адалін" до ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 27.03.2013 року № 0000712250 та № 0000722250, -

встановив:

До Одеського окружного адміністративного суду звернулось приватне підприємство "Адалін" до ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС про визнання протиправними дії по складанню акту від 12.03.2013 року № 1799/22-5/34221268.

19.04.2013 року (вхід. № 11829/13) представник позивача надав суду заяву про зміну позовних вимог, згідно якої просив суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС від 27.03.2013 року № 0000712250 та № 0000722250.

В судовому засіданні представники позивача змінений позов підтримали та просили задовольнити позовні вимоги з підстав та мотивів, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував просив суд відмовити у задоволені позовних вимог повністю, посилаючись в тому числі на письмові заперечення надані суду раніше.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін у справі, дослідивши обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги та заперечення, перевіривши їх доказами, судом встановлено наступне.

ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку приватного підприємства «Адалін». код ЄДРПОУ - 34221268 щодо документального підтвердження господарських відносин із платником податків із TOB «Антей Трейдінг», код ЄДРПОУ - 37946052, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень - лютий 2011 року.

Перевірка проводилась згідно з п.79.2 ст.79 Податкового кодексу України та на підставі наказу ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 22.02.2013 р. за №568, головним державним податковим ревізором - інспектором відділу перевірок ризикових операцій управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області Будігай Іриною Євгенівною

За результатами перевірки складено акт від 12.03.2013 р. №1799/22-5/34221268, в якому встановлено порушення позивачем вимог п. 198.1, 198.2, 198.6 ст.198 Податкового Кодексу України, в результаті чого завищено податковий кредит з ПДВ на загальну суму податкового кредиту на загальну суму - 3578215,10 грн. в т.ч. за період: січень 2012 року - 1746328,00 грн.; лютий 2012 року - 1831887,10 грн.; внаслідок чого занижено суму ПДВ до сплати у розмірі - 3578215,10 грн. в т.ч. за період: січень 2012 року - 1746328,00 грн.; лютий 2012 року - 1831887,10 грн., також встановлено порушення вимог п.138.2 ст.138 та п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України ПП «Адалін», код ЄДРПОУ - 342201269 безпідставно в деклараціях з податку на прибуток включило до складу валових витрат суми витрат по постачальнику TOB «Антей Трейдінг», код ЄДРПОУ - 33072796, за І квартал 2012 року (декларація вх. від 10.05.12 за №9025561564) на загальну суму 17891076 грн., чим занижено сплату податку на прибуток за І квартал 2012 року на 3757126 грн.

Під час проведення перевірки відповідачем було використано акт №5731/22- 5/33072796 від 27.09.2012 р. «Про результати проведення позапланової документальної виїзної перевірки суб'єкта господарювання TOB «Антей Трейдінг», код ЄДРПОУ - 33072796 щодо підтвердження взаємовідносин з платниками податків по яким сформовано податковий кредит та податкові зобов'язання за період з 01.01.2011 р. по 31.12.2011 року». Згідно акту №5731/22-5/33072796 від 27.09.2012 р. податковий орган не підтверджує реальність угод по придбанню по контрагентам TOB «Олдеко» (код ЄДРПОУ 37680145), TOB «Таверс» (код ЄДРПОУ 37422308), TOB «Тала Груп» (код ЄДРПОУ 37170667), TOB «Юкмас» (код ЄДРПОУ 37009873), TOB «Ельгамбра» (код за ЄДРПОУ 35546190), ПП «Адалін» (код ЄДРПОУ 34221268), ПП «Футура» (іпн 133827612368), TOB «Укрпромгрупп ЛБФ» (іпн 371779212346), МПП «Будоптторг» (код ЄДРПОУ 31530338) за період 2011 року на загальну суму ПДВ - 17286523,58 грн.. в т.ч. Березень 2011 р. - 414699,76грн.;; Травень 2011 р. - 503065,33грн.; Червень 2011 р. - 330461,61грн.; Липень 2011 р. - 1613277,31 грн.; Серпень 2011 р. - 2185575,91грн.; Вересень 2011 р. - 2917159,47грн.; Жовтень 2011 р. - 1224104,98грн.; Листопад 2011 р. - 7228268,71грн.; Грудень 2011 р. - 869910,05грн.

Крім того, відповідач зазначив, що перевіркою встановлено, що TOB «Антей - Трейдінг», реалізував товар придбаний по нереальним угодам, та встановлено нереальні взаємовідносин, чим порушено п. 185.1 ст.185 Податкового Кодексу України.

Під час проведення перевірки ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС використано акти про неможливість проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання, в тому числі щодо TOB «Олдеко» (код ЄДРПОУ 37680145), TOB «Таверс» (код ЄДРПОУ 37422308), TOB «Тала Груп» (код ЄДРПОУ 37170667), TOB «Юкмас» (код ЄДРПОУ 37009873), а саме: акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Олдеко» (код ЄДРПОУ 37680145) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період жовтень 2011 року №3070/23-5/37680145 від 14.12.2011 р.; акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Олдеко» (код ЄДРПОУ 37680145) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період листопад 2011 року №318/23-5/37680145 від 17.02.2012 р.; акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Олдеко» (код ЄДРПОУ 37680145) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період грудень 2011 року №505/23-5/37680145 від 24.02.2012 р.; акт про неможливість проведення зустрічної звірки TOB «Фортуна-Лайн» (код ЄДРПОУ 37170630) з питань підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01.01.2011 р. по 30.08.2011 р. №2936/23-513/37170630 від 18.11.2011р.; акт про неможливість проведення виїзної документальної перевірки суб'єкта господарювання TOB «Рангіроа» (код ЄДРПОУ - 37009747 щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період листопад 2011 року №314/23- 5/37009747; акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Таверс» (код ЄДРПОУ 37422308) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період 01.01.2011 р. по 31.12.2011 р. №523/23-5 від 24.02.2012 р.; акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Тала Груп» (код ЄДРПОУ 37170667) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень - грудень 2011 року №494/23-513/37170667 від 24.02.2012 р.; акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» (код ЄДРПОУ 37009873) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період листопад 2011 року №304/23-5/37009873 від 14.02.2012 р.; акт про неможливість проведення позапланової документальної перевірки TOB «Юкмас» (код ЄДРПОУ 37009873) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень-травень, грудень 2011 р. № 503/23-5/37009873 від 24.02.2011 р.; акт про неможливість проведення позапланової документальної перевірки ТОВ «Юкмас» (код ЄДРПОУ 37009873) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період червень - серпень 2011 р. №2934/37009873 від 18.11.2011р.; акт про неможливість проведення позапланової документальної перевірки TOB «Юкмас» (код ЄДРПОУ 37009873), щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період вересень-жовтень 2011 р. №3029/23-5/37009873 від 12.12.2011 р.

Вказаними актами встановлено нереальність здійснення господарської діяльності контрагентами за певні періоди. TOB «Олдеко» згідно акту від 24.02.2012 р. №505/23-5/37680145 зроблено висновки про нереальність здійснення господарської діяльності у грудні 2011 року. Згідно висновку ВПМ у Приморському районі м. Одеси на TOB «Олдеко» відсутні трудові ресурси, підприємство не має на балансі складських та виробничих приміщень, наявних транспортних засобів. З огляду на службову записку ВПМ ДПІ в Приморському районі м. Одеси, у якій вказується на відсутність фактів реального здійснення господарської діяльності, вказане свідчить про нереальність здійснення господарської діяльності TOB Олдеко» з контрагентами-резидентами за період грудень 2011 р. По взаємовідносинам з TOB «Таверс» встановлено що згідно передбачених статтею 55 Господарського кодексу України та відсутності факту реального здійснення господарської діяльності підприємство TOB «Таверс» має ознаки «податкової ями», та не встановлено реальність здійснення фінансово-господарської діяльності TOB «Таверс» з контрагентами за період 01.01.2011р. по 31.12.2011р.

Згідно актів перевірки щодо TOB «Юкмас» встановлена нереальність здійснення господарської діяльності TOB «Юкмас».

Крім того, в ході проведення перевірки взаємовідносин з контрагентами TOB «Тала Груп», TOB «Рангіроа», TOB «Фортуна-Лайн» податковим органом також зроблено висновки про відсутність фактів реального здійснення ними господарської діяльності.

Відтак, на думку відповідача, підтвердження реальності угод TOB «Антей Трейдінг» (код ЄДРПОУ 33072796) по придбанню та продажу за період 2011 рік на суму податкового кредиту 17286523,58 грн. ст. 185, п.198.2 ст. 198, п. 198.6 ст.198, п. 201.10, ст.201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755 та податкових зобов'язань на суму 17286523,58 грн. відсутня

Що стосується реальності господарських операцій досліджених під час проведення перевірки TOB «Юкмас», суд зазначає, що, постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12 березня 2012 року по справі №2а/1570/11016/2011 адміністративний позов TOB «Юкмас» до ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС про визнання дій протиправними - задоволено у повному обсягу - визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси по проведенню 12.12.2011 року зустрічної звірки TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді вересень-жовтень 2011 року та по складанню акту від 12.12.2011 року №3029/23- 5 37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» (ЄДРПОУ 37009873) щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді вересень-жовтень 2011 року». Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 24 вересня 2012 р. по справі №2а/1570/11016/2011 відмовлено у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою представника ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 12 березня 2012 року.

Крім того, Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 26 червня 2012 року по справі №1570/2627/2012 адміністративний позов TOB «Юкмас» до ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС про визнання дій протиправними - задоволено у повному обсязі, визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по проведенню 18.11.2011 року зустрічної звірки TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді червень-серпень 2011 року, за результатами якої було складено акт від 18.11.2011 року № 2934/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді червень-серпень 2011 року», визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по складанню акту від 18.11.2011 року № 2934/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді червень-серпень 2011 року», визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по формуванню в акті від 18.11.2011 року № 2934/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді червень-серпень 2011 року» висновків про нереальність здійснення господарської діяльності TOB «ЮКМАС» у періоді червень-серпень 2011 року, визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по проведенню 14.02.2012 року зустрічної звірки TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді листопад 2011 року за результатами якої складено акт від 14.02.2012 року № 304/23-5/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «ЮКМАС» шодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді листопад 2011 року, визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по складанню акту від 14.02.2012 року № 304/23-5/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді листопад 2011 року, визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по формуванню в акті від 14.02.2012 року № 304/23-5/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді листопад 2011 року висновків про нереальність здійснення господарської діяльності TOB «Юкмас» у періоді пистопад 2011 року, визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ~ПС по проведенню 24.02.2011 року зустрічної звірки TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді листопад 2011 року за результатами якої складено акт від 24.02.2011 року №503/23-5/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді січень-травень, грудень 2011 року», визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по складанню акту від 24.02.2011 року № 503/23-5/37009873 «Про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді січень-травень, грудень 2011 року, визнано протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС по формуванню в акті від 24.02.2011 року № 503/23-5/37009873 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Юкмас» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами у періоді січень-травень, грудень 2011 року 2011 року висновків про нереальність здійснення господарської діяльності TOB «Юкмас» у періоді січень-травень, грудень 2011 року. Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 4 жовтня 2012 р. по справі №1570/2627/2012 апеляційну скаргу ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС залишено без задоволення, а постанова Одеського окружного адміністративного суду від 26 червня 2012 року по справі за позовом TOB «Юкмас» до ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС про визнання дій протиправними залишено без змін.

Щодо господарських операцій ТОВ «Олдеко» суд зазначає, що постановою Одеського окружного адміністративного суду від 09.04.2012 р. по справі №1570/795/2012 задоволено адміністративний позов TOB «Олдеко» до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій, а саме: визнав протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси по складанню актів «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Олдеко» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період жовтень 2011 року» від 14.12.2011 року № 3070/23- 5/37680145, «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Олдеко» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період листопад 2011 року» від 17.02.2012 року № 318/23-5/37680145, «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Олдеко» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період грудень 2011 року» від 24.02.2012 року №505/23-5/37680145. Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 5 червня 2012 р. по справі №2а/1570/795/2012 апеляційна скарга представника Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби була залишена без задоволення, а постанова Одеського окружного адміністративного суду від 9 квітня 2012 року залишена без змін.

Щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами TOB «Фортуна - лайн», необхідно зазначити, та складеного акту від 18.11.2011 № 2936/23-513/37170630 про неможливість проведення зустрічної звірки TOB «Фортуна - лайн» код ЄДРПОУ 37170630 з питань підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01.01.2011 по 30.08.2011 року, необхідно зазначити, що 5 червня 2012 року Одеський окружний адміністративний суд розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №1570/794/2012 за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТУНА-ЛАЙН» до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними, адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТУНА-ЛАЙН» до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними задовольнив частково: визнав протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси по проведенню 12.12.2011 року зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТУНА-ЛАЙН» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період вересень-жовтень 2011 року, за результатами якої було складено акт від 12.12.2011 року №3030/23-513/37170630 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТУНА- ЛАЙН» код за ЄДРПОУ 3717063 щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за вересень-жовтень 2011 року», визнав протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси по проведенню 18.11.2011 року зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРТУНА-ЛАЙН" щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період січень-серпень 2011 року, за результатами якої було складено акт від 18.11.2011 року №2936/23-513/37170630 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТУНА- ЛАЙН» код за ЄДРПОУ 3717063 щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за січень-серпень 2011 року», визнав протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси по проведенню 24.02.2012 року зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТУНА-ЛАЙН» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період грудень 2011 року, за результатами якої було складено акт від 24.02.2012 року №516/23-513/37170630 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТУНА-ЛАЙН» код за ЄДРПОУ 3717063 щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період грудень 2011 року».

Щодо Акту від 16.02.2012 №314/23-5/37009747 про неможливість проведення виїзної документальної перевірки суб'єкта господарювання TOB «Рангіроа» код ЄДРГІОУ - 37009747 щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період листопад 2011 року використаного відповідачем під час проведення перевірки, необхідно зазначити, що листом ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби №8079/7/22-5 від 13.04.2012 р., акт №314 від 16.02.2012 р. про неможливість проведення перевірки по TOB «Рангіроа» (код за ЄДРПОУ 37009847) було анульовано, та складено акт № 160 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «РАНГІРОА» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень - вересень 2011 року »від 13.04.2012 р. Так. постановою Одеського окружного адміністративного суду від 27 серпня 2012 року по справі №1570/3716/2012 адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «РАНГІРОА» (код ЄДРПОУ 37009847, 65009, Одеська область, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5) до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області державної податкової служби про визнання дій державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси задоволено у повному обсязі, визнано протиправними дії державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області державної податкової служби щодо проведення 18.11.2011 р. зустрічної звірки TOB «РАНГІРОА» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період січень - вересень 2011 року, за результатами якої було складено акт від 18.11.2011 р. №8163/23-513 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «РАНГІРОА» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень - вересень 1011 року», складання акту від 18.11.2011 р. № 8163/23-513 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «РАНГІРОА» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень-вересень 2011 року», формування в акті від 18.11.2011 р. №8163/23-513 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «РАНГІРОА» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень - вересень 2011 року»висновків про нереальність здійснення господарської діяльності TOB «РАНГІРОА у періоді січень - вересень 2011 року складання акту від 13.04.2012 р. №160 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «РАНГІРОА» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період листопад 2011 року», формування в акті від 13.04.2012 р. №160 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «РАНГІРОА» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень - вересень 2011 року »висновків про нереальність здійснення господарської діяльності TOB «РАНГІРОА» у періоді листопад 2011 року.

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 8 листопада 2012 року по справі № 1570/3716/2012 постанову суду першої інстанції залишено в силі.

Щодо Акту від 24.02.2012 №523/23-5/37422308 «Про неможливість проведення зустрічної звірки TOB «Таверс», код ЄДРПОУ 37422308, щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період січень - грудень 2011 року суд зазначає, що 27 липня 2012 року Одеський окружний адміністративний суд розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі справу №1570/2870/2012 задовольнив адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Таверс» до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання дій противоправними та визнав противоправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби по проведенню 24.02.2012 року зустрічної звірки TOB «Таверс», щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за 01.01.2011 року по 31.12.2012 року, за результатами якої було складено акт від 24.02.2012 р. «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Таверс», код ЄДРПОУ 37422308 щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за 01.01.2011 року по 31.12.2012 року», визнав протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби по складанню акту від 24.02.2012 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB Таверс», код ЄДРПОУ 37422308 щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за 01.01.2011 року по 31.12.2012 року», визнав протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі ч. Одеси Одеської області Державної податкової служби по формуванню в акті від 2-.02.2012 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання TOB «Таверс», код ЄДРПОУ 37422308 щодо підтвердження - господарських відносин із платниками податків за 01.01.2011 року по 31.12.2012 року».

Щодо Акту про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта гсподарювання TOB «Тала Груп» (код ЄДРПОУ 37170667) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за період січень - грудень 2011 року №494/23-513/37170667 від 24.02.2012 р. Необхідно зазначити, що постановою Одеського окружного адміністративного суду від 19.09.2012 р. по справі №1570/3439/2012 визнав протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Державної податкової служби по проведенню 24.02.2012 року зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛА ГРУП» щодо документального підтвердження господарських відносин з платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень-грудень 2011 року, за результатами якої було складено акт від 24.02.2012 року №494/23-513/37170667, визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі і. Одеси Державної податкової служби щодо складання акту від 24.02.2012 року №494/23-513/37170667 «Про неможливість проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «TAЛA ГРУП» щодо документального підтвердження господарських відносин з платниками податків, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень-грудень 2011 року».

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 13.03.13 р. по справі №1570/3439/2012 апеляційна скарга Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби залишена без задоволення, а постанова Одеського окружного адміністративного суду від 19 вересня 2012 року залишена без змін.

Також, Одеським окружним адміністративним судом постановою від 29.01.13 р. по справі №1570/6029/2012, був задоволений адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АНТЕЙ ТРЕЙДІНГ» до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій та визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси по встановленню в акті перевірки від 27.09.2012 року №5731/22- 5/3307296 висновку про неможливість підтвердження реальності угод TOB «АНТЕЙ ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 33072796) по придбанню та продажу за 2011 рік на суму податкового кредиту 17286523,58 грн. ст.185, п.198.2 ст.198, п.198.6 ст.198, п.201.10, ст.201 Податкового кодексу України та податкових зобов'язань на суму 17286523,58 грн.

Суд зазначає, що, відповідач невірно ставить правомірність та реальність господарських правовідносин позивача в залежність від результатів фінансово-господарської діяльності його контрагента та висновки щодо перевірки такого контрагента, оскільки вказане законом не передбачено, та є протиправним з огляду на індивідуальний характер юридичної відповідальності особи, встановлений статтею 61 Конституції України.

Згідно з ч. 1 ст. 244-2 КАС України рішення Верховного Суду України, прийняте за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначені норми права, та для всіх судів України. Суди зобов'язані привести свою судову практику у відповідність з рішенням Верховного Суду України.

Відповідно до статті 9 Закону України від 16.07.1999р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для відображення у бухгалтерському обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують та підтверджують факти здійснення господарських операцій і які повинні мати визначені цим Законом та Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. N 88, обов'язкові реквізити. Пунктом 2.7 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку визначено, що первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов'язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

При цьому, з урахуванням норм статей 61 та 44 Податкового кодексу України саме на контролюючі органи покладається обов'язок контролювати правильність формування даних податкового обліку платників податків, у тому числі щодо правильності складення та достовірності первинних документів.

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Згідно з абз.1 п.198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарі в/послу і, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 ст. 201 цього Кодексу.

Згідно з п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); г) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарі в/послуг та їх кількість, обсяг: є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг (п. 201.4 ст.201 Податкового кодексу України).

Згідно з п.201.6 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Податкова накладна видасться платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України).

Для встановлення факту вчинення правочину з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, зокрема, з метою ухилення від сплати податків, необхідно встановити необґрунтованість отриманої платником податків податкової вигоди, наприклад, внаслідок її виникнення не у зв'язку із здійсненням реальної підприємницької або іншої економічної діяльності.

Необхідно зазначити, що податковий орган, не подав жодних доказів на підтвердження того, що позивачем було порушено податкове законодавство, а також не зазначено інших обставин, які могли б свідчити про порушення позивачем законодавства.

Також, перевіряючими не було встановлено порушення позивачем податкового законодавства щодо складання та оформлення первинної документації ПП «Адалін».

Водночас, представник відповідача у судовому засіданні зазначив про відсутність товарно-транспортних накладних, які підтверджують переміщення товару від ТОВ «Антей Трейдинг» до ПП «Адалін». Проте, суд критично ставиться до такого твердження відповідача, оскільки, як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, між ТОВ «Антей Трейдинг» та ПП «Адалін» було укладено договори суборенди з ФОП ОСОБА_6 від 29.11.2011 року та 01.01.2011 року (Том2 а.с. 6-7, 9-10). Також, між ТОВ «Антей Трейдинг» та ПП «Адалін» 28.11.2011 року (Том 2 а.с. 4) була укладена додаткова угода до договору купівлі-продажу № 1 від 28.11.20011 року.

Відтак, враховуючи, що придбаний товар знаходився на складі ТОВ «Антей Трейдинг», який було здано ПП «Адалін» у суборенду, товар не переміщався, відтак, товарно-транспортні накладні не виписувались.

Наказом Мінтрансу України № 363 від 14.10.1997 затверджено "Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні"(далі - Правила). Ці правила перевезень вантажів визначають права, обов'язки і відповідальність власників автомобільного транспорту - Перевізників та вантажовідправників і вантажоодержувачів - Замовників. Згідно пункту першого Правил встановлено, що товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.

Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку, що товарно-транспортні накладні у вказаній господарській операції не потрібні, оскільки товар знаходився на складі ТОВ «Антей Трейдинг», який було передано ПП «Адалін» у суборенду

Під час розгляду адміністративної справи судом була досліджена відповідна первинна документація позивача по господарським операціям з контрагентами, а саме: договори, договори суборенди, видаткові та податкові накладні.

Оцінивши первинні документи за правилами ст. 86 КАС України, суд відмічає, що зміст оглянутих документів містить назву документа (форми), дату та місце складання, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції, особистий підпис особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції, первинні документи виписані реально існуючими суб'єктами права.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що оглянуті документи не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ст. 44 Податкового кодексу України, п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. № 88, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за № 168/704; далі за текстом -Положення № 88) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, призвели до зміни в структурі активів платника податків, а відтак сприймаються судом як належні та допустимі докази реальності вчинення господарських операцій.

Відтак, позивачем доведено належними та допустимими доказами реальність господарських правовідносин, натомість, відповідач не надав доказів правомірності винесення оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.

Отже, судом встановлено, що позивач виконав вимоги законодавства України щодо документального оформлення операцій і податкового обліку та у підтвердження правомірності господарських операцій надав документи, що проаналізовано під час розгляду справи.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно п. 21.1. ст. 21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Види перевірок, порядок їх проведення, умови та порядок допуску посадових осіб органів державної податкової служби до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок, строки проведення виїзних перевірок, перелік матеріалів, які є підставами для висновків під час проведення перевірок, порядок оформлення результатів перевірок тощо визначені в главі 8 Податкового кодексу України (статті від 75 до 86 включно).

Так, згідно ст. 75 цього Кодексу встановлено, що органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

При цьому документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Порядок оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства зазначає, що факти виявлених порушень викладаються з посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно п. 21.1. ст. 21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Згідно ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації.

З аналізу вказаної правової норми випливає, що рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень повинні бути прийняті чи здійснені в межах компетенції відповідного органу та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, не порушувати інтересів держави, прав та інтересів фізичних та юридичних осіб, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), відповідати вимогам діючого законодавства.

Встановлення невідповідності діяльності суб'єкта владних повноважень хоча б одному із зазначених критеріїв для оцінювання його рішень, дій та бездіяльності може бути підставою для задоволення адміністративного позову, однак лише за умови, що встановлено порушення прав, свобод та інтересів позивача.

Згідно п.2 «Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», затвердженого наказом ДПА України від 22.12.2010р. № 984 та зареєстрованого Мінюстом 12.01.2011р. за №34/18772 (далі Порядок № 984), для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є: документи, визначені цим Кодексом: податкова інформація; експертні висновки; судові рішення; інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби. Документальна перевірка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Пунктом 6 «Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», передбачено, що факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об'єктивно та в повній мірі, із посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.

Згідно з п.5.2 Порядку №984, у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті фактом порушення необхідно: чітко викласти зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів, що порушені платником податків, зазначити період (місяць, квартал, рік) фінансово-господарської діяльності платника податків та господарську операцію, в результаті якої здійснено це порушення, при цьому додати до акта письмові пояснення посадових осіб платника податків або його законних представників щодо встановлених порушень; зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення; у разі відсутності первинних документів або ненадання для перевірки первинних та інших документів, що підтверджують факт порушення, зазначити перелік цих документів; у разі відмови посадових осіб платника податків або його законних представників надати копії документів посадовій (службовій) особі органу державної податкової служби така особа складає акт у довільній формі, що засвідчує факт відмови, із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові платника податків (його законного представника) та переліку документів, які йому запропоновано подати, факт про складання такого акта відображається в акті документальної перевірки; у разі надання посадовими особами платника податків або його законними представниками посадовим (службовим) особам органу державної податкової служби письмових пояснень щодо встановлених порушень податкового законодавства та/або причин ненадання первинних та інших документів, що підтверджують встановлені порушення, або їх копій факти про надання таких пояснень необхідно відобразити в акті.

Відповідно до статті 9 Закону України від 16.07.1999р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для відображення у бухгалтерському обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують та підтверджують факти здійснення господарських операцій і які повинні мати визначені цим Законом та Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. N 88, обов'язкові реквізити. Пунктом 2.7 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку визначено, що первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов'язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

При цьому, з урахуванням норм статей 61 та 44 Податкового кодексу України саме на контролюючі органи покладається обов'язок контролювати правильність формування даних податкового обліку платників податків, у тому числі щодо правильності складення та достовірності первинних документів.

Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих сторонами доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.

Відповідно до ст. 67 Конституції України , кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах передбачених законом. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством (ч. 1 ст. 19 Конституції України ).

Згідно з частиною першою ст. 69 КАСУ доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Фальшивість документа, що надає права або звільняє від обов'язків, може бути перевірено як за допомогою висновків експертизи, порівняння його з іншими письмовими чи речовими доказами, поясненнями свідків, зокрема посадових осіб, котрі його виготовили, так і шляхом кримінального переслідування за наявності підстав для порушення кримінальної справи.

З урахуванням зазначеного, на підставі встановлених в судовому засіданні фактів та обставин, враховуючи, що мотивація та докази, наведені представником відповідача, не дають адміністративному суду підстав для постановлення висновків, які б спростовували правову позицію представників позивача щодо визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 27.03.2013 року № 0000712250 та № 0000722250, відтак, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Згідно зі ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

На підставі встановленого, керуючись приписами ст.ст. 11, 162 КАС України, суд вважає, що вимоги позивача про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 27.03.2013 року № 0000712250 та № 0000722250 є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні 29.04.2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Складення постанови у повному обсязі відкладено, про що згідно вимог ч. 2 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись ст. ст. 6-8, 71, 86, 158-163, 167 КАС України суд, -

постановив:

Адміністративний позов приватного підприємства "Адалін" до ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 27.03.2013 року № 0000712250 та № 0000722250 - задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС від 27.03.2013 року № 0000712250 та № 0000722250.

Судові витрати розподілити відповідно до статті 94 КАС України.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня проголошення постанови. Якщо рішення було прийняте у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії такого рішення.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили у відповідності зі статтею 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 30.04.2013 року.

Суддя О.М. Тарасишина

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС від 27.03.2013 року № 0000712250 та № 0000722250.

30 квітня 2013 року

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.04.2013
Оприлюднено08.05.2013
Номер документу31045011
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2946/13-а

Постанова від 23.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 17.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 16.05.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 16.05.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Постанова від 30.04.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 16.04.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 11.04.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні