Ухвала
від 22.05.2013 по справі 924/669/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


У Х В А Л А

"22" травня 2013 р. Справа № 924/669/13

Господарський суд Хмельницької області у складі: суддя Радченя Д.І. розглянувши матеріали справи

за заявою ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "Номінал плюс ", м. Крисилів

про визнання банкрутом товариства з обмеженою відповідальністю "Номінал плюс", м.Красилів

Представники: не викликались

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду надійшла заява ліквідаційної комісії ТОВ "Номінал плюс" про визнання банкрутом товариства з обмеженою відповідальністю "Номінал плюс", м. Красилів з посиланням на п. 2 ст. 12 Господарського процесуального кодексу України та ст. ст. 11, 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. 1. ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка має назву „Особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником", якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

У зв'язку з наведеним, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення справи про банкрутство боржника в порядку ст. 95 Закону є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації (самоліквідації) юридичної особи, що передбачає внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ч.1 ст.105 ЦК України, ч.1, 2 ст.17 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"); публікацію повідомлення про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації (ч.2 ст.105 ЦК України, ч.1 ст.22 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"); визначення строку заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, що не може становити менше двох і більше шести місяців з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (ч.5 ст.105 ЦК України); публікацію в друкованих органах повідомлення про ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій та повідомлення явних (відомих) кредиторів персонально у письмовій формі (ч.3 ст.60 ГК України); розгляд кожної окремої вимоги кредитора з прийняттям відповідного рішення та повідомленням про результати розгляду кредитора не пізніше тридцяти днів з дня отримання такої вимоги (ч.6 ст.105 ЦК України); вжиття всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості та письмове повідомлення кожного з боржників про припинення юридичної особи (ч.1ст.111 ЦК України); повідомлення ліквідаційною комісією (ліквідатором) учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надання відомостей про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства (ч.2 ст.111 ЦК України); інвентаризацію майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється (ч.3 ст.111 ЦК України, ч.5 ст. 60 ГК України); своєчасне надання органам державної податкової служби та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування (ч.7 ст.111 ЦК України); складення проміжного ліквідаційного балансу, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду, та затвердження його учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи (ч.8 ст.111 ЦК України).

Так, в обґрунтування поданої заяви голова ліквідаційної комісії ТОВ „Номінал плюс" посилається на те, що 08.11.2012р. рішенням загальних зборів засновника - учасником ТОВ "Номінал плюс", м. Красилів прийнято рішення про припинення діяльності ТОВ "Номінал плюс" шляхом його ліквідації, створено ліквідаційну комісію, головою ліквідаційної комісії обрано Анохіна Д.М. визначено двохмісячний строк для звернення з кредиторськими вимогами до ТОВ "Номінал плюс", зобов'язано ліквідаційну комісію вчинити дії щодо розміщення в друкованих органах відповідно до закону повідомлення про його ліквідацію та про строки заяви претензій, а явних відомих кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановлені законом строки.

09 листопада 2012 року в „Бюлетені державної реєстрації" №230 (30) державним реєстратором Красиліської районної державної адміністрації розміщено повідомлення ТОВ "Номінал плюс", м. Крисилів про припинення юридичної особи шляхом ліквідації.

З метою розширення інформації у регіоні, де зареєстровано ТОВ „Номінал плюс" в газеті „Красилівський вісник" 14 грудня 2012 року опубліковано оголошення щодо припинення юридичної особи, також головою ліквідаційної комісії 12 листопада 2012 року направлено повідомлення про припинення діяльності на адресу відомих кредиторів.

На адресу ліквідатора ТОВ "Номінал плюс" надійшли вимоги від наступних кредиторів: ТОВ „Уніпроменергосервіс", м.Дніпродзержинськ на суму 42654,57 грн., ТОВ „Альянс", м. Дніпропетровськ в особі Дніпропетровської філії - в сумі 38288,51 грн.; ТОВ „Альянс Груп", м. Кривий Ріг - в розмірі 31706,29 грн.

Відповідно рішеннями ліквідаційної комісії № 01/ЛК від 07.12.2012 року, № 02/ЛК від 10.12.2012 року та № 03/ЛК від 10.12.2012 року зазначені вимоги визнані та включені про проміжного ліквідаційного балансу.

Відповідно до ч.4 ст. 111 ЦК України та ч.5 ст. 60 ГК України на підставі наказу голови ліквідаційної комісії № 1 ЛК від 11.11.2012 року проведена інвентаризація майна боржника за результатами якої виявлено майна (основних засобів) балансова вартість яких складає 1789,61 грн.; дебіторська заборгованість за даним балансового обліку складає 2310171,61 грн.

Ринкова вартість зазначеного майна становить 1668 грн.,00 коп., що підтверджується звітом про незалежну оцінку вартості майна від 06.02.2013 року, складеним експертно-консалтинговою фірмою „Рейтинг" м.Дніпропетровськ.

Заборгованість по заробітній платі відсутня.

Відповідно до довідки Дніпродзержинської об'єднаної держаної податкової інспекції від 07.05.2013 року № 3738/191/20 заборгованість по платежам до бюджету, що контролюється Дніпродзержинською ОДПІ у ТОВ „Номінал плюс", м. Крисилів відсутня.

Відповідно до довідки УПФ України у Красилівському районі заборгованість у ТОВ „Номінал плюс" до пенсійного фонду станом на 07.05.2013 року відсутня.

Ліквідаційною комісією вчинені дії щодо внесення державним реєстратором запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо припинення юридичної особи (номер запису 12 довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців").

Головою ліквідаційної комісії після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складено фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва, проміжний баланс, який затверджений рішенням зборів засновника.

Вирішуючи питання про прийняття до розгляду заяви ліквідатора про визнання банкрутом ТОВ "Номінал плюс", судом враховується таке:

Відповідно до статті 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство в порядку провадження, передбаченого цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", які мають привілей, як спеціальні норми права, у застосуванні над загальними нормами ГПК України.

Відповідно до ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Цей Закон має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом.

Згідно з ч. 5 ст. 11 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" боржник зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство у разі виникнення таких обставин: задоволення вимог одного або кількох кредиторів призведе до неможливості виконання грошових зобов'язань боржника в повному обсязі перед іншими кредиторами (загроза неплатоспроможності); під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі; в інших випадках, передбачених цим Законом.

Стаття 84 розділу VII Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначає, що відносини, пов'язані з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, визначених у цьому розділі, регулюються Законом з урахуванням особливостей, передбачених цим розділом.

Ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлює особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником.

За умовами ст. 95 наведеного Закону визначено обов'язок ліквідатора (ліквідаційної комісії) звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів.

Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство в порядку ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Судом встановлено, що ліквідація ТОВ "Номінал плюс" проводилась згідно чинного законодавства України. Крім того, судом враховано, що розмір кредиторських вимог до ТОВ ""Номінал плюс" значно перевищує вартість майновий активів боржника з урахуванням дебіторської заборгованості, що свідчить про неспроможність останнього погасити заборгованість перед визнаними кредиторами.

З огляду на відсутність підстав для відмови у прийнятті або для повернення заяви про порушення справи про банкрутство, суд приймає до розгляду заяву ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "Номінал плюс" про визнання банкрутом ТОВ "Номінал плюс".

Згідно з ч. 2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

Судом враховується, що відповідно до ч. 2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

Відповідно до ч. 1 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Оскільки заява про порушення справи про банкрутство містить клопотання про призначення ліквідатором голови ліквідаційної комісії Анохіна Дениса Миколайовича (ІПН 2847203815, м. Дніпродзержинськ, вул. Бойка, буд.32, кв.64) суд вважає за недоцільне не застосовувати автоматизовану систему для визначення арбітражного керуючого на призначення ліквідатором у справі.

Керуючись ст. ст. 9, 11, 12, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 2, 12, 15, 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, Суд -

УХВАЛИВ:

1. Прийняти до розгляду заяву товариства з обмеженою відповідальністю „Номінал плюс", м. Красилів про визнання банкрутом.

2. Справу призначити до розгляду у підготовчому засіданні господарського суду на 14:30 год. "30" травня 2013 р.

Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Хмельницької області за адресою: м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1, каб. 312.

3 . Зобов'язати голову ліквідаційної комісії ТОВ „Номінал плюс":

- надати суду витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців станом на час звернення до суду з даною заявою;

- надати попередню редакцію статуту для огляду в оригіналі, належним чином засвідчену копію до справи;

- надати довідку про відсутність (наявність) найманих працівників на підприємстві;

надати довідку Красилівської міжрайонної державної податкової інспекції про наявність (відсутність) за ТОВ „Номінал плюс" м. Красилів заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);

- надати довідку управління пенсійного фонду за попереднім місцезнаходженням про наявність (відсутність) боргу по єдиному соціальному внеску за ТОВ „Номінал плюс";

- надати довідки Красилівських відділень та відділень за попереднім місцезнаходженням про наявність (відсутність) заборгованості за ТОВ „Номінал плюс" перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фондом соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України;

- надати для огляду в оригіналі за належним чином засвідчені копії до справи первинних доказів на обґрунтування заявлених та визнаних кредиторських вимог;

- рішення та письмову заяву власника (засновника) про надання згоди на призначення ліквідатором боржника голови ліквідаційної комісії ТОВ „Номінал плюс" Анохіна Д.М.

Копії даної ухвали надіслати: боржнику, кредиторам, голові ліквідаційної комісії Анохіну Д. М., державному реєстратору Красилівської районної державної адміністрації, Відділу державної виконавчої служби Красилівського районного управління юстиції, Головному управлінню статистики у Хмельницькій області, державному органу з питань банкрутства - Головному управлінню юстиції у Хмельницькій області.

Суддя Радченя Д.І.

Відрук. 15 прим.: надіслати рекомендованим листом з повідомленням

1 - до справи;

2 - заявнику (боржнику) ТОВ "Номінал плюс" м. Красилів, вул. Грушевського, буд.146;

3 - голові ліквідаційної комісії Анохіну Д.М. на адресу: м. Дніпродзержинськ, вул.Бойка, 32, кв.64;

4. - державному реєстратору Красилівської районної державної адміністрації - простою кореспонденцією;

5 - відділу державної виконавчої служби Красилівського районного управління юстиції - простою кореспонденцією;

6 - Красилівській МДПІ - простою кореспонденцією;

7 - Головному управління статистики у Хмельницькій області - м. Хмельницький, вул. Театральна, 36 - простою кореспонденцією;

8 - Головне управління юстиції у Хмельницькій області - м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87 - простою кореспонденцією;

9- ТОВ „Уніпроменергосервіс" 51931, м. Дніпроджержинськ, вул. Сачка, б.17, к. 51;

10.- ТОВ „Альянс" в особі Дніпропетровської філії, 50025, м. Дніпропетровськ, вул. Комісара Крилова, 1М;

11. - ТОВ „Альянс Груп" м.Кривий Ріг, вул. Окружна, 12;

12. - ТОВ „Автодром"ПКФ, 519, м.Дніпродзержинськ, Заводський район, вул.Сировця,буд. 38,кв.8;

13 - ТОВ „ІнвестРегіон Україна", 50045, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул. Геологічна, буд. 2/1;

14. - ПП ВК "Альянс", 50064, м. Кривий Ріг, Інгулинецький район, вул. Каткова, буд..4;

15. - ТОВ „Пром-Груп", 49600. м.Дніпропетровськ, вул. Набережна, Заводська, буд..82, оф.207.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення22.05.2013
Оприлюднено27.05.2013
Номер документу31389723
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/669/13

Ухвала від 21.10.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 02.10.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 12.09.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 03.09.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 19.08.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 13.08.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Постанова від 12.06.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 30.05.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

Ухвала від 22.05.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Радченя Д.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні