Рішення
від 18.06.2013 по справі 910/6514/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98 РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 910/6514/13 18.06.13

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіс Рапід"

до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

про зміну договору

за участю прокуратури міста Києва

Суддя Ломака В.С.

Представники учасників судового процесу:

від прокуратури: Вакулюк Д.С. посвідчення № 009906;

від позивача: Прокопенко Т.Ю. за довіреністю б/н від 07.03.2013 р.;

від відповідача: Чалий О.О. за довіреністю № 050/05-4783 від 30.05.2013 р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіс Рапід" (далі - позивач) звернулось до господарського суду міста Києва з позовом до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - відповідач), відповідно до якого просило змінити Договір пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва № 1163 від 24.12.2007 р. та внести наступні зміни:

- Пункт 1.1 викласти в наступній редакції:

"1.1. Предметом цього Договору є сплата Забудовником пайової участі (внесків) на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (надалі - пайовий внесок) у зв'язку із будівництвом сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва загальною площею 1 972, 29 кв.м."

- Пункт 1.2 викласти в наступній редакції:

" 1.2. Розмір пайового внеску становить 274 669 грн. згідно із розрахунками, які додаються до цього Договору та є його невід'ємною частиною, і підлягають уточненню після зведення об'єкта в експлуатацію і визначення фактичної загальної кошторисної вартості будівництва та фактичних техніко-економічних показників об'єкту.

Величина пайового внеску Забудовника визначається від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкту, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами без врахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій."

- Пункт 2.1 викласти в наступній редакції:

"2.1. Забудовник зобов'язаний перерахувати пайовий внесок в сумі 274 669 грн. (без ПДВ) на умовах, що визначаються цим Договором, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію."

- Пункт 3.1 викласти в наступній редакції:

"3.1. Забудовник сплачує пайовий внесок у сумі, вказаній у п. 2.1 цього Договору, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Сплата здійснюється на бюджетний рахунок цільового фонду спеціального фонду міського бюджету."

- Абзац перший пункту 3.5 Договору викласти в наступній редакції:

"3.5. У випадку зміни (збільшення або зменшення) загальної площі об'єкту, зазначеної у п. 1.1 Договору, або зміни інших характеристик, внаслідок чого сума пайового внеску має бути змінена (збільшена або зменшена), Забудовник зобов'язаний письмово повідомити про ці обставини Департаменту економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів з моменту, коли про ці обставини стало відомо Забудовнику."

- Пункт 3.6 Договору викласти в наступній редакції:

"3.6. Після визначення нової суми пайового внеску у випадках, передбачених п. 3.5 Договору, Сторони укладають додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої або сплачується додаткова сума пайового внеску або повертається надлишково сплачена суму пайового внеску.

Повернення надлишково сплаченої суми пайового внеску здійснюється на банківські реквізити Забудовника, що зазначені в цьому Договорі або повідомлені письмово Забудовником додатково."

- У пунктах 3.7, 3.8 Договору:

слова "з урахуванням п. 2.1, 3.4 та 3.6 цього Договору" замінити на "з урахуванням п.п. 2.1, 3.5, 3.6 цього Договору".

- Пункт 3.11 Договору викласти в наступній редакції:

"3.11. У разі прострочення термінів сплати пайового внеску розмір несплаченої частки пайового внеску коригується на індекс інфляції за весь час прострочення."

Розрахунки № 1, 2, 3, 4, 5, 6 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста замінити Розрахунками № 1, 2 та викласти в наступній редакції:

"РОЗРАХУНОК 1

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та

інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB "Сервіс Рапід"

Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва загальною площею 1972, 29 кв.м.

1. Загальна площа приміщень сервісного центру, кв. м. 1972,29

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): Станції технічного обслуговування автомобілів, в т.ч. багатофункціональні (сервісні центри тощо)

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 54,40

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009 до 01.03.2013 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 274 669

РОЗРАХУНОК 2

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та

інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB "Сервіс Рапід"

Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва загальною площею 1972, 29 кв.м.

1. Розрахунковий розмір пайової участі (розрахунок 1), грн. 274 669

2. Кошторисна вартість будівництва з врахуванням витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, тис. грн. 12 322, 559

3. 10% від кошторисної вартості, тис. грн. 1 232,25

Всього належить до перерахування (без ПДВ) 274 669"

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач вказував на те, що укладений між сторонами Договір визначає розмір пайового внеску, який позивач як забудовник, у зв'язку з будівництвом сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва, на підставі Нормативів для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва та порядку залучення і використання пайових коштів, затверджених рішенням Київської міської ради № 271/431 від 27.02.2003 р. (у редакції рішення Київської міської ради № 530/587 від 28.12.2006 р.), які втратили чинність з 01.09.2008 р. Як зазначає позивач, 12.03.2011 р. набрав чинності Закон України "Про врегулювання містобудівної діяльності", яким було внесено суттєві зміни у сферу законодавчого регулювання будівництва, в тому числі змінено порядок та строки сплати коштів пайової участі, у зв'язку з чим, а також враховуючи зміну проектних даних об'єкту будівництва, Договір пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 24.12.2007 р. № 1163 на підставі ст. 652 Цивільного кодексу України підлягає зміні.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 08.04.2013 р. (суддя Мельник С.М.) порушено провадження у справі № 910/6514/13 та призначено її до розгляду на 24.04.2013 р.

18.04.2013 р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва від Прокуратури міста Києва надійшло повідомлення № 05/1/3-97вих-13 від 17.04.2013 р. про вступ прокурора у справу.

05.04.2013 р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва від позивача надійшли додаткові документи у справі.

24.04.2013 р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого він проти позову заперечує, вказуючи на те, що Нормативи для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва та порядок залучення і використання пайових коштів, затверджені рішенням Київської міської ради № 271/431 від 27.02.2003 р., на момент укладення спірного Договору були чинними і відповідно до умов Договору позивач мав сплатити до міського бюджету пайовий внесок у сумі 13 921 230, 00 грн. (без ПДВ) у строк з січня 2008 року по грудень 2010 року рівними частками щомісячно, але не пізніше 28 числа кожного місяця. В результаті порушень умов Договору з боку позивача у нього виник борг в розмірі 9 243 490, 00 грн. (з урахуванням індексу інфляції). При цьому, відповідач вказує на безпідставність посилань на приписи Закону України "Про врегулювання містобудівної діяльності", оскільки він набрав чинності після граничної дати сплати останньої частини внеску.

У судовому засіданні 24.04.2013 р. судом було в порядку ст. 77 ГПК України оголошено перерву до 13.05.2013 р.

13.05.2013 р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва від відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, мотивоване тим, що у його представників закінчився термін дії виданих довіреностей, проте як процедура видачі нових є тривалою і потребує додаткового часу.

Розпорядженням Голови господарського суду міста Києва від 13.05.2013 р., у зв'язку з перебуванням судді Мельника С.М. у відпустці, справу № 910/6514/13 передано для розгляду судді Ломаці В.С.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 13.05.2013 р. суддею Ломакою В.С. прийнято справу № 910/6514/13 до свого провадження та призначено її до розгляду на 04.06.2013 р.

У судовому засіданні 04.06.2013 р. судом було оголошено перерву до 18.06.2013 р.

05.06.2013 р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва від позивача надійшли письмові пояснення у справі, відповідно до яких він зазначає, що на час укладення спірного Договору було заплановано будівництво сервісного центру загальною площею 13 448 кв.м., яка разом із відповідною кошторисною вартістю будівництва була базою для нарахування пайового внеску в 2007 році. Під впливом світової фінансової кризи роботи з проектування та будівництва в період з 2008 року по 2010 рік були зупинені. В 2012 році позивачем була переглянута концепція будівництва та технічко-економічних показників об'єкту, розроблено Проект будівництва сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва загальною площею 1 972, 29 кв.м. Загальна кошторисна вартість об'єкту наразі становить 12 322, 559 тис. грн. у відповідності до Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 06.03.2013 р. № 3-016-13-ЕК/КО. Також, позивач вказує на те, що обставини часткового невиконання ним умов Договору не є перешкодою для зміни його умов.

18.06.2013 р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва від відповідача надійшли додаткові письмові пояснення, в яких він зазначає про те, що ним у відповідь на пропозицію позивача щодо підписання додаткової угоди до Договору про внесення змін було направлено лист № 050/08-2825 від 22.05.2013 р., в якому відповідач повідомляв позивача, що відповідно до умов Договору угоду про внесення змін має готувати саме відповідач і лише після надання йому відповідного переліку документів, необхідних для проведення розрахунку розміру пайової участі. При цьому, як зазначає відповідач, позивачем таких документів надано не було.

У судовому засіданні 18.06.2013 р. судом проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення учасників судового процесу, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

24.12.2007 р. між позивачем (забудовник) та відповідачем (Головне управління економіки та інвестицій), відповідно до рішення Київради № 271/431 від 27.02.2003 р. (із змінами, внесеними рішеннями Київради "Про пайову участь (внески) інвесторів (власників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва" № 14/1223 від 12.02.2004 р., № 1051/2461 від 28.12.2004 р., № 622/3083 від 27.12.2005 р., № 122/179 від 31.10.2006 р. та № 530/587 від 28.12.2006 р.) було укладено Договір пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва № 1163 (надалі - Договір пайової участі).

Згідно з п. 1.1. Договору пайової участі предметом цього Договору є сплата позивачем пайової участі (внесків) на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (надалі - пайовий внесок), у зв'язку із будівництвом сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів загальною площею 13 448, 00 кв.м. (в т.ч. автосалон - 1287, 10 кв.м., кафе - 458, 0 кв.м., офісні приміщення - 1 650, 90 кв.м., фарбувальний цех - 727, 60 кв.м., кузовний цех - 530, 0 кв.м., цех технічного обслуговування та ремонту - 2 520, 20 кв.м., мийка - 146, 10 кв.м., складські приміщення - 2 608, 60 кв.м., ТП - 66, 70 кв.м., побутові приміщення - 2 935, 80 кв.м.) з відкритою автостоянкою загальною площею 2 860,0 кв.м. на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва.

Розмір пайового внеску, згідно з розрахунками 1, 2, 3, 4, 5 та 6 від 18.12.2007 р. становить 13 921, 23 тис. грн. і підлягає уточненню після введення в експлуатацію об'єкту і визначення фактичної вартості будівництва. Дані розрахунки є невід'ємною частиною цього Договору. (п. 1.2. Договору пайової участі).

Відповідно до п. п. 2.1. Договору пайової участі забудовник зобов'язався перерахувати пайовий внесок у сумі 13 921, 23 тис. грн. (без ПДВ) на умовах, визначених у цьому Договорі.

Забудовник сплачує пайовий внесок у сумі, вказаній у п. 2.1. цього Договору, у строк з січня 2008 року по грудень 2010 року рівними частками щомісячно, але не пізніше 28 числа на бюджетний рахунок цільового фонду спеціального фонду міського бюджету за наступними реквізитами: Одержувач: ГУ ДКУ у м. Києві; Банк одержувача: ГУ ДКУ у м. Києві; МФО 820019; Код ЄДРПОУ: 24262621; р/р 31517932700001. (п. 3.1. Договору пайової участі).

Відповідно до п. 3.5. Договору пайової участі у випадку збільшення загальної площі об'єкту, вказаної у п. 1.1 цього Договору, або зміни інших характеристик, внаслідок чого сума пайового внеску має бути збільшена, про що Забудовник зобов'язаний письмово повідомити ці обставини Головному управлінню економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів з моменту, коли про ці обставини стали відомі або мали стати відомими Забудовнику.

Після визначення додаткової суми пайового внеску, що підлягає сплаті у зв'язку із збільшенням загальної площі чи в інших випадках, передбачених п. 3.5 цього Договору, Забудовник укладає з Головним управлінням економіки та інвестицій додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої або сплачує відповідні додатково визначені кошти. (п. 3.6. Договору пайової участі).

Після сплати повної суми пайового внеску, визначеної з урахуванням п. 2.2., п. 3.4. та п. 3.6. цього Договору, Забудовнику видається довідка про виконання вимог пайової участі в порядку та на умовах, визначених цим Договором. (п. 3.7. Договору пайової участі).

Згідно з п. 3.8. Договору пайової участі у випадку порушення Забудовником умов цього Договору, довідка про виконання вимог пайової участі видається Забудовнику після сплати повної суми пайового внеску, визначеної з урахуванням п. 2.2., п. 3.4. та п. 3.6. цього Договору, а також усіх нарахованих штрафних санкцій.

У відповідності до п. 3.11. Договору пайової участі сума платежу на момент здійснення оплати корегується на індекс інфляції з моменту виникнення зобов'язання і до моменту його фактичного виконання.

Відповідно до Розрахунку-1 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007 р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: ЗАТ "Рапід-Сервіс"; Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів загальною площею 13 448, 00 кв.м. (в т.ч. автосалон - 1287, 10 кв.м., кафе - 458, 0 кв.м., офісні приміщення - 1 650, 90 кв.м., фарбувальний цех - 727, 60 кв.м., кузовний цех - 530, 0 кв.м., цех технічного обслуговування та ремонту - 2 520, 20 кв.м., мийка - 146, 10 кв.м., складські приміщення - 2 608, 60 кв.м., ТП - 66, 70 кв.м., побутові приміщення - 2 935, 80 кв.м.) з відкритою автостоянкою загальною площею 2 860,0 кв.м. на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва; 1. Загальна площа автосалону, кв.м. 1287, 1; 2. Кошторисна вартість, тис. грн. - ; 3. Галузь народногосподарського комплексу: ігорні заклади, ресторани, автосалони, магазини для продажу автомобілів та запасних частин до них; 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста, грн./кв.м. (в цінах на 01.01.03, без ПДВ) - 116,80; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона № 78) - 4, 50; 6. Індекс інфляції з 01.01.03 по 01.12.07 - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами 1 156,81 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 1 156,81 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-2 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007 р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: ЗАТ "Рапід-Сервіс"; Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів загальною площею 13 448, 00 кв.м. (в т.ч. автосалон - 1287, 10 кв.м., кафе - 458, 0 кв.м., офісні приміщення - 1 650, 90 кв.м., фарбувальний цех - 727, 60 кв.м., кузовний цех - 530, 0 кв.м., цех технічного обслуговування та ремонту - 2 520, 20 кв.м., мийка - 146, 10 кв.м., складські приміщення - 2 608, 60 кв.м., ТП - 66, 70 кв.м., побутові приміщення - 2 935, 80 кв.м.) з відкритою автостоянкою загальною площею 2 860,0 кв.м. на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва; 1. Загальна площа кафе та їдальні, кв.м., в т.ч. 808, 30, 1.1. площа кафе, кв.м. 458,0, 1.2. площа їдальні, тис. грн. 350, 3; 2. Кошторисна вартість - ; 3. Галузь народногосподарського комплексу: Загально міські, районні та мікрорайонні об'єкти торгівлі (крім автосалонів, магазинів для продажу автомобілів та запасних частин до них) та виставкові центри (приміщення, будівлі, споруди та комплекси), ринки, заклади громадського харчування (крім ресторанів); 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста, грн./кв.м. (в цінах на 01.01.03, без ПДВ) - 80,30; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона № 78) - 4, 50; 6. Індекс інфляції з 01.01.03 по 01.12.07 - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 499, 46 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 499, 46 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-3 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007 р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: ЗАТ "Рапід-Сервіс"; Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів загальною площею 13 448, 00 кв.м. (в т.ч. автосалон - 1287, 10 кв.м., кафе - 458, 0 кв.м., офісні приміщення - 1 650, 90 кв.м., фарбувальний цех - 727, 60 кв.м., кузовний цех - 530, 0 кв.м., цех технічного обслуговування та ремонту - 2 520, 20 кв.м., мийка - 146, 10 кв.м., складські приміщення - 2 608, 60 кв.м., ТП - 66, 70 кв.м., побутові приміщення - 2 935, 80 кв.м.) з відкритою автостоянкою загальною площею 2 860,0 кв.м. на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва; 1. Загальна площа офісних приміщень, кв.м., 1 650, 90; 2. Кошторисна вартість - ; 3. Галузь народногосподарського комплексу: адміністративні, офісні будівлі (приміщення), архітектурні, проектні, творчі майстерні тощо; 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста, грн./кв.м. (в цінах на 01.01.03, без ПДВ) - 115,0; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона № 78) - 4, 50; 6. Індекс інфляції з 01.01.03 по 01.12.07 - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 1 460, 92 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 1 460, 92 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-4 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007 р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: ЗАТ "Рапід-Сервіс"; Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів загальною площею 13 448, 00 кв.м. (в т.ч. автосалон - 1287, 10 кв.м., кафе - 458, 0 кв.м., офісні приміщення - 1 650, 90 кв.м., фарбувальний цех - 727, 60 кв.м., кузовний цех - 530, 0 кв.м., цех технічного обслуговування та ремонту - 2 520, 20 кв.м., мийка - 146, 10 кв.м., складські приміщення - 2 608, 60 кв.м., ТП - 66, 70 кв.м., побутові приміщення - 2 935, 80 кв.м.) з відкритою автостоянкою загальною площею 2 860,0 кв.м. на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва; 1. Загальна площа мийки та складських приміщень, кв.м., в т.ч. 6 532, 5, 1.1. площа кузовного цеху на 8 постів, кв.м. 530, 0, площа фарбувального цеху на 10 постів, кв.м. 727, 6, 1.3. площа цеху технічного обслуговування та ремонту на 23 пости, кв.м. 2 520, 2, 1.4. площа мийки на 3 автомашини, кв.м. 146, 1, 1.5. площа складських приміщен, кв.м. 2 608, 6; 2. Кошторисна вартість - ; 3. Галузь народногосподарського комплексу: Інші галузі: матеріально-технічне постачання та збут, заготівлі, АЗС, СТО, шиномонтаж, мийки тощо; 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста, грн./кв.м. (в цінах на 01.01.03, без ПДВ) - 200,70; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона № 78) - 4, 50; 6. Індекс інфляції з 01.01.03 по 01.12.07 - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 10 088, 70 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 10 088, 70 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-5 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007 р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: ЗАТ "Рапід-Сервіс"; Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів загальною площею 13 448, 00 кв.м. (в т.ч. автосалон - 1287, 10 кв.м., кафе - 458, 0 кв.м., офісні приміщення - 1 650, 90 кв.м., фарбувальний цех - 727, 60 кв.м., кузовний цех - 530, 0 кв.м., цех технічного обслуговування та ремонту - 2 520, 20 кв.м., мийка - 146, 10 кв.м., складські приміщення - 2 608, 60 кв.м., ТП - 66, 70 кв.м., побутові приміщення - 2 935, 80 кв.м.) з відкритою автостоянкою загальною площею 2 860,0 кв.м. на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва; 1. Загальна площа побутових приміщень, кв.м., 166,70; 2. Кошторисна вартість - ; 3. Галузь народногосподарського комплексу: побутове обслуговування; 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста, грн./кв.м. (в цінах на 01.01.03, без ПДВ) - 57,00; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона № 78) - 4, 50; 6. Індекс інфляції з 01.01.03 по 01.12.07 - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 73, 12 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 73, 12 тис. грн.

Відповідно до Розрахунку-6 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста від 18.12.2007 р., який є невід'ємною частиною Договору пайової участі, сторонами зазначено: Забудовник: ЗАТ "Рапід-Сервіс"; Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів загальною площею 13 448, 00 кв.м. (в т.ч. автосалон - 1287, 10 кв.м., кафе - 458, 0 кв.м., офісні приміщення - 1 650, 90 кв.м., фарбувальний цех - 727, 60 кв.м., кузовний цех - 530, 0 кв.м., цех технічного обслуговування та ремонту - 2 520, 20 кв.м., мийка - 146, 10 кв.м., складські приміщення - 2 608, 60 кв.м., ТП - 66, 70 кв.м., побутові приміщення - 2 935, 80 кв.м.) з відкритою автостоянкою загальною площею 2 860,0 кв.м. на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва; 1. Загальна площа підземної та відкритої автостоянок, кв.м., в т.ч. 5 795, 8 1.1. площа підземної автостоянки, кв.м. 2 935, 8, 1.2. площа відкритої автостоянки, кв.м. 2 860, 0; 2. Кошторисна вартість - ; 3. Галузь народногосподарського комплексу: гаражі, паркінгу та автостоянки; 4. Норматив пайової участі (внеску) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста з врахуванням соціально-економічного значення проекту для міста, грн./кв.м. (в цінах на 01.01.03, без ПДВ) - 14,40; 5. Зональний коефіцієнт, який враховує місце розташування об'єкту (зона № 78) - 4, 50; 6. Індекс інфляції з 01.01.03 по 01.12.07 - 1,710; 7. Всього розрахункова сума, згідно з нормативами - 642, 22 тис. грн.; 8. Всього належить до перерахування (без ПДВ) - 642, 22 тис. грн.

Листом за № 50 від 07.03.2013 р. позивач звернувся до відповідача з пропозицією про зміну Договору пайової участі, вказуючи на зміни, що відбулись у законодавстві та, у зв'язку з переглядом концепції будівництва та технічко-економічних показників об'єкту.

При цьому, до вказаного листа позивачем було додано проект Додаткової угоди до Договору № 1163 від 24.12.2007 р. в двох примірниках, основні техніко-економічні показники проекту та Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за проектом будівництва сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва № 3-016-13-ЕК/КО, складеного 06.03.2013 р. ТОВ "Українська будівельна експертиза".

Оскільки сторони не дійшли згоди щодо підписання вказаної додаткової угоди про внесення змін до Договору, позивач вирішив звернутись до суду з даним позовом.

Оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно зі ст. 11 ЦК України цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки; підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Статтею 629 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Як визначено абзацом 1 частини 1 статті 193 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 193 Господарського кодексу України до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно зі статтями 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 1 Нормативів для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, затвердженим Рішенням Київської міської ради № 271/431 від 27.02.2003 р. "Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва" (в редакції чинній станом на день укладення сторонами договору пайової участі) встановлено, що ці нормативи визначають розмір пайової участі (внеску) інвесторів (забудовників) у створенні (розвитку) соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва з урахуванням оцінки соціально-економічного значення проектів будівництва (реконструкції) для міста в грошовому виразі (гривнях) без ПДВ в цінах 2002 року. Пайова участь (внесок) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (надалі - пайова участь) являє собою одноразовий внесок, який інвестор має сплатити до бюджету м. Києва без урахування ПДВ, що діє на дату сплати. Одноразовий внесок включає в себе наступні складові: - відшкодування витрат бюджету м. Києва на розширене відтворення його ресурсів; - плати інвестора за право реалізувати свій проект будівництва (реконструкції) на території столиці.

Відповідно до абзацу 2 пункту 2.3.5 Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київради № 11/2587 від 27.01.2005 р., при розрахунках обсягів пайової участі інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у зв'язку з будівництвом житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощо розрахункова сума пайового внеску зменшується на суму балансової вартості об'єктів соціальної сфери незалежно від їх місця розташування (дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, поліклініки, лікарні), спорудження яких передбачено відповідними проектами, за умови передачі цих об'єктів до комунальної власності.

Відповідно до статті 3 вказаних вище нормативів, на розмір пайової участі (внеску) інвесторів (забудовників) впливають: - розрахункова вартість створення додаткової соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва в розрахунку на 1 кв. м загальної площі при будівництві (реконструкції) будь-яких об'єктів, незалежно від їх форми власності, а також при зміні функціонального призначення діючих об'єктів, в тому числі житлових будинків (приміщень) на нежитлові; - економічна ефективність галузей народногосподарського комплексу міста; - пріоритетність напрямків інвестування; - територіальне розміщення об'єкта будівництва.

Як зазначено позивачем, на даний час переглянута концепція техніко-економічних показників об'єкту будівництва сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва.

Зазначена позивачем інформація підтверджується наявним в матеріалах справи звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за проектом будівництва сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва № 3-016-13-ЕК/КО, складеного 06.03.2013 р. ТОВ "Українська будівельна експертиза".

Відповідно до вказаного звіту, з урахуванням п. 5 статті 40 Закону України від 17.02.2011 р. "Про регулювання містобудівної діяльності" (без урахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, улаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж та споруд і транспортних комунікацій), загальна кошторисна вартість будівництва сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва (з ПДВ) складає 12 322, 559 тис. грн.

Також, згідно наявних в матеріалах справи Основних техніко-економічних показників проекту будівництва сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва, затверджених генеральним директором ТОВ "Сервіс Рапід" Ігнатченко Н.М., встановлюються наступні показники будівництва: поверховість будинку 1-3; загальна площа 1 972, 29 кв.м., корисна площа 1 719, 46 кв.м., будівельний об'єм 10 961, 14 куб.м., площа забудови 1 605, 5 кв.м., площа ділянки 0, 8525 га, площа ділянки, що проектується 0,5 га, потужність, місткість, пропускна спроможність, кількість створених робочих місць 50 чол., питома теплова потужність опалення та питоме річне теплопостачання 69, 51 вт./кв.м., гостьова автостоянка на 12 місць 360 кв.м.

Згідно із ст. 188 Господарського кодексу України зміна господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено, договір вважається зміненим з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

Частинами 1, 2 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; договір може бути змінено за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Стаття 652 Цивільного кодексу України, на підставі якої пред'явлено даний позов, передбачає можливість зміни договору у зв'язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Зміна договору з цієї підстави на вимогу заінтересованої сторони в судовому порядку можлива за наявності одночасно чотирьох умов, вказаних у частині другій статті 652 названого кодексу, а саме: в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане; зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися; виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору; із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.

Отже, із змісту наведених норм випливає, що за відсутності згоди (домовленості) сторін про зміну умов договору він може бути змінений на вимогу однієї із сторін за рішенням суду лише за наявності підстав, передбачених договором або законом.

З 1 вересня 2008 року Нормативи для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва втратили чинність.

12.03.2011 р. набрав чинності Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності", відповідно до статті 40 якого, порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

Частиною 5 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено, що величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд; 2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків. Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої статтею 30 Закону (ч. 6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності").

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. (ч. 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності").

При цьому, згідно з п. 7 Прикінцевих положень Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що якщо договором про пайову участь, який укладений до набрання чинності цим Законом, передбачена сплата пайової участі замовником будівництва (повністю або частково) в обсягах інших, ніж визначено цим Законом, такий договір підлягає приведенню у відповідність із цим Законом . Будь-які рішення органів місцевого самоврядування про надання замовником будівництва будь-яких послуг, передачу активів у будь-якій формі (матеріальній чи нематеріальній), передачу частини (відсоткової частки) площ прийнятих в експлуатацію об'єктів містобудування, крім пайової участі відповідно до цього Закону, прийняті до набрання чинності цим Законом, підлягають приведенню у відповідність із цим Законом.

У відповідності до статті 5 ЦК України, акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ними чинності. Акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом'якшує або скасовує цивільну відповідальність особи. Якщо цивільні відносини виникли раніше і регулювалися актом цивільного законодавства, який втратив чинність, новий акт цивільного законодавства застосовується до прав та обов'язків, що виникли, з моменту набрання ним чинності.

Як встановлено ч. 3 ст. 6 ЦК України сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.

Стаття 632 ЦК України встановлює, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Правовідносини, що склалися між сторонами на момент укладення спірного Договору, підлягають правовому регулюванню спеціальними нормами щодо даних правовідносин в сфері містобудування, а саме Закону України "Про основи містобудування", Закону України "Про планування і забудову територій" (чинному на момент укладення договору), Рішення Київради № 271/431 від 27.02.2003 р. (із змінами та доповненнями, яке було чинне на момент укладення договору).

Водночас, на сьогодні взаємовідносини сторін щодо сплати пайового внеску регулюються Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 р., а також рішеннями Київради, якими скасовано рішення Київради від 27.02.2003 р. за № 271/431, та якими вирішується питання щодо формування міського бюджету на рік та сплати пайового внеску.

Зазначені вище норми права, зокрема ч. 6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", які діють на день розгляду спору судом та скасовують попередні положення законів та підзаконних актів щодо визначення розміру пайового внеску, встановлюють, що граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати:10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд.

Відповідно до ч. 3 ст. 5 ЦК України, дана норма поширюється і на правовідносини сторін спірного Договору, а отже є обов`язковою для них на момент вирішення спору судом.

Враховуючи викладене, зміна умов Договору щодо розміру пайового внеску є обов`язковою в силу норм Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо приведення її до граничного максимального розміру пайового внеску, визначеного законодавством, яким скасовуються норми правових актів, які раніше регулювали відносини сторін.

Отже, з урахуванням викладеного та у зв'язку зі змінами в концепції будівництва та техніко-економічних показників об'єкту, умови Договору пайової участі мають бути змінені згідно діючого законодавства та проекту будівництва.

Відповідно до ст. ст. 33, 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень; докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу; обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Обов'язок із доказування слід розуміти як закріплену в процесуальному та матеріальному законодавстві міру належної поведінки особи, що бере участь у судовому процесі, із збирання та надання доказів для підтвердження свого суб'єктивного права, що має за мету усунення невизначеності, яка виникає в правовідносинах у разі неможливості достовірно з'ясувати обставини, які мають значення для справи.

Відповідачем не надано суду належних та допустимих доказів на спростування позовних вимог.

Відповідно до п. 2 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 23.03.2012 р. "Про судове рішення" рішення господарського суду має ґрунтуватись на повному з'ясуванні такого: чи мали місце обставини, на які посилаються особи, що беруть участь у процесі, та якими доказами вони підтверджуються; чи не виявлено у процесі розгляду справи інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин; яка правова кваліфікація відносин сторін, виходячи з фактів, установлених у процесі розгляду справи, та яка правова норма підлягає застосуванню для вирішення спору.

Оскільки, як зазначалось вище, судом встановлено обґрунтованість заявленого позову, позовні вимоги підлягають задоволенню.

При цьому, суд звертає увагу на те, що відповідно до ч. 5 статті 188 ГК України, якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

Також, згідно з ч. 3 статті 653 ЦК України, якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

З урахуванням зазначеного, зміни до укладеного між сторонами Договору, встановлені даним судовим рішенням, вступають в силу з дня набрання чинності даним рішенням.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 32, 33, 44, 49, 82- 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. З моменту набрання даним рішенням суду законної сили змінити Договір пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва № 1163 від 24.12.2007 р., укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю "Сервіс Рапід" (03115, місто Київ, Святошинський район, проспект Перемоги, будинок 134, Літера А; код ЄДРПОУ 33100203) та Департаментом економіки та інвестицій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Хрещатик, 36; код ЄДРПОУ 04633423), а саме:

- Пункт 1.1 викласти в наступній редакції:

"1.1. Предметом цього Договору є сплата Забудовником пайової участі (внесків) на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (надалі - пайовий внесок) у зв'язку із будівництвом сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва загальною площею 1972, 29 кв.м."

- Пункт 1.2 викласти в наступній редакції:

" 1.2. Розмір пайового внеску становить 274 669, 00 грн. згідно із розрахунками, які додаються до цього Договору та є його невід'ємною частиною, і підлягають уточненню після зведення об'єкта в експлуатацію і визначення фактичної загальної кошторисної вартості будівництва та фактичних техніко-економічних показників об'єкту.

Величина пайового внеску Забудовника визначається від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкту, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами без врахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій."

- Пункт 2.1 викласти в наступній редакції:

"2.1. Забудовник зобов'язаний перерахувати пайовий внесок в сумі 274 669, 00 грн. (без ПДВ) на умовах, що визначаються цим Договором, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію."

- Пункт 3.1 викласти в наступній редакції:

"3.1. Забудовник сплачує пайовий внесок у сумі, вказаній у п. 2.1 цього Договору, до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Сплата здійснюється на бюджетний рахунок цільового фонду спеціального фонду міського бюджету."

- Абзац перший пункту 3.5 Договору викласти в наступній редакції:

"3.5. У випадку зміни (збільшення або зменшення) загальної площі об'єкту, зазначеної у п. 1.1 Договору, або зміни інших характеристик, внаслідок чого сума пайового внеску має бути змінена (збільшена або зменшена), Забудовник зобов'язаний письмово повідомити про ці обставини Департаменту економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів з моменту, коли про ці обставини стало відомо Забудовнику."

- Пункт 3.6 Договору викласти в наступній редакції:

"3.6. Після визначення нової суми пайового внеску у випадках, передбачених п. 3.5 Договору, Сторони укладають додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої або сплачується додаткова сума пайового внеску або повертається надлишково сплачена суму пайового внеску.

Повернення надлишково сплаченої суми пайового внеску здійснюється на банківські реквізити Забудовника, що зазначені в цьому Договорі або повідомлені письмово Забудовником додатково."

- У пунктах 3.7, 3.8 Договору:

слова "з урахуванням п. 2.1, 3.4 та 3.6 цього Договору" замінити на "з урахуванням п.п. 2.1, 3.5, 3.6 цього Договору".

- Пункт 3.11 Договору викласти в наступній редакції:

"3.11. У разі прострочення термінів сплати пайового внеску розмір несплаченої частки пайового внеску коригується на індекс інфляції за весь час прострочення."

Розрахунки № 1, 2, 3, 4, 5, 6 обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста замінити Розрахунками № 1, 2 та викласти в наступній редакції:

"РОЗРАХУНОК 1

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та

інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB "Сервіс Рапід"

Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва загальною площею 1972, 29 кв.м.

1. Загальна площа приміщень сервісного центру, кв. м. 1972,29

2. Галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об'єкта): Станції технічного обслуговування автомобілів, в т.ч. багатофункціональні (сервісні центри тощо)

3. Норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв.м. загальної площі 54,40

4. Зональний коефіцієнт (ситуаційний клас 3) 2,00

5. Індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2009 до 01.03.2013 1,28

6. Розмір пайової участі забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, грн. 274 669

РОЗРАХУНОК 2

обсягу пайової участі (внеску) у створенні соціальної та

інженерно-транспортної інфраструктури міста

Забудовник: TOB "Сервіс Рапід"

Об'єкт: Будівництво сервісного центру по обслуговуванню та продажу автомобілів на Кільцевій дорозі у Святошинському районі м. Києва загальною площею 1972, 29 кв.м.

1. Розрахунковий розмір пайової участі (розрахунок 1), грн. 274 669

2. Кошторисна вартість будівництва з врахуванням витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій, тис. грн. 12 322, 559

3. 10% від кошторисної вартості, тис. грн. 1 232,25

Всього належить до перерахування (без ПДВ) 274 669"

3. Стягнути з Департаменту економіки та інвестицій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Хрещатик, 36; код ЄДРПОУ 04633423) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіс Рапід" (03115, місто Київ, Святошинський район, проспект Перемоги, будинок 134, Літера А; код ЄДРПОУ 32768900) судовий збір у сумі 1 147 (одна тисяча сто сорок сім) грн. 00 коп.

4. Після вступу рішення в законну силу видати наказ.

5. Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 21.06.2013 р.

Суддя В.С. Ломака

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.06.2013
Оприлюднено25.06.2013
Номер документу31996750
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/6514/13

Постанова від 15.10.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Плюшко І.А.

Ухвала від 02.10.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Плюшко І.А.

Постанова від 14.08.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Смірнова Л.Г.

Ухвала від 26.07.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Смірнова Л.Г.

Ухвала від 26.07.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Смірнова Л.Г.

Рішення від 18.06.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ломака В.С.

Ухвала від 08.04.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мельник С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні