Постанова
від 01.06.2013 по справі 815/2713/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Справа № 815/2713/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Одеса

27 травня 2013 року

У залі судових засідань №29

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Харченко Ю.В.

При секретарі Кипаренко Н.Ю.

За участю представників сторін:

Від Прокуратури Суворовського району м.Одеси: Ейсмонт І.С. (посвідчення №013408 від 03.12.2012р.).

Від позивача: Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Корнишин Ю.О. - за дорученням від 13.05.2013р. №02/29/327.

Від відповідача: Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» не з'явився, незважаючи на те, що про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином та своєчасно.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Заступника Прокурора Суворовського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» про стягнення суми штрафних санкцій у загальному розмірі 1700,00грн., -

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов адміністративний позов Заступника Прокурора Суворовського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, в якому позивач просить суд стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» суму штрафних санкцій у загальному розмірі 1700,00грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на наявність у Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» заборгованості по сплаті штрафних санкцій у загальному розмірі 1700грн., яка виникла внаслідок несплати відповідачем визначеної Постановою Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.10.2012р. №301-ОД-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, суми штрафних санкцій у розмірі 1700грн. за ненадання річної інформації про емітента за 2011рік.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд», з позовними вимогами не погоджується та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених у письмовому відзиві на позов (від 12.04.2013р. №23), наголошуючи, зокрема, на тому, що 07.02.2013р. була проведена державна реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд», яке є правонаступником Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд», утвореного внаслідок перетворення Відкритого акціонерного товариства «Одеська автобаза «Дунайводбуд». Також, відповідач зазначає, що в Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, відсутні правові підстави для притягнення Товариства до фінансової відповідальності, оскільки вимоги Закону України «Про акціонерні товариства» не поширюються на товариства з обмеженою відповідальністю, а також те, що перетворення ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» у ТДВ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» відбулось 13.01.2011року, у зв'язку з чим у ТДВ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» були відсутні передбачені законом обов'язки щодо розкриття річної інформації емітента.

Представник відповідача - Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» у судове засідання 27.05.2013р. не з'явився, незважаючи на те, що про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином та своєчасно, у зв'язку з чим справу розглянуто на підставі наявних у ній доказів, відповідно до ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні у матеріалах справи докази в їх сукупності та проаналізувавши вимоги чинного законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» 25.10.2010р. звернулось до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку із заявою про зупинення обігу акцій, за результатами розгляду якої Одеським територіальним управлінням НКЦПФР було винесено Розрядження №71-В від 29.10.2010р., яким відмовлено ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» у зупиненні обігу акцій, з огляду на те, що подана Товариством заява від 25.10.2010року №84 про зупинення обігу акцій, разом з додатковими документами, не відповідає вимогам законодавства на ринку цінних паперів, а саме: заява про зупинення обігу акцій не відповідає вимогам п.п. а) п.1.1 Розділу III Порядку; Рішення про реорганізацію, що оформлено протоколом від 19.10.2010р, не відповідає вимогам п.п. б) п.1.1 Розділу III Порядку, та п.7 Розділу І Порядку; на загальних зборах акціонерів 19.10.2010р. було прийнято рішення з питань, не включених до порядку денного, що є порушенням вимог ст.43 Закону України «Про господарські товариства»; Довідка про реорганізацію не відповідає вимогам п.п. б) п.1.1 Розділу III Порядку, не надана Довідка реєстратора, що є порушенням вимог п.п. в) п.1.1 Розділу III Порядку; Довідка про персональне повідомлення акціонерів не відповідає вимогам п.п. г) п.1.1 Розділу III Порядку.

При цьому, не зважаючи на відмову у зупиненні обігу акцій, ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» надало до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку заяву про скасування реєстрації випуску акцій №2 від 10.01.2011року, за результатами розгляду якої, Одеським територіальним управлінням НКЦПФР було винесено Розпорядження №14-В від 27.01.2011р. про відмову у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд», з огляду на те, що подана заява про скасування реєстрації випуску акцій ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» №2 від 10.01.2011року не відповідає вимогам законодавства на ринку цінних паперів, а саме: емітентом порушено послідовність дій, встановлена Розділом III Порядку, та зупинення обігу акцій не здійснювалось; заява про скасування реєстрації випуску не відповідає вимогам п.п. а) п.3.1 Розділу III Порядку; Рішення загальних зборів акціонерів від 23.12.2010р. не відповідає вимогам п.п. б) п.3.1 Розділу III Порядку; Довідка про затвердження передавального акта не відповідає вимогам п.п. б) п.3.1 Розділу III Порядку; Звіт про наслідки обміну акцій не відповідає вимогам п.п. в) п.3.1 Розділу III Порядку; Статути ВАТ та ТОВ не відповідають вимогам п.п. г) п.3.1 Розділу III Порядку; Статут ТОВ містить дані, що суперечать рішенню загальних зборів акціонерів від 23.12.2010р. та звіту про наслідки обміну; передавальний акт не відповідає вимогам п.п. г) п.3.1 Розділу III Порядку; не надана довідка реєстратора, що є порушенням вимог п.п. д) п.3.1 Розділу III Порядку; копії опублікованих повідомлень не відповідають вимогам п.п. е) п.3.1 Розділу III Порядку; Довідка про персональне повідомлення акціонерів не відповідає вимогам п.п. е) п.3.1 Розділу III Порядку; не надана публікація по ст.59 Господарського кодексу України, що є порушенням вимог п.п. є) п.3.1 Розділу III Порядку.

Відносини, що виникають під час розміщення, обігу цінних паперів і провадження професійної діяльності на фондовому ринку, з метою забезпечення відкритості та ефективності функціонування фондового ринку регулює Закон України «Про цінні папери та фондовий ринок» від 23 лютого 2006року №3480-IV (зі змінами та доповненнями), відповідно до ст.39 якого розкриття інформації на фондовому ринку здійснюється емітентами цінних паперів шляхом: розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; подання її до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно зі ст. 40 означеного Закону регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік. Перший звітний період емітента може бути меншим, ніж 12 місяців, та обчислюється: для акціонерних товариств - з дня державної реєстрації товариства до 31 грудня звітного року включно; для емітентів цінних паперів (крім акцій) - з дня реєстрації випуску цінних паперів до 31 грудня звітного року включно.

Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті.

Строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Публічні акціонерні товариства додатково розкривають інформацію про свою діяльність на основі міжнародних стандартів бухгалтерського обліку в порядку, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до ст.2 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» емітент - юридична особа, Автономна Республіка Крим або міські ради, а також держава в особі уповноважених нею органів державної влади, яка від свого імені розміщує емісійні цінні папери та бере на себе зобов'язання щодо них перед їх власниками.

Статтею 1 вказаного Закону передбачено, що розміщення цінних паперів - відчуження цінних паперів емітентом або андеррайтером шляхом укладення цивільно-правового договору з першим власником.

Склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярної, особливої інформації та інформації про іпотечні цінні папери, сертифікати фонду операцій з нерухомістю та інформації в повідомленні про проведення загальних зборів емітентами цінних паперів та подання її до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, регулюється Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженим Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006р. №1591, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 5 лютого 2007р. за №97/13364 (зі змінами та доповненнями), відповідно до пункту 3 Глави 1 Розділу V якого обов'язок здійснювати розкриття річної інформації поширюється на осіб, які станом на 31 грудня звітного року є емітентами.

Обов'язок розкриття річної інформації припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів відповідно до нормативно-правового акта Комісії, що регулює порядок скасування реєстрації випуску цінних паперів, за умови відсутності інших підстав, передбачених законодавством, для виникнення такого обов'язку.

У разі подання до Комісії документів на скасування реєстрації випусків цінних паперів у період з 1 січня до 30 квітня року, наступного за звітним, емітент розкриває річну інформацію відповідно до вимог цього Положення.

Таким чином, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що звільнення від обов'язку подавати регулярну щорічну інформацію про емітента відбувається в разі припинення юридичної особи та скасування обігу акцій.

Також, відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15 травня 2003року №755-IV (зі змінами та доповненнями), відповідно до ст.33 та ч.1 ст.34 якого юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.

Згідно зі ст.104 Цивільного Кодексу України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Відповідно до ст.108 Цивільного Кодексу України перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.

Згідно п.17 ст.37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» перетворення вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення.

Лише починаючи з дати опублікування інформації про зупинення обігу акцій в одному з офіційних друкованих видань реєструвального органу, забороняється здійснення цивільно-правових договорів з акціями, обіг яких зупинено, що зазначено в пункту 1.5 підрозділу 1 Розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного судом встановлено, що Одеським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку не було відмовлено ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» у зупиненні обігу акцій та скасуванні реєстрації випуску акцій , а тому Товариство повинно було звітувати шляхом розкриття щорічної інформації про емітента у строки та спосіб, встановлений Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів.

Крім того, як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, Постановою Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про правопорушення на ринку цінних паперів від 28.09.2012р. №566-ОД-1-Е встановлено, що Товариство з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» (правонаступник ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд») не надало до Одеського територіального управління НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2011р., що є порушенням ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пункту 1 глави 7 Розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006року, у зв'язку з чим було порушено справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд». Зазначена Постанова була надіслана на адресу відповідача та отримана представником Товариства 08.10.2012р., про що свідчить наявна у справі копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

Також, Одеським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 12.10.2012р. був складений Акт про правопорушення на ринку цінних паперів №271-ОД-1-Е, яким встановлено факт ненадання Товариством з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» до Одеського територіального управління НКЦПФР річної інформації про емітента за 2011р., що є порушенням ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пункту 1 глави 7 Розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006року. Зі змістом даного Акта представник Товариства був ознайомлений 12.10.2012р., про що свідчить відповідний підпис на ньому.

На підставі вказаного акта від 12.10.2012р. №271-ОД-1-Е Одеським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято Постанову від 12.10.2012р. №328-ОД-1-Е про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою призначено розгляд зазначених справ на 22.10.2012р. Вказана Постанова була надіслана на адресу відповідача та отримана представником Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» 22.10.2012р., про що свідчить наявна у справі відповідна копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

Судом також встановлено, що 22.10.2012р. Постановою Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про правопорушення на ринку цінних паперів №301-ОД-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів до Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700грн., за ненадання річної інформації про емітента за 2011р.

Зазначена Постанова від 22.10.2012р. №301-ОД-1-Е була надіслана Одеським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на адресу Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» та отримана відповідачем 29.10.2012р., про що свідчить наявна у матеріалах справи належним чином засвідчена копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

Разом з тим, будь-яких доказів на підтвердження сплати Товариством з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» суми штрафних санкцій у розмірі 1700грн. чи оскарження вказаної Постанови Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.10.2012р. №301-ОД-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, суду не надано.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначено Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30 жовтня 1996р. №448/96-ВР (зі змінами та доповненнями), відповідно до ст.1 якого державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно з п.15 ст.7 вказаного Закону основними завданнями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є встановлює вимоги, порядок та стандарти щодо обов'язкового розкриття інформації емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, забезпечує створення інформаційної бази даних про ринок цінних паперів відповідно до чинного законодавства.

Порядок та строки розгляду Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів визначено Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012р. №1470, Зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05 листопада 2012р. за №1855/22167 (зі змінами та доповненнями), відповідно до Розділом IV уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Відповідно до приписів ч.2 ст.12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" про вчинення правопорушення, зазначеного у статті 11, уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох робочих днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф.

Згідно розділу VIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій уповноважена особа приймає рішення про застосування санкції протягом тридцяти робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення.

Пунктом 6 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" встановлено, що національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Крім того, згідно з п.1 розділу XVII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, зазначені у статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", до юридичних осіб застосовуються фінансові санкції, передбачені цією статтею.

Відповідно до п.2 Розділу XVIII вказаних Правил штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше ніж через п'ятнадцять днів з дати отримання ним постанови.

Таким чином, приймаючи до уваги вищевикладене, а також те, що Товариством з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» визначену Постановою Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.10.2012р. №301-ОД-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, суму штрафних санкцій за ненадання річної інформації про емітента за 2011р. не сплачено, за відповідачем рахується заборгованість по сплаті штрафу у розмірі 1700грн.

Відтак, беручи до уваги наведене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Заступника Прокурора Суворовського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню повністю зі стягненням з Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» суми штрафних санкцій у загальному розмірі 1700грн.

Керуючись ч.4 ст.128, ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов Заступника Прокурора Суворовського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» про стягнення суми штрафних санкцій у загальному розмірі 1700,00грн., задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю «Одеська автобаза «Дунайводбуд» (65013, м.Одеса, Миколаївська дорога,219, код ЄДРПОУ 01034805) до Державного бюджету на р/р 31112106700007. МФО 828011, код ЄДРПОУ 37607526 в ГУДКСУ в Одеській області суму штрафних санкцій у розмірі 1700(одна тисяча сімсот)грн. 00коп.

Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили у разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому положеннями ст.254 КАС України.

Повний текст постанови складено та підписано судом 01 червня 2013 року.

Суддя Харченко Ю.В.

Дата ухвалення рішення01.06.2013
Оприлюднено05.06.2013
Номер документу31604914
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2713/13-а

Ухвала від 05.07.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 05.07.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 19.02.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Постанова від 01.06.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 04.04.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні