Ухвала
від 06.06.2013 по справі 812/2847/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Чернявська Т.І.

Суддя-доповідач - Ястребова Л.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 червня 2013 року справа №812/2847/13-а приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді - доповідача: Ястребової Л.В., суддів: Ляшенка Д.В., Чумака С.Ю.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2013 року по справі № 812/2847/13-а за позовом приватного підприємства «Капрі» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Карпі» звернулось до Луганського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 17 грудня 2012 року № 0000192360 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем «податок на додану вартість» на 336901,25 грн., у тому числі 269521,00 грн. - за основним платежем, 67380,25 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)..

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2013 року адміністративний позов задоволено в повному обсязі. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби від 17 грудня 2012 року № 0000192360 про збільшення приватному підприємству «Капрі» суми грошового зобов'язання за платежем «податок на додану вартість» на 336901,25 грн., у тому числі 269521,00 грн. - за основним платежем, 67380,25 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами). Стягнуто з Державного бюджету України на користь приватного підприємства «Капрі» (ідентифікаційний код 32787331, місцезнаходження: 94207, Луганська область, м. Алчевськ, вул. Гагаріна, буд. 24) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2294,00 грн. (дві тисячі двісті дев'яносто чотири гривні нуль копійок).

Не погодившись з таким рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій зазначив, що постанова прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити позивачеві у задоволенні позовних вимог.

Позивач, представники позивача, відповідача в судове засідання не прибули, про час, дату та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином, тому за приписами пункту 2 частини 1 статті 197 КАС України, суд апеляційної інстанції розглядає справу у порядку письмового провадження.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи в межах апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, приватне підприємство «Капрі» (код за ЄДРПОУ 32787331) є юридичною особою, зареєстроване виконавчим комітетом Алчевської міської ради Луганської області 22 січня 2004 року за № 1 392 120 0000 000545, про що свідчить виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 26 грудня 2011 року серії ААБ № 687198 та довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 26 вересня 2012 року серії АБ № 537215 (том 1, арк. справи 12, 13).

На податковому обліку приватне підприємство «Капрі» перебуває у Алчевській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області Державної податкової служби з 29 січня 2004 року, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків від 24 січня 2012 року № 32/29-0-76 (том 1, арк. справи 10).

У відповідності із вимогами Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» (який був чинним до 01 січня 2011 року) приватне підприємство «Капрі» зареєстроване платником податку на додану вартість з присвоєнням індивідуального податкового номеру платника податку на додану вартість 327873312048, про що свідчить свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 07 лютого 2012 року № 200025885 (том 1, арк. справи 11).

Згідно з підпунктом 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України на підставі наказу від 30 листопада 2012 року за № 831 посадовими особами Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби 30 листопада 2012 року проведена документальна позапланова невиїзна перевірка приватного підприємства «Капрі» з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість за період з 01 квітня 2012 року по 31 травня 2012 року та податку на прибуток за період з 01 квітня 2012 року по 30 червня 2012 року по взаємовідносинам з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром», за результатами якої складено акт від 30 листопада 2012 року № 1855/227-32787331 (том 1, арк. справи 22-39; том 2, арк. справи 31).

Згідно із актом від 30 листопада 2012 року № 1855/227-32787331 документальною позаплановою невиїзною перевіркою, серед іншого, встановлено порушення пунктів 198.1, 198.2 та 198.3 статті 198 Податкового кодексу України, приватним підприємством «Капрі» при відсутності фактичних поставок (придбання) продукції безпідставно сформовано податковий кредит від товариства з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром», внаслідок чого занижено різницю між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту з податку на додану вартість у сумі 269521,00 грн., в т.ч. по періодах: квітень 2012 року - 267975,00 грн., травень 2012 року - 1546,00 грн. (том 1, арк. справи 38 на звороті, 39).

Висновок про заниження приватним підприємством «Капрі» податку на додану вартість зроблений на підставі податкової інформації, що міститься в акті Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби від 29 листопада 2012 року № 27/22-706/36827854 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання товариства з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром», код за ЄДРПОУ 36827854, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за квітень 2012 року», у зв'язку з безпідставним віднесенням сум до складу податкового кредиту в періоді, що перевірявся, за правочином з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром».

На підставі акта документальної позапланової невиїзної перевірки від 30 листопада 2012 року № 1855/227-32787331 Алчевською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області Державної податкової служби згідно з підпунктом 54.3.2 пункту 54.3 статті 54, абзацом 2 пункту 123.1 статті 123 Податкового кодексу України винесено податкове повідомлення-рішення від 17 грудня 2012 року № 0000192360 про збільшення приватному підприємству «Капрі» суми грошового зобов'язання за платежем «податок на додану вартість» на 336901,25 грн., у тому числі 269521,00 грн. - за основним платежем, 67380,25 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) (том 1, арк. справи 40).

На податкове повідомлення-рішення від 17 грудня 2012 року № 0000192360 приватним підприємством «Капрі» подана первинна скарга від 21 грудня 2012 року № 215 до Державної податкової служби в Луганській області, яка своїм рішенням від 31 січня 2013 року № 1181/10-400/08 залишила первинну скаргу без задоволення, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення без змін (том 1, арк. справи 41-44, 45-46).

Рішенням Державної податкової служби України від 01 березня 2013 року за № 3227/6/10-2115 повторна скарга приватного підприємства «Капрі» залишена без задоволення, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення без змін (том 1, арк. справи 47-48).

Спірним у даній справі є питання формування валових витрат по операціях з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром» в розумінні ст.. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств». Наполягаючи на неправомірності формування податкового кредиту, податковий орган виходив з відсутності факту реального вчинення господарських операцій, посилаючись на акт перевірок Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби від 29 листопада 2012 року № 27/22-706/36827854, відповідно до якого у товариства з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром» (код за ЄДРПОУ 36827854) відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні власні основні фонди, технічний персонал, власні виробничі активи, власні складські приміщення, транспортні засоби у необхідній кількості, вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту не мають реального товарного характеру, платник не знаходиться за місцезнаходженням, тому наведені обставини свідчать про відсутність факту реального здійснення господарської діяльності зазначеного підприємства за період квітень 2012 року та безпідставного формування податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податкового кредиту»).

Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», що діяв на момент виникнення спірних правовідносин, валові витрати виробництва та обігу - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.

Відповідно до пп. 5.2.1 п. 5.2 статті 5 вказаного Закону, до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї статті.

В пункті 5.11 наведеної статті зазначено, що встановлення додаткових обмежень щодо віднесення витрат до складу валових витрат платника податку, крім тих, що зазначені у цьому Законі, не дозволяється.

Таким чином, визначальною ознакою витрат, що можуть бути віднесені до валових є їх здійснення у зв'язку із придбанням платником податку товарів (робіт, послуг для їх використання у власній господарській діяльності).

Згідно абзацу 4 пп. 5.3.9 п.5.3 статті 5 Закон № 334/94-ВР не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.

Судом встановлено наступне.

Між приватним підприємством «Капрі» та товариством з обмеженою відповідальності «Альянсмашпром» укладений договір від 30 січня 2012 року за № 30/01-2012 на постачання товару згідно специфікацій (том 1, арк. справи 59).

02 квітня 2012 року до договору від 30 січня 2012 року за № 30/01-2012 сторонами підписана додаткова угода № 2 (том 1, арк. справи 60).

Здійснення господарсько-правових відносин позивача з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром» за договором від 30 січня 2012 року за № 30/01-2012 підтверджується рахунками-фактурами, специфікаціями, накладними, податковими накладними, товарно-транспортними накладними (том 1, арк. справи 75-211, 230-233).

Податкові накладні, отримані позивачем від товариства з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром», включені до реєстрів отриманих податкових накладних за квітень-травень 2012 року (том 1, арк. справи 67-74, 223-229).

Оплата позивачем отриманої від товариства з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром» продукції підтверджена актом приймання-передавання векселя від 02 квітня 2012 року (том 1, арк. справи 61).

Сума податку на додану вартість по господарсько-правовим відносинам з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром» згідно додатку 5 «Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» включена приватним підприємством «Капрі» до складу податкового кредиту в квітні 2012 року в сумі 267975,45 грн. і травні 2012 року в сумі 1545,53 грн. (том 1, арк. справи 62-66, 212-216).

Листом від 21 листопада 2012 року за № 29752/22-820 Ленінська міжрайонна державна податкова інспекція у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби повідомила Алчевській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області Державної податкової служби, що фінансово-господарські відносини з приватним підприємством «Капрі» у квітні 2012 року товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром» було задекларовано у повному обсязі. Розбіжності між податковим зобов'язанням товариства з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром» та податковим кредитом приватного підприємства «Капрі» у квітні 2012 року не встановлені (том 2, арк. справи 24).

Згідно з частиною 2 статті 3 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (частина 2 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).

Відповідно пункту 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (пункт 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704).

З 01 січня 2011 року відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

Розділом V Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та сплатою податку на додану вартість.

У відповідності із статтею 198 Податкового кодексу України:

- право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу (пункт 198.1);

- датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (пункт 198.2);

- податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду (пункт 198.3);

- якщо платник податку придбає (виготовляє) товари/послуги та необоротні активи, які призначаються для їх використання в операціях, що не є об'єктом оподаткування або звільняються від оподаткування, то суми податку, сплачені (нараховані) у зв'язку з таким придбанням (виготовленням), не відносяться до податкового кредиту зазначеного платника (пункт 198.4);

- не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу) (пункт 198.6).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, яка згідно з пунктом 201.6 статті 201 Податкового кодексу України є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (пункт 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Висновки податкового органу про відсутність реальності здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом - товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром», ґрунтуються на висновках акта Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби від 29 листопада 2012 року № 27/22-706/36827854 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання товариства з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром», код за ЄДРПОУ 36827854, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за квітень 2012 року» (том 2, арк. справи 2-12). Проте, вказана звірка проводилась Ленінською міжрайонною державною податковою інспекцією у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби на підставі податкової звітності зазначеного платника податків з використанням автоматизованих систем, у тому числі автоматизованої системи «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА», без дослідження первинних документів бухгалтерського та податкового обліку. Тобто, Ленінською міжрайонною державною податковою інспекцією у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби висновки у акті зроблено без дослідження первинних документів та питання реальності здійснення господарських операцій.

Відповідачем суду не надано доказів порушення правил бухгалтерського та податкового обліку саме позивачем. Натомість позивачем документально підтверджено реальність здійснених господарських операцій з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянсмашпром».

Колегія суддів зазначає, що висновки податкового органу про фіктивність правочинів, укладених між позивачем та вищезазначеними контрагентами, є лише його припущеннями і фактичними обставинами справи не підтверджені. Жодним нормативно-правовим актом не визначено право податкового органу самостійно надавати оцінку укладеним (вчиненим) договорам з визначенням їх фіктивними без наявності судового рішенням про визнання такого правочину недійсним саме з підстав його фіктивності.

На час здійснення господарських операцій підприємства були включеними до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

За таких обставин позивач не несе відповідальність ні за несплату податків продавцями, ні за можливу недостовірність відомостей про них, наведених у зазначеному реєстрі, за умови необізнаності щодо неї.

Таким чином на момент укладення договорів ТОВ «Альянсмашпром» перебувало на податковому обліку, а діюче законодавство не передбачає обов'язку позивача перевіряти повноваження підприємства контрагента.

У відповідності до частин 1 та 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

За таких обставин, враховуючи наведені норми законів, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, та вважає, що постанова суду першої інстанції винесена законно та обґрунтованою, апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а постанова суду першої інстанції має бути залишена без змін.

На підставі викладеного, керуючись статтями 184, 195, 197, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби - залишити без задоволення.

Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 25 січня 2013 року по справі № 2а/1270/10146/2012 - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками розгляду у письмовому провадженні набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції

Колегія суддів Л.В.Ястребова

Д.В.Ляшенко

С.Ю.Чумак

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.06.2013
Оприлюднено10.06.2013
Номер документу31702538
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/2847/13-а

Ухвала від 24.05.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Л.В.

Ухвала від 01.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 06.06.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Л.В.

Ухвала від 24.05.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Л.В.

Постанова від 12.04.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 28.03.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні