Ухвала
від 21.05.2013 по справі 823/210/13-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 823/210/13-а Головуючий у 1-й інстанції: Руденко А.В. Суддя-доповідач: Грищенко Т.М.

У Х В А Л А

Іменем України

21 травня 2013 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Грищенко Т.М.,

суддів Лічевецького І.О., Мацедонської В.Е.,

при секретарі Киш С.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні, апеляційну скаргу Звенигородської міжрайонної ДПІ Черкаської області Державної податкової служби на постанову Черкаського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2013 р. у справі за адміністративним позовом Звенигородської міжрайонної ДПІ Черкаської області Державної податкової служби до Державного реєстратора Звенигородської районної державної адміністрації Кисіленко Галини Миколаївни та Державного реєстратора Виконавчого комітету Миколаївської міської ради Катаної Ірини Анатоліївни, за участю третьої особи на стороні відповідача, що не заявляє самостійних вимог ТОВ «Фарго», про зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Звенигородська міжрайонна державна податкова інспекція Черкаської області Державної податкової служби звернулася до суду з адміністративним позовом до державного реєстратора Звенигородської районної державної адміністрації Кисіленко Галини Миколаївни, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - державний реєстратор виконавчого комітету Миколаївської міської ради Катана Ірина Анатоліївна, товариство з обмеженою відповідальністю «Фарго», в якому просила визнати недійсною та скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ «Фарго» (код 34906415), проведену щодо зміни місцезнаходження підприємства з адреси: 54052, м. Миколаїв, Корабельський район, проспект Жовтневий, будинок 325, корпус 5, квартира 27 на адресу: 20200, Черкаська область, м.Звенигородка, вул. Червоноармійська, 19, зобов'язати державного реєстратора Звенигородської РДА Кисіленко Г.М. зняти з обліку ТОВ «Фарго» за адресою: 20200, Черкаська область, м.Звенигородка, вул. Червоноармійська, 19, та повернути реєстраційну справу державному реєстратору виконавчого комітету Миколаївської міської ради Катаній І.А. для скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Фарго».

Постановою Черкаського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2013 р. у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та постановити нове рішення, яким задовольнити позов. Свої вимоги обґрунтовує тим, що судом першої інстанції було порушено норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає необхідним апеляційну скаргу - залишити без задоволення, а постанову суду - без змін, виходячи із наступного.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, підставою для скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Фарго» позивачем зазначено відсутність товариства за новим місцезнаходженням, а саме: Черкаська область, м. Звенигородка, вулиця Червоноармійська, 19. Колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, що вказана обставина не є підставою ні для залишення без розгляду поданих для реєстрації документів, ні для відмови у їх державній реєстрації, а тому не є підставою для скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Фарго». Отже, позовна вимога до державного реєстратора Миколаївської міської ради Катаної І.А. про скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Фарго» щодо зміни місцезнаходження є необґрунтованою. А оскільки, позовна вимога до державного реєстратора Звенигородської РДА Кисіленко Г.М. про зобов'язання зняти з обліку ТОВ «Фарго» та повернути реєстраційну справу державному реєстратору виконавчого комітету Миколаївської міської ради Катаній І.А. для скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Фарго» є похідною від позовної вимоги про скасування державної реєстрації змін до установчих документів, тому за відсутності підстав для її задоволення є також необґрунтованою.

Перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія Київського апеляційного адміністративного суду зазначає наступне.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» №755 (далі - Закон №755).

Відповідно до частини першої статті 6 Закону №755 державна реєстрація змін до установчих документів юридичних осіб відноситься до компетенції державного реєстратора на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону №755 відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до ЄДР шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно з частиною другою вказаної статті в ЄДР містяться відомості щодо місцезнаходження юридичної особи.

Відповідно до частини третьої статті 29 Закону №755 проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи здійснюється за процедурами, передбаченими частинами першою - п'ятою статті 25 та частинами другою - третьою статті 27 цього Закону для проведення державної реєстрації юридичної особи.

Частиною одинадцятою вказаної статті передбачено, що державний реєстратор зобов'язаний залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо:

документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації;

документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою, другою, четвертою, п'ятою та сьомою статті 8, частиною п'ятою статті 10 цього Закону;

документи подані не у повному обсязі;

документи подано особою, яка не має на це повноважень;

до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних дій.

Згідно з частинами першою-п'ятою статті 25 Закону №755 державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, без розгляду зобов'язаний перевірити ці документи на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи, які передбачені частиною першою статті 27 цього Закону та за відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації внести до ЄДР запис про проведення державної реєстрації.

Згідно з пунктом першим статті 27 Закону №755 підставами для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є:

невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи;

невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону;

порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема:

наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як посадові особи органу управління юридичної особи;

невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі;

наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особою юридичних дій, які встановлені абзацом четвертим частини другої статті 35 цього Закону;

наявність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке тотожне найменуванню юридичної особи, яка має намір зареєструватися;

використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного чи скороченого найменування державного органу або органу місцевого самоврядування, або похідних від цих найменувань, або історичного державного найменування, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України;

невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону щодо найменування окремих видів юридичних осіб (банк, кредитна спілка, недержавний пенсійний фонд тощо);

встановлена іншими законами заборона використання у найменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур, похідних термінів.

Відмова у проведенні державної реєстрації юридичної особи з інших підстав не допускається.

За змістом вказаних приписів за наявності підстав для залишення без розгляду документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, передбачених частиною 11 статті 29 Закону №755, або підстав для відмови у державній реєстрації, передбачених частиною першою статті 27 Закону №755, державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи підлягає скасуванню.

Як встановлено з матеріалів справи, 13.06.2012р. на підставі наданого ТОВ «Фарго» пакету документів державний реєстратор виконавчого комітету Миколаївської міської ради виконала процедуру державної реєстрації змін до установчих документів щодо зміни місцезнаходження за адресою: Черкаська обл, м.Звенигородка, вул. Червоноармійська,19 згідно статей 19 та 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Так, за наявності необхідного пакету документів та у разу відсутності обставин, які унеможливлюють засвідчення факту внесення змін до установчих документів юридичної особи, у державного реєстратора відсутні підстави для відмови у проведенні реєстраційної дії.

Відповідно до ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин у адміністративній справі, підтверджених такими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст.195, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд,-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Звенигородської міжрайонної ДПІ Черкаської області Державної податкової служби - залишити без задоволення.

Постанову Черкаського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2013 р. - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її складення в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Т.М.Грищенко

Судді І.О.Лічевецький

В.Е. Мацедонська

.

Головуючий суддя Грищенко Т.М.

Судді: Лічевецький І.О.

Мацедонська В.Е.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2013
Оприлюднено31.05.2013
Номер документу31530389
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/210/13-а

Ухвала від 21.05.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грищенко Т.М.

Постанова від 19.02.2013

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 31.01.2013

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні