Постанова
від 13.06.2013 по справі 812/4570/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

13 червня 2013 року Справа № 812/4570/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Гончарової І.А.

при секретарі судового засідання: Майбороді С.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом Краснодонського міськрайцентру зайнятості до Ліквідаційної комісії Дочірнього підприємства «Шахтобудівник» Відкритного акціонерного товариства «Трест «Краснодоншахтобуд» про стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 54126,19 грн. та зобов'язання вчинити певні дії.,

ВСТАНОВИВ:

17 травня 2013 до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Краснодонського міськрайцентру зайнятості до Ліквідаційної комісії Дочірнього підприємства «Шахтобудівник» Відкритного акціонерного товариства «Трест «Краснодоншахтобуд» про стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 54126,19 грн. та зобов'язання вчинити певні дії.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив наступне.

ДП «Шахтобудівник» ВАТ треста «Краснодоншахтобуд» взято на облік у Краснодонському міськрайцентрі зайнятості в якості платника страхових внесків 29.11.2000 року за №120601665.

Заявою боржника від 30.01.2012 року №5 повідомлено, що прийнято рішення засновника щодо припинення юридичної особи, ДП «Шахтобудівник» ВАТ «трест «Краснодоншахтобуд». Краснодонським міськрайцентром зайнятості направлено претензію про стягнення суми заборгованості до Фонду в розмірі 54126, 19 грн., із яких: недоїмка-43506,26 грн., пеня - 2143,51 грн., внески строк сплати яких не настав - 8476,42 грн. Дана претензія отримана 26.03.2012 року, про що свідчить власний підпис члена ліквідаційної комісії ОСОБА_1 Однак до цього часу на адресу позивача не надійшло відповідного рішення про розгляд вимог центру.

Відповідно до п.2 ст.35 Закону України «Про загальнообовязкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02 березня 2000 року №1533-III відповідач зобов'язаний своєчасно та у повному розмірі сплачувати страхові внески до Фонду.

На підставі викладеного, позивач просив зобов'язати ліквідаційну комісію ДП «Шахтобудівник» ВАТ треста «Краснодоншахтобуд» визнати грошові вимоги Краснодонського міськрайцентру зайнятості до ДП «Шахтобудівник» ВАТ треста «Краснодоншахтобуд» у вигляді заборгованості зі сплати страхових внесків в розмірі 54126,19 грн., стягнути з ДП «Шахтобудівник» ВАТ «трест «Краснодоншахтобуд» заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 54126,19 грн., у тому числі, недоїмки в сумі 43506,26 грн., пені 2143,51 грн., страхових внесків, строк сплати яких не настав, у розмірі 8476,42 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, наполягав на їх задоволенні, дав суду пояснення по суті позовних вимог.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, місце та час слухання справи повідомлявся належним чином (а.с.23-24).

Судова повістка направлена відповідачу на адресу: 94400, Луганська область, м.Краснодон, вул.Комсомольська, буд. 9, 07 червня 2013 року повернулась до суду з відміткою пошти "за закінченням терміну зберігання". Відповідач зареєстрований за вищезазначеною адресою та відомості про зміну свого місця знаходження державному реєстратору не надавав. Відповідно до положень ч. 11 ст.35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. З огляду на вищезазначене, суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином для реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів.

У встановлений судом строк відповідачем не подано ані заперечень проти позову, ані заяви про визнання позовних вимог.

Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних в матеріалах справи доказів.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на таке.

Судом встановлені такі факти і відповідні їм правовідносини.

Частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Статтею 46 Конституції України встановлено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно зі ст.19 Закону України «Про зайнятість населення» Державна служба зайнятості має право стягувати з підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, суми прихованих або занижених обов'язкових зборів та недоїмок до державного фонду сприяння зайнятості населення.

З 01 січня 2011 року набрав чинності Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", яким запроваджено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування як консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування, та визначені правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Згідно з абзацом 5 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення"Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.

Абзацом 6 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення"Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" передбачено, що на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.

В судовому засіданні встановлено, підтверджується матеріалами справи, що Дочірнє підприємство «Шахтобудівник» Відкритого акціонерного товариства трест «Краснодоншахтобуд» зареєстровано Виконавчим комітетом Краснодонської міської ради Луганської області 01.10.2001 року за №1 387 120 0000 000817 (арк. справи 9).

Відповідач, Дочірнє підприємство «Шахтобудівник» Відкритого акціонерного товариства трест «Краснодоншахтобуд», зареєстровано у Краснодонському міськрайонному центрі зайнятості в якості платника страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття з 29.11.2000 за реєстраційним номером №120601665, що підтверджується повідомленням про взяття на облік платника страхових внесків (а.с.8)

Згідно з витягом з протоколу №12 загальних зборів акціонерів ВАТ трест «Краснодоншахтобуд», загальними зборами акціонерів було прийнято рішення про ліквідацію Відкритого акціонерного товариства трест «Краснодоншахтобуд» та його дочірніх підприємств ДП «Шатобудівник» ВАТ трест «Краснодоншахтобуд» та ДП «Шахтостроймеханізація» ВАТ трест «Краснодоншахтобуд» (арк. справи 28-31).

Крім того, з довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців також вбачається, що відповідач знаходиться в стані припинення підприємницької діяльності за рішенням засновників (арк. справи 32-34).

05.03.2012 Краснодонським міськрайцентром зайнятості на підставі направлення від 24.02.2012 р. №15 та відповідно до наказу Краснодонського міськрайцентру зайнятості від 30.12.2011 року №96 проведено перевірку Дочірнього підприємства «Шахтобудівник» Відкритого акціонерного товариства трест «Краснодоншахтобуд» з питань дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за період з 01.09.2010 по 31.12.2010.

Результати проведеної перевірки оформлені актом №17 від 05.03.2012 (а.с.10-11). Перевіркою встановлено, що станом на 31.12.2010 заборгованість з виплати заробітної плати складала 321076,80 грн., заборгованість зі сплати страхових внесків - 54126,19 грн., у тому числі, недоїмка зі сплати страхових внесків у сумі 43506,26 грн., пеня в сумі 2143,51 грн. , страхові внески, строк сплати яких не настав, у сумі 8476,42 грн. Акт перевірки був підписаний уповноваженою особою відповідача без зауважень.

26.03.2012 директором Краснодонського міськрайцентру зайнятості на ім'я голови ліквідаційної комісії відповідача Мірошніченка М.А. направлено претензію на суму заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття в розмірі 54126,19 грн., яка була вручена головному бухгалтеру відповідача в день її складення, що підтверджується підписом про отримання останнього (а.с.7).

До набрання чинності Законом України від 08 липня 2010 року №2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" та на час виникнення у відповідача заборгованості зі сплати страхових внесків спеціальним законом, який визначав правові, фінансові та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття був Закон України «Про загальнообовязкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02 березня 2000 року №1533-III.

Відповідно до ст.8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02 березня 2000 року №1533-III (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття створюється для управління на випадок безробіття, провадження збору на акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості (ст. 12 Закону).

Згідно ст.34 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02 березня 2000 року №1533-III (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) Фонд має право застосовувати фінансові санкції, передбачені законом, у разі порушення порядку сплати страхувальниками страхових внесків, стягувати з посадових осіб та страхувальників передбачені законом штрафи та застосовувати інші фінансові санкції за недотримання цього Закону. Фонд зобов'язаний забезпечувати збір страхових внесків, контролювати правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття.

Згідно із п.2 ст.35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000р. №1533-111 (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин), роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Розмір страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, що підлягають сплаті до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України, встановлений ч.2 ст.1 Закону України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування» №2213 -111 від 11.01.2001 року (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до ч.1 ст. 38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 р. №1533-111 (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин), роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків.

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №339 від 18.12.2000 року «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.01.2001 за №30/5221, затверджено порядок обліку платників страхових внесків, обчислення і сплати роботодавцями та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та контролю за сплатою страхових внесків. При цьому Розділом 9 продубльовано вказані положення Закону стосовно відповідальності платників страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

Пунктом 1 ч.1 ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 р. №1533-111 (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) визначено, що у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штрафу та пені.

Згідно з п. 2 ч.1. ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 р. №1533-111 (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) штраф накладається у розмірі прихованої суми виплат, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, а в разі повторного порушення - у трикратному розмірі зазначеної суми.

Пунктом 3 ч.1 ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 р. №1533-111 (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки (без урахування штрафів) за весь її строк.

Згідно із ч.2 ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 р. №1533-111 (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) не сплачені в строк страхові внески, пеня і штраф стягуються в доход Фонду зі страхувальника у безспірному порядку.

Згідно ст. 38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» своєчасно не сплачені фінансові санкції та адміністративні штрафи стягуються із страхувальника в дохід Фонду в порядку, встановленому законом. Строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом, адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

Частиною 1 ст. 33 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» передбачено, що юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державних органів, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Відповідно до ч. 2 цієї статті, юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Судом з'ясовано, що станом на день розгляду цієї справи до Єдиного державного реєстру не внесено запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи - ДП «Шахтобудівник» ВАТ трест «Краснодоншахтобуд».

На час розгляду справи даних про добровільну сплату відповідачем заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 54126,19 грн., у тому числі, недоїмки в сумі 43506,26 грн., страхових внесків, строк сплати яких не настав у розмірі 8476,42 грн. та пені в сумі 2143,51 грн., у суду не має.

За таких підстав, приймаючи до уваги те, що матеріалами справи підтверджено правомірність вимог позивача щодо стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків та пені в сумі 54126,19 грн., позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.4 ст.105 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.

Таким чином, Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено подання адміністративного позову з вимогами про зобов'язання визнати грошові вимоги, у зв'язку з цим вимоги позивача щодо визнання грошових вимог відділення Фонду до Ліквідаційної комісії ДП «Шахтобудівник» ВАТ «трест «Краснодоншахтобуд» задоволенню не підлягають.

Відповідно до статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Краснодонського міськрайцентру зайнятості до Ліквідаційної комісії Дочірнього підприємства «Шахтобудівник» Відкритного акціонерного товариства «Трест «Краснодоншахтобуд» про стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття у загальному розмірі 54126,19 грн. та зобов'язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Стягнути з Дочірнього підприємства «Шахтобудівник» Відкритного акціонерного товариства «Трест «Краснодоншахтобуд» (вул. Комсомольська, 9, м.Краснодон, 94400, ідентифікаційний код юридичної особи 30691234) 54126,19 грн. (п'ятдесят чотири тисячі сто двадцять шість гривень 19 коп.) на користь Краснодонського міськрайцентру зайнятості (р/р 37177971900028, МФО 804013, банк ДУ УДК у Луганській області, код 13391976, вул. Першокінна, 1, м.Краснодон).

В іншій частині позовних вимог відмовити за необгрунтованістю.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Суддя І.А. Гончарова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2013
Оприлюднено19.06.2013
Номер документу31883771
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/4570/13-а

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 05.04.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 28.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 23.11.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 29.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Постанова від 13.06.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 20.05.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні