Постанова
від 19.02.2013 по справі 827/215/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ ПОСТАНОВА Іменем України 19 лютого 2013 рокуСправа №827/215/13-а Окружний адміністративний суд міста Севастополя в складі: судді - Кравченко М.М.; при секретарі - Коваль К.М., за участю: прокурор Скворцова Ганна Михайлівна    посвідчення №005828 від 25.09.2012 р.; представник зацікавленої особи (Головна державна інспекція на автомобільному транспорті від імені та за дорученням якої діє Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у м. Севастополі) у судове засідання не з'явився, надав заяву з клопотанням про розгляд справи у відсутність; представник відповідача (Приватне підприємство "Анклав") у судове засідання не з'явився, повідомлений належним чином, причини неявки суду не відомі; розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Севастополі адміністративну справу за позовом    Севастопольського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері  в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті від імені та за дорученням якої діє Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у м. Севастополі            до    Приватне підприємство "Анклав"    про стягнення штрафних санкцій ВСТАНОВИВ: Севастопольський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті від імені та за дорученням якої діє Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у м. Севастополі  звернувся до суду з адміністративним позовом до Приватного підприємства "Анклав" про стягнення штрафних санкцій. Позовні вимоги зведені до порушення відповідачем вимог діючого законодавства, що тягне за собою накладення штрафних санкцій. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 24 січня 2013 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 827/215/13-а. 24 січня 2013 р. підготовче провадження по справі закінчене, справу призначено до судового розгляду. У судовому засіданні прокурор підтримала позовні вимоги, просила суд задовольнити позов з підстав, що у ньому наведені. Представник зацікавленої особи надав суду клопотання про розгляд справи за його відсутність, позовні вимоги прокурора підтримав. Відповідач у судове засідання не з'явився, причини неявки суду не повідомив. Суд вважає за можливе розглянути справу за відсутність представників відповідача та зацікавленої особи. Заслухавши прокурора, дослідивши матеріали справи та наявні докази, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, а позов - таким, що підлягає задоволенню виходячи з такого. Статтею 121 Конституції України на прокуратуру покладається представництво інтересів громадян і держави в судах у випадках, передбачених законом. Відповідно до ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру», представництво прокуратурою інтересів громадянина в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, визначених законом. Однією із форм представництва є звернення до суду з позовами та заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави або про визнання незаконних правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб, коли порушуються інтереси держави , або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень посадових осіб. Згідно вимог п. 4 ст. 17, ч. 2 ст. 60 Кодексу адміністративного судочинства України до компетенції адміністративних судів відноситься розгляд спорів за зверненням суб'єктів владних повноважень у випадках, встановлених законом. Прокурор здійснює в суді представництво інтересів громадянина або держави в порядку, встановленому Кодексом та іншими законами, і може здійснювати представництво на будь-якій стадії процесу. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», Верховна Рада України визначає основні напрями державної політики у сфері автомобільного транспорту, законодавчі основи її реалізації. Загальне державне регулювання діяльності автомобільного транспорту здійснює Кабінет Міністрів України відповідно до своїх повноважень. Центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту забезпечує проведення державної політики на автомобільному транспорті через урядові органи державного управління на автомобільному транспорті, службу міжнародних автомобільних перевезень та місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування. Відповідно до п. 1 Положення про Міністерство транспорту та зв'язку України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.06 за № 789, Мінтрансзв'язку України є центральним органом виконавчої влади, головним (провідним) органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики в галузі автомобільного транспорту. Пунктами 4, 20 Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.04 за № 1190 передбачено, що Головавтотрансінспекція є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням та, як урядовий орган державного управління, відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які проводять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування. Згідно вимог п. 8 цього положення Міністерство транспорту та зв'язку України наказом від 14.12.05 за № 888, затвердило Положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2005 р. за N 1573/11853. Пунктом 1 цього Положення Територіальний орган Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Севастополі (далі - територіальне управління) є територіальним структурним підрозділом Головавтотрансінспекції без права юридичної особи. Пунктом 4 цього Положення передбачено, що основним завданням територіальних управлінь Головавтотрансінспекції у відповідних регіонах є здійснення державного контролю за дотриманням суб'єктами господарювання всіх форм власності вимог нормативно-правових актів, стандартів і норм перевезення вантажів і пасажирів автомобільним транспортом загального користування, а п. 5 - що територіальне управління Головавтотрансінспекції відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за суб'єктами господарювання, які проводять господарську діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування. Згідно п. 10 Положення начальник територіального управління у відповідному регіоні представляє інтереси Головавтотрансінспекції з питань, пов'язаних з діяльністю територіального управління, у стосунках з державними органами, суб'єктами господарювання, громадськими організаціями та іншими установами, громадянами відповідно до визначених цим Положенням завдань територіального управління. Відповідно до ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції у вигляді штрафу. Накладати такі санкції від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту, розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті. Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення, викладені у цій статті, та порядок оскарження і опротестування постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.06 за № 1567 затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті. Пунктом 3 цього Порядку передбачено, що одним з органів державного контролю на автомобільному транспорті є територіальне управління Головавтотрансінспекції в м. Севастополі. Згідно вимог ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» та Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, державний контроль за дотриманням автомобільними перевізниками законодавства про автомобільний транспорт, здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових позапланових і рейдових перевірок. За результатами рейдової перевірки транспортного засобу суб'єкта господарювання складається акт за формою згідно з додатком 3, який підписується водієм транспортного засобу. У разі відмови водія від підписання акту перевірки транспортного засобу посадові особи, що провели перевірку, роблять про це запис. Про результати перевірки транспортного засобу (відсутність порушення або зазначення номера складеного акта) посадова особа робить запис у дорожньому листі (за наявності такого) із зазначенням дати, часу, місця перевірки, свого прізвища, місця роботи і посади, номера службового посвідчення та ставить свій підпис. В разі виявлення порушення справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб'єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення. Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб'єкта господарювання. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб'єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням. У разі неявки уповноваженої особи суб'єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій, яка повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову. Севастопольською прокуратурою з нагляду за додержанням законів в транспортній сфері за наданими ТУ Головавтотрансінспекції у м. Севастополі матеріалами встановлені такі порушення. При проведенні спеціалістами відділу державного контролю ТУ Головавтотрансінспекції у м. Севастополі (далі-відділ) перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт від 02.11.2012 виявлено факт надання ПП «Анклав» послуг з пасажирських перевезень без оформлення документів, визначених ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», за результатами чого складено акт перевірки №024330 від 06.11.2012. Перевірка засвідчила, що транспортний засіб державний номер: СН 3065 АА, який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів належать приватному підприємству «Анклав», яким надаються послуги з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом № 12 «Максимова дача - Центр міста» без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: схеми маршруту, розкладу руху, витягу із паспорту маршруту. Начальником Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Севастополі, на підставі зазначеного акту перевірки стосовно Приватного підприємства «Анклав» винесено постанову №146593 від 06.11.2012 про застосування фінансових санкцій, за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3, ч. 1, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме застосування фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн. При проведенні спеціалістами відділу перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт від 02.11.2012 виявлено факт надання ПП «Анклав» послуг з пасажирських перевезень без оформлення документів, визначених ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», за результатами чого складено акт перевірки №024377 від Перевірка засвідчила, що транспортний засіб марки «Mercedes - Benz» державний номер: СН 1033 АА, який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів належать приватному підприємству «Анклав», яким надаються послуги з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом № 12  «Максимова дача - Центр міста» без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: схеми маршруту, розкладу руху, витягу із паспорту маршруту. Начальником Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Севастополі, на підставі зазначеного акту перевірки стосовно ПП «Анклав» винесено постанову про застосування фінансових санкцій №146592 від 06.11.2012, за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3,ч. 1, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме застосування фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн. При проведенні спеціалістами відділу перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт від 02.11.2012 виявлено факт надання ПП «Анклав» послуг з пасажирських перевезень без оформлення документів, визначених ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», за результатами чого складено акт перевірки №024352 від Перевірка засвідчила, що транспортний засіб марки «Mercedes - Benz» державний номер: СН 1019 АА, який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів належать приватному підприємству «Анклав», яким надаються послуги з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом № 12 «Максимова дача - Центр міста» без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт». Начальником Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Севастополі, на підставі зазначеного акту перевірки стосовно ПП «Анклав» винесено постанову №146591 від 06.11.2012 про застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3,ч. 1, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме застосування фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн. При проведенні спеціалістами відділу перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт від 26.10.2012 виявлено факт надання ПП «Анклав» послуг з пасажирських перевезень без оформлення документів, визначених ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», за результатами чого складено акт перевірки №024317. Перевірка засвідчила, що транспортний засіб марки «Mercedes - Benz» державний номер: СН 0307 АА, який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів належать приватному підприємству «Анклав», яким надаються послуги з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом № 12 «Максимова дача - Центр міста» без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: схеми маршруту, розкладу руху, витягу із паспорту маршруту. Начальником Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Севастополі, на підставі зазначеного акту перевірки стосовно відповідача винесено постанову №146590 від 30.10.2012 про застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3, ч. 1, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме застосування фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн. При проведенні спеціалістами відділу перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт від 26.10.2012 виявлено факт надання ПП «Анклав» послуг з пасажирських перевезень без оформлення документів, визначених ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», за результатами чого складено акт перевірки №024318. Перевірка засвідчила, що транспортний засіб марки «Mercedes - Benz» державний номер: СН 0838 АА, який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів належать приватному підприємству «Анклав», яким надаються послуги з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом № 12 «Максимова дача - Центр міста» без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: схеми маршруту, розкладу руху, витягу із паспорту маршруту. Начальником Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Севастополі, на підставі зазначеного акту перевірки стосовно відповідача винесено постанову №146589 від 30.10.2012 про застосування фінансових санкцій, за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3,ч. 1, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме застосування фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн. При проведенні спеціалістами відділу перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт від 10.10.2012 виявлено факт надання ПП «Анклав» послуг з пасажирських перевезень без оформлення документів, визначених ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», за результатами чого складено акт перевірки №024241. Перевірка засвідчила, що транспортний засіб марки «Mercedes - Benz» державний номер: СН 0838 АА який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів належать приватному підприємству «Анклав», яким надаються послуги з регулярних перевезень пасажирів за маршрутом № 12 «Максимова дача - Центр міста» без оформлення документів, перелік яких визначено ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: схеми маршруту, розкладу руху, витягу із паспорту маршруту.. Начальником Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Севастополі, на підставі зазначеного акту перевірки стосовно ПП «Анклав» винесено постанову №146587 від 23.10.2012 про застосування фінансових санкцій, за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3,ч. 1, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме застосування фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн. За вказані порушення до приватного підприємства «Анклав» було застосовано фінансові санкції у загальному розмірі 10 200,00 грн. Копії постанов були направленні на адресу відповідача рекомендованим листом, про що вказує фіскальний чек виданий УГШ1С «УКРПОЧТА». Проте, в порушення вимог п. 28 вищевказаного Порядку, сума застосованих фінансових санкцій до державного бюджету на зазначеній у постановах рахунок не перерахована. Ненадходження даних коштів у загальній сумі 10 200,00 грн. до державного бюджету Нахімовського району м. Севастополя спричиняє матеріальну шкоду інтересам держави. Зазначені обставини є підставою для задоволення адміністративного позову. Керуючись, ст. ст. 158-163, 167 КАС України, суд, ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов задовольнити. Стягнути з приватного підприємства «Анклав» ( 99012, м. Севастополь, вул. Паршина, буд. 29, код ЄДРПОУ 31935003) штрафні санкції за порушення законодавства про автомобільний транспорт на загальну суму 10 200,00 грн., перерахувавши їх до державного бюджету Нахімовського району м. Севастополя (управління Держказначейства України в м. Севастополі, р/р - 31119106700008, МФО - 824509, ОКПО - 24035606). Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені ст. 186 КАС України. Постанова не набрала законної сили. Суддя                                                                      М.М. Кравченко

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення19.02.2013
Оприлюднено22.05.2013
Номер документу31304918
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —827/215/13-а

Постанова від 19.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Кравченко М.М.

Ухвала від 24.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Кравченко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні