Ухвала
від 11.06.2013 по справі 14/5007/1365-б/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "11" червня 2013 р. Справа № 14/5007/1365-Б/12

За заявою: Управління Пенсійного фонду України в Овруцькому районі Житомирської області(м.Овруч, Житомирська область),

Овруцької міжрайонної державної податкової інспекції Житомирської області (м.Овруч, Житомирська область)

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Алекс" (м.Овруч, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Представники:

від кредиторів: Невмержицького П.В. - представник Овруцької МДПІ, дов. №2/1122/10/10-007 від 04.03.2013р.

від божника: Ярмола О.Ю. - ліквідатор

присутня: гр. Агафонова М.В.

Суддя Костриця О.О.

В провадженні господарського суду Житомирської області знаходиться справа №14/5007/1365-Б/12 про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Алекс" (м.Овруч, Житомирська область).

Ухвалою від 06.12.2012р. господарський суд порушив провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Алекс" (м.Овруч, Житомирська область).

Постановою від 15.01.2013р. господарський суд визнав боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру, ліквідатором підприємства-банкрута призначив арбітражного керуючого Ярмолу О.Ю., зобов'язав ліквідатора боржника надати суду необхідні документи по справі.

Ухвалою суду від 14.05.2013р. було призначено до розгляду заяву Овруцького районного центру зайнятості №01-715 від 12.04.2013р. про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 1898,66 грн.; визнано вимоги кредитора - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Овруцькому районі на суму 2094,70 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків, які віднесено до другої черги задоволення вимог кредиторів боржника, визнано вимоги кредитора - Житомирського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на суму 5206,32 грн. адміністративно-господарських санкцій та пені, які віднесено до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

15.05.2013р. до господарського суду Житомирської області надійшла заява Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №07-07-931 від 03.05.2013р. про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 1147,40 грн.

Ухвалою суду від 20.05.2013р. було прийнято вищезазначену заяву Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до розгляду в засіданні господарського суду.

05.06.2013р. на адресу суду від Овруцької МДПІ надійшли письмові пояснення по справі та розрахунок нарахування пені по комунальному податку.

11.06.2013р. до суду від ліквідатора Ярмоли О.Ю. надійшов перелік документів, а саме: проміжний звіт ліквідатора станом на 11.06.2013р., довідка Овруцького МРЕВ про транспортні засоби; відзив на заяви кредиторів про визнання кредиторських вимог; реєстр кредиторів станом на 11.06.2013р. повідомлення про отримання листа засновником Шкуриним О.І., довідка з відділу Держземагенства в Овруцькому районі.

11.06.2013р. на адресу суду від Овруцького районного центру зайнятості надійшов лист №01-1111 від 10.06.2013р., в якому він зазначає, про направлення повідомлення про взяття на облік платника страхових внесків та витягу з електронної бази по ТОВ "Алекс" про сплату страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в період 01.01.2003р. по 31.12.2008р., в подальшому підприємство до РЦЗ не звітувалось .

Крім того, в своєму листі Овруцький РЦЗ повідомляє, що кредиторська заборгованість виникла в період з 01.04.2003р. по 31.12.2008р., станом на 12.04.2013р. не погашена і складає - 1898,66 грн. Надати розрахункові відомості ТОВ "Алекс" про нарахування і перерахування страхових внесків до ФЗДССУВБ за зазначений період Овруцький РЦЗ не має можливості так як вони знищенні (акт від 01.04.2013р. про виділення на знищення документів та справ, які не підлягають зберіганню).

Суд переходить до розгляду справи по суті.

З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.

Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, а також враховуючи ту обставину, що процедура ліквідації по даній справі була введена судом до набрання чинності вищезазначеного Закону, при вирішення судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.

В силу ст.1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитор - юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника; грошове зобов'язання - зобов'язання боржника заплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового договору та на інших підставах, передбачених цивільним законодавством України.

На підставі положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у справі про банкрутство спір не вирішується по суті, а лише встановлюються грошові вимоги кредиторів на підставі поданих документів.

Згідно ч.1 ст.5 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

За загальним правилом, визначеним ст.ст. 33, 34 ГПК України, кожна сторона належними засобами доказування повинна довести підстави своїх вимог.

Незважаючи на визнання боржником грошових вимог кредитора, суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора.

Отже, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства, заявлені у справі про банкрутство грошові вимоги можуть підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт, тощо), що свідчать про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.

Відповідно до ст.43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

В судовому засіданні розглядається заява Овруцької МДПІ №1870/10/10-007 від 12.04.2013р. про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 15329,14 грн., з яких: 5830,29 грн. штрафних санкцій, 9498,85 грн. пені.

Представник Овруцької МДПІ в засіданні суду кредиторські вимоги підтримав у повному обсязі.

Ліквідатор банкрута в засіданні суду визнала кредиторські вимоги відділення в повному обсязі (протокол судового засідання від 11.06.2013р.).

Дослідивши вищезазначену заяву Овруцької МДПІ, заслухавши уповноваженого представника кредитора, ліквідатора, господарський суд вважає за необхідне задовольнити вказану заяву, виходячи з наступного.

Овруцька МДПІ у встановлений Законом 30-тиденний строк звернулася до суду із заявою від 12.04.2013р. №1870/10/10-007 про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 15329,14 грн.

Кредиторські вимоги Овруцької МДПІ у сумі 15329,14 грн. заборгованості грунтуються та підтверджуються актом камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток №504/15-01-31884918 від 12.12.2012р., актом камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток №505/15-01-31884918 від 12.12.2012р., актом про результати камеральної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість №506/15-3-31884918 від 12.12.2012р., актом про результати камеральної перевірки своєчасності сплати комунального податку до бюджету № 513/15-01-31884918 від 14.12.2012р.(а.с.151,152, 157, 165 том 1), а також податковим повідомленням-рішенням №0018131501/0 від 28.01.2013р. за актом перевірки №505/15-01-31884918 від 12.12.2012р.; податковим повідомленням-рішенням №0018001501/0 від 28.01.2013р. за актом перевірки №504/15-01-31884918 від 12.12.2012р., податковим повідомленням-рішенням №0000931601/0 від 28.01.2013р. за актом перевірки №506/15-3-31884918 від 12.12.2012р., податковим повідомленням- рішенням №0018021501/0 від 28.01.2013р. за актом перевірки № 513/15-01-31884918 від 14.12.2012р. (а.с.153,154,159,162 том 1).

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах, встановлених законодавством України.

Підпунктами 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.

Згідно з положеннями абз. 5 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кредитор - юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника, щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам боржника, а також органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до п. 14.1.39. Податкового кодексу України, грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає що вимоги Овруцької МДПІ підтверджені належними доказами, тому підлягають визнанню в повному обсязі та включенню 5830,29 грн. штрафних санкцій, 9498,85 грн. пені до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника. У зв'язку із звільненням кредитора - Овруцької МДПІ від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1147,00 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

В судовому засіданні розглядається заява Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 03.05.2013р. №07-07-931 про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 1147,40 грн.

Представник Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в засіданні суду не з'явився, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений своєчасно та належним чином.

Ліквідатор банкрута в засіданні суду визнала кредиторські вимоги Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в повному обсязі та включила до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника (а.с.11 том 2).

Дослідивши вищезазначену заяву Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, заслухавши ліквідатора, господарський суд вважає за необхідне задовольнити вказану заяву, виходячи з наступного.

Житомирське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у встановлений Законом 30-тиденний строк звернувся до суду із заявою від 03.05.2013р. №07-07-931 про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 1147,40 грн.

Кредиторські вимоги Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності грунтуються та підтверджуються звітом про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за 2008 рік та постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 11.01.2012р. у справі №0670/11913/11 (а.с.208 том 1, а.с.26 том 2).

Враховуючи вищевикладене, суд вважає що вимоги Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності підтверджені належними доказами, тому підлягають визнанню в повному обсязі та включенню 1147,40 грн. страхових внесків до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника. У зв'язку із звільненням кредитора - Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1147,00 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

В судовому засіданні розглядається заява Овруцького районного центру зайнятості №01-715 від 12.04.2013р. про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 1898,66 грн.

Як зазначалося вище, 11.06.2013р. на адресу суду від Овруцького районного центру зайнятості надійшов лист №01-1111 від 10.06.2013р., в якому зазначає, про направлення повідомлення про взяття на облік платника страхових внесків та витягу з електронної бази по ТОВ "Алекс" про сплату страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в період 01.01.2003р. по 31.12.2008р., в подальшому підприємство РЦЗ не звітувалось .

Крім того, в своєму листі Овруцький РЦЗ повідомляє, що кредиторська заборгованість виникла в період з 01.04.2003р. по 31.12.2008р. станом на 12.04.2013р. не погашена і складає - 1898,66 грн. Надати розрахункові відомості ТОВ "Алекс" про нарахування і перерахування страхових внесків до ФЗДССУВБ за зазначений період Овруцький РЦЗ не має можливості так як вони знищенні (акт від 01.04.2013р. про виділення на знищення документів та справ, які не підлягають зберіганню).

В засіданні суду прийняла участь гр. Агафонова М.В., яка надала довіреність №01-553/2 від 04.04.2012р., якою її уповноважено Овруцьким центром зайнятості представляти його інтереси в суді.

Разом з тим, судом було встановлено, що строк дії довіреність №01-553/2 від 04.04.2012р., якою Агафонову М.В. уповноважено Овруцьким центром зайнятості представляти його інтереси в суді, закінчився.

Згідно ст.248 ЦК України, представництво за довіреністю припиняється у разі, зокрема, закінчення строку довіреності.

За таких обставин, уповноважений представник Овруцького районного центру зайнятості в засіданні суду не з'явився.

Ліквідатор банкрута в засіданні суду заперечила відносно кредиторських вимог Овруцького районного центру зайнятості, з огляду на те, що документи, які підтверджують заборгованість боржника перед центром зайнятості відсутні (протокол судового засідання від 11.06.2013р.).

Дослідивши вищезазначену заяву Овруцького районного центру зайнятості, заслухавши ліквідатора, господарський суд вважає за необхідне відхилити вказану заяву, виходячи з наступного.

Овруцький районний центр зайнятості у встановлений Законом 30-тиденний строк звернувся до суду із заявою про визнання грошових вимог на суму 1898,66 грн. заборгованості.

Частина 1 ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачає, разом із заявами з грошовими вимогами до боржника кредитори зобов'язані подати документи, що такі вимоги підтверджують.

Виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства, заявлені у справі про банкрутство грошові вимоги повинні підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт тощо), що свідчать про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішення юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.

Обгрунтовуючи кредиторські вимоги на загальну суму 1898,66 грн. кредитор посилається на довідку про заборгованість боржника перед центром зайнятості №02-712 від 12.04.2013р. (а.с.175 том 1) та витяг з електронної бази по ТОВ "Алекс" про сплату страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в період 01.01.2003р. по 31.12.2008р.(а.с.18 том 2).

Овруцький районний центр зайнятості в листі №01-1111 від 10.06.2013р. (а.с.16 том 2) повідомив, що надати розрахункові відомості ТОВ "Алекс" про нарахування і перерахування страхових внесків до ФЗДССУВБ за зазначений період Овруцький РЦЗ не має можливості так як вони знищенні (акт від 01.04.2013р. про виділення на знищення документів та справ, які не підлягають зберіганню).

Отже, Овруцький районний центр зайнятості не надав суду будь-яких первинних бухгалтерських та інших документів в підтвердження виникнення у боржника перед кредитором зобов'язань по сплаті страхових внесків (штрафу, пені) до ФЗДССУВБ на суму 1898,66грн., а також зобов'язань боржника щодо оплати останніх, виникнення та існування суми боргу.

Слід зазначити, що відповідно до п. 1 ст. 1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття - це система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Згідно ст. 16 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", джерелами формування коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття є, зокрема, страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.

Водночас статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Відповідно до частин першої, другої статті 9 цього Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Однак, витягу з електронної бази ФЗДССУВБ не надано юридичної сили доказу наявності обов'язку сплатити грошові кошти або ж відсутності такого обов'язку, а у розумінні ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", вказаний витяг є зведеним обліковим документом, який відображає загальну суму заборгованості, та фіксує стан розрахунків між сторонами, але сам по собі не породжує будь-яких прав та обов'язків сторін, в той час як зобов'язання сторін повинні підтверджуватися первинними документами, договором, накладними, рахунками тощо.

Слід також зазначити, що з наданого Овруцьким центром зайнятості акта про виділення на знищення документів та справ, які не підлягають зберіганню, затвердженого директором Овруцького районного центру зайнятості Левківським М.І, 01.04.2013р., не вбачається, що знищені документи зазначені в даному акті, стосуються саме ТОВ "Алекс".

Крім того, з вищезазначеного акту вбачається, що знищено документи за 2004-2008рр., тоді як, зазначає центр зайнятості, заборгованість боржника перед ним виникла за період з 01.01.2003р. по 31.12.2008р.

Таким чином, Овруцький районний центр зайнятості не надав суду будь-яких первинних бухгалтерських та інших документів в підтвердження виникнення у боржника перед кредитором зобов'язань по сплаті страхових внесків до ФЗДССУВБ на суму 1898,66 грн.

Вищезазначене також унеможливлює суд дослідити структуру боргу, а саме визначити, яка з заявленої кредитором суми відноситься до страхових внесків, а яка до штрафних санкцій, можливість нарахування яких не виключена.

З огляду на зазначене, суд вважає, за необхідне відхилити вимоги Овруцього районного центру зайнятості.

Ліквідатором з врахуванням зазначеного вище було складено і подано до господарського суду реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальність "Алекск" (м.Овруч, Житомирська область).

До реєстру вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальність "Алекск" (м.Овруч, Житомирська область) ліквідатором включено вимоги наступних кредиторів:

1. УПФУ в Овруцькому районі Житомирської області на суму 23840,17 грн. заборгованості по внесках, які віднесені до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника, 6445,76 грн. фінансових санкцій, 1490,64 грн. пені, які віднесені до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

2. Овруцьку МДПІ на суму 14106,49 грн. основного боргу, які віднесені до третьої черги задоволення вимог кредиторів, 14872,63 грн. штрафних санкцій, 9527,73 грн. пені, які віднесені до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

3. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Овруцькому районі на суму 2094,70 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків, які віднесені до другої черги задоволення вимог кредиторів боржника.

4. Житомирське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів на суму 5206,32 грн. адміністративно-господарських санкцій та пені, які віднесені до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

5. Житомирське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 1147,40 грн. страхових внесків, які віднесені до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Заборгованість по заробітній платі відсутня.

Розглянувши реєстр вимог кредиторів, звіт ліквідатора та матеріали справи, господарський суд,-

ВСТАНОВИВ

Згідно абзацу 7 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) до складу грошових зобов'язань боржника не зараховуються недоїмка (пеня, штраф), визнана на дату подання заяви до господарського суду.

Згідно ч. 2 ст. 15 Закону у реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями чи зобов'язаннями щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), черговість задоволення кожної вимоги, окремо розмір неустойки (штрафу, пені).

Черговість задоволення вимог кредиторів визначена у ст. 31 Закону, у зв'язку з чим неустойка (пеня, штраф) відображається у реєстрі окремим рядком та підлягає задоволенню у шосту чергу.

Суми неустойки (штрафу, пені) включаються в реєстр вимог кредиторів окремим рядком і не можуть бути підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному кредитору при прийнятті рішення на зборах кредиторів та на засіданні комітету кредиторів.

У ст. 16 Закону передбачається на час дії процедур банкрутства утворення представницького органу кредиторів - комітету кредиторів, який обирається зборами кредиторів, у складі не більше семи осіб.

Відповідно до ч. 6 ст. 16 Закону, вибори комітету кредиторів проводяться за списком відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених пропорційно сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.

Згідно ч. 11 ст. 30 Закону, утворення комітету кредиторів зобов'язує ліквідатора, не рідше одного разу на місяць, звітувати перед комітетом про свою діяльність, надавати інформацію про фінансове становище і майно боржника при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Відповідно до ч. 13 ст. 30 Закону, у разі невиконання або неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків господарський суд за клопотанням комітету кредиторів може припинити повноваження ліквідатора і, за пропозицією комітету кредиторів, призначає нового ліквідатора.

Порядок та черговість задоволення вимог кредиторів визначений в статті 31 Закону застосовується також у разі здійснення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника за правилами статті 52 Закону.

Відповідно до ч.5 статті 31 Закону, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Обґрунтованість включення до реєстру вимог кредиторів підтверджується доданими до заяв кредиторів документами та іншими матеріалами справи.

Враховуючи викладене, господарський суд вважає за можливе затвердити реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Алекс" та призначити наступне засідання суду.

Керуючись ст. 86 ГПК України, ст. ст. 22-32, ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,-

УХВАЛИВ

1. Визнати вимоги кредитора - Овруцької МДПІ на суму 5830,29 грн. штрафних санкцій, 9498,85 грн. пені, які віднести до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника. У зв'язку із звільненням кредитора - Овруцької МДПІ від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1147,00 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

2. Визнати вимоги кредитора - Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 1147,40 грн. страхових внесків, які віднести до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника. У зв'язку із звільненням кредитора - Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1147,00 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

3. Відхилити кредиторську заяву Овруцького районного центру зайнятості №01-715 від 12.04.2013р.

4. Затвердити реєстр вимог кредиторів, і зокрема:

Вимоги УПФУ в Овруцькому районі Житомирської області на суму 23840,17 грн. заборгованості по внесках, які віднести до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника, 6445,76 грн. фінансових санкцій, 1490,64 грн. пені, які віднести до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

Вимоги Овруцької МДПІ на суму 14106,49 грн. основного боргу, які віднести до третьої черги задоволення вимог кредиторів, 14872,63 грн. штрафних санкцій, 9527,73 грн. пені, які віднести до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

Вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Овруцькому районі на суму 2094,70 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків, які віднести до другої черги задоволення вимог кредиторів боржника.

Вимоги Житомирського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на суму 5206,32 грн. адміністративно-господарських санкцій та пені, які віднести до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Вимоги Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 1147,40 грн. страхових внесків, які віднести до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

5. У зв'язку із звільненням кредиторів: УПФУ в Овруцькому районі Житомирської області, Овруцької МДПІ, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Овруцькому районі, Житомирського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів та Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від сплати судового збору за подачу заяв до господарського суду, підлягає сплаті боржником 9953,00 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

6. Вважати погашеними вимоги конкурсних кредиторів ТОВ "Алекс", які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство та незаявлені в господарський суд у встановлений для їх подання строк в порядку, визначеному ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

7. Перші загальні збори кредиторів провести за місцем знаходження боржника.

Обов'язки по організації проведення зборів кредиторів покласти на ліквідатора боржника.

8. Призначити наступне засідання суду "17" вересня 2013 р. о 11:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області, каб.№407.

9. Ліквідатору надати господарському суду :

- протокол зборів кредиторів та протокол засідання комітету кредиторів;

- проміжний звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури, погоджений на засіданні комітету кредиторів боржника; відповідний протокол надати суду;

- надати відомості з державного реєстру підприємств, установ та організацій про участь боржника, як засновника (учасника) у статутних фондах інших господарюючих суб'єктів.

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками;

- надати докази припинення трудових відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, зокрема, згідно Переліку видів документів, пов'язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архіву фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 14.03.2013р. №430/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.03.2013р. за №428/22960;

- надати докази користування печаткою та штампом банкрута;

- надати витяг з реєстру обтяжень рухомого майна;

- надати інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо наявності/відсутності записів про державну реєстрацію права власності або іншого речового права на нерухоме майно боржника;

- надати довідку про рух коштів на банківських рахунках боржника;

- надати відповідь на запит до засновника боржника;

- надати відповідь на запит до ВДВС Овруцького РУЮ, УДАІ УМВС України в Овруцькому районі, Інспекції ДНТ в Житомирській області;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу).

Уповноваженим представникам кредиторів та ліквідатору з'явитись в засідання суду.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому законом порядку.

Суддя Костриця О.О.

1-в справу;

2-ліквідатору Ярмолі О.Ю.

3-УПФУ в Овруцькому районі Житомирської області (реком.)

4- Овруцькій МДПІ (реком.)

5- Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Овруцькому районі (реком.)

6- Житомирському обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів (реком)

7-Житомирському обласному відділенню Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (реком.)

8-Овруцькому районному центру зайнятості (реком.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення11.06.2013
Оприлюднено17.06.2013
Номер документу31834563
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/5007/1365-б/12

Ухвала від 14.10.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 16.09.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 15.07.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 15.04.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.01.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 11.06.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 20.05.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 26.04.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 15.04.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні