ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
09 квітня 2013 р. о 14:51 Справа №801/2137/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим розглянувши у відкритому судовому засіданні колегією суддів у складі головуючого судді Кащеєвої Г. Ю., суддів Гаманко Є. О. та Трещової О. Р., за участю секретаря судового засідання Багдасарян Н.В., адміністративну справу
за позовом Приватного акціонерного товариства «Санаторій «Сакрополь»
до Сакськой об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення
за участю представників:
позивача Приборович В.Я., паспорт НОМЕР_1; Дерюгіна О.А., паспорт НОМЕР_2;
відповідача Абсеметов З.Н., посвідчення №059311; Безверха Ю.А., посвідчення №059311; Фарфель О.Е.
Обставини справи:
Приватне акціонерне товариство «Санаторій «Сакрополь» звернулося до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовною заявою до Сакськой об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби та просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Сакськой об'єднаної державної податкової інспекції № 0001341502 від 17.10.2012 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення № 0001341502 від 17.10.2012 року є незаконним та необґрунтованим, оскілки висновки податкового органу ґрунтуються на повідомленні-рішенні № 0000802301 від 02.08.2012 року, яким АТ «Санаторій «Сакрополь» зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 3417741 грн, та яке було визнано протиправним та скасовано постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 04 вересня 2012р. справа №2а-8862/12/0170/7 та залишено без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 28.01.2013р.
В судовому засіданні представники позивача позов підтримали, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві.
Представники відповідача вимоги, викладені у позові не визнали, вважають, що поданий позов не відповідає вимогам законодавства і не підлягає задоволенню. Правова позиція відповідача викладена у письмових запереченнях на адміністративний позов (а.с. 88-89).
Приймаючи до уваги те, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, враховуючи, що адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, суд вважає за можливе, на підставі ч. 6 ст. 71, ст. 128 КАС України розглянути справу за наявними у справі матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, заслухавши пояснення представників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
17 жовтня 2012 року Сакською об'єднанню державною податковою інспекцією проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість приватного акціонерного товариства «Санаторій «Сакрополь» за серпень 2012 року, в процесі якої використано податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2012 року (від 17.09.2012р №9056105235) з урахуванням акту про результати внепланової документальної перевірки (від 19.07.2012р №513/2200/31733380).
В акті перевірки встановлено порушення пункту 44.1 статті 44, статті 46, 48, 200 розділу V Податкового кодексу України, пункту 4.6.7 розділу V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 №1492, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.12.11р за №1490/20228, а саме: арифметичну (методологічну) помилку (порушення), що не вплинула на розрахунки з бюджетом.
В якості висновку перевірки вказано відхилення (завищення) по коду рядка 21; 21,3;22;24 Податкової декларації на додану вартість за серпень 2012 року на суму 3417741 грн. Тобто, Сакської ОДПІ були зроблені в результаті перевірки висновки про завищення залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду та відповідальність платника, передбачену статтею 109 розділу 2 Податкового Кодексу України.
За результатами перевірки був складений акт перевірки № 146/1502/31733380 від 17.10.2012 року, який став підставою для прийняття податкового повідомлення-рішення № 0001341502 від 17.10.2012 року.
Цим повідомленням-рішенням АТ «Санаторій «Сакрополь» зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 3 417 741 ( три мільйона чотириста сімнадцять тисяч сімсот сорок одна) грн., з яким АТ «Санаторій «Сакрополь» не погодився, що обумовило його звернення до суду з даним позовом.
Листом від 26.10.2012 вих.№ 241.02-28 АТ «Санаторій «Сакрополь» звернулось до Державної податкової адміністрації Автономної Республіки Крим м.Сімферополь, вул. Р.Люксембург (А.Невского),29 з адміністративною скаргою про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №00001341502 від 17.10.2012 року.(а.с. 36)
ДПС в АР Крим листом від 19.11.12р №3537/10/10-0223 повідомило що у зв'язку з тим, що остаточного рішення про скасування повідомлення-рішення №0000802301 від 02.08.2012р. ще не прийнято, та керуючись статтею 55 Податкового кодексу України і підпунктом «а» пункту 14 Положення про порядок подачі і розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 23.12.10 №1001, зареєстрованого в Мінюсті України 06 січня 2011 року за №10/18748, Державна податкова служба в Автономній Республіці Крим залишила без змін податкове повідомлення-рішення Сакської ОДПІ АР Крим ДПС від 17.10.12р. № 0001341502.(а.с. 40)
Листом від 07.12.2012р. вих. № 278.02-28 АТ «Санаторій «Сакрополь» звернулось до Державної Податкової адміністрації України м.Київ-53, Львівська пл.,8, з адміністративною скаргою про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0001341502 від 17.10.2012 року та рішення №3537/10/10-0223 від 19.11.2012р.(а.с.37)
Державна податкова Служба України листом від 07.02.13 №1852 повідомило, що Державна податкова служба України залишає без змін податкове повідомлення-рішення Сакської ОДПІ АР Крим від 17.10.12р. №0001341502 та рішення, прийняте за розглядом первинної скарги, а скаргу - без задоволення.
Судом встановлено, що за результатами позапланової документальної перевірки (акт №513/2200/31733380 від 19.07.2012р) було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000802301 від 02.08.2012 року, за результатами якого АТ «Санаторій «Сакрополь» було зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 3417741 грн. Не погоджуючись з цим, АТ «Санаторій «Сакрополь» звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим, який постановою суду від 04 вересня 2012 року у справі №2а-8862/12/0170/7 прийняв рішення про визнання противоправним та скасування податкового повідомлення-рішення Сакської об'єднаної державної податкової інспекції від 02.08.2012р. №0000802301.
Оцінюючи акт перевірки відповідно до встановленого порядку оформлення результатів перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, суд зазначив, що Сакською об'єднаною державною податковою інспекцією під час проведення перевірки та складання акту перевірки не дотримані положення цього порядку, оскільки акт перевірки не містить оцінки конкретних господарських операцій вчинених між позивачем та контрагентами з посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів. Також цією постановою встановлено, що висновки відповідача про завищення податкового кредиту на загальну суму 3417741 грн. зроблені в акті перевірки, є необґрунтованими, а прийняте на їх підставі податкове повідомлення-рішення №0000802301 від 02.08.2012 року є протиправними та підлягає скасуванню.
Севастопольський апеляційний адміністративний суд ухвалою від 28.01.2013р к справі №2а-8862/12/0170/7 апеляційну скаргу Сакської ОДПІ в АР Крим ДПС залишив без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 04.09.2012 у справі №2а-8862/0170/7 без змін.
Разом з тим, як вбачається зі змісту акта камеральної перевірки від 17.10.2012р. підставою для зменшення суми податку на додану вартість стали саме висновки відповідача щодо завищення позивачем залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, що включається до складу податкового кредиту в розмірі 3 417 741 грн., які були предметом судового оскарження у справі №22а-8862/12/0170/7 під час проведення камеральної перевірки, а, відтак, вважалися неузгодженими на час її проведення.
Таким чином, в процесі проведення перевірки було використано акт про результати позапланової документальної перевірки від 19.07.2012 №513/2200/31733380 за результатами якої прийнято податкове повідомлення-рішення №0000802301 від 02.08.2012 року, яке, в свою чергу, рішенням Окружного адміністративного суду АР Крим від 04 вересня 2012 року визнано протиправним та скасовано.
У зв'язку з чим, оцінюючи обґрунтованість позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення Сакської об'єднаної державної податкової інспекції № 000134152 від 17.10.2012 року, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Ч. 2 ст. 19 Конституції України, встановлено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.5 статті 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Враховуючи викладене суд зауважує, що судове рішення за позовом Приватного акціонерного товариства «Санаторій «Сакрополь» про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Сакської об'єднаної державної податкової інспекції від 02.08.2012 №0000802301 набрало законної сили 04 вересня 2012 року, а згідно з ч.1 ст.255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.
Також, згідно з наказом ДПА України №985 від 22.12.2010 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 30 грудня 2010р №1440/18735 «Про затвердження Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платником податків», який був чинним на момент винесення акту та винесення податкового повідомлення - рішення № 0001341502, у п.4.2 якого зазначено: «протягом процедури адміністративного оскарження сума грошового зобов'язання вважається неузгодженою».
Відповідно до п. 3.1 Інструкції про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 18.07.2005 року № 276, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.08.2005 року за № 843/11123 (далі - Інструкція № 276), якою встановлюється порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), з метою обліку нарахованих і сплачених сум платежів до бюджету органами державної податкової служби на кожний поточний рік відкриваються особові рахунки за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
Згідно з статями 54-58 Податкового Кодексу України та п.4.2. Інструкції № 276 порядок нарахування в картках особових рахунків: п.4.2.2. податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, розраховані органом державної податкової служби, обліковуються у картках особових рахунків за даними електронного реєстру податкових повідомлень у частині узгоджених сум згідно з Порядком направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків, затвердженим наказом ДПА України від 21.06.2001 N 253 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.07.2001 за N 567/5758 (у редакції наказу ДПА України від 27.05.2003 N 247).
Згідно п.76.1 статті 76 Податкового Кодексу камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Виходячи з цього, суд вважає, що Сакська об'єднана державна податкова інспекція АР Крим Державної податкової служби не мала права використовувати суми неузгоджених зобов'язань при проведенні перевірки та винесенні податкового повідомлення - рішення № 0001341502 від 17.10.2012 року.
Оскільки на момент проведення камеральної перевірки сума - 3417741 грн. була неузгоджена, то суд вважає дії відповідача стосовно зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 3417741 грн. шляхом перенесення неузгодженого грошового зобов'язання з попереднього періоду в такий, що перевіряється протиправними, здебільшого, що таке використання неузгоджених грошових зобов'язань за попередні періоди виходить за рамки повноважень органів державної податкової інспекції в рамках здійснення камеральних перевірок в розумінні положень Податкового кодексу України.
Судом встановлено, що за результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 17.10.2012 року № 146/1502/31733380 де в таблиці "Результати перевірки" встановлено під кодом рядка 21 залишок від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 21.1+рядок 21.2+рядок 21.3): відображене відхилення -3417741, що стало підставою для прийняття податкового повідомлення-рішення №0001341502 від 17.10.2012 року.
Також цією перевіркою встановлено порушення яке полягає в неподанні податкової звітності з податку на додану вартість в порушення вимог підпункту 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203.1 статті 203 розділу V Податкового кодексу України, та несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість в порушення вимог підпункту 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України, також встановлені порушення пункту 44.1 статті 44, статті 46, 48, 200 розділу V Податкового кодексу України, пункту 4.6.7 розділу V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 № 1492, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.12.11 р. за № 1490/20228, а саме: арифметичну (методологічну) помилку (порушення), що не вплинула на розрахунки з бюджетом, та порушення Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 № 1492.(а.с.41)
Як вбачається з матеріалів справи, позивач 17.09.2012 направив податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2012р. (квитанція №2), яка прийнята 17.09.2012 в 12:57:09 на районному рівні, відправник: Шлюз прийому звітності «ДПС України», версія 2.1.4.75.
Згідно п. 46.1. ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Платниками податків відповідно до п. 15.1. ст. 15 Податкового кодексу України визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Відповідно п.п. 16.1.2., 16.1.3 п. 16.1. ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно п. 48.1 ст. 48 Податкового кодексу України податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання.
Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору, а саме відображати інформацію, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений цим Кодексом статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків (п.48.2 ст. 48 Податкового кодексу України).
Згідно п. 48.3. ст. 48 Податкового кодексу України податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
Відповідно до п.п. 48.5.1. п. 48.5 ст. 48 Податкового кодексу України податкова декларація повинна бути підписана: керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку; податкова звітність, складена з порушенням, не вважається податковою декларацією.
Порядком заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України № 1492 від 25.11.2011 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 20.12.2011 року за № 1490/20228, затверджені форма та порядок заповнення і подання податкової звітності з ПДВ (далі - Порядок № 1492).
Надана позивачем декларація із ПДВ за серпень 2012 року не містить будь-яких порушень наведених вище норм законодавства та була подана позивачем в електронній формі відповідно до Наказу Державної податкової адміністрації України від 06.04.2009 року № 168 "Про впровадження централізованої системи електронної податкової звітності платників податків в органах ДПС України", що підтверджується матеріалами справи.
Стосовно використання відповідачем під час проведення камеральної перевірки 17.10.2012р. висновків попередньої перевірки щодо нарахування позивачу суми податку на додану вартість, яка не була узгоджена станом на 17.10.2012р., суд зауважує наступне.
Згідно п.55.1. статті 55 Податкового Кодексу України податкове повідомлення-рішення про визначення суми грошового зобов'язання платника податків або будь-яке інше рішення контролюючого органу може бути скасоване контролюючим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження та в інших випадках у разі встановлення невідповідності таких рішень актам законодавства.
Відповідно до п.56.3. скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (та у разі потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Також згідно з п. 56.15. скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.
Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов'язання, що оскаржується, вважається неузгодженою.
Відповідно до статті 56 Податкового Кодексу України п.56.1. рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку. Також згідно п. 56.4. під час процедури адміністративного оскарження обов'язок доведення того, що будь-яке нарахування, здійснене контролюючим органом у випадках, визначених цим Кодексом, або будь-яке інше рішення контролюючого органу є правомірним, покладається на контролюючий орган. Обов'язок доведення правомірності нарахування або прийняття будь-якого іншого рішення контролюючим органом у судовому оскарженні встановлюється процесуальним законом.
Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 КАС України оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
В той же час згідно частини 2 статті 71 цього Кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
За сукупністю наведених обставин, враховуючи відсутність підстав для зменшення залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (код рядка 24 Податкової декларації на додану вартість) у сумі 3417741грн., адміністративний позов підлягає задоволенню, відповідно, оскаржуване податкове повідомлення-рішення - скасуванню.
Вступна та резолютивна частини постанови оголошені у судовому засіданні 09.04.2013р. Повний текст постанови складений та підписаний 12.04.2013р.
На підставі викладеного, керуючись статтями 70, 71, 79, 86, 158, 161, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Сакскої об'єднанної державної податкової інспекції №0001341502 від 17.10.2012р.
3. Стягнути на користь приватного акціонерного товариства "Санаторій Сакрополь" (96000, м. Саки, вул. Курортна, 14, ЄДРПОУ 31733380) з Державного бюджету України судовий збір у розмірі 2294,00 грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кащеєва Г.Ю.
Суддя Гаманко Є.О.
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2013 |
Оприлюднено | 10.06.2013 |
Номер документу | 31689225 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кащеєва Г.Ю.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кащеєва Г.Ю.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кащеєва Г.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні