Постанова
від 15.05.2013 по справі 812/2795/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

9.4.4

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 травня 2013 року Справа № 812/2795/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого -судді: Прудника С.В.

при участі секретаря судового засідання: Якимчук В.В.

за участю представників сторін:

позивача: Болдир Є.Г.

відповідача: Фесенка Д.Ю.

розглянувши в відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом Донбаського територіального управління Державної Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства "Старт" про стягнення штрафних санкцій у сумі 5100 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

22 березня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського ТУ НКЦПФР до Відкритого акціонерного товариства «Старт» про стягнення штрафних санкцій у розмірі 5100,00 грн.

В обґрунтування позову позивачем зазначено, що ВАТ «Старт» порушило вимоги ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2007р.

Так, в порушення ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положення, ВАТ «Старт» не розкрило річну інформацію за 2011 рік шляхом її розміщення в загальнодоступній базі даних, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії.

Такі дії ВАТ «Старт» підпадають під правопорушення, відповідальність за яке передбачена п. 6 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" - нерозміщення інформації в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" не опублікування інформації та п. 7 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" - неподання інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

У зв'язку з цим, керуючись ст. ст. 9, 11, 12 Закону України "Про державне регулюванні ринку цінних паперів в Україні", 25.09.2012 року уповноваженою особою Донбаського територіального управління НКЦПФР у відношенні ВАТ «Старт» були прийняті постанови №№ 832-ДО-1-Е, 833-ДО-1-Е, 834-ДО-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 5100 грн. (п'ять тисяч сто гривень 00 копійок).

Зазначену суму необхідно було перерахувати в дохід Державного бюджету України на розрахунковий рахунок Управління Державної казначейської служби у Донецькій області протягом 15 днів з дня отримання постанови. Копії платіжних документів - направити до Донбаського територіального управління НКЦПФР.

Постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у встановленому законодавством порядку не оскаржувалась. Копій платіжних документів, що підтверджують виконання постанови, до Донбаського територіального управління НКЦПФР не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу в Держбюджет.

Представник позивача під час судового засідання підтримав позовні вимоги в повному обсязі надав суду відзив на заперечення на адміністративний позов ( а.с. 50-51) в яких просив суд задовольнити позов.

Представник відповідача під час судового засідання надав суду заперечення на позовну заяву (а.с.28-29) та доповнення до заперечень (а.с.41-42), в яких просив суд відмовити у задоволенні позову в повному обсязі за необґрунтованістю з наступних підстав.

ВАТ «Старт» не мало змоги розмістити, подати, опублікувати інформацію та в подальшому сплатити фінансові санкції з підстав, що не залежать від відповідача, з огляду на наступне.

12.09.2012 року державним виконавцем Жовтневого ВДВС Луганського МУЮ здійснено опис й арешт нерухомого майна ТОВ «Старт», яке в подальшому було реалізовано, грошові кошти перераховано на користь стягувачів за зведеним виконавчим провадженням від 01.09.2006.

Враховуючи неможливість підприємства користуватися розрахунковими рахунками та реалізовувати нерухоме майна, ВАТ «Старт» не мало змоги вчинити дії, що покладено обов'язком на підприємство нормами діючого законодавства, що призвело до накладення штрафних санкцій, які відповідач знов таки не мав змоги сплатити з тих же самих підстав. Беручи до уваги скрутне фінансове становище, відповідач вважає, що стягнення фінансових санкцій до державного бюджету у розмірі максимального великому із можливого, які, крім того, не є прямими збитками завданими державі, ще більш ускладнить питання, щодо подальшої роботи товариства.

Також представник відповідача зазначає, що відповідно до вимог п.16 розділу 1 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затвердженим рішенням Комісії від 11.12.2007 №2272 (що були чинними до 01.01.2013) позивачем не надано суду доказів надсилання постанов уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, т.в.о. заступника начальника управління - начальника відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління НКЦПФР від 05.09.2012 за номером 03/02-09/1102/12, 03/02-09/1103/12, 03/02-09/1100/12.

Також, відповідно до норм ст..40 ЗУ «Про цінні папери та фондовий ринок» та глави 7 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів позивачем були несвоєчасно винесені постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, а саме:

- постанова від 05.09.2012 №03/02-09/1102/12 не пізніше 01.08.2012;

- постанови від 05.09.2012 №03/02-09/1103/12 та 03/02-09/1100/12-не пізніше 01.06.2012 ;

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд приходить до наступного.

Згідно із абзацом 2 статті 1 Закону України від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Державне регулювання ринку цінних паперів згідно зі статтею 5 Закону України від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, підпорядкованим Президенту України і підзвітним Верховній Раді України. До системи цього органу входять Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, її центральний апарат і територіальні органи. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (ст. 6 Закону України від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні").

Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, у відповідності із пунктом 14 статті 8 Закону України від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", зокрема, має право накладати штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право:

- надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства (пункт 10);

- накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів (пункт 14).

Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України від 23 лютого 2006 року № 3480-IV "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) відповідно до частини 6 статті 40 Закону України від 23 лютого 2006 року № 3480-IV "Про цінні папери та фондовий ринок" встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року № 1591, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 лютого 2007 року за № 97/13364, затверджено Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.

Згідно вимог пункту 1 глави 3 розділу ІV Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів розкриття квартальної інформації на фондовому ринку здійснюється шляхом її розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та подання до Комісії.

Відповідно до пункту 3 глави 3 розділу ІV Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати регулярну квартальну інформацію у строк не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

У відповідності до п.1 гл.7 р. V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.

Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:

розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;

подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.

Згідно з пунктом 7 частини 1 статті 11 Закону України від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 року № 2272 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008 року за № 120/14811, штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з дати отримання нею постанови. Юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету. Документ, який підтверджує сплату штрафу, протягом п'яти робочих днів надсилається до уповноваженого підрозділу центрального апарату Комісії (відповідного підрозділу територіального органу Комісії). У разі несплати штрафу юридичною особою в строк, установлений пунктом 2 цього розділу, штраф стягується в судовому порядку.

Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що ВАТ «Старт» порушило вимоги ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положення "Про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1591 від 19.12.2006, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2007 за №97/13364, а саме не розкрило річну інформацію за 2011 рік шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії.

Такі дії ВАТ «Старт» підпадають під правопорушення, відповідальність за яке передбачена п. 6 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" - нерозміщення інформації в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" не опублікування інформації та п. 7 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" - неподання інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

В зв'язку з порушення відповідачем вимог ст..40 ЗУ «Про цінні папери та фондовий ринок» та Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів» 05.08.2012 року, уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у відношенні ВАТ «Старт» винесені постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів № 03/02-09/110/12, 03/02-09/1103/12, 03/02-09/1100/12 (а.с.11-12,14-15, 17-18).

Представник позивача суду пояснив, що на складання актів та розгляду справ а ні керівник, а ні його представник 13.09.2012 року не з'явилися, пояснень, доказів або клопотань до Донбаського територіального управління НКЦПФР не надали, тому справи про порушення законодавства на ринку цінних паперів у відношенні ВАТ «Старт» були розглянуті без участі відповідача.

13.09.2012 року були складені акти про правопорушення на ринку цінних паперів № 832-ДО-1-Е, 833-ДО-1-Е та 834-ДО-1-Е, якими встановлено, що ВАТ «Старт» не розмістило в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, не подало та не опублікувало у офіційному друкованому виданні регулярну інформацію емітента за 2011 рік (а.с.38-40).

25.09.2012 року уповноваженою особою Донбаського територіального управління НКЦПФР у відношенні ВАТ «Старт» були винесені постанови № 832-ДО-1-Е, 833-ДО-1-Е та 834-ДО-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 5100,00 грн. (п'ять тисяч сто гривень 00 копійок) (а.с.13,16,19).

Зазначену суму необхідно було перерахувати в дохід Державного бюджету України на розрахунковий рахунок Управління Державної казначейської служби у Донецькій області протягом 15 днів з дня отримання постанови. Копії платіжних документів - направити до Донбаського територіального управління НКЦПФР.

Постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у встановленому законодавством порядку не оскаржувалась. Копій платіжних документів, що підтверджують виконання постанови, до Донбаського територіального управління НКЦПФР не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу в Держбюджет.

Відповідно до п.16 розділу 1 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.

Доказом надіслання постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акта про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанови по справі про адміністративне правопорушення), постанови про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанову про виправлення описок є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпелю та касовий чек.

Згідно п.8,9 розділу ІV Правил у разі неявки керівника або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності, на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів акт складається в той самий день, на який було викликано особу, про що робиться відповідний напис на акті про правопорушення на ринку цінних паперів. Один примірник акта про правопорушення на ринку цінних паперів після підписання надається керівнику або представнику юридичної особи, щодо якої його складено. У разі неявки керівника або представника юридичної особи на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів один примірник акта не пізніше наступного робочого дня надсилається юридичній особі.

Позивачем, на виконання умов вищезазначених Правил, були надіслані на адресу відповідача постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 05.09.2012 року № 03/02-09/110/12, 03/02-09/1103/12, 03/02-09/1100/12, акти від 13.09.2012 року про правопорушення на ринку цінних паперів № 832-ДО-1-Е, 833-ДО-1-Е та 834-ДО-1-Е та постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 25.09.2012 року № 832-ДО-1-Е, 833-ДО-1-Е, 834-ДО-1-Е рекомендованими листами, про що свідчать фіскальні чеки від 05.09.2012 року, 17.09.2012 року та 27.09.2012 року (а.с.20, 37, 52).

Отже твердження представника відповідача про те, що у позивача відсутні докази надсилання постанов та актів на адресу відповідача судом спростовуються.

Частиною 3 статті 11 Закону України від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" також закріплено, що штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.

Оскільки ВАТ «Старт» постанови № 832-ДО-1-Е, 833-ДО-1-Е, 834-ДО-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 25.09.2012 року у встановленому порядку не оскаржило, внаслідок чого вони на момент розгляду справи є чинними та такими, що підлягають виконанню, і в порушення вимог розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 року № 2272 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008 року за № 120/14811, штраф протягом 15 днів з дати отримання постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів не сплатило, позовні вимоги визнаються судом обґрунтованими та такими, що підлягають повному задоволенню.

Щодо питання про розподіл судових витрат суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Згідно з частиною другою статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.

Разом з позовною заявою позивачем було подано клопотання про звільнення від сплати судових витрат.

Відповідно до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

Згідно зі статтею 4 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-VІ, який набрав чинності з 01 листопада 2011 року, за подання адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі одного відсотку розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.

Суд не бере до уваги посилання позивача на те, що його кошторисом не передбачено витрати на сплату судового збору. Вказана обставина не є підтвердженням тяжкого матеріального стану та підставою для звільнення позивача від сплати судового збору.

Позивачем заявлено вимоги про стягнення з відповідача штрафних санкцій у сумі 5100,00 грн. Зважаючи, що позивача не звільнено від сплати судового збору, а статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення з відповідача, суд дійшов висновку про стягнення з позивача на користь Державного бюджету України судового збору у розмірі 114,70 грн.

Керуючись ст. ст. 2, 11, 17, 18, 87, 94, 128, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Донбаського територіального управління Державної Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Відділу нагляду за учасниками ринку цінних паперів у Луганській області Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства "Старт" про стягнення штрафних санкцій у сумі 5100 грн. - задовольнити.

Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Старт" (код ЄДРПОУ 19073680) суму штрафної санкції у розмірі 5100,00 грн. (п'ять тисяч сто гривень 00 копійок) в дохід Державного бюджету України, який слід перерахувати на р/р 31110106700004 в УДКС у м. Донецьку, код ЄДРПОУ 38033949, МФО 834016, код платежу 21081100.

Стягнути з Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на користь Державного бюджету України судовий збір у сумі 114 грн. 70 коп. (сто чотирнадцять гривень 70 коп.).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складений та підписаний 20.05.2013 року.

Суддя С.В. Прудник

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2013
Оприлюднено22.05.2013
Номер документу31301028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/2795/13-а

Ухвала від 10.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 27.01.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 05.07.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 10.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Постанова від 15.05.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

Ухвала від 09.04.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

Ухвала від 15.05.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

Ухвала від 15.05.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

Ухвала від 25.03.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні