Ухвала
від 11.06.2013 по справі 2а-1381/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 червня 2013 року Справа № 135420/11/9104

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Святецького В.В.

суддів Довгополова О.М., Коваля Р.Й.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Львові апеляційну скаргу приватного підприємства ,,Бамаспецторг" на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 10 травня 2011 року у справі за адміністративним позовом державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова до приватного підприємства ,,Бамаспецторг" про стягнення заборгованості,-

В С Т А Н О В И В :

09 лютого 2011 року державна податкова інспекція (ДПІ) у Франківському районі м.Львова звернулась до суду з адміністративним позовом, в якому просила стягнути з ПП ,,Бамаспецторг" заборгованість в сумі 645 грн.

В обґрунтування вимог позовної заяви зазначено, що у встановлені законодавством строки відповідачем не сплачено до бюджету суму штрафних санкцій.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 10 травня 2011 року позов задоволено в повному обсязі.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, ПП ,,Бамаспецторг" подало апеляційну скаргу, оскільки вважає що постанова винесена з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В апеляційній скарзі зазначає, що суд першої інстанції не дав належної оцінки тим обставинам, що відповідач не був повідомлений про розгляд справи. Крім того, стверджує, що ДПІ у Франківському районі м.Львова не надало доказів вручення представнику відповідача ні акту перевірки, яким було встановлено порушення відповідачем Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», ні рішення про застосування штрафних санкцій, а тому, воно не оскаржувалося.

З огляду на викладене, відповідач просить скасувати оскаржуване рішення.

Оскільки особи, які беруть участь у справі, в судове засідання не прибули, хоча належним чином були повідомлені про дату, час і місце судового засідання, апеляційний суд у відповідності до п. 2 ч.1 ст. 197 Кодексу адміністративного судочинства України вважає можливим здійснювати розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість постанови суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи скарги, апеляційний суд вважає, що скарга не належить до задоволення з таких підстав.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 70 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Статтею 71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно із ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Як визначено у ст. 15 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» - контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державні податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України. А згідно ст. 17 вказаного Закону визначено, що за порушення вимог цього Закону суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товар (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції.

Відповідно суми фінансових санкцій, які визначені ст. ст. 17 - 24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій (ст. 25 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»).

Згідно із п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» - державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами.

Судом встановлено, підтверджено матеріалами справи, що приватне підприємство ,,Бамаспецторг" зареєстроване 23.11.2009 року Виконавчим комітетом Львівської міської ради, свідоцтво серії А01 № 208238.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами проведеної працівниками державної податкової служби перевірки магазину, що належить відповідачу, складено акт перевірки від 13 серпня 2010 року , яким встановлено порушення п. 1, 2, 9, 13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

За результатами розгляду акту перевірки позивачем 19 серпня 2010 року прийнято рішення № 0004672330 про застосування до ПП ,,Бамаспецторг" штрафних (фінансових) санкцій в сумі 645 грн..

Вказане рішення не було оскаржено ні в адміністративному, ні в судовому порядку, штрафні (фінансові) санкції відповідачем не сплачено.

За таких обставин, колегія суддів приходить до переконання про законність та підставність позовних вимог ДПІ у Франківському районі м. Львова про стягнення заборгованості в сумі 645 грн. та правомірність задоволення таких вимог судом першої інстанції з огляду на узгодженість спірних сум, підтвердження суми податкового боргу належними доказами, відсутність доказів його погашення чи неузгодження (оскарження) спірних сум. Зазначений висновок суду ґрунтується на повно і всебічно встановлених обставинах справи, які підтверджені належним чином перевіреними у судовому засіданні доказами.

Доводи апеляційної скарги суд визнає безпідставними, позаяк вони не містять жодного доказу на спростування висновків суду першої інстанції.

В силу ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Не може бути скасовано правильне по суті рішення з одних лише формальних міркувань.

Враховуючи вищенаведене, апеляційний суд визнає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив обставини справи та ухвалив законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, постанова суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, доводи апеляційної скарги їх не спростовують, а тому підстав для скасування постанови суду першої інстанції немає.

Керуючись ст.ст. 195, ст. 197, п. 1 ч. 1 ст.198, ст. ст. 200, 205, 206, 254 КАС України, суд,-

У Х В А Л И В :

апеляційну скаргу приватного підприємства ,,Бамаспецторг" залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 10 травня 2011 року у справі № 2а-1381/11/1370 - без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили рішенням суду апеляційної інстанції шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя В.В. Святецький

Судді О.М. Довгополов

Р.Й.Коваль

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2013
Оприлюднено25.06.2013
Номер документу31979347
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1381/11/1370

Ухвала від 23.07.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 11.06.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький В.В.

Постанова від 10.05.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 15.02.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 14.02.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні