Постанова
від 22.05.2013 по справі 801/3094/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

м. Сімферополь

22 травня 2013 р. (15:41 год.) Справа №801/3094/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Панова О.І., при секретарі Карпенко Л.П., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Закритого акціонерного товариства "Кримсько-Американська Торговельно-промислова компанія"

до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Кримського Територіального управління, Служби безпеки України в особі Головного управління в АР Крим

про визнання протиправними дій

представники сторін:

від позивача - Кірдан Роман Петрович, посвідчення №0017;

від відповідача 1 - Ніколаішвілі Вероніка Яківна, довіреність №6 від 20.03.2012 р.;

від відповідача 2 - Динда Олег Вікторович, довіреність №76/37/7834-1 від 25.07.2012 р.

Суть справи: Закрите акціонерне товариство "Кримсько-Американська Торговельно-промислова компанія" (далі - Позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Кримського Територіального управління (далі - Відповідач), Служби безпеки України в особі Головного управління в АР Крим (далі - Відповідач) про визнання протиправними дій відповідача 1 за: розпорядженням відповідача №01/01/363/ від 19.02.2013 р., постановами відповідача №02/02/420 від 27.02.2013р. та №02/02/506 від 14.03.2013р., актом відповідача №55-кр-1-е від 14.03.2013р.; про визнання протиправними дій відповідача 2 за запитом від 19.02.2013р. до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №01/01/363.

Позовні вимоги мотивуються тим, що відповідачі перевищують власні повноваження та діють не на підставі закону, а тому їх дії є необґрунтованими, недобросовісними та нерозсудливими.

Ухвалами суду від 27.03.2013 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.

Під час судового засідання 22.05.2013 р. представник позивача надав заяву, в якій просив додаткового до позовних вимог визнати протиправними акти відповідача 1, а саме розпорядження №01/01/362 від 19.02.2013р., постанови №02/02/421 від 27.02.2013 р., постанови №02/02/506 від 14.03.2013 р., №55-кр-1-е від 25.03.2013р. та визнати протиправними дії відповідача 2 щодо збору та обробці інформації позивача стосовно його діяльності та фондовому ринку України.

Так, у судовому засіданні 22.05.2013 р. представник позивача уточнені позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позов у повному обсязі.

Представники відповідачів в судовому засіданні позовні вимоги не визнали, просили у задоволенні позову відмовити. Правова позиція відповідача 1 викладена у письмових запереченнях на позов (а.с. 21-24). Правова позиція відповідача 2 також викладена у письмових запереченнях на позов (а.с. 38-41).

У зв'язку з тим, що необхідних для вирішення спору доказів, наявних в матеріалах справи достатньо, суд вважає можливим розглядати справу.

Розглянувши матеріали справи, дослідив докази, надані сторонами, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Закрите акціонерне товариство «Кримсько-Американська Торгівельно-промислова компанія» (далі ЗАТ «КАТПК») було зареєстровано 13.07.1993р. Залізнодорожньою районною радою м. Сімферополь.

Код за ЄДРПОУ 13779769. Місцезнаходження: 95048, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Балаклавська, 6.107, кв. 144. Голова правління ЗАТ «КАТПК» - Кірдан Р.П.

Судом встановлено, що на адресу Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку надійшов лист головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Головного управління СБУ в АР Крим від 15.02.2013р. № 76/4/1/2117 про можливі порушення чинного законодавства на ринку цінних паперів з боку ЗАТ «Кримсько-Американська Торгівельно-промислова компанія», із подальшим інформуванням про вжиті Територіальним управлінням заходи.

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону України від 30.10.1996 року N448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.

Пунктом 15 частини другої статті 7 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку відповідно до покладених на неї завдань встановлює вимоги, порядок та стандарти щодо обов'язкового розкриття інформації емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, забезпечує створення інформаційної бази даних про ринок цінних паперів відповідно до чинного законодавства.

У відповідності до положення про Кримське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку затвердженому рішенням НКЦПФР №215 від 31.01.2012 року Управління входить до системи комісії, є підпорядкованим та підзвітним Комісії, реалізує в АРК завдання, покладені на Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до положення про Кримське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженому рішенням НКЦПФР № 215 від 31.01.12, Кримське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку входить до системи Комісії та реалізує завдання, покладені на Комісію Законами України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", "Про цінні папери та ринок", "Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні", "Про акціонерні товариства", "Про фінансові послуги та державне регулювання ринку фінансових послуг", "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансування тероризму", та іншими законодавчими в межах повноважень, що визначені рішеннями Комісії та положенням.

Згідно ст. 9 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" начальники відповідних територіальних органів Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є Уповноваженими особами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до п.10 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери .

19.02.2013 р. з метою перевірки отриманої інформації на підставі п. 10. ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» уповноважена особа Комісії направила до ЗАТ «Кримсько-Американська торгівельна - промислова компанія» запит про надання інформації (лист № 01/01/363) із визначеною датою для виконання (26.02.2013 до 13:00 год.), який було отримано товариством, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення від 22.02.2013 р.

Як вбачається судом із матеріалів справи, у визначений строк позивач інформацію до Комісії не подав.

У п. 7 статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», передбачена відповідальність юридичних осіб за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Розгляд справ про правопорушення, вчинені на території України, з 01.01.2013 здійснюється згідно Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012. №1470, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 05.11.2012 р. №1855/22167 (далі-Правила).

Завданням провадження у справах про правопорушення є своєчасне, повне й об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законодавством, забезпечення виконання винесеного рішення, а також виявлення причин та умов, що сприяють учиненню правопорушень, і запобігання правопорушенням.

Відповідно до п. 1. р. IV Правил Уповноважена особа Комісії при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Так, постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 27.02.2013 р. за вих. №02/02/420 направлена на адресу товариства рекомендованим листом, про що свідчить фіскальний чек КА УГППС «Укрпошта» № 5399 від 27.02.2013, як вказано у п. 16 р. І Правил.

Згідно даної постанови, керівнику (або уповноваженому представнику) товариства треба було з'явитися 14.03.2013 об 11 год. 45 хв. за адресою: м. Сімферополь, вул. Севастопольська, 436 для підписання актів про правопорушення на ринку цінних паперів та надання письмових пояснень.

14.03.2013 р. Уповноваженою особою Комісії у відношенні позивача було складено Акт № 55-КР-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів у яком встановлено, що ЗАТ «Кримсько-Американська торгівельна - промислова компанія» не виконало вимоги про надання інформації (лист № 01/01/363) у визначений строк.

У зв'язку з тим, що керівник або уповноважений представник товариства не з'явився до територіального управління в означений час, Уповноваженою особою на акті було зроблено надпис про неявку представника або керівника товариства.

Згідно п. 8. р. IV Правил, у разі неявки керівника або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності, на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів акт складається в той самий день, на який було викликано особу, про що робиться відповідний напис на акті про правопорушення на ринку цінних паперів та у разі неявки керівника або представника юридичної особи на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів один примірник акта не пізніше наступного робочого дня надсилається юридичній особі.

Згідно п.1 р.5 Правил, Уповноважена особа при підготовці справи про правопорушення до розгляду вирішує такі питання: чи належить до її компетенції розгляд даної справи; чи витребувані необхідні додаткові матеріали; чи наявні підстави, передбачені в пункті 2 розділу III цих Правил; чи підлягають задоволенню клопотання осіб, які беруть участь у розгляді справ.

Уповноважена особа вирішує питання, передбачені у пункті 1 цього розділу, визначає дату розгляду справи про правопорушення та виносить постанову про це, яку надсилає юридичній особі, щодо якої порушено справу, не менше ніж за п'ять робочих днів до дати розгляду справи п.4 р.5 Правил.

Отже, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів була складена 14.03.2013 за вих. № 02/02/506, у якій зазначено, що у відношенні ЗАТ «Кримсько-Американська торгівельна - промислова компанія» складено акт про правопорушення та розгляд справи про правопорушення відбудеться 25.03.2013 р. о 11:30 год.

Акт № 55-КР-1-Е від 14.03.2013 разом із постановою про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів направлені на адресу товариства рекомендованим листом, про що свідчить фіскальний чек КА УГППС «Укрпошта» № 6794 від 15.03.2013, відповідно до п 16. р. І Правил.

25.03.2013 до початку розгляду справи тобто до 11:30 год. від позивача не надходило жодних документів, згідно яких у Уповноваженої особи Комісії були підстави для закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Таким чином, як вбачається із матеріалів справи, позивач не скористувався правом щодо надання пояснень стосовно обставин які обумовили не неподання інформації до Комісії як зазначено у вимозі про надання інформації (лист № 01/01/363). Зворотне позивачем під час розгляду справи доведено не було.

Після чого, 25.03.2013 р. об 11:30 год. Уповноважена особа Комісії так і не отримавши пояснення від товариства з викладенням обставин, які обумовили неподання інформації до Комісії, розглянула наявні у справі матеріали та керуючись пунктом 14 статті 8, статтею 9, пунктом 7 статті 11, статтею 12 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» та пунктом 1 розділу XVII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням НКЦПФР, постановою про накладання санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 55-КР-1-Е за неподання інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку застосувало до ЗАТ «Кримсько-Американська торгівельна - промислова компанія» фінансову санкцію - штраф у розмірі 17000 гривень.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Стаття 19 Конституції України зобов'язує орган влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Отже "на підставі" означає, що суб'єкт владних повноважень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.

"У межах повноважень" означає, що суб'єкт владних повноважень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.

"У спосіб" означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.

Суд з'ясовує, чи використане повноваження, надане суб'єкту владних повноважень, з належною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотивовані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупередженості до особи, стосовно якої вчиняється дія; добросовісно, тобто щиро, правдиво, чесно; розсудливо, тобто доцільно з точки зору законів логіки і загальноприйнятих моральних стандартів; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорційно та адекватно; досягнення розумного балансу між публічними інтересами та інтересами конкретної особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Таким чином, в матеріалах справи не міститься жодного доказу порушення відповідачем 1 приписів Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» при винесенні розпорядження №01/01/362 від 19.02.2013р., постанови №02/02/421 від 27.02.2013 р., постанови №02/02/506 від 14.03.2013 р., постанови №55-кр-1-е від 25.03.2013р.

Отже, на підставі вищевикладеного суд може зробити висновок про те, що відповідач при складанні цих документів діяв у межах повноважень, на підставі та у спосіб визначений діючим законодавством на момент виникнення спірних правовідносин, а тому в цій частині позовних вимог суд відмовляє у задоволенні.

Щодо позовних вимог позивача до Служби безпеки України в особі Головного управління в АР Крим, суд зазначає наступне.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Головне управління Служби безпеки України в АР Крим, направляючи свій лист № 01/01/363 від 19.02.2013 р., діяло всупереч ст. 2 Закону України «Про Службу безпеки України», п. 3 ст. 25 Закону України «Про Службу безпеки України», оскільки запитувані дані і відомості не можуть бути використані для забезпечення державної безпеки, та користування з цією метою службовою документацією і звітністю позивача.

Відповідно до положень статей 5, 11 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» спеціальні підрозділи по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України належать до державних органів, спеціально створених для боротьби з організованою злочинністю; межі компетенції спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів Служби безпеки України визначаються на основі законів України "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цього Закону, Кримінального процесуального кодексу та інших законів України. Статтею 2 зазначеного Закону визначено, що спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України. Згідно зі ст. 17 зазначеного Закону у сфері боротьби з організованою злочинністю Головне управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України взаємодіють з Національним банком України, Міністерством фінансів України, Міністерством зовнішніх економічних зв'язків України, Державним митним комітетом України, Фондом державного майна України, Антимонопольним комітетом України, спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у справах охорони державного кордону України та іншими міністерствами і відомствами. Статтею 18 цього Закону з метою боротьби з організованою злочинністю на державні органи, що мають право контролю за дотриманням організаціями і громадянами законодавства України, покладено наступні зобов'язання:

а) під час здійснення у межах своєї компетенції контрольних функцій з'ясовувати

неправомірні дії організацій і громадян, що можуть свідчити про злочинну діяльність або

створювати умови для такої діяльності;

б) передавати відповідним спеціальним органам по боротьбі з організованою

злочинністю одержувані при здійсненні контрольних функцій і аналізі інформації, що

надходить, відомості, що можуть свідчити про організовану злочинну діяльність та

використовуватися для виявлення, припинення і попередження такої діяльності;

в) за дорученням спеціальних органів по боротьбі з організованою злочинністю

проводити у межах своєї компетенції ревізії, перевірки та інші дії щодо контролю за

дотриманням законодавства України організаціями і громадянами;

г) розробляти пропозиції щодо вдосконалення законодавства, спрямовані на усунення

умов, що сприяють злочинній діяльності.

Згідно зі ст. 2 Закону України «Про Службу безпеки України» на Службу безпеки України покладається у межах визначеної законодавством компетенції захист державного суверенітету, конституційного ладу, територіальної цілісності, економічного, науково-технічного і оборонного потенціалу України, законних інтересів держави та прав громадян від розвідувально-підривної діяльності іноземних спеціальних служб, посягань з боку окремих організацій, груп та осіб, а також забезпечення охорони державної таємниці. До завдань Служби безпеки України також входить попередження, виявлення, припинення та розкриття злочинів проти миру і безпеки людства, тероризму, корупції та організованої злочинної діяльності у сфері управління і економіки та інших протиправних дій, які безпосередньо створюють загрозу життєво важливим інтересам України. Згідно з пунктом 6 статті 24 Закону України «Про Службу безпеки України» одним з основним завдань Служби безпеки України є здійснення контррозвідувального забезпечення енергетики, транспорту, зв'язку, а також важливих об'єктів інших галузей господарства.

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про основи національної безпеки України» Служба безпеки України є одним із суб'єктів забезпечення національної безпеки. Згідно зі ст. 1 зазначеного Закону національною безпекою є захищеність життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечуються сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізація реальних та потенційних загроз національним інтересам у сферах боротьби з корупцією, фондових ринків і обігу цінних паперів та інших сферах державного управління при виникненні негативних тенденцій до створення потенційних або реальних загроз національним інтересам.

Відповідно до ст. 8 цього Закону основними напрямами державної політики з питань національної безпеки України в економічній сфері зокрема є подолання "тінізації" економіки через реформування податкової системи, оздоровлення фінансово-кредитної сфери та припинення відпливу капіталів за кордон, зменшення позабанківського обігу грошової маси, забезпечення збалансованого розвитку бюджетної сфери, внутрішньої і зовнішньої захищеності національної валюти, її стабільності, захисту інтересів вкладників, фінансового ринку.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про Службу безпеки України» Служба безпеки України взаємодіє з державними органами, підприємствами, установами, організаціями та посадовими особами, які сприяють виконанню покладених на неї завдань. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про Службу безпеки України» Службі безпеки України, її органам і співробітникам для виконання покладених на них обов'язків надається право подавати органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності обов'язкові для розгляду пропозиції з питань національної безпеки.

Таким чином, вищенаведені норми законодавства України надають право Службі безпеки України здійснювати заходи, пов'язані з ініціюванням перевірок суб'єктів господарювання з питань відповідності їх діяльності вимогам чинного законодавства України, в тому числі відповідно до ст. 1 Закону України "Про основи соціальної безпеки України" що стосується фондових ринків і обігу цінних паперів.

Зокрема із матеріалів справи, судом вбачається, що в рамках виконання зазначених завдань головним відділом по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю ГУ СБ України в АР Крим у встановленому Законами України «Про контррозвідувальну діяльність», «Про Службу безпеки України», «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» порядку у лютому 2013 року була отримана інформація щодо можливих порушень вимог чинного законодавства України, що регулює діяльність суб'єктів фондового ринку України, а саме, з боку ЗАТ «Кримсько-Американська Торгівельно-Промислова компанія».

Так, як зазначає відповідач 2 наявні дані свідчили, що зазначеним суб'єктом господарювання не в повній мірі дотримуються вимоги Законів України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», «Про цінні папери та фондовий ринок», що є предметом повноважень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України.

У зв'язку з чим, головним відділом по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю ГУ СБ України в АР Крим за даними фактами відповідно до компетенції було поінформовано Кримське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України (лист № 76/4/1/2117 від 15.02.2013 р.), за результатами розгляду якого було підтверджені окремі факти правопорушень, а також порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів з боку ЗАТ «Кримсько-Американська Торгівельно-Промислова компанія».

Також, відповідачем 2 було виявлено факт можливого підроблення окремих матеріалів фінансової звітності ЗАТ «Кримсько-Американська Торгівельно-Промислова компанія», в результаті чого відповідно до ст.ст. 214, 216 КПК України відомості про зазначене кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12013130000000325 від 13.03.2013 р. Попередня кваліфікація кримінального правопорушення: ч. 1 ст. 366 КК України.

Відповідно до статті 6 Закону України «Про інформацію» право на інформацію забезпечується створенням можливостей для вільного доступу до інформаційних банків, баз даних, інформаційних ресурсів. Відповідно до статті 7 зазначеного Закону право на інформацію охороняється законом. Держава гарантує всім суб'єктам інформаційних відносин (зокрема, суб'єктам владних повноважень) рівні права і можливості доступу до інформації. Головним управлінням СБ України в АР Крим було здійснено інформування уповноваженого державного органу - Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України про можливі порушення законодавства з метою прийняття ними рішень згідно з компетенцією.

Таким чином, на підставі вищевикладеного суд робить висновок про те, що Головне управління Служби безпеки України в АР Крим діяло у суворій відповідності до норм законодавства України, в межах встановлених законодавством повноважень, та при цьому не були порушені права, а також інтереси сторонніх осіб.

Слід також зазначити, що позивачем оскаржуються дії ГУ СБ України в АР Крим у вигляді запиту № 01/01/363 від 19.02.2013 р. Проте, такий запит відповідачем не направлявся. До Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України стосовно питань дотримання ЗАТ «Кримсько-Американська Торгівельно-Промислова компанія» вимог чинного законодавства України було направлено лист за № 76/4/1/2117 від 15.02.2013 р.

З урахуванням вищевикладеного, суд також відмовляє у задоволенні позовних вимог стосовно відповідача 2.

Отже, відсутність факту порушення прав позивачів у сфері публічно-правових відносин, які стосуються позовних вимог, тягне за собою висновок про відмову у задоволенні позову.

Відповідно до статті 94 КАС України, якщо суд відмовив у задоволенні позову, судові витрати позивачу не відшкодовуються.

Під час судового засідання, яке відбулось 22.05.2013 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАС України постанову складено 01.06.2013 року.

Керуючись ст. ст. 94, 158, 159, 160-163, ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволені адміністративного позову відмовити.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Панов О.І.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення22.05.2013
Оприлюднено05.06.2013
Номер документу31617937
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/3094/13-а

Ухвала від 22.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 28.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 13.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Леонтович К.Г.

Ухвала від 29.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Леонтович К.Г.

Ухвала від 07.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Леонтович К.Г.

Ухвала від 15.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Ухвала від 10.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 22.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

Ухвала від 27.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні