Постанова
від 15.05.2012 по справі 2а-4199/09/7/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

м. Сімферополь

15 травня 2012 р. (15:25) Справа №2а-4199/09/7/0170

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Маргарітова М.В., при секретарі Лотакові А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим

до закритого акціонерного товариства «Гурзуфський торговий дім»

про стягнення заборгованості у сумі 2324,80 грн.

за участю представників сторін:

від позивача - не з'явився;

відповідач - не з'явився.

Обставини справи: позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про стягнення з відповідача заборгованості зі сплати штрафних санкцій у сумі 2324,80 грн., мотивує свої вимоги тим, що відповідачем не сплачуються у встановлені законодавством строки штрафні санкції, які були застосовані до нього за порушення Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг».

Ухвалами суду від 13.03.2009р. було відкрито провадження по справі та закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Ухвалою суду від 13.04.2009р. провадження по справі було зупинено до набрання законної сили рішенням Окружного адміністративного суду АР Крим по адміністративній справі №2а-2783/09/2/0170.

Ухвалою суду від 25.04.2012р. провадження у справі поновлено та призначене судове засідання.

Позивач у удове засідання не з'явився, про час та день його проведення був повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про місце, день та час його проведення повідомлений на адресу зазначену у свідоцтві про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця (а.с. 5), про це було направлено виклик поштовою кореспонденцією (а.с. 38).

Суд зазначає, що відповідно до ч. 4 ст. 128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС України суд вважає можливим розглянути справу на підставі наявних у ній доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим 24.01.1996р. здійснено реєстрацію юридичної особи - закритого акціонерного товариства «Гурзуфський торговий дім», ідентифікаційний номер 24024011.

Відповідно до довідки №1480/9/290 від 16.02.2009р. відповідач перебуває на податковому обліку в Державній податковій інспекції у м. Ялті АР Крим з 24.01.1996 року за № 26-Р(4) (а.с. 7).

13.12.2008 р. працівниками Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим проведено перевірку за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу господарської одиниці - магазину № 314, розташованого за адресою: м. Ялта, смт. Гурзуф, вул. Подвойського, 19.

За наслідками перевірки було складено акт перевірки за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу, реєстраційний № 0359/01/12/23/24024011 (№ бланку акту перевірки 00315) від 13,12.2008р. (а.с. 10-11), згідно з висновками якого посадовими особами ДПІ було встановлено порушення п.1, 9, 13 ст.3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг" від 6 липня 1995 р. № 265/95 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон №265/95).

Так, в ході перевірки встановлені факти проведення розрахунку без роздрукування відповідного розрахункового документу, незабезпечення щоденного роздрукування фіскального звітного касового чеку (Z-звіту), невідповідності суми наявних грошових коштів на місці проведення розрахунків сумі грошових коштів, вказаних в денному звіті РРО.

Перевірку проведено в присутності особи, яка працює продавцем у відповідача, зазначена особа з актом ознайомлена, акт підписаний з запереченнями, але відповідні докази оскарження зазначеного акту перевірки у матеріалах справи відсутні.

На підставі акту перевірки, реєстраційний № 0359/01/12/23/24024011 (№ бланку акту перевірки 00315) від 13.12.2008р. ДПІ в м. Ялті були прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 13.12.2008р. № 0013562303 відповідно до п.1, 4 ст. 17 Закону №265/95 в розмірі 2325,55 грн. (а.с.13).

Вказане рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій було отримано відповідачем 19.12.2008р., але не сплачено у повному обсязі у встановлений законом строк.

Таким чином за відповідачем склалась заборгованість, яка становить 2324,80 грн. з урахуванням часткової сплати 0,75 грн.

Відповідно до ст.3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі Закон №265/95-ВР (в редакції на момент прийняття рішення про застосування фінансових санкцій) суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані:

1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

2) видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;

3) застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування.

Відповідальність за порушення вищезазначених приписів встановлені ст.17 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Частиною 3 ст.17 Закону передбачено, що за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах: у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній у денному звіті, нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання: вчинене вперше - 1 гривня; вчинене вдруге - 100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг); за кожне наступне вчинене порушення - у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг); двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання; десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій або не збережено контрольну стрічку протягом трьох років, або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на контрольній стрічці, створеній в електронній формі;

Сума несплачених штрафних (фінансових) санкцій на момент розгляду справи складає 2325,55грн.

Однією із функцій Державної податкової адміністрації України, згідно ст. 8 Закону України "Про державну податкову службу", є здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів, контролю за валютними операціями, контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, а також контролем за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів.

Згідно статті 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" однією із задач органів податкової служби є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюджетів податків і зборів.

Відповідно до п. 20.1.18. ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

У судовому засіданні, яке відбулось 15.05.2012 року оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Відповідно до вимог ст. 163 КАС України постанова оформлена та підписана 21.05.2012 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Стягнути з закритого акціонерного товариства «Гурзуфський торговий дім» (98640, АР Крим, м. Ялта, вул. Ленінградська, б. 50; ідентифікаційний код 24024011) 2324,80 грн. штрафних санкцій за порушення Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» до державного бюджету м. Ялта на р/р 31110104700039 в ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферополь, МФО 824026, ОКПО 34740850, код платежу 21080900.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду

Суддя Маргарітов М.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення15.05.2012
Оприлюднено20.06.2013
Номер документу31911835
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4199/09/7/0170

Постанова від 15.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Маргарітов М.В.

Постанова від 22.10.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кучерук Олег Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні