Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про звільнення від оплати судових витрат в даній справі.
31 травня 2013 р. Справа №805/7723/13-а
приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Логойда Т.В., перевіривши виконання вимог законодавства при подачі позовної заяви Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до публічного акціонерного товариства «Будмаш» про стягнення фінансових санкцій,
в с т а н о в и в :
У травні 2013 року Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернулося до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому просило стягнути з публічного акціонерного товариства «Будмаш» фінансову санкцію в розмірі 51 000 грн., накладену постановами про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 25 березня 2013 року № 107-ДО-1-Е, № 108-ДО-1-Е та № 109-ДО-1-Е яку відповідачем у встановлений строк виконано не було.
Позивач подав клопотання про звільнення від оплати судових витрат.
В клопотанні зазначав, що згідно зі ст. 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг» від 07 липня 2011 року № 3610-VI Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України.
Статтею 18 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» встановлено, що фінансування Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, її територіальних відділень та інших органів, які утворюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку відповідно до мети діяльності, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
Пунктом 3 розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 року № 2272, встановлено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України.
Згідно зі ст. 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку звертається до суду з позовами (заявами) у зв'язку з порушенням законодавства України про цінні папери.
Відповідно до п. 7 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» від сплати державного мита звільняються державні органи, підприємства, установи, організації, громадські організації та громадяни, які звернулися у випадках, передбачених законодавством, із заявами до суду щодо захисту прав та інтересів інших осіб, а також споживачі - за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.
Згідно з п. 1 р. І Роз'яснення щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженого наказом Державного казначейства України Міністерства фінансів України від 10 листопада 2008 року № 482 економічна класифікація видатків бюджету забезпечує чітке розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними ознаками з детальним розподілом коштів за їх предметними ознаками (заробітна плата, нарахування, всі види господарської діяльності, виплати населенню, що іменуються як трансферти населенню, та інші категорії). Такий розподіл дає можливість виділити захищені статті бюджету та забезпечити єдиний підхід до всіх отримувачів з точки зору виконання бюджету.
Підпунктом «а» п. 1.3.5. р. II до коду 1135 «Інші видатки» встановлено, що відносяться видатки, які не пов'язані з придбанням товарів та послуг установами для власних потреб, а саме: сплата податків та зборів, державного мита та інших видів платежів до бюджетів відповідно до законодавства.
Згідно з випискою з рахунку Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісії) з урахуванням КЕКВ рахунок №90754001007179 за кодом 1135 вхідний залишок становить 0 грн.
Таким чином, Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яке звертається до суду в інтересах держави, не має можливості сплатити судовий збір.
Згідно зі ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Розглянувши клопотання позивача про звільнення від оплати судових витрат, яке підтверджене відповідними доказами, враховуючи те, що позивач звертається до суду в інтересах держави суд приходить до висновку про наявність підстав для його задоволення.
Керуючись ст. ст. 88, 160 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
Звільнити Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від оплати судових витрат в даній справі.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення і оскарженню не підлягає.
Суддя Логойда Т. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2013 |
Оприлюднено | 12.06.2013 |
Номер документу | 31756927 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Логойда Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні