Постанова
від 11.06.2013 по справі 805/7723/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 червня 2013 р. Справа №805/7723/13-а

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 10:00 год.

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Логойди Т.В.,

секретар судового засідання Бікшиєва О.М.,

з участю представника позивача Гнатенка А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до публічного акціонерного товариства «Будмаш» про стягнення штрафу,

в с т а н о в и в :

У травні 2013 року Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернулося до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому зазначало, що рішенням Господарського суду Донецької області від 02 жовтня 2012 року щодо публічного акціонерного товариства «Будмаш» порушена справа про банкрутство. Але особлива інформація щодо цього, в порушення вимог ст. 41 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п.1 розділу ІІ, гл.3 «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року № 1591, до територіального управління у встановлені законом строки не подана. Вказані порушення відображені в актах про правопорушення на ринку цінних паперів від 26 лютого 2013 року № 107-ДО-1-Е, № 108-ДО-1-Е та № 109-ДО-1-Е.

На підставі актів прийнято постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 25 березня 2013 року № 107-ДО-1-Е, № 108-ДО-1-Е та № 109-ДО-1-Е., якими накладено штраф у загальному розмірі 51000 грн.

Оскільки вказані рішення відповідачем не виконані, тому просив стягнути з нього на користь держави суму штрафу в розмірі 51000 грн.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги. Просив задовольнити позов.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлявся належним чином. Причин неявки суду не повідомив, заяв про відкладення розгляду справи не надсилав.

Враховуючи наведене суд вирішує справу на підставі наявних у ній доказів.

Судом встановлено, що публічне акціонерне товариство «Будмаш» є емітентом, який здійснював публічне розміщення цінних паперів.

Донбаським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку проведено перевірку публічного акціонерного товариства «Будмаш», за результатами якої складено акти про правопорушення на ринку цінних паперів від 26 лютого 2013 року № 107-ДО-1-Е, № 108-ДО-1-Е та № 109-ДО-1-Е, якими встановлено, що товариство порушило вимоги ст. 41 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п.1 розділу ІІ, гл.3 «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року № 1591, а саме встановлено повторне протягом року не подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у встановлені законодавством строки особливої інформації про порушення справи про банкрутство емітента; повторне протягом року не розкриття особливої інформації про порушення справи про банкрутство емітента шляхом опублікування у офіційному друкованому виданні у встановлені законодавством строки і повторне протягом року не розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку - стрічці новин у встановлені законодавством строки.

В той же день прийняті постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якими розгляд справи призначено на 26 лютого 2013 року.

За результатами розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів прийнято постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 25 березня 2013 року № 107-ДО-1-Е, № 108-ДО-1-Е та № 109-ДО-1-Е, якими на підставі ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» накладено штраф у розмірі по 17000 грн., що загалом становило 51000 грн.

Акти та винесені суб'єктом владних повноважень, постанови надсилалися на адресу відповідача, про що свідчать реєстри поштових відправлень рекомендованих листів.

У визначений законом час штраф сплачено не було.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд приходить до висновку про те, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Абзацом 5 ч. 1 ст. 39 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» визначено, що емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Зокрема ч. 1, 2, 3 ст. 41 вказаного Закону визначено, що особлива інформація про емітента - інформація, до якої належать відомості про:

прийняття рішення про розміщення цінних паперів на суму, що перевищує 25 відсотків статутного капіталу;

прийняття рішення про викуп власних акцій, крім акцій корпоративних інвестиційних фондів інтервального та відкритого типу;

факти лістингу/делістингу цінних паперів на фондовій біржі;

отримання позики або кредиту на суму, що перевищує 25 відсотків активів емітента;

зміну складу посадових осіб емітента;

зміну власників акцій, яким належить 10 і більше відсотків голосуючих акцій;

рішення емітента про утворення, припинення його філій, представництв;

рішення вищого органу емітента про зменшення статутного капіталу;

порушення справи про банкрутство емітента, винесення ухвали про його санацію;

рішення вищого органу емітента або суду про припинення або банкрутство емітента.

Строки, порядок і форми розкриття особливої інформації про емітента та додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Особлива інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом шляхом:

розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;

опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

розміщення на власному веб-сайті.

Пунктом 1 гл.3 розд. ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року №1591, встановлено, що розкриття особливої інформації має здійснюватись шляхом оприлюднення у стрічці новин, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.

Розкриття особливої інформації здійснюється у такі строки:

у стрічці новин - протягом одного робочого дня після дати вчинення дії, але не пізніше 10.00 години другого робочого дня після дати вчинення дії;

в офіційному друкованому виданні - протягом п'яти робочих днів після дати вчинення дії;

подання до Комісії - протягом десяти робочих днів після дати вчинення дії.

Постановою суб'єкта владних повноважень виявлене наступне порушення вимог законодавства: повторне протягом року не подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у встановлені законодавством строки особливої інформації про порушення справи про банкрутство емітента.

Згідно з п. 7 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», в редакції, що була чинною на час прийняття постанови, було визначено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Постановою суб'єкта владних повноважень виявлене наступне порушення вимог законодавства: повторне протягом року не розкриття особливої інформації про порушення справи про банкрутство емітента шляхом опублікування у офіційному друкованому виданні у встановлені законодавством строки.

Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», в редакції, що була чинною на час прийняття постанови, було визначено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Постановою суб'єкта владних повноважень виявлене наступне порушення вимог законодавства: повторне протягом року не розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку - стрічці новин у встановлені законодавством строки.

Згідно з абз. 2 п. 6 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», в редакції, що була чинною на час прийняття постанови, було визначено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Оскільки емітент порушив вимоги законодавства в сфері ринку цінних паперів та фондового ринку, тому контролюючий орган обгрунтовано наклав на нього штраф в порядку та розмірах, що відповідали вимогам законодавства.

Постанови суб'єкта владних повноважень виконані не були та в установленому законом порядку не оскаржувалися.

Виходячи з наведеного та вимог законодавства несплачена сума штрафу підлягає стягненню з відповідача в судовому порядку.

Керуючись статтями 23, 94, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в :

Позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до публічного акціонерного товариства «Будмаш» про стягнення штрафу задовольнити.

Стягнути з публічного акціонерного товариства «Будмаш» (код ЄДРПОУ 01374381) на користь Державного бюджету України (УДКСУ в місті Донецьку на р/р 31110106700004, код ЄДРІІОУ 38033949, банк - ГУДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, код платежу - 21081100) штраф у розмірі 51000 (п'ятдесят одна тисяча) грн.

Постанова набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 КАС України, і може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у порядку, визначеному статтею 186 КАС України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Логойда Т. В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2013
Оприлюднено12.06.2013
Номер документу31756849
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/7723/13-а

Ухвала від 31.05.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Ухвала від 31.05.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Постанова від 11.06.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні