ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
УХВАЛА
27 травня 2013 року справа № 5020-961/2012 Господарський суд міста Севастополя у складі судді Головко В.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду заяву ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" - арбітражного керуючого Кириліна Михайла Володимировича про припинення обтяжень рухомого та нерухомого майна банкрута та зобов'язання реєстраторів вилучити відповідні записи з реєстрів,
у справі:
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт",
ідентифікаційний код 19449122
(99704, м. Севастополь, вул. Ангарська, 10-А)
про банкрутство боржника,
Представники учасників судового процесу:
банкрут (Товариство з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт") - явку уповноваженого представника не забезпечив;
ліквідатор (арбітражний керуючий Кирилін М.В.) - Кирилін М.В., постанова господарського суду міста Севастополя від 17.10.2012;
кредитор (Публічне акціонерне товариство „Дельта Банк") - явку уповноваженого представника не забезпечив;
кредитор (Публічне акціонерне товариство „Державний експортно-імпортний банк України") - явку уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив;
кредитор (Державна податкова інспекція у Балаклавському районі м. Севастополя Державної податкової служби ) - Ольжич О.О. - представник, довіреність № 553/9/10-0 від 08.11.2012;
кредитор („Greenwest Enterprises, LLC") - явку уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив;
кредитор (Товариство з обмеженою відповідальністю „Морська компанія „Транссервис") - явку уповноваженого представника не забезпечив.
кредитор (Публічне акціонерне товариство „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк") - Лещенко М.А. - головний юрисконсульт відділу проблемних активів, довіреність № 09-32/1454 від 30.10.2012.
ВСТАНОВИВ:
28.08.2012 Товариство з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" (далі - ТОВ „Фірма „Лінарт") звернулось до господарського суду міста Севастополя (далі - суд) із заявою про своє банкрутство у порядку, передбаченому статтею 51 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції, що була чинною до 19.01.2013).
Ухвалою від 30.08.2012 порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ „Фірма „Лінарт" /том 1, арк. с. 1/.
Постановою від 17.10.2012 Товариство з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" визнано банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців; ліквідатором боржника-банкрута призначено арбітражного керуючого Кириліна Михайла Володимировича; ліквідатора зобов'язано подати оголошення про визнання ТОВ „Фірма „Лінарт" банкрутом та здійснити передбачені законом заходи /том 2, арк. с. 69-73/.
У газеті „Голос України" № 207 (5457) від 02.11.2012 оприлюднене оголошення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури /том 2, арк. с. 87-88/.
28.11.2012 на адресу господарського суду міста Севастополя надійшла заява ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" - арбітражного керуючого Кириліна М.В. про припинення обтяжень рухомого та нерухомого майна та зобов'язання реєстратора вилучити відповідні записи з реєстрів /том 3, арк. с. 47-48/.
Заяву обґрунтовано тим, що не зважаючи на винесення господарським судом міста Севастополя постанови про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Державним підприємством „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України не вилучено з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та з Державного реєстру обтяжень рухомого майна записи про обтяження майна банкрута, що перешкоджає ліквідатору виконувати покладені на нього Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язки та призводить до необґрунтованого затягування строку ліквідаційної процедури.
Ухвалою від 06.12.2012 вирішення питання про прийняття до розгляду вказаної заяви було відкладено у зв'язку із надходженням апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя Державної податкової служби на постанову господарського суду міста Севастополя від 17.10.2012, - до повернення матеріалів справи до господарського суду міста Севастополя /том 3, арк. с. 112-113/.
Ухвалою суду від 13.05.2013 заяву прийнято та призначено до розгляду в судовому засіданні на 27.05.2012.
16.05.2013 на адресу господарського суду міста Севастополя надійшла заява ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" - арбітражного керуючого Кириліна М.В. про внесення змін до заяви про скасування обтяжень рухомого та нерухомого майна і спонукання реєстратора вилучити записи з реєстрів /том 11, арк. с. 75-83/.
Відповідно до вказаної заяви арбітражний керуючий Кирилін М.В. просить: 1) скасувати арешти, накладені на майно банкрута, та припинити обтяження рухомого і нерухомого майна Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" шляхом зняття заборон, застосованих щодо такого майна; 2) зобов'язати реєстраційну службу Головного управління юстиції у м. Севастополі внести до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідні записи про припинення обтяжень майна банкрута; 3) зобов'язати Державне підприємство „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України внести до Державного реєстру обтяжень рухомого майна відповідні записи про припинення обтяжень майна банкрута; 4) ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" - арбітражного керуючого Кириліна М.В. визнати стягувачем за виконавчими документами (в редакції заяви про виправлення помилки /том 11, арк. с. 101-104/).
У судове засідання 27.05.2013 кредитор (Публічне акціонерне товариство „Дельта Банк") явку свого повноважного представника не забезпечив, проте до його початку надав клопотання про відкладення розгляду заяви ліквідатора через неможливість забезпечити явку повноважного представника /том 11, арк. с. 121/.
Ліквідатор заперечував проти задоволення вказаного клопотання, посилаючись на відсутність обставин, що унеможливлюють розгляд його заяви в даному судовому засіданні. Кредитор (Державна податкова інспекція у Балаклавському районі м. Севастополя Державної податкової служби) вважав за можливе задовольнити клопотання ПАТ „Дельта Банк" про відкладення розгляду справи, а кредитор (Публічне акціонерне товариство „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк") залишив вирішення клопотання на розсуд суду.
Обговоривши доводи присутніх учасників провадження у справі про банкрутство, дослідивши матеріали справи і надані докази суд визнав клопотання таким, що не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
В обґрунтування заявленого клопотання кредитор посилається на територіальну віддаленість Головного офісу від суду, відсутність квитків на транспорт до міста Севастополя та недостатність часу на підготовку письмово викладеної думки Банку по суті порушеного питання, а також наявність в суді спорів щодо реалізації майна заставних кредиторів.
Суд відхиляє наведені доводи кредитора, оскільки, по-перше, явка учасників провадження у справі про банкрутство, в тому числі кредитора - ПАТ „Дельта Банк" обов'язковою не визнавалась, а їх неявка не перешкоджає розгляду заяви ліквідатора про скасування обтяжень майна боржника-банкрута; по-друге, з моменту отримання кредитором відповідної ухвали (21.05.2013) і до дня судового засідання (27.05.2013) у кредитора було достатньо часу на підготовку власної правової позиції по суті заяви ліквідатора (приміром, ДП „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України та Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) надали суду свої пояснення у письмовій формі 24.05.2013), тим більше що, як зазначено вище, вказану заяву було подано ліквідатором ще 28.11.2012; по-третє, наявність в суді спорів щодо реалізації майна заставних кредиторів також не є перешкодою для вирішення питання про скасування обтяжень майна боржника, визнаного банкрутом.
В судовому засіданні 27.05.2013 ліквідатор підтримав заяву про скасування обтяжень майна боржника-банкрута та просив її задовольнити з підстав, викладених у заяві від 26.11.2012 та заяві від 15.05.2013 про внесення змін до раніше поданої заяви.
Державне підприємство „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України в особі Кримської філії надало письмові пояснення по суті заяви ліквідатора /том 11, арк. с. 116-120/ та просило врахувати їх при прийнятті відповідного судового рішення.
Представники кредиторів (Державна податкова інспекція у Балаклавському районі м. Севастополя Державної податкової служби; Публічне акціонерне товариство „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк") не заперечували проти задоволення заяви арбітражного керуючого Кириліна М.В. про скасування обтяжень рухомого та нерухомого майна та зобов'язання реєстраторів вилучити відповідні записи з реєстрів.
Заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи і надані докази, суд дійшов висновку про обґрунтованість доводів ліквідатора, зважаючи на таке.
Згідно зі статтею 4 1 Господарського процесуального кодексу України провадження у справах про банкрутство здійснюється на підставі норм господарського процесуального кодексу з урахуванням особливостей, передбачених Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Господарський суд приймає судові рішення (ухвали, постанови) у межах провадження у справі про банкрутство у випадках та порядку, передбачених Законом.
Законом України № 4212-VI від 22.12.2011, який набрав чинності 19.01.2013, Закон України „Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом" викладено у новій редакції.
Відповідно до абзацу першого пункту 1 1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 4212-VI, його положення застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Як зазначалося вище, провадження у даній справі порушено ухвалою від 30.08.2012 /том 1, арк. с. 1/, тобто до набрання чинності новою редакцією Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом". Отже, на правовідносини учасників провадження про банкрутство у цій справі розповсюджується дія Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом" у редакції, що діяла до 19.01.2013.
За приписами частини першої статті 5 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом" (тут і надалі - у редакції, що діяла до 19.01.2013) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Згідно зі статтею 1 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідація - це припинення діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Статтею 25 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначені повноваження ліквідатора, до яких, зокрема, відносяться функції з управління і розпорядження майном банкрута, а також щодо реалізації майна банкрута для задоволення вимог кредиторів.
Враховуючи завдання та мету ліквідаційної процедури, одним із головних повноважень (функцій) ліквідатора є формування ліквідаційної маси банкрута.
Відповідно до вимог статті 26 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, зокрема гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, які у разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Як убачається із матеріалів справи, 17.10.2012 Товариство з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" визнано банкрутом, про що винесено відповідну постанову /том 2, арк. с. 69-73/.
Частиною першою статті 23 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" унормовано, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника . Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
Отже, з моменту відкриття щодо боржника ліквідаційної процедури всі без винятку обтяження його активів підлягають скасуванню. Це пов'язано з тим, що у процедурі ліквідації задоволення вимог кредиторів відбувається за рахунок коштів, отриманих від здійсненої у встановленому порядку реалізації майна банкрута. Тому для проведення розрахунків з кредиторами активи боржника повинні бути вільними від будь-яких обмежень. При цьому, зняття заборон та арештів із майна боржника в порядку статті 23 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є безумовним, стосується будь-яких органів і посадових осіб та не потребує сплати ніяких коштів.
Зазначений висновок збігається із правовою позицією Вищого господарського суду України, викладеною зокрема у постанові від 29.02.2012 у справі № 42/132-б.
Ураховуючи вказані норми заявник правомірно зазначає, що наявність обмежень щодо розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт", якими є обтяження, що містяться у Державних реєстрах, перешкоджає ліквідатору у здійсненні ним своїх обов'язків. Зокрема унеможливлюється укладання договорів купівлі-продажу майна банкрута, яке було реалізовано на відкритих торгах, проведених Регіональним агентством з питань банкрутства в АР Крим та м. Севастополі 28.12.2012 та 08.02.2013.
16.03.2010 набрав чинності Закон України № 1878-VІ від 11.02.2010 „Про внесення змін до Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", яким передбачається створення єдиної системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Вказаний Закон визначає новий підхід до побудови системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, який полягає в тому, що проведення державної реєстрації речових прав як на земельні ділянки, так і на об'єкти нерухомого майна, розміщені на них, а також обтяжень таких речових прав повинно здійснюватися в одному державному реєстрі.
Пунктом 2 розділу ІІ „Прикінцеві та перехідні положення" Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та інших законодавчих актів України" (зі змінами, внесеними згідно із Законом України № 4152-VI від 09.12.2011) визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно в порядку, визначеному цим Законом, буде здійснюватись з 01.01.2013.
Преамбулою та частиною другою статті 1 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" встановлено, що цей закон визначає правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна. Дія цього Закону не поширюється на державну реєстрацію прав на повітряні і морські судна, судна внутрішнього плавання, космічні та інші об'єкти цивільних прав, на які поширюється правовий режим нерухомої речі.
Водночас, відповідно до статті 2 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" обтяженням є заборона розпоряджатися та/або користуватися нерухомим майном, яка встановлена або законом, або актами уповноважених на це органів державної влади, їх посадових осіб або яка виникає на підставі договорів.
Частинами другою та третьою статті 6 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" передбачено, що держателем Державного реєстру прав є центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, а адміністратором Державного реєстру прав є державне підприємство, що належить до сфери управління Міністерства юстиції України, здійснює заходи із створення та супроводження програмного забезпечення Державного реєстру прав та відповідає за технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, що містяться у Державному реєстрі прав.
Пунктом 2 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 № 703, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2012 № 1156 (далі - Порядок № 703), визначено, що Укрдержреєстр та структурні підрозділи територіальних органів Мін'юсту, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру, проводять державну реєстрацію прав шляхом внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав).
Державну реєстрацію права власності та інших речових прав проводять:
- на об'єкти нерухомого майна та підприємство як єдиний майновий комплекс, розміщені на території, що більша, ніж Автономна Республіка Крим, одна область, м. Київ або м. Севастополь, - Укрдержреєстр;
- на нерухоме майно, крім випадку, встановленого абзацом третім цього пункту, а також облік безхазяйного нерухомого майна - структурні підрозділи територіальних органів Мін'юсту, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру, за місцем розташування нерухомого майна або більшої за площею його частини в межах територій, на яких такі органи діють.
Державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно проводять Укрдержреєстр та структурні підрозділи територіальних органів Мін'юсту, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру, незалежно від місця розташування такого майна.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини другої статті 19 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" підставами для здійснення державної реєстрації обтяжень є: встановлена законом заборона користування та/або розпорядження нерухомим майном; рішення судів, що набрали законної сили.
Частиною першою пункту 67 Порядку № 703 унормовано, що для проведення державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення обтяжень таких речових прав, є зокрема рішення суду щодо обтяження речових прав на нерухоме майно, що набрало законної сили.
Згідно з абзацом першим пункту 68 Порядку № 703, для проведення державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно заявник, крім документів, що зазначені у пункті 67 цього Порядку, подає копії документів, що зазначені в пункті 9 цього Порядку (документ, що посвідчує особу). При цьому, документом, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування, є службове посвідчення.
Іншого способу внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, окрім особистого подання відповідних документів не передбачено.
Суд вважає за необхідне зауважити, що виходячи зі змісту пункту 2 частини першої статті 181 Цивільного кодексу України режим нерухомої речі може бути поширений законом на повітряні та морські судна, судна внутрішнього плавання, космічні об'єкти, а також інші речі, права на які підлягають державній реєстрації. Проте вказана норма не містить імперативних приписів, а є лише відсильною до законів, які можуть бути видані у майбутньому.
Наведене підтверджує доводи ліквідатора, що наявність відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо обмежень, накладених на судна Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт", не можуть бути перенесені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а отже їх наявність у Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна не буде створювати перешкод державній реєстрації, яка здійснюється відповідно до статті 26 Кодексу торгівельного мореплавства України та порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.1997 № 1069.
Крім того, відповідно до частини четвертої статті 43 Закону України „Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень", який визначає процедуру обтяження рухомого майна, відомості про припинення обтяження реєструються держателем або реєстратором Державного реєстру на підставі рішення суду або заяви обтяжувача, в якій зазначаються реєстраційний номер запису, найменування боржника, ідентифікаційний код боржника в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України чи індивідуальний ідентифікаційний номер боржника в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та інформація про припинення обтяження. Записи щодо обтяжень, які втратили свою чинність, підлягають вилученню з Державного реєстру через шість місяців після реєстрації відомостей про припинення обтяження.
Щодо рухомого майна суд зазначає наступне.
Пунктом 1 Наказу Міністерства юстиції України „Про визначення реєстраторів Державного реєстру обтяжень рухомого майна" від 07.07.2006 № 57/5 визначено, що реєстраторами Державного реєстру обтяжень рухомого майна є державне підприємство „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України, державні нотаріальні контори та приватні нотаріуси.
Відповідно до пункту 24 Порядку ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2004 № 830 (далі - Порядок № 830), відомості про припинення обтяження реєструються на підставі заяви обтяжувача чи уповноваженої ним особи. Проведення реєстрації відомостей про припинення публічного обтяження покладається на уповноважений орган чи на уповноважену ним особу.
Разом з тим рішення (ухвала суду) про зобов'язання певних осіб (держателів реєстрів, реєстраторів реєстрів) вчинити певні дії за своєю правовою природою є одним із способів захисту майнових прав, визначеним пунктом 3 частини другої статті 16 Цивільного кодексу України. Відповідно до статей 17, 32 Закону України „Про виконавче провадження" такі ухвали судів є виконавчими документами, які у випадку відмови від добровільного їх виконання, виконуються в примусовому порядку органами державної виконавчої служби. Такої позиції дотримується і Вищий господарський суд України, приміром у постанові від 15.05.2012 у справі № 19/22-10, постанові від 13.11.2012 у справі № Б19/311-08/13.
Таким чином, оскільки боржник визнаний банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, то всі обтяження, накладені на майно боржника, мають бути припинені шляхом внесення реєстраційною службою Головного управління юстиції у м. Севастополі до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно записів про припинення обтяжень нерухомого майна банкрута та внесення Державним підприємством „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України до Державного реєстру обтяжень рухомого майна записів про припинення обтяжень рухомого майна банкрута.
Згідно з частиною другою статті 23 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном і всі права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута переходять до ліквідатора.
Отже, виходячи зі змісту частину другої статті 8 Закону України „Про виконавче провадження", саме ліквідатор є стягувачем за виконавчими документами про зобов'язання держателів та реєстраторів реєстрів внести відповідні записи про припинення обтяжень майна боржника-банкрута.
Беручи до уваги вищевикладене суд вважає за можливе задовольнити заяву ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" - арбітражного керуючого Кириліна Михайла Володимировича щодо припинення обтяжень рухомого та нерухомого майна боржника-банкрута та зобов'язання реєстраторів Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Севастополі та Державного підприємства „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України вилучити відповідні записи про припинення обтяжень майна банкрута з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Державного реєстру обтяжень рухомого майна.
Керуючись статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, статтями 23, 24 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд -
УХВАЛИВ:
1. Заяву ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" - арбітражного керуючого Кириліна Михайла Володимировича про припинення обтяжень рухомого та нерухомого майна боржника-банкрута та зобов'язання реєстраторів вилучити відповідні записи з реєстрів - задовольнити.
2. Скасувати арешти, що накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" (ідентифікаційний код 19449122; 99704, м. Севастополь, вул. Ангарська, 10-А) та припинити обтяження рухомого та нерухомого майна Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" шляхом зняття заборон, застосованих щодо такого майна.
3. Зобов'язати реєстраційну службу Головного управління юстиції у м. Севастополі (ідентифікаційний код 34835072; 99001, м. Севастополь, вул. Брестська, 18-А) внести до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно записи про припинення обтяжень наступного нерухомого майна Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" (ідентифікаційний код 19449122; 99704, м. Севастополь, вул. Ангарська, 10-А) :
№Тип обтяженняДата та номер реєстраціїРеєстраторПідставаОб'єкт обтяження, адреса 1.заборона на нерухоме майно 31.01.2008 17:22:24 за № 6502878Приватний нотаріус ОСОБА_6іпотечний договір, реєстр № 599, 31.01.2008берегова коренева частина причалу № 59-А, загальною площею 35,40 кв.м (за зовнішніми обмірами), м.Севастополь, Балаклавський р-н, м. Інкерман, вулиця Ангарська, будинок 10а 2.заборона на нерухоме майно 31.01.2008 17:26:23 за № 6502992Приватний нотаріус ОСОБА_6іпотечний договір, реєстр № 599, 31.01.2008берегова коренева частина причалу № 59-Б, загальною площею 34,20 кв.м (за зовнішніми обмірами), м.Севастополь, Балаклавський р-н, м. Інкерман, вулиця Ангарська, будинок 10а 3.арешт нерухомого майна 03.06.2009 14:41:45 за № 8773851Кримська філія ДП "Інформаційний центр" МЮУпостанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, АА № 723412, 22.05.2009все нерухоме майно, крім майна, яке знаходиться в іпотеці 4.арешт нерухомого майна 24.11.2009 13:16:20 за № 9276636Перша севастопольська державна нотаріальна контораухвала, 2-1033/09, 10.11.2009, Балаклавський районний суд м. Севастополяпричали 59-а і 59-6, м. Севастополь, Балаклавський р-н, м. Інкерман, вулиця Ангарська, будинок 10а 5.арешт нерухомого майна 22.09.2010 15:50:15 за № 10276860Кримська філія ДП "Інформаційний центр" МЮУпостанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, АА № 768103, 10.09.2010все рухоме майно 6.арешт нерухомого майна 05.03.2012 17:11:59 за № 12246861Кримська філія ДП "Інформаційний центр" МЮУпостанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 31568944, 02.02.2012все нерухоме майно 4. Зобов'язати Державне підприємство „Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (ідентифікаційний код 25287988; 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 81-А) , внести до Державного реєстру обтяжень рухомого майна записи про припинення обтяження наступного рухомого майна Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" (ідентифікаційний код 19449122; 99704, м. Севастополь, вул. Ангарська, 10-А) :
№Тип обтяжен-няДата та номер реєстраціїРеєстраторПідставаОб'єкт обтяження, адресаОбтяжувач 1.застава рухомого майна 25.10.2007 17:14:44 за № 5908751Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУДоговір застави обладнання, № 246-07/О, 24.10.2007Комплект алюмінієвих до морозильних апаратів АМП-7 кількістю 150 од. заставною вартістю 153000,00 грн, Електродвигуни ДМП-52 б/у кількістю 2 од. заставною вартістю 64000,00 грн, Електродвигуни АОМ2-82 б/у кількістю 2 од. заставною вартістю 36000,00 грн, Морозильні апарати АМП-7 БМ кількістю 5од. заставною вартістю 471000,00 грнФілія "Відділення Промінвестбанку у м. Севастополь" 2.застава рухомого майна 29.12.2007 13:02:51 за № 6355311Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУДоговір застави обладнання, № 306-07/О, 28.12.2007 Майнова порукаМорозильний агрегат АМП-В заводський № АМП1101/06-В, Морозильний агрегат АМП-В заводський № АМП1102/06-В, Морозильний агрегат АМП-В заводський № АМП1103/06-ВФілія "Відділення Промінвестбанку у м. Севастополь" 3.застава рухомого майна 05.02.2008 15:35:14 за № 6528397Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУДоговір застави, № 602, 31.01.2008 Договір про внесення змін та доповнень № 1 до Договору застави, 2392, 31.08.2009понтонна секція плавучого причалу ПЖ-61, заводський № 407, інвентарний № 15, 1982 р. побудови, яка розташована за адресою: м. Севастополь, вул. Ангарська, 10А; - три секції бетонного плавучого причалу ПЖ-61, інвентарні № 16, № 17, № 18, які розташовані за адресою: м. Севастополь, вул. Ангарська, 10АСФ ТОВ "Укрпромбанк" 4.застава рухомого майна 05.02.2008 16:11:14 за № 6528873Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУДоговір застави рухомого майна (обладнання) № 68/Zкв-08, б/н, 31.01.2008 Договір про внесення змін та доповнень № 1 до Договору застави рухомого майна (обладнання), № 68/Zкв-08, 04.09.2009 Кредитний договір на відкриття відновлювальної мультивалютної кредитної лінії, № 68/КВ-07, 02.07.2007, Дод. договір № 4 від 31.08.2009 до кредитного договору на відкриття відновлювальної мультивалютної кредитної лінії від 02.07.2007 на виконання розпорядження ліквідатора № 4-Р від 31.01.2012 щодо продовження строку дії реєстрації обтяжень рухомого майна в ДРОРМ заставне майно за вказаним Кредитним договором також забезпечує зобов'язання за Кредитним договором № 67/КВ-07 на відкриття відновлювальної мультивалютної кредитної лінії від 02.07.2007Морозильний агрегат АМП7Б, інвентарний № 1, який знаходитися на СРТМ-К „Лунга", за адресою: м. Севастополь, вул. Ангарська, 10А; - морозильний агрегат АМП7Б, інвентарний № 2, який знаходитися на СРТМ-К „Лунга", за адресою: м. Севастополь, вул. Ангарська, 10А; - морозильний агрегат АМП7Б, інвентарний № 3, який знаходитися на СРТМ-К „Лунга", за адресою: м. Севастополь, вул. Ангарська, 10АСФ ТОВ "Укрпромбанк" 5.застава рухомого майна (облад-нання) 15.07.2008 10:58:49 за № 7564929Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУДоговір застави рухомого майна (обладнання) № 63/Zк-08-1, б/н, 14.07.2008Морозильний агрегат АМП-ЗАМ 284 (Росія) та Морозильний агрегат АМП-ЗАМ 328 (Росія)ТОВ "Український промисловий банк" 6.застава рухомого майна 29.12.2008 11:39:57 за № 8340052Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУДоговір застави, № 6З/Zк-08-2, 29.12.2008металеве спорудження стенду (ангар), що являє собою двохповерхову металеву будівлю 1991 року побудови, має загальну площу 571,50 кв.м, будівельний об'єм 2958 куб.мТОВ "Український промисловий банк" 7.арешт рухомого майна 22.09.2010 16:28:47 за № 10277329Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУпостанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, АА № 768103, 10.09.2010все рухоме майноВДВС Балаклавського РУЮ у м. Севастополі 8.арешт рухомого майна 09.12.2010 12:47:35 за № 10591532Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУпостанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, АА № 768208, 01.12.2010морозильні агрегати АМП-В, заводські №№ АМП 1101/06-В, АМП 1102/06-В, АМП 1103/06-ВВДВС Балаклавського РУЮ у м. Севастополі 9.арешт рухомого майна 13.02.2012 17:40:25 за № 12161041Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУпостанова про накладення арешту на рухоме майно, 31149236, 10.02.2012риболовне судно ЮВЕНТА, номер державної реєстрації: 274, тип - риболовне, 1982 р., місто побудови - Астрахань, Росія, порт приписки - Севастополь, прапор - Україна, довжина - 30,19 м, ширина - 7,00 м, осадка 2,86 м, валова місткість 171 т, чиста місткість 51 т, матеріал корпусу - сталь, регістровий № 1-020206ВДВС Керченського міського управління юстиції АР Крим 10арешт рухомого майна 05.03.2012 17:12:14 за № 12246867Кримська філія ДП "Інформа-ційний центр" МЮУпостанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 31568674, 09.02.2012все рухоме майноВДВС Балаклавського РУЮ у м. Севастополі 11звернення стягнення 06.07.2012 17:49:14 за № 12705459Приватний нотаріус ОСОБА_7Договір застави № 63/Zк-08-2, 29.12.2008металеве спорудження стенду (ангар), що являє собою двоповерхову металеву будівлю 1991 року побудови, номер об'єкта: б/н, номер державної реєстрації: б/н, має загальну площу 571,50 кв.м, будівельний об'єм 2958 куб.мПублічне акціонерне товариство "Дельта Банк" 12застава рухомого майна 13.07.2012 12:59:58 за № 12734581ДП "Інфор- маційний центр" МЮУДоговір застави, № 63/Zк-08-2, 29.12.2008металеве спорудження стенду (ангар), що являє собою двоповерхову металеву будівлю 1991 року побудови, має загальну площу 571,50 кв.м, будівельний об'єм - 2958 куб.мПублічне акціонерне товариство "Дельта Банк" 5. Стягувачем за виконавчими документами визнати ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Фірма „Лінарт" - арбітражного керуючого Кириліна Михайла Володимировича (ідентифікаційний номер НОМЕР_1, адреса: 99022, АДРЕСА_1, свідоцтво про право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_2 від 11.04.2013, видано Міністерством юстиції України).
Суддя підпис В.О. Головко
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2013 |
Оприлюднено | 12.06.2013 |
Номер документу | 31756643 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні