Постанова
від 24.05.2013 по справі 805/5922/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 травня 2013 р. Справа №805/5922/13-а

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 9-50 год.

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Волгіної Н.П.,

при секретарі судового засідання - Гаджієвої Г.А.,

за участю:

представника позивача: Чейлях Л.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду за адресою: м. Донецьк-52, вул. 50 Гвардійської дивізії, 17, адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в Кіровському району м. Донецька Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор» про стягнення збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Управління Пенсійного фонду України в Кіровському району м. Донецька Донецької області звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із позовною заявою про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор» на користь Управління Пенсійного фонду України в Кіровському району м. Донецька Донецької області збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 5115,00 грн. Позов обґрунтований наступним.

22.05.2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор» та ОСОБА_2 був укладений договір № 00012493, відповідно до якого покупцем було придбано легковий автомобіль марки HONDA, CIVIC 4D, тип 2012, АТ5, 1.8, NH- 700М 2012 року випуску за ціною 204 600,00 гривень. При реєстрації зазначеного автомобіля ОСОБА_2 було сплачено збір на обов'язкове державне пенсійне страхування у розмірі 5 115,00 гривень, що складає 3% від вартості придбаного автомобіля без ПДВ.

30.05.2012 року ОСОБА_2, вважаючи сплату збору на обов'язкове державне пенсійне страхування незаконною, звернулася з адміністративним позовом до управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Донецька та управління Державної казначейської служби України в Кіровському районі м,Донецька про стягнення безпідставно сплаченого збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування. Сплату збору підтверджується квитанцією від 29.05.2012 року. Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 05.07.2012 року стягнуто з Державного бюджету України на користь ОСОБА_2 суму сплаченого збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у зв'язку із придбанням легкового автомобілю. Зазначене рішення залишено в силі ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 23.10.2012.

Згідно довідки Управління державної казначейської служби в Кіровському районі м. Донецька 03.10.2012 року ОСОБА_2 було повернуто сплачену нею суму збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 5 115,00 гривень.

Оскільки примусово сплачений збір було стягнуто з Державного бюджету України в сумі 5 115,00 гривень, а контролюючим органом є Пенсійний фонд України, ця сума підлягає поверненню до бюджету.

Відповідно до діючого законодавства обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини

Отже, відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», Закону України «Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та встановленому судом факту, обов'язок зі сплати збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування покладається на осіб лише у випадку відчуження автомобілю, тобто, на Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор».

Саме тому позивач просить задовольнити адміністративний позов.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представники відповідача в судовому засіданні заперечували проти задоволення позовних вимог управлінні Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Донецька з наступних підстав.

Відповідач знаходиться на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в Київському районі м. Донецька. За вказаний у позові період підприємство пройшло планову перевірку щодо правильності нарахування, обчислення та сплати платежів до Пенсійного фонду в Київському районі м. Донецька, яку проводило УПФУ у Київському районі м. Донецька 22.10.2012 року за період з 01.05.2008 року до 01.09.2012 року. Під час проведення перевірки було перевірено у тому числі нарахування збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відповідно до вимог Закону України № 400 та Постанови Кабінету Міністрів України № 1740. Відповідно до акту перевірки від 22.10.2012 року порушень зі сплати збору з операцій купівлі-продажу легкового автотранспорту ТОВ «Донбас-Мотор» не встановлено (Додаток № 10 до акту перевірки).

Позивачем не жодної правової норми, яка б свідчила про настання строку сплати зазначеного збору.

Відповідно п. 8.2 Інструкції «Про порядок обчислення та сплати страхувальниками та застрахованою особою внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», затвердженої Постановою Пенсійного фонду від 19.12.2003 року № 21-1, органи Пенсійного фонду надсилають страхувальникам вимогу про сплату недоїмки та акт документальної перевірки. Відповідач не отримував від позивача жодної вимоги про сплату недоїмки або фінансових санкцій стосовно несвоєчасної сплати збору у розмірі 5 115,00 грн.

Відсутність доказів на підтвердження направлення на адресу відповідача будь-яких приписів стосовно сплати збору з операції купівлі-продажу автотранспортного засобу у розмірі 5 115,00 грн та, відповідно, доказів на підтвердження наявності простроченої заборгованості з цього збору свідчить про відсутність спору між позивачем та відповідачем стосовно сплати зазначеного платежу (збору).

Станом на 30.05.2012 року діяла Постанова Кабінету Міністрів України від 03.11.1998 року № 1740 «Про затвердження Порядку сплати збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій», згідно п. 12 якої даний збір повинна сплатити особа, яка набуває прав власності на автомобіль.

Крім того, згідно п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 року № 1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» , який також діяв станом на 30.05.2012 року, державна реєстрація транспортних засобів проводиться за умови сплати їх власниками передбачених законодавством податків і зборів. Тобто, станом на 30.05.2012 року у відповідача не було обов'язку сплати зазначеного вище збору.

Відповідно Рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 року № 1-рп «Щодо офіційного тлумачення положення ч. 1 ст. 58 Конституції України» (справа про зворотню дію у часі законів та інших актів) зазначив, що за загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають нормативно-правової дії в часі.

Відповідно до п. 3.4 Наказу МВС від 11.08.2010 року № 379 "Про затвердження Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 341, працівниками РЕП ДАІ здійснюється контроль за внесенням обов'язкових платежів власниками ТЗ, у тому числі податку з власників ТЗ, збору на обов'язкове пенсійне страхування.

Згідно з Порядком сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.1998 року № 1740, збір на обов'язкове державне пенсійне страхування сплачується власниками легкових автомобілів у розмірі трьох відсотків вартості легкового автомобіля, визначеної відповідно до договорів купівлі-продажу, довідок-рахунків торгівельних організацій, договорів міни, довідок органів митної служби, актів експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість.

Відповідно до п. 12, п. 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.1998 № 1740 "Про затвердження Порядку сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій", платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів є підприємства, установи та організації всіх форм власності, а також фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі шляхом: купівлі легкових автомобілів, у тому числі у виробників або торгівельних організацій (крім випадків забезпечення автомобілями інвалідів згідно із законодавством). Суми збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів сплачуються платниками цього збору на рахунки з обліку коштів спеціального фонду державного бюджету, відкриті в управліннях Казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, за місцем реєстрації легкового автомобіля.

Зазначений вище п. 12 Постанови Кабінету Міністрів України № 1740 був 09.08.2012 року визнаний таким, що не відповідає нормативному акту вищої юридичної сили, та нечинним відповідно до ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 09.08.2012 року.

Крім цього, власник автомобілю, ОСОБА_2, жодного разу не зверталась к відповідачу з вимогою про сплату збору у розмірі 5 115,00 грн.

Враховуючи наведене, відповідач просить відмовити Управлінню Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Донецька у задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.

Заслухавши пояснення позивача, заперечення представників відповідача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши зібрані по справі докази в їх сукупності, суд встановив наступне.

Ст. 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку у тому числі органів державної влади. У справах щодо оскарження рішень суди перевіряють чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Ст. 58 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 року № 1058-IV, що визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом на Пенсійний фонд покладене керівництво та управління солідарною системою, збір, акумуляція та облік страхових внесків, призначення пенсії та підготовка документів для її виплати, забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплати пенсій, допомоги на поховання, здійснення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішення питань, пов'язаних з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснення адміністративного управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені Законом і статутом ПФУ.

У відповідності до ст. 12 Прикінцевих положень зазначеного Закону, у період до перетворення Пенсійного фонду України в неприбуткову самоврядну організацію він функціонує як центральний орган виконавчої влади на підставі норм цього Закону (крім норм, зазначених в абзаці шостому пункту 1 цього розділу) та Положення про Пенсійний фонд України, яке затверджує Президент України. Бюджет Пенсійного фонду України в зазначений період затверджує Кабінет Міністрів України.

Згідно зі ст. 1 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 року № 121/2001, Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, що здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та готує документи для їх виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, інших соціальних виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України.

Відповідно до ст. 15 цього Положення Пенсійний фонд України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі, та управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах.

У відповідності до п. 5 ст. 4 вказаного Положення, Пенсійний фонд України відповідно до покладених на нього завдань організовує, координує та контролює роботу органів Пенсійного фонду України щодо, зокрема, забезпечення додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянами законодавства про пенсійне забезпечення; забезпечення збирання та акумулювання страхових внесків, інших надходжень до бюджету Пенсійного фонду України відповідно до законодавства; стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не сплачених сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування; призначення і виплати пенсій; забезпечення повного та своєчасного фінансування витрат на виплату пенсій, допомоги на поховання та інших соціальних виплат, що здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України.

Таким чином, позивач у справі, Управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Донецька, є органом виконавчої влади, який в цих правовідносинах здійснює повноваження, покладені на нього ст. 12 Прикінцевих положень Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", Положенням про Пенсійний фонд України, затвердженим Указом Президента України від 01.03.2001 року № 121/2001.

Відповідно до отриманої інформації з веб-сайту Державного підприємства «Інформаційно-ресурсний центр», який є технічним адміністратором Єдиного державного реєстру (Наказ Міністерства юстиції України № 2009/5 від 19.08.2011 року), відповідач, Товариство з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор», є юридичною особою, код ЄДРПОУ 25605193, зареєстровано виконавчим комітетом Донецької міської ради 06.07.1998 року, місцезнаходження: 83004, Донецька область, м. Донецьк, Київський район, вул. Артема, буд. 136 (а.с. 15-17).

22.05.2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор» (Продавець за договором) та ОСОБА_2 (покупець за договором) був укладений договір № 00012493, відповідно до якого покупцем було придбано легковий автомобіль HONDA CIVIC 4D 2012 року випуску, тип 2012, CIVIC 4D LS, AT 5, 1.8, NH-700М за ціною 204 600,00 гривень (а.с. 6-7).

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 05.07.2012 року по справі № 2а/0570/6643/2012 адміністративний позов ОСОБА_2 до Управління Пенсійного фонду України у Кіровському районі м. Донецька про стягнення суми сплаченого збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 5 115,00 грн - задоволений. Стягнуто з Державного бюджету України на користь ОСОБА_2 кошти в розмірі 5 115,00 грн. (а.с. 8-11).

Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 23.10.2012 року постанова суду першої інстанції від 05.07.2012 року залишена без змін (а.с. 12-13).

Відповідно до довідки управління Державної казначейської служби в Кіровському районі м. Донецька № 57/02-47/285 від 20.03.2013 року ОСОБА_5 було повернуто 10.12.2012 року суму збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 7432,50 грн. (а.с.7).

У зв'язку із наведеним вище, Управління Пенсійного фонду України у Кіровському районі м. Донецька звернулось із даним позовом до суду.

Правовідносини, що склались між сторонами, пов'язані зі сплатою збору на обов'язкове державне пенсійне страхування при купівлі-продажу автотранспортного засобу, які регулюються Законом України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» № 400/97-ВР (в редакції що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) та постановою Кабінету Міністрів України № 1740 від 03.11.1998 року «Про порядок спалити збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій» (в редакції що діяла на момент виникнення спірних правовідносин).

Статтею 3 Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» № 400/97-ВР (в редакції яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що збір на обов`язкове державне пенсійне страхування платники збору сплачують до Пенсійного фонду України у порядку, визначеному законодавством України.

Згідно п. 7 цього Закону платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є юридичні та фізичні особи при відчуженні легкових автомобілів, крім автомобілів, якими забезпечуються інваліди, та тих автомобілів, які переходять у власність спадкоємцям за законом.

Таким чином, відповідно до цього Закону (в редакції яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин) обов'язок зі сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування покладається на осіб, які відчужують автотранспортний засіб.

03.11.1998 року Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову «Про порядок сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій» № 1740 від 03.11.1998 року, яким врегульований порядок та строки сплати збору.

Згідно з п. 14 Порядку, органи державтоінспекції здійснюють реєстрацію легкових автомобілів лише за умови сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що підтверджується документом про сплату цього збору.

Відповідно до п. 15 Порядку, суми збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів сплачуються платниками цього збору на рахунки з обліку коштів спеціального фонду державного бюджету, відкриті в управліннях Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, за місцем реєстрації легкового автомобіля (а не за місцем реєстрації продавця чи покупця).

Таким чином, постановою Кабінету Міністрів України «Про порядок спалити збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій» № 1740 від 03.11.1998 року врегульована процедура сплати цього збору, рахунки на які повинен сплачуватись цей збір та порядок його сплати.

Посилання представника відповідача на Інструкцію «Про порядок обчислення та сплати страхувальниками та застрахованою особою внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», затверджену постановою Пенсійного фонду від 19.12.2003 року № 21-1 є недоречним, тому що ця Інструкція регулює правовідносини зі сплати страхових внесків і не регулює правовідносини щодо сплату збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з господарських операцій при відчуженні автомобіля.

Відносно заперечень відповідача щодо того, що управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Донецька не має право вимоги до нього, тому що він знаходиться на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Київському районі м. Донецька, суд зазначає наступне.

Як було зазначено вище, відповідно до п. 15 Порядку № 1740, суми збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів сплачуються платниками цього збору на рахунки з обліку коштів спеціального фонду державного бюджету, відкриті в управліннях Казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, за місцем реєстрації легкового автомобіля.

Відповідно до постанови Донецького окружного адміністративного суду від 05.07.2012 року по справі № 2а/0570/6643/2012 ОСОБА_2 був сплачений збір при купівлі автомобіля у відповідача в розмірі 5 115,00 грн на користь місцевого бюджету Кіровського району м. Донецька (абз. 11, 12 а.с. 9).

Відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу легкового автомобіля HONDA CIVIC 4D 2012 року випуску, тип 2012, CIVIC 4D LS, AT 5, 1.8, NH-700М, зазначений транспортний засіб зареєстровано в Кіровському районі м. Донецька (а.с. 48).

Оскільки судом встановлено що місцем реєстрації автомобіля є Кіровський район м. Донецька, то управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Донецька є повноважним органом щодо забезпечення додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянами законодавства про пенсійне забезпечення; забезпечення збирання та акумулювання страхових внесків, інших надходжень до бюджету Пенсійного фонду України відповідно до законодавства; стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не сплачених сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, відповідно до Положення про Пенсійний фонду України.

Згідно п. 16 Порядку № 1740, суми збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що сплачуються платниками з торгівлі ювелірними виробами із золота (крім обручок), платини і дорогоцінного каміння, з відчуження легкових автомобілів, з операцій купівлі-продажу нерухомого майна, з надання послуг стільникового рухомого зв'язку (додаткові збори на виплату пенсій), зараховуються в установленому порядку до загального фонду державного бюджету і використовуються згідно із Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.

Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.

З урахуванням викладених обставин, суд дійшов висновку, що позов Управління Пенсійного фонду України в Кіровському району м. Донецька Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор» про стягнення збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 5 115,00 грн підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного вище, керуючись ст. 19 Конституції України, ст. 2, ст. 7-11, ст. 17-20, ст. 69-72, ст. 86, ст. 94, ст. 122 -154, ст. 158-163, ст. 167, ст. 185, ст. 186, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Кіровському району м. Донецька Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор» про стягнення збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбас-Мотор» (код ЄДРПОУ 25605197) на користь Управління Пенсійного фонду України в Кіровському району м. Донецька Донецької області (код ЄДРПОУ 21982562) збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі 5 115,00 грн.

Постанова прийнята у нарадчій кімнаті, та її вступна та резолютивна частини проголошені в судовому засіданні 24 травня 2013 року в присутності представника позивача.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складений 24 травня 2013 року.

Суддя Волгіна Н.П.

Дата ухвалення рішення24.05.2013
Оприлюднено29.05.2013
Номер документу31430675
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/5922/13-а

Ухвала від 12.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Нікулін О.А.

Ухвала від 16.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 18.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Нікулін О.А.

Ухвала від 12.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Нікулін О.А.

Ухвала від 03.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Нікулін О.А.

Ухвала від 26.04.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Постанова від 24.05.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні