Постанова
від 14.06.2013 по справі 803/1180/13-а
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 14 червня 2013 року                            м. ЛуцькСправа № 803/1180/13-a Волинський окружний адміністративний суд у складі: головуючого, судді                                         Смокович В.І., розглянувши в порядку письмового провадження в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Ратнівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Волинській області до Ратнівської районної організації народного руху України за єдність про стягнення податкового боргу за рахунок готівкових коштів, ВСТАНОВИВ: Ратнівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Волинській області (далі – позивач, Ратнівська ОДПІ, інспекція) звернулася в суд з адміністративним позовом до Ратнівської районної організації народного руху України за єдність (далі – відповідач, РРО НР України за єдність) про стягнення податкового боргу у розмірі 2 040,0 грн. за рахунок готівкових коштів платника податків. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач перебуває на обліку як платник податків у Ратнівській ОДПІ та всупереч вимогам податкового законодавства не сплатив узгоджені грошові зобов'язання у розмірі 2 040,00 грн., яка виникла внаслідок несплати штрафної санкції накладеної податковим повідомленням-рішенням від 01 березня 2013 року №0000041500. Інспекція вказує, що вживала заходи досудового погашення заборгованості шляхом надіслання податкових вимог. Вказані заходи не призвели до повного погашення податкової заборгованості відповідача. Оскільки РРО НР України за єдність не сплачено узгоджених податкових зобов'язань, тому позивач просить суд стягнути з Ратнівської районної організації народного руху України за єдність податковий борг у розмірі 2 040,00 грн. з рахунків у банках та з готівкових коштів. На адресу суду 06 червня 2013 року від позивача надійшла заява про зміну позовних вимог, в якій останній просить суд стягнути з Ратнівської районної організації народного руху України за єдність податковий борг у розмірі 2 040,00 грн. за рахунок готівкових коштів (а.с.56). Позивач, суб'єкт владних повноважень, свого представника у судове засідання не направив, однак 13 червня 2013 року від представника інспекції надійшло клопотання в якому останній просить суд розглядати справу без його участі (а.с.70). Відповідач в судове засідання свого представника не направив, причин неявки суду не повідомив, заперечень на позовну заяву не надав, хоча був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду справи повісткою, надісланою за  місцезнаходженням, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб  та фізичних осіб-підприємців, яка повернулася на адресу суду 04 червня 2013 року з відміткою пошти «за зазначеною адресою не проживає». Таким чином, суд вжив всіх належних заходів для повідомлення відповідача про дату, час і місце судового розгляду (а.с.30). Згідно частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні. Як передбачено частиною першою статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. Таким чином, оскільки в судове засідання представники сторін не прибули, при цьому, представником позивача було подано клопотання про розгляд справи за його відсутності, що є його правом та не перешкоджає судовому розгляду, а дану справу можливо розглянути і вирішити на основі наявних матеріалів, тому судовий розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами. Дослідивши письмові матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є підставними та підлягають до задоволення з наступних підстав. Судом встановлено, що Ратнівська районна організація народного руху України за єдність 09 серпня 2001 року зареєстрована як юридична особа Ратнівською районною державною адміністрацією Волинської області, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та свідоцтвом про державну реєстрацію (а.с.64). Відповідач перебуває на обліку в Ратнівській ОДПІ, що підтверджується довідкою позивача (а.с.24). Податковим повідомленням-рішенням від 01 березня 2013 року №0000041500 на відповідача накладено штрафну санкцію з податку на прибуток підприємств у розмірі 2 040,00 грн. (а.с.30). Вищезазначене податкове повідомлення-рішення було надіслано відповідачу 04 березня 2013 року, однак в адміністративному чи судовому порядку не оскаржувалося, доказів зворотного відповідачем суду не надано. (а.с.58-61). Таким чином,  за відповідачем обліковується податковий борг з податку на прибуток підприємств у розмірі 2 040,00 грн., що підтверджується витягом з облікової картки РРО НРУ за єдність (а.с.67). Доказів сплати вищезазначеної заборгованості або заперечень щодо її розміру відповідачем суду не надано. На підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку, що у Ратнівської районної організації народного руху України за єдність наявна податкова заборгованість в загальному розмірі 2 040,00 грн. Судом встановлено, що позивач, суб'єкт владних повноважень, вживав заходів досудового погашення заборгованості шляхом направлення  відповідачу податкових вимог, однак вказані заходи досудового стягнення не призвели до повного погашення заборгованості (а.с.31-33, 62-63). Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Згідно з підпунктами 14.1.39, 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання;  грошове зобов'язання платника податків – сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Таким чином,  заборгованість районної організації народного руху України за єдність з податку на прибуток підприємств у загальному розмірі 2 040,00 грн. є податковим боргом відповідача. Відповідно до пункту 41.5 статті 41 Податкового кодексу України органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Статтею 20 Податкового кодексу України встановлені права податкового органу. Зокрема, згідно з підпунктом 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини, а також стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом. Відповідно до пункту 95.4 статті 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Оскільки матеріалами справи підтверджена наявність у Ратнівської районної організації народного руху України за єдність податкового боргу у розмірі 2 040,00 грн., а відповідачем заперечень щодо розміру податкового боргу або доказів сплати зазначеної заборгованості не надано, тому суд дійшов висновку, що вимоги Ратнівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Волинській області до Ратнівської районної організації народного руху України за єдність про стягнення податкового боргу у розмірі 2 040,00 грн. за рахунок готівкових коштів є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення. Керуючись частиною шостою статті 128, статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд   ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Ратнівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Волинській області до Ратнівської районної організації народного руху України за єдність про стягнення податкового боргу за рахунок готівкових коштів - задовольнити повністю. Стягнути за рахунок готівкових коштів Ратнівської районної організації народного руху України за єдність (44110, Волинська обл., Ратнівський район, село Млинове, ідентифікаційний номер юридичної особи 34052088) до Державного бюджету України податковий борг у розмірі 2 040,00 грн. (дві тисячі сорок гривень). Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                                                                В. І. Смокович

Дата ухвалення рішення14.06.2013
Оприлюднено17.06.2013
Номер документу31824779
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/1180/13-а

Постанова від 14.06.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Ухвала від 22.05.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні