Ухвала
від 19.02.2014 по справі 815/2713/13-а
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

    ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД —————————————————————— У Х В А Л А І М Е Н Е М  У К Р А Ї Н И 19 лютого 2014 р.м.ОдесаСправа № 815/2713/13-а Категорія: 9.4.1 Головуючий в 1 інстанції: Харченко Ю. В. Одеський апеляційний адміністративний суд у складі: головуючого судді Крусяна А.В., суддів Ступакової І.Г., Шляхтицького О.І., секретаря Жукової Г.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну  скаргу товариства з додатковою відповідальністю "Одеська автобаза "Дунайводбуд"  на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 27 травня 2013 року у справі   за адміністративним позовом    заступника прокурора Суворовського району м. Одеси    в інтересах держави в особі Південно - Українського  територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з додатковою відповідальністю "Одеська автобаза "Дунайводбуд" про стягнення штрафних санкцій, - В С Т А Н О В И В: 03.04.2013р. заступник прокурора Суворовського району м. Одеси    в інтересах держави в особі Південно - Українського  територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з позовом до товариства з додатковою відповідальністю "Одеська автобаза "Дунайводбуд" про стягнення штрафних санкцій у сумі 1700грн. Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 27.05.2013р. позов задоволений. Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням,  відповідач  подав апеляційну скаргу, в якій  просить постанову суду скасувати та ухвалити нову про відмову у задоволенні позовних вимог. Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи, перевіривши доводи апеляційної скарги, законність та обґрунтованість судового рішення в межах апеляційної скарги, суд приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.   Згідно із ст.ст.5, 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, яка здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи. Відповідно п.п.8, 14 ст.8 вищезазначеного Закону, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам, а також накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Відповідно до ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік. Перший звітний період емітента може бути меншим, ніж 12 місяців, та обчислюється: для акціонерних товариств - з дня державної реєстрації товариства до 31 грудня звітного року включно; для емітентів цінних паперів (крім акцій) - з дня реєстрації випуску цінних паперів до 31 грудня звітного року включно. Судовим розглядом встановлено, що ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» 25.10.2010р. звернулось до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку із заявою про зупинення обігу акцій, за результатами розгляду якої управлінням було винесено розрядження №71-В від 29.10.2010р. про відмову у зупиненні обігу акцій, оскільки подана товариством заява від 25.10.2010р. №84 разом з додатковими документами, не відповідає вимогам законодавства на ринку цінних паперів, а саме: заява про зупинення обігу акцій не відповідає вимогам п.п.«а» п.1.1 Розділу III Порядку; рішення про реорганізацію оформлене протоколом від 19.10.2010р., не відповідає вимогам п.п.«б» п.1.1 Розділу III Порядку, та п.7 Розділу І Порядку; на загальних зборах акціонерів 19.10.2010р. було прийнято рішення з питань, не включених до порядку денного, що є порушенням вимог ст.43 Закону України «Про господарські товариства»; довідка про реорганізацію не відповідає вимогам п.п.«б» п.1.1 Розділу III Порядку, не надана довідка реєстратора, що є порушенням вимог п.п.«в» п.1.1 Розділу III Порядку; довідка про персональне повідомлення акціонерів не відповідає вимогам п.п.«г» п.1.1 Розділу III Порядку. Разом з тим, ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» надало до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку заяву про скасування реєстрації випуску акцій №2 від 10.01.2011року, за результатами розгляду якої, територіальним управлінням було винесено розпорядження №14-В від 27.01.2011р. про відмову у скасуванні реєстрації випуску акцій та анулюванні свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд», оскільки подана заява про скасування реєстрації випуску акцій ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» №2 від 10.01.2011року не відповідає вимогам законодавства на ринку цінних паперів, а саме: емітентом порушено послідовність дій, встановлена Розділом III Порядку, та зупинення обігу акцій не здійснювалось; заява про скасування реєстрації випуску не відповідає вимогам п.п. «а» п.3.1 Розділу III Порядку; рішення загальних зборів акціонерів від 23.12.2010р. не відповідає вимогам п.п. «б» п.3.1 Розділу III Порядку; довідка про затвердження акту передачі не відповідає вимогам п.п. «б» п.3.1 Розділу III Порядку; звіт про наслідки обміну акцій не відповідає вимогам п.п. «в» п.3.1 Розділу III Порядку; статути ВАТ та ТОВ не відповідають вимогам п.п. «г» п.3.1 Розділу III Порядку; статут ТОВ містить дані, що суперечать рішенню загальних зборів акціонерів від 23.12.2010р. та звіту про наслідки обміну; акт передачі не відповідає вимогам п.п. «г» п.3.1 Розділу III Порядку; не надана довідка реєстратора, що є порушенням вимог п.п. «д» п.3.1 Розділу III Порядку; копії опублікованих повідомлень не відповідають вимогам п.п. «е» п.3.1 Розділу III Порядку; довідка про персональне повідомлення акціонерів не відповідає вимогам п.п. «е» п.3.1 розділу III Порядку; не надана публікація по ст.59 Господарського кодексу України, що є порушенням вимог п.п. «є» п.3.1 розділу III Порядку. Підприємством було порушено законодавство на ринку цінних паперів та зокрема вимоги Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та Фондового ринку від 30.12.1998р. №222, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 24.03.1999р. за №180/3473. Відповідно до вимог ч.3 ст.36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі проведення державної реєстрації припинення акціонерних товариств додатково подається копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. При цьому, Одеським територіальним управлінням не було винесено розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд»». Отже, товариством було порушено процедуру перетворення з відкритого акціонерного товариства на товариство з додатковою відповідальністю, а у подальшому у товариство з обмеженою відповідальністю. Крім того, відповідно до ч.2 глави 1 Розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів від 19.12.2006р. №1591, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2007р. за №97/13364, обов'язок здійснювати розкриття особливої інформації, передбаченої цим Положенням, припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів в порядку встановленому комісією. ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» не здійснило скасування реєстрації випуску акцій та не анулювало свідоцтво, порушило порядок припинення акціонерного товариства та порядок реєстрації його правонаступників, тому залишається емітентом цінних паперів з обов'язком розкриття річної інформації. Як вбачається з матеріалів справи, постановою №566-ОД-1-Е від 28.09.2012 року начальником Одеського територіального управління Національноїкомісії з цінних паперів та фондового ринку порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів стосовно ТДВ (правонаступник ВАТ «Одеська автобаза «Дунайводбуд»), керівнику ТДВ «Одеська автобаза «Дунайводбуд»  запропоновано прибути 12.10.2012 року до відділу контрольно-правової роботи для надання пояснень та підписання акту про правопорушення. /а.с.10/ Актом №271-ОД-1-Е від 12.10.2012 року про правопорушення на ринку цінних паперів, встановлено факт ненадання ТДВ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» до Одеського територіального управління НКЦПФР річної інформації про емітента за 2011р., що є порушенням ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та пункту 1 глави 7 Розділу 5 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006року. Постановою №30-ОД-1-Е від 22.10.2012 року за порушення вимог  ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» до ТДВ «Одеська автобаза «Дунайводбуд» застосована санкція у вигляді накладення штрафу у розмірі 1700грн. /а.с.13/ Таким чином, територіальним управлінням дотримані порядок та процедура під час винесення спірної постанови, яка прийнята уповноваженою особою на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений чинним законодавством. За таких обставин, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов до правильного висновку про задоволення позовних вимог, внаслідок чого апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції в порядку ст. 200  КАС України підлягає  залишенню без змін.   Керуючись ст.ст. 198, 200,  205, 206 КАС України, суд, - УХВАЛИВ: Апеляційну скаргу товариства з додатковою відповідальністю "Одеська автобаза "Дунайводбуд" залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від    27 травня 2013 року залишити без змін. Ухвала апеляційного суду набирає законної сили після її проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів  з дня складання її в повному обсязі. Головуючий: Судді:

Дата ухвалення рішення19.02.2014
Оприлюднено04.03.2014
Номер документу37430525
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення штрафних санкцій

Судовий реєстр по справі —815/2713/13-а

Ухвала від 05.07.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 05.07.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 19.02.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Постанова від 01.06.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 04.04.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні