Рішення
від 03.06.2013 по справі 922/1256/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"03" червня 2013 р.Справа № 922/1256/13

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Светлічного Ю.В.

при секретарі судового засідання Ліпчанської В.В.

розглянувши справу

за позовом Першого заступника прокурора м. Харкова в інтересах держави в особі Харківської міської ради, м. Харків 3-я особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Департамент державної реєстрації юридичних та фізичних осіб - підприємців Харківської міської ради, м. Харків до Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергогазтехніка", м. Харків про стягнення збитків в сумі 1110514,77 грн. за участю представників сторін:

прокурора - Хряка О.О. службове посвідчення №013774 від 06.12.12 р.;

позивача - Грєнкова І.В. довіреність №08-11/102/2-13 від 03.01.2013 р.;

відповідача - не з'явився;

третьої особи - не з'явився;

ВСТАНОВИВ:

Перший заступник прокурора м. Харкова в інтересах держави в особі Харківської міської ради звернувся до господарського суду Харківської області із позовною заявою, з урахуванням уточнень прокурора до позовної заяви від 22 травня 2013 року, щодо стягнення з відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергогазтехніка" збитків у розмірі 1 110 514,77 грн. за використання земельної ділянки, що знаходиться за адресою: вул. Бессарабська, 20 у місті Харкові площею 1,2050 га для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель без правовстановлюючих документів. Також прокурор просить покласти на відповідача судові витрати.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 27 березня 2013 року судом було прийнято позовну заяву до розгляду. Порушено провадження у справі та призначено її до розгляду у судовому засіданні на "22" квітня 2013 р. о (об) 10:45.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 22 квітня 2013 року розгляд справи було відкладено на 30 квітня 2013 року о 12:00.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 30 квітня 2013 року залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Департамент державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Харківської міської ради. Розгляд справи відкладено на "22" травня 2013 р. о 12:45.

Представник прокуратури у судовому засіданні 22 травня 2013 року підтримано клопотання, яке ним надано через канцелярію господарського суду Харківської області 22 травня 2013 року за вх.№18440 в якому прокурор просить вважати вірним зазначенням відповідача по справі Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергогазтехніка", замість Закритого акціонерного товариства "Енергогазтехніка". Судом прийнято заяву прокурора як таку, що не суперечить інтересам сторін та діючому законодавству та продовжує розгляд справи з урахуванням цих уточнень.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 22 травня 2013 року розгляд справи було відкладено на 27 травня 2013 року.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 27 травня 2013 року клопотання позивача про відкладення розгляду справи та продовження строку розгляду справи задоволено. Продовжено строк розгляду справи до 11 червня 2013 року. Розгляд справи відкладено на "03" червня 2013 р. о 11:00.

Присутній представник прокуратури у судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги та просив позов задовольнити.

Присутній представник позивача у судовому засіданні підтримав заявлені прокуратурою міста Харкова позовні вимоги та просив позов задовольнити. Також надав через канцелярію господарського суду Харківської області 03 червня 32013 року відзив на відзив ТОВ "Енергогазтехніка" за вх.№19957, які долучені судом до матеріалів справи.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, свого повноважного представника не направив. Надав через канцелярію господарського суду Харківської області 27 травня 2013 року відзив на позовну заяву за вх.№18899, в якому повідомив, що згідно акту обстеження, визначення меж, площі та конфігурації земельної ділянки по вул. Бессарабській, 20 у м. Харкові №3318/12 від 12.10.2012 р. управлінням земельних відносин Харківської міської ради незаконно встановлено винною у використанні земельної ділянки з порушенням вимог земельного законодавства - юридичну особу ЗАТ "Енергогазтехніка". Також відповідач зазначив, діяльність даної юридичної особи до якого звернувся з позовом прокурор припинена 25.11.2009 р., а правонаступником є дві юридичні особи - ТОВ "Енергогазтехніка" та ТОВ "Валгріс" , то на думку відповідача необхідно залучити до участі у справі ТОВ "Валгріс" у якості другого відповідача, який володіє нежитловими приміщеннями, розташованими за адресою: м. Харків, вул. Бессарабська, 20 з 19.11.2007 р. Таким чином, відповідач просить у задоволенні позову відмовити.

Представник третьої особи у судове засідання не з'явився, свого повноважного представника не направив, письмових пояснень не надав.

Відповідно до п.3.9.1. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26 грудня 2011 року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції", особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК.

У разі присутності сторони або іншого учасника судового процесу в судовому засіданні протокол судового засідання, в якому відображені відомості про явку сторін (пункт 4 частини другої статті 811 ГПК), є належним підтвердженням повідомлення такої сторони (іншого учасника судового процесу) про час і місце наступного судового засідання.

За змістом цієї норми, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

Враховуючи вищенаведене та те, що відповідач був повідомлений належним чином, про дату та час розгляду справи, справа розглядається на підставі ст.75 ГПК України за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши матеріали справи та вислухавши пояснення представників прокуратури та позивача господарським судом встановлено наступне.

Стаття 80 Земельного кодексу України відносить до суб'єктів права власності на землі комунальної власності територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування.

Таким чином, органи місцевого самоврядування в особі сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів поєднують в собі охоронні (контрольні) функції та функції суб'єкта права власності з усіма притаманними йому правомочностями щодо володіння, користування та розпорядження об'єктом права власності.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 Конституції України земля, ії надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, що знаходяться на території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.

Земельна ділянка є державною власністю та відповідно до ст.12 та п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України повноваження щодо розпорядження нею в межах м. Харкова здійснює Харківська міська рада.

Відповідно до ст.2 Земельного Кодексу України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Згідно з ч.2 ст.83 Земельного кодексу України у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної власності, а також земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності.

Відповідно до п.34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції міських рад відносяться регулювання земельних відносин.

Згідно зі ст.142 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління, якої здійснюють територіальні громади через органи самоврядування в межах їх повноважень.

Статтею 116 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб (ст. 122 Земельного кодексу України).

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюються на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі - продажу права оренди земельної ділянки ( у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки (ст.124 Земельного кодексу України).

Згідно заяви ЗАТ "Енергогазтиехніка" №25 від 14.01.2008 р. (відповідач) звернувся до Харківського міського Голови із проханням затвердити проект відводу земельного участка по вул. Бессарабська, 20 площею 1,2 га для експлуатації обслуговування підприємства.

Прокуратурою міста Харкова проведено перевірку в ході якої встановлено, що рішенням Харківської міської ради від 24.12.2008 р. № 356/08 ЗАТ "ЕНЕРГОГАЗТЕХНІКА" надано в оренду земельну ділянку по вул. Бессарабській, 20 у м. Харкові загальною площею 1,2050 га для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель строком до 01.12.2013 р.

Як встановлено перевіркою, на теперішній час відповідачем право оренди земельної ділянки площею 1,1250 га по вул. Бессарабській, 20 у м. Харкові у відповідності до вимог діючого земельного законодавства не оформлено, у зв'язку з чим земельна ділянка використовується без правовстановлюючих документів, що підтверджують право користування земельною ділянкою, що є порушенням вимог ст. ст. 125, 126 Земельного кодексу України.

Вказане підтверджується результатами перевірки, яка проведена Управлінням земельних відносин Харківської міської ради на підставі ст. 189 Земельного кодексу України в порядку здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель.

За результатами проведеної перевірки складено акт обстеження, визначення меж, площі та конфігурації земельної ділянки по вул. Бессарабській, 20 у м. Харкові № 3318/12, відповідно до якого встановлено, що станом на 12.10.2012 р. вищевказана земельна ділянка використовується ТОВ "ЕНЕРГОГАЗТЕХНІКА" без правовстановлюючих документів, що є порушенням положень ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України.

Під час обстеження велась фотозйомка та здійснювався контрольний замір площі земельної ділянки інженером-геодезистом за допомогою електронного тахеометру Торсоn GРТ - 3002N, з урахуванням вимог ст. ст. 1, 34 Закону України "Про землеустрій".

Відповідно до ст.125 Земельного Кодексу України право власності та право постійного користування на земельну ділянку виникає після одержання власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, та його державної реєстрації. Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації. Приступати до використання земельної ділянки до встановлення її меж в натурі (на місцевості), одержання документа, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забороняється.

Згідно ст.289 Податкового кодексу України для визначення розміру орендної плати використовується нормативна грошова оцінка землі.

Відповідно до вимог ст.2 Закону України "Про плату за землю" та вимог ст.96 Земельного кодексу України, використання землі в Україні є платним. Землекористувачі повинні своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Загальні підстави та порядок відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам встановлений ст.ст. 156, 157 Земельного кодексу України, згідно з якими відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, які використовують земельні ділянки, а також органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, діяльність яких обмежує права власників і землекористувачів.

Порядок визначення розміру збитків, заподіяних тимчасовим зайняттям земельних ділянок, регулюється постановою Кабінету міністрів України від 19.04.1993 №284 "Про порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам".

Згідно з п.п. 2, 4 зазначеного Порядку розміри збитків визначаються комісіями, створеними Київською та Севастопольськими міськими, районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міських (міст обласного значення) рад. Результати роботи комісій оформлюються відповідними актами, що затверджуються органами, які створили ці комісії. Розміри збитків визначаються в повному обсязі відповідно до реальної вартості майна на момент заподіяння збитків, проведених витрат на поліпшення якості земель (з урахуванням ринкової або відновної вартості).

На підставі Земельного кодексу України, Закону України "Про плату за землю", який був чинним до 31.12.2010 р., ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.1993 р. №284 "Про порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам", рішенням Харківської міської ради від 24.06.2009 №130/09 затверджено та введено в дію "Порядок визначення та відшкодування Харківській міській раді збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням законодавства про плату за землю" (далі по тексту - Порядок).

Даний Порядок є нормативним актом органу місцевого самоврядування та відповідно до ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 144 Конституції України є обов'язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Відповідно до ст.144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Пунктом 5.1 Порядку про відшкодування збитків у разі використання земельної ділянки без документів, що підтверджують право користування, збитки визначаються за фактичний період користування земельною ділянкою.

Згідно з п. 6.1 даного Порядку, визначення сум збитків покладається на комісію по визначенню збитків власникам землі та землекористувачам.

Рішенням Виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.11.2008 р. № 717 "Про затвердження складу комісії для визначення збитків власникам землі та землекористувачам" (зі змінами) затверджено склад комісії для визначення збитків власникам землі та землекористувачам.

Загальні підстави відповідальності за завдану шкоду визначені ст.1166 Цивільного кодексу України, відповідно до якої майнова шкода завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим правом фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

Цивільно - правова відповідальність за завдання майнової шкоди наступає за наявності цивільного правопорушення, яке складається з наступних елементів: наявність майнової шкоди, протиправна поведінка (дія чи бездіяльність) заподіювача; причинний зв'язок між протиправною поведінкою та майновою шкодою, вина.

Суд не приймає заперечень відповідача з приводу зайняття спірної земельної ділянки ТОВ "Валгріс" та вважає за необхідне зазначити про наступне. Згідно акту обстеження, визначення меж, площі та конфігурації земельної ділянки від 12.10.2012 р. № 3318/12 земельна ділянка загальною площею 1,2050 га по вул. Бессарабській, 20 у м. Харкові використовується ТОВ "Енергогазтехніка" для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель (адміністративні, виробничі та складські приміщення).

Право користування вищезазначеною земельною ділянкою ТОВ "Енергогазтехніка" не оформлено, що є порушенням вимог ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України.

За таких підстав, представником прокуратури м. Харкова при підготовці позовної заяви до суду було допущено описку в організаційно- правовій формі юридичної особи: замість найменування юридичної особи - ТОВ "Енергогазтехніка помилково зазначено - наіменування ЗАТ "Енергогазтехніка", про що 27.05.2013 р. представником прокуратури м. Харкова подано відповідну заяву до Господарського суду Харківської області про виправлення відповідної описки.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців дата державної реєстрації (створення) ТОВ "Енергогазтехніка" - 25.11.2009 р.

Згідно інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно від 28.05.2013 р. № 4044190 нежитлові приміщення 1-го поверху № 23, 23 а, 23б, 24-:-36 II площею 865,2 кв.м., 2-го поверху № 37-:-41, II площею 865,2 кв.м. в літ. "А-1" загальною площею 946,2 кв.м.; літ. "Г-1" загальною площею 87,1 кв.м., літ. "Д-1" загальною площею 93,7 кв.м., нежитлове приміщення № 5 площею 8,8 кв.м. в літ. "Е-1", які знаходяться за адресою: м. Харків, вул. Бессарабська, 20, на підставі свідоцтва про право власності від 12.12.2012 р., виданого виконавчим комітетом Харківської міської ради належить ТОВ "Валгріс", про що свідчить відповідний запис про внесення державної реєстраиії від 28.12.2012 р.

А відтак, у період, за який нараховуються збитки з 01.11.2009 р. до 01.10.2012 р., фактичним власником нерухомого майна за вказаною адресою після правонаступництва залишився відповідач - ТОВ "Енергогазтехніка", оскільки, внаслідок такого перетворення змінилася лише організаційно-правова форма юридичної особи (назва) із ЗАТ "Енергогазтехніка" на ТОВ "Енергогазтехніка", тому суд не вбачає підстав для залучення до участі у справі другого відповідача ТОВ "Валгріс".

Враховуючи, що факт протиправної поведінки з боку ТОВ "ЕНЕРГОГАЗТЕХНІКА", в ході проведення перевірки знайшов своє об'єктивне підтвердження, матеріалами перевірки Управління земельних відносин Харківської міської ради.

У випадку своєчасного оформлення Відповідачем документу, що підтверджує право користування земельною ділянкою, Харківська міська рада одержала б дохід у розмірі 1 110 514,77 грн.

З метою врегулювання даного спору в досудовому порядку листом - повідомленням від 15.11.2012 р. № 13423/0/84-12, управлінням земельних відносин Харківської міської ради запропоновано відповідачу розглянути акт про визначення збитків власнику землі, та вирішити питання про добровільну сплату вказаної суми. Управління земельних відносин Харківської міської ради відповіді за вказаний лист не отримало.

Згідно з Актом про визначення збитків від 17.10.2012 р. №286, затвердженого рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 17.10.2012 р. № 654, неодержаний міською радою дохід за використання ТОВ "Енергогазтехніка" земельної ділянки, яка розташована за адресою: вул. Бессарабська, 20 у м. Харків складає 1 110 514,77 грн.

Одним із способів захисту прав територіальної громади у сфері земельних відносин є відшкодування заподіяних збитків.

Згідно зі ст. 145 Конституції України, права місцевого самоврядування захищаються в судовому порядку.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" одним з основних принципів місцевого самоврядування є судовий захист прав місцевого самоврядування.

Згідно зі статтею 16 Цивільного кодексу України, одним із способів захисту цивільних прав є відшкодування збитків та інші способи відшкодування шкоди.

Статтею 22 Цивільного кодексу України встановлено, що особа, якій завдано збитків в результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є: втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).

Згідно ст. 152 Земельного кодексу України, держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.

Статтею 156 Земельного кодексу України власникам землі та землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні внаслідок, зокрема неодержання доходів за час тимчасового невикористання земельної ділянки.

Відповідно до ст. 157 Земельного кодексу України відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, які використовують земельні ділянки, а також органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, діяльність яких обмежує права власників і землекористувачів або погіршує якість земель, розташованих у зоні їх впливу, в тому числі внаслідок хімічного і радіоактивного забруднення території, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами і стічними водами.

Враховуючи вищенаведене та те, що у поведінці відповідача наявні всі складові складу цивільного правопорушення, як то майнова шкода, протиправна поведінка (дія чи бездіяльність) заподіювача; причинний зв'язок між протиправною поведінкою та майновою шкодою, вина, суд вважає позовні вимоги прокурора міста Харкова в інтересах держави в особі Харківської міської ради про стягнення з відповідача збитків у розмірі 1 110 514,77 грн. за використання земельної ділянки, розташована за адресою: вул. Бессарабська, 20 у м. Харкові загальною площею 1,2050 га, без правовстановлюючих документів.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд керується ст. 49 ГПК України. Судовий збір покладається: у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, - на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін. Суми, які підлягають сплаті за проведення судової експертизи, послуги перекладача, адвоката та інші витрати, пов'язані з розглядом справи, покладаються: при задоволенні позову - на відповідача; при відмові в позові - на позивача; при частковому задоволенні позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Таким чином судові витрати у даній справі покладаються на відповідача, з вини якого спір доведено до суду та підлягає стягнення до державного бюджету.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 6, 8, 19, 124, 129 Конституції України, ст.ст. 22, 1166 Цивільного кодексу України, статтями 152, 156, 157, статтями 1, 4, 12, 22, 33, 43, 47, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗТЕХНІКА" (61017, м. Харків, вул. Бессарабська, 20, код ЄДРПОУ 31328220) на користь Харківської міської ради (61003, м. Харків, м-н Конституції, 7, код ЄДРПОУ 04059243, р/р № 33213812800002 в УДК у Харківській області м. Харкова, МФО 851011, код оплати 1305020001, одержувач ВДК у м. Харкові) збитки у розмірі 1 110 514,77 (один мільйон сто десять тисяч п'ятсот чотирнадцять гривень сімдесят копійок).

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗТЕХНІКА" (61017, м. Харків, вул. Бессарабська, 20, код ЄДРПОУ 31328220) на користь державного бюджету України (одержувач - УДКС у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області, номер рахунку 31215206783003, код 37999654, банк одержувача - ГУДКУ у Харківській обл., МФО 851011) судовий збір у розмірі 22 210,30 грн.

Видати накази після набрання рішенням законної сили.

Суддя Светлічний Ю.В.

Повне рішення складено 05 червня 2013 року.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення03.06.2013
Оприлюднено11.06.2013
Номер документу31737556
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/1256/13

Ухвала від 23.09.2013

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Білоусова Я.О.

Ухвала від 03.07.2013

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Медуниця О.Є.

Ухвала від 03.09.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Шатерніков М.І.

Ухвала від 03.06.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 30.04.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 22.04.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 28.03.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 28.03.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 27.05.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 22.05.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні