cpg1251 номер провадження справи 23/124/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Запорізької області
69600, м. Запоріжжя, вул. С. Тюленіна,21/Шаумяна,4
Інформаційний центр тел. (061) 224-08-88
УХВАЛА
20.05.13 Справа № 5009/4713/12
Господарський суд у складі судді Шевченко Т.М.,
за участю представників сторін:
від кредиторів - не з'явились;
ліквідатора - арбітражного керуючого Книшевської Т.С., на підставі постанови суду 27.12.2012;
розглянувши поданий ліквідатором звіт та ліквідаційний баланс у справі № 5009/4713/12
Кредитори:
- Мелітопольська об'єднана державна податкова інспекція Запорізької області Державної податкової служби (72312, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Кірова, 31);
- Мелітопольський міський центр зайнятості (72313, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. 50-річчя Перемоги, 36/14);
Боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЙЛ» (72312, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Свердлова, б. 21, кв. 5, ідент. код - 32723110);
про банкрутство,
ліквідатор - арбітражний керуючий Книшевська Т.С.,
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Запорізької області від 27.12.2012 у справі № 5009/4713/12 визнано банкрутом ТОВ «МИКОЙЛ», відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Книшевську Т.С., зобов'язано ліквідатора здійснити ліквідаційну процедуру та за результатами проведеної роботи подати до господарського суду звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс для затвердження.
10.04.2013 ліквідатором подано до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута на затвердження.
Ухвалою суду від 29.04.2013 призначено судове засідання для заслуховування звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 20.05.2013.
Розгляд справи здійснювався без застосування технічних засобів фіксування судового процесу.
Заслухавши звіт ліквідатора, дослідивши подані документи, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.
Відповідно до п. 1 1 Прикінцевих та перехідних положень нової редакції Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», яка викладена в Законі України від 22 грудня 2011 року N 4212-VI «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Оскільки ТОВ «МИКОЙЛ» визнано банкрутом до набрання чинності нової редакції Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», викладеної в Законі України від 22 грудня 2011 року N 4212-VI «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», суд застосовує положення Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції від 04.11.2012 по 18.01.2013 (далі - Закон про банкрутство).
Відповідно до ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Виходячи з приписів ст. 25 та ст. 52 Закону про банкрутство в ліквідаційній процедурі ліквідатор виявляє та повідомляє кредиторів банкрута, здійснює пошук майна та будь-яких активів підприємства-банкрута, в тому числі можливих активів боржника по реєстрах обтяжень.
Згідно із ст. 32 Закону про банкрутство після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.
Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута (ч. 2 ст. 32 Закону про банкрутство).
Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 5 ст. 32 Закону про банкрутство).
З поданих ліквідатором документів встановлено, що ним повідомлено про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом таких відомих та потенційних кредиторів: УПФУ в м. Мелітополі та Мелітопольському районі Запорізької області; Мелітопольський міський центр зайнятості Запорізького обласного центру зайнятості; Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Мелітополі Запорізької області; Запорізьке обласне відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
З вимогами до банкрута в сумі 16,50 грн. звернувся Мелітопольський міський центр зайнятості. Також з додатковими вимогами до боржника звернувся ініціюючий кредитор - Мелітопольська ОДПІ Запорізької області.
Вказані вимоги ліквідатором визнано та включено до реєстру вимог кредиторів.
Додані до звіту листи-відповіді від інших цільових фондів свідчать про відсутність заборгованості у банкрута з відповідних видів страхування (а.с.115, 117, 119).
З метою виявлення майна банкрута ліквідатором здійснено запити до органів реєстрації речових прав на рухоме та нерухоме майно, а саме: Реєстраційної служби Мелітопольського міського управління юстиції Запорізької області; Управління Держкомзему у м. Мелітополь Запорізької області; Мелітопольського МРЕВ ДАІ в Запорізькій області; Територіального управління державного служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Запорізькій області; Державної інспекції сільського господарства в Запорізькій області.
Виходячи з відповідей вказаних органів реєстрації речових прав на майно, за банкрутом не зареєстровано ані рухомого, ані нерухомого майна.
Згідно з інформацією державних органів, які реєструють обтяження майна, не було виявлено заставних кредиторів боржника та можливих активів боржника по реєстрах обтяжень, окрім податкової застави.
ВДВС Мелітопольського МУЮ Запорізької області повернуто ліквідатору виконавчі документи, які були на примусовому виконанні у державній виконавчій службі (а.с. 72-83).
Згідно із довідкою РВ АТ «ОТП Банк» в м. Запоріжжя № 200-3-1/160 від 21.03.2013 та ПАТ «Банк КІПРУ» № 61 від 12.03.2013 на рахунках банкрута відсутній залишок грошових коштів.
Всі здійснені ліквідатором запити та отримані відповіді досліджено та приєднано до матеріалів справи.
Отже, ліквідатором в повній мірі виконано обов'язки по розшуку кредиторів та виявленню майна (активів) банкрута.
Як свідчать матеріали справи та відображено у реєстрі вимог кредиторів, банкрут має заборгованість у загальному розмірі 300 956,12 грн. перед такими кредиторами:
- Мелітопольським міським центром зайнятості в сумі 16,50 грн.;
- Мелітопольською ОДПІ Запорізької області в сумі 300 939,62 грн.
Будь-яких інших заяв з кредиторськими вимогами до банкрута ліквідатору та господарському суду не надходило.
За результатами пошуку ліквідатором майна (активів) у банкрута відсутні майнові активи та грошові кошти, за рахунок яких можливе погашення кредиторської заборгованості. Поданий ліквідатором ліквідаційний баланс засвідчує відсутність у банкрута майна.
Слід зазначити, що за підсумками ходу ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.
Дійшовши висновку, що під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор здійснив всі заходи з ліквідації банкрута, виконав всі вимоги Закону про банкрутство, встановивши, що у банкрута відсутні активи, необхідні для задоволення вимог кредиторів, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Пунктом 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.
Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність банкрута припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 5, 31, 32, 40, 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4 1 , 4 5 , 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЙЛ» (72312, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Свердлова, б. 21, кв. 5, ідент. код - 32723110) - ліквідувати.
Провадження у справі припинити.
Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
Завірені примірники ухвали надіслати: кредиторам (Мелітопольській ОДПІ Запорізької області; Мелітопольському міському центру зайнятості); ліквідатору; державному реєстратору виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області; Головному управлінню статистики у Запорізькій області.
Суддя Т.М. Шевченко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2013 |
Оприлюднено | 24.05.2013 |
Номер документу | 31357159 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Шевченко Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні