cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81
У Х В А Л А
"26" червня 2013 р. Справа № Б911/32/08/13-г
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № Б911/32/08/13-г
про банкрутство ,
учасники провадження у справі про банкрутство:
ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Мальцева А.В., яка діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 758, виданого Міністерством юстиції України 19 квітня 2013 року та постанови господарського суду Київської області від 18 січня 2013 року у справі № Б911/32/08/13-г;
Заявник 1 - Білоцерківський міськрайонний центр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, ідентифікаційний код: 22199887, місцезнаходження: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул. Я.Мудрого, буд. 36;
за участю представників учасників провадження у справі про банкрутство :
від Кредитора, Банкрута, Заявника 1, ліквідатор Банкрута : не з'явились, -
В С Т А Н О В И В:
в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б911/32/08/13-г за заявою Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві (ідентифікаційний код: 22200584, місцезнаходження: 09113, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Фастівська, буд. 23) (Кредитор ) про банкрутство боржника - Комунального підприємства «Інспекція по благоустрію» (ідентифікаційний код юридичної особи: 30471848, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, буд. 31) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 08 січня 2013 року.
Постановою господарського суду Київської області від 18 січня 2013 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора; визнано банкрутом Комунальне підприємство «Інспекція по благоустрію» (ідентифікаційний код: 30471848, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, буд. 31); відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Мальцеву А.В.; припинено повноваження засновників (учасників) Банкрута та органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном; призначено засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 26 червня 2013 року; вирішено інші процедурні питання у справі.
Публікація оголошення про визнання Комунального підприємства «Інспекція по благоустрію», ідентифікаційний код: 30471848, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, буд. 31, банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснено в газеті «Голос України» № 55 (5555) від 22 березня 2013 року.
22 квітня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (ідентифікаційний код: 22199887, місцезнаходження: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул. Я.Мудрого, буд. 36) (Заявник 1) надійшла заява № 416-02 від 09 квітня 2013 року (вх. № 10143 від 22 квітня 2013 року) «Кредиторські вимоги на 1 525,47 грн.» з додатками, в якій заявлено вимоги до Банкрута, яка ухвалою господарського суду Київської області від 20 травня 2013 року призначена до розгляду в судовому засіданні на 26 червня 2013 року.
21 червня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області надійшов лист № 4433 від 04 червня 2013 року (вх. № 13901 від 21 червня 2013 року) з доданим Рішенням щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за результатом розгляду запиту № 2851500 від 04 червня 2013 року.
25 червня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 374 від 21 червня 2013 року (вх. № 14097 від 25 червня 2013 року) про розгляд та затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора на час проведення ліквідаційної процедури в розмірі 14 337,34 грн., про припинення провадження у справі № Б911/32/08/13-г, до якого додано звіт ліквідатора Банкрута про використання коштів боржника № 371 від 21 червня 2013 року, реєстр вимог кредиторів Банкрута станом на 21 червня 2013 року, ліквідаційний балансом Банкрута на 21 червня 2013 року та копіями: вимоги № 261 від 21 березня 2013 року, адресованої директору Банкрута; повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури № 262 від 21 березня 2013 року, адресованого Банкруту; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 263 від 22 березня 2013 року, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 264 від 22 березня 2013 року, адресованого Державній інспекції сільського господарства України в Київській області; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 265 від 22 березня 2013 року, адресованого ВДВС Білоцерківського міськрайонного управління юстиції; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 263 від 22 березня 2013 року, адресованого державному реєстратору Білоцерківської районної державної адміністрації; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 267 від 22 березня 2013 року, адресованого Білоцерківській об'єднаній податковій інспекції; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 268 від 22 березня 2013 року, адресованого УПФ України у м. Біла Церква Київської області; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 269 від 22 березня 2013 року, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ м. Біла Церква; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 270 від 22 березня 2013 року, адресованого ФСС з ТВП м. Біла Церква; інформаційного запиту № 271 від 22 березня 2013 року, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ; інформаційного запиту № 272 від 22 березня 2013 року, адресованого Головному управлінню регіональної статистики; інформаційного запиту № 273 від 22 березня 2013 року, адресованого Державній інспекції сільського господарства України в Київській області; інформаційного запиту № 274 від 22 березня 2013 року, адресованого заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації; інформаційного запиту № 275 від 22 березня 2013 року, адресованого Білоцерківській об'єднаній податковій інспекції; інформаційного запиту № 276 від 22 березня 2013 року, адресованого УПФ України у м. Біла Церква Київської області; інформаційного запиту № 277 від 22 березня 2013 року, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ м. Біла Церква; інформаційного запиту № 278 від 22 березня 2013 року, адресованого ФСС з ТВП м. Біла Церква; інформаційного запиту № 279 від 22 березня 2013 року, адресованого Білоцерківському міськрайонному центру зайнятості; інформаційного запиту № 280 від 22 березня 2013 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку; інформаційного запиту № 281 від 22 березня 2013 року, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; інформаційного запиту № 282 від 22 березня 2013 року, адресованого Комунальному підприємству Київської обласної ради «Білоцерківське МБТІ»; інформаційного запиту № 283 від 22 березня 2013 року, адресованого Білоцерківському міському відділу земельних ресурсів; повідомлення № 306 від 12 квітня 2013 року, адресованого УПФ України у м. Біла Церква Київської області та фіскального чеку № 8675 від 15 квітня 2013 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; клопотання про витребування документів № 327 від 25 квітня 2013 року; інформаційного запиту № 338 від 17 травня 2013 року, адресованого ліквідатору АБ «БРР»; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184718 3, адресованого ліквідатору АБ «БРР» з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 травня 2013 року та фіскального чеку № 4138 від 20 травня 2013 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; інформаційного запиту № 339 від 17 травня 2013 року, адресованого Білоцерківському відділенню ПАТ «Укрсоцбанк»; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184719 1, адресованого Білоцерківському відділенню ПАТ «Укрсоцбанк» з відміткою про отримання уповноваженою особою 22 травня 2013 року та фіскального чеку № 4137 від 20 травня 2013 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; повідомлення № 372 від 21 червня 2013 року, адресованого Білоцерківському міськрайонному центру зайнятості; повідомлення № 373 від 21 червня 2013 року, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ м. Біла Церква; листа № 4605/08 від 19 березня 2013 року Управління Пенсійного фонду України у місті Білій Церкві, адресованого ліквідатору Банкрута; довідки № 711/1-21 від 01 квітня 2013 року Відділу Держземагенства у м. Білій Церкві Київської області, адресованого ліквідатору Банкрута; довідки № 5464/02 від 29 березня 2013 року УПФ України у м. Білій Церкві Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 254-01-08 від 04 квітня 2013 року Білоцерківської міської виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 18-16/1417 від 29 березня 2013 року Державної інспекції сільського господарства в Київській області, адресованої ліквідатору Банкрута; листа № 7300/08 від 08 квітня 2013 року УПФ України у м. Білій Церкві Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 1979-4/9.2.2/45-13 від 15 квітня 2013 року Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті Укрморрічінспекції, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 418-02 від 09 квітня 2013 року Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 540 від 03 квітня 2013 року Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації», адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 01/1479 від 29 травня 2013 року Акціонерного банку «Банк регіонального розвитку», адресованої ліквідатору Банкрута; Рішення щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за результатом розгляду запиту № 2851500 від 04 червня 2013 року; конверту, адресованого директору Банкрута; списку № 17 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів та фіскального чеку № 0130 від 26 березня 2013 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; списку № 18 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів та фіскального чеку № 0135 від 26 березня 2013 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; рахунку-фактури № 357/934 від 01 квітня 2013 року; квитанції № 400 від 10 квітня 2013 року; квитанції до прибуткового касового ордеру № 161 від 19 березня 2013 року та рахунку-фактури № 1209; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1339056 3, адресованого УПФ України у м. Біла Церква Київської області з відміткою про отримання уповноваженою особою 17 квітня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184612 8, адресованого ФСС з ТВП м. Біла Церква з відміткою про отримання уповноваженою особою 29 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184615 2, адресованого УПФ України у м. Біла Церква Київської області з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184608 0, адресованого Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184607 1, адресованого заступнику Міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184609 8, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184604 7, адресованого Державній інспекції сільського господарства України в Київській області з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184611 0, адресованого Білоцерківській об'єднаній податковій інспекції з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184617 9, адресованого Білоцерківського міського відділу земельних ресурсів з відміткою про отримання уповноваженою особою 29 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184610 1, адресованого державному реєстратору Білоцерківської районної державної адміністрації з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184618 7, адресованого Комунальному підприємству Київської обласної ради «Білоцерківське МБТІ» з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184616 0, адресованого Білоцерківському міськрайонному центру зайнятості з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184605 5, адресованого Державній комісій з цінних паперів та фондового ринку з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184613 6, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ м. Біла Церква з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма № 119) Р 01033 1184606 3, адресованого Головному управлінню регіональної статистики з відміткою про отримання уповноваженою особою 28 березня 2013 року.
Провадження у справі № Б911/32/08/13-г перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 26 червня 2013 року призначені судові засідання для розгляду заяви з вимогами до Банкрута Заявника 1 та для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.
В судові засідання 26 червня 2013 року всі учасники провадження не з'явились, хоча й були належним чином повідомлені про час та місце судових засідань.
Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.
Згідно ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.
Детально дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 1? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 08 січня 2013 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство, що діяв станом на дату порушення провадження у справі (ост. зміни від 04 листопада 2012 року) .
Відповідно до ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: «Закон про банкрутство»), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ч.ч. 1-3 п.п. 2.6. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193 (надалі за текстом: «Рекомендації»), у вирішенні питань процесуального характеру під час розгляду справ про банкрутство господарські суди мають виходити з такого. Згідно зі статтею 4? ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому ГПК України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Отже, господарські суди, розглядаючи справи про банкрутство, повинні керуватися Законом і застосовувати лише ті статті або відповідні частини статей ГПК України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.
Відповідно до п.п. 11. 5 Рекомендацій, з моменту публікації відомостей про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури поточні кредитори, вимоги яких виникли після порушення провадження у справі про банкрутство (у процедурах розпорядження майном, санації та ліквідації), зобов'язані заявити їх ліквідатору та до господарського суду протягом строку ліквідаційної процедури. Розгляд таких вимог здійснюється за аналогією з порядком розгляду вимог конкурсних кредиторів.
Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що після публікації оголошення про визнання Комунального підприємства «Інспекція по благоустрію» банкрутом до господарського суду надійшла одна заяви з вимогами до Банкрута: від Заявника 1 - Білоцерківський міськрайонний центр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
В своїй заяві № 416-02 від 09 квітня 2013 року «Кредиторські вимоги на 1 525,47 грн.» Заявником 1 заявлено вимоги до Банкрута, а саме Заявник 1 просить визнати його кредитором та стягнути з Банкрута на користь Заявника 1 несплачені страхові внески на суму 1 525,47 грн.; задовольнити кредиторські вимоги.
Детально дослідивши вимоги Заявника 1, викладені в його заяві, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
Визначення терміну «кредитор» надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника . Отже, грошові вимоги, що заявляються до боржника, мають бути підтверджені відповідними та належними доказами .
Відповідно до Рекомендацій, зокрема, п.п. 3.1.1., кредиторами у справі про банкрутство можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи, які мають у встановленому порядку підтверджені відповідними доказами грошові вимоги до боржника, вимоги щодо виплати заробітної плати, а також щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
В ст. 34 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Згідно ч. ч. 2, 3 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.
Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим .
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що Заявником 1 вимоги п. 3 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 20 травня 2013 року не виконано.
Враховуючи вище викладене, при розгляді заяви Заявника 1 з вимогами до Банкрута, суд виходить з наявних матеріалів справи, які вважає достатніми для прийняття рішення по суті.
Розглядаючи вимоги Заявника 1, суд дійшов наступних висновків.
В ході дослідження заявлених вимог Заявника 1, перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності, на підставі поданих Заявником 1 до господарського суду письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження, та наявних матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до п. 1 ст. 1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" № 1533-III від 02 березня 2000 року (в редакції, чинній станом на дату виникнення заборгованості Банкрута), загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття - це система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Згідно ст. 16 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", джерелами формування коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття є, зокрема, страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.
Згідно абз. 3 п. 8.1., п. 9.7. Інструкції «Про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття» затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18 грудня 2000 року № 339, роботодавці зобов'язані: своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески. Не сплачені в строк страхові внески, пеня і штрафи стягуються в дохід Фонду із страхувальника у судовому порядку відповідно до законодавства.
Судом встановлено, що заборгованість Банкрута по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 1 525,47 грн. підтверджена Розрахунковою відомістю про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 1-ше півріччя 2009 року, що підписана керівником Банкрута Полякевич Л.М. згідно якої Банкрут самостійно визначив суму зобов'язань по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 1 525,47 грн.
Для підтвердження заборгованості Банкрута Заявником 1 до своєї заяви додано довідку № 32 від 05 квітня 2013 року, згідно якої станом на 05 квітня 2013 року, згідно останньої поданої роботодавцем розрахункової відомості за І півріччя 2009 року залишок заборгованості за платником складає 1 525,47 грн.
Судом встановлено, що в матеріалах справи відсутні докази, що підтверджують оплату Банкрутом страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за І півріччя 2009 року в сумі 1 525,47 грн.
Вказані вимоги визнані ліквідатором Банкрута та віднесені до 3 черги задоволення вимог кредиторів Банкрута.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що вимоги Заявника 1 є обґрунтованими, доведеними за допомогою належних доказів, долучених до матеріалів справи № Б911/32/08/13-г та підлягають задоволенню у повному обсязі в сумі 1 525,47 грн. (одна тисяча п'ятсот двадцять п'ять гривень 47 коп.) заборгованості зі сплати страхових внесків.
Детально дослідивши матеріали справи, при вирішенні питання черговості задоволення вимог Заявника 1, судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства), крім вимог, задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників).
Згідно абз. 1 ч. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття , загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску .
Враховуючи вище викладене, вимоги Заявника 1 в сумі 1 525,47 грн. заборгованості зі сплати страхових внесків підлягають задоволенню у другу чергу задоволення вимог кредиторів.
Згідно ч. 1 ст. 4, п.п. 14 п. 2. ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмір. Ставка судового збору за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», встановлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень.
Згідно ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.
Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», від сплати судового збору звільняються: Пенсійний фонд України та його органи; органи Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального захисту інвалідів і його відділення.
Згідно п.п. «г» п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита.
Керуючись ч. ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, п. 18 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», стягнути з Банкрута судовий збір в дохід Державного бюджету України в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.), що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.
Інші заявники з вимогами до Банкрута до господарського суду Київської області не заявлялись.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.
Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Мальцевої А.В. № 371 від 21 червня 2013 року та доданих до нього документів ліквідатором Банкрута направлено Комунальному підприємству «Інспекція по благоустрію» повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури № 262 від 21 березня 2013 року; «Повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури» від 22 березня 2013 року ліквідатором Банкрута направлено: № 263, - Білоцерківському РЕВ ДАІ; № 264, - Державній інспекції сільського господарства України в Київській області; № 265, - ВДВС Білоцерківського міськрайонного управління юстиції; № 263, - державному реєстратору Білоцерківської районної державної адміністрації; № 267, - Білоцерківській об'єднаній податковій інспекції; № 268, - УПФ України у м. Біла Церква Київської області; № 269, - ФСС від НВВ та ПЗ м. Біла Церква; № 270, - ФСС з ТВП м. Біла Церква.
Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: Банкруту - Комунальному підприємству «Інспекція по благоустрію» направлено вимогу № 261 від 21 березня 2013 року з проханням передати бухгалтерську та іншу документацію Банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності Банкрута, а саме: 1) оригінали установчих документів Банкрута: статут Банкрута; Свідоцтво про державну реєстрацію; документи щодо реєстрації Банкрута в державних фондах, органах статистики та податкових органах тощо; 2) оригінали внутрішніх документів Банкрута, що підтверджують повноваження керівних органів; 3) оригінали протоколів зборів керівних органів Банкрута; 4) відомості про видані довіреності; 5) відомості про: списання необоротних активів (акти списання необоротних активів (акти списання, перелік списаного майна) за 2010-2012 роки; укладені й діючі угоди (копії договорів) за 2010-2012 роки; відомості про операції (перерахування грошових коштів, відчуження або передання активів товариства) за 2010-2012 роки; про нерухоме майно відносно якого Банкрут є орендодавцем або орендарем із зазначенням об'єкта оренди, його первісної та остаточної вартості, розміру орендної плати за 2010-2012 роки; відомості щодо активів Банкрута, переданих у заставу за 2010-2012 роки; перелік підприємств із зазначенням поштових адрес та кодів ЄДРПОУ, в яких Банкрут має частку у статутному фонді за 2010-2012 роки; перелік філій, підприємств та дочірніх підприємств Банкрута (із зазначенням адрес та кодів ЄДРПОУ); 6) документацію по Банкруту, а саме: баланси Банкрута (ф-1) за 2010-2012 роки; звіти про фінансові результати (ф-2) за 2010-2012 роки; звіти про рух грошових коштів (ф-3) за 2010-2012 роки; звіти про власний капітал (ф-4) за 2010-2012 роки; примітки до річної фінансової звітності (ф-5) за 2010-2012 роки; звіти про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (ф-11-ОС) за 2010-2012 роки; звіти про фінансові результати й дебіторську та кредиторську заборгованість (ф-1-Б) за 2010-2012 роки; звіти праці (ф-1-ПВ) за 2010-2012 роки; звіти про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (ф-1-ПВ (умови праці)) за 2010-2012 роки; печатку Банкрута.
Інформаційний запит № 271 від 22 березня 2013 року ліквідатором Банкрута направлено Білоцерківському РЕВ ДАІ з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом останніх трьох років та повідомити про причини зняття їх з обліку.
Головному управлінню регіональної статистики ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 272 від 22 березня 2013 року з проханням надати інформацію про засновників та керівників Банкрута та стосовно того чи є Банкрут засновником (учасником) інших підприємств згідно з даними ЄДРПОУ.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 273 від 22 березня 2013 року Державній інспекції сільського господарства України в Київській області з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 3 роки).
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 274 від 22 березня 2013 року заступнику Міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом авіаційної техніки (за останні 3 роки).
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 275 від 22 березня 2013 року Білоцерківській об'єднаній податковій інспекції з проханням надати: копії останньої податкової звітності Банкрута; відомості про наявність заборгованості Банкрута щодо сплати податків, зборів та інших загальнообов'язкових платежів; відомості про наявність у Банкрута рахунків у банках та/чи інших кредитних установах.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 276 від 22 березня 2013 року УПФ України у м. Біла Церква Київської області з проханням надати копії документів останньої звітності Банкрута; відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 277 від 22 березня 2013 року ФСС від НВВ та ПЗ м. Біла Церква з проханням надати копії документів останньої звітності Банкрута, інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 278 від 22 березня 2013 року ФСС з ТВП м. Біла Церква з проханням надати інформацію щодо заборгованості Банкрута перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності України.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 279 від 22 березня 2013 року Білоцерківському міськрайонному центру зайнятості з проханням надати: копії останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; повідомити про наявну заборгованість по сплаті страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 280 від 22 березня 2013 року Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію щодо володіння Банкрутом цінними паперами інших підприємств.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 281 від 22 березня 2013 року Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом суден, які мають право плавання під Державним Прапором України.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 282 від 22 березня 2013 року Комунальному підприємству Київської обласної ради «Білоцерківське МБТІ» з проханням надати відомості стосовно того, чи володіє Банкрут нерухомими майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдалося керівництво Банкрута.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 283 від 22 березня 2013 року Білоцерківському міському відділу земельних ресурсів з проханням надати відомості про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні і в тому числі оренді, зокрема: відомості щодо наявності зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок; у разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 338 від 17 травня 2013 року Ліквідатору АБ «БРР» з проханням надати: інформацію про відкритий 22 вересня 2009 року Банкрутом банківський рахунок № 260083386602; інформацію по операціях на рахунку Банкрута за останні 36 місяців; інформацію про залишок коштів на рахунку Банкрута; якщо на даний час рахунок № 260083386602 закрито ліквідатор Банкрута просить надати довідку про закриття рахунку.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 339 від 17 травня 2013 року Білоцерківському відділенню ПАТ «Укрсоцбанк» з проханням надати інформацію про відкриті Банкрутом банківські рахунки № 26005312181054, 26001385085401 у Білоцерківській; інформацію по операціях на рахунках Банкрута за останні 36 місяців; інформацію про залишок коштів на рахунках Банкрута; якщо на даний час рахунки № 26005312181054, 26001385085401 закрито, ліквідатор Банкрута просить надати довідку про закриття рахунків.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: згідно довідки № 711/1-21 від 01 квітня 2013 року Відділу Держземагенства у м. Білій Церкві Київської області, за Банкрутом земельних прав на території м. Біла Церква не зареєстровано.
Згідно довідки № 254-01-08 від 04 квітня 2013 року Білоцерківської міської виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, заборгованість за Банкрутом станом на 04 квітня 2013 року відсутня, страхувальника знято з обліку 29 березня 2013 року.
Відповідно до довідки № 18-16/1417 від 29 березня 2013 року Державної інспекції сільського господарства в Київській області, згідно комп'ютерної бази даних за Банкрутом техніка не зареєстрована.
Згідно довідки № 1979-4/9.2.2/45-13 від 15 квітня 2013 року Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті Укрморрічінспекції, відповідно до електронної версії Суднової книги України та Державного суднового реєстру України по місту Києву, записи щодо суден власником або судновласником яких є Банкрут, відсутні.
Відповідно до довідки № 418-02 від 09 квітня 2013 року Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості, остання розрахункова відомість про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття Банкрутом надана за 1 півріччя 2009 року заборгованість складає: 1 525,47 грн.); перевірки дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття з моменту реєстрації банкрута по даний час не проводились; інформація про чисельність найманих працівників банкрута та розмір їх заробітної плати в центрі зайнятості Банкрутом не надавалась.
Згідно довідки № 01/1479 від 29 травня 2013 року Акціонерного банку «Банк регіонального розвитку», рахунок № 260083386602 (українська гривня) Банкрута закрито 25 жовтня 2012 року; відповідно до доданої виписки по особовому рахунку № 260083386602 за період з 07 грудня 2009 року по 29 травня 2013 року відсутній рух коштів за вказаний період.
Відсутність майна у Банкрута підтверджено також Рішенням щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за результатом розгляду запиту № 2851500 від 04 червня 2013 року по Банкруту, згідно якого державний реєстратор прав на нерухоме майно Журов О.В. встановив, що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження обкатів нерухомого майна відсутні відомості щодо запитуваної інформації.
Розглянувши Звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.
Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір визнаних ним вимог кредиторів, включених до переліку вимог кредиторів Банкрута, до якого внесено вимоги: 1) Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві (ідентифікаційний код: 22200584, місцезнаходження: 09113, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Фастівська, буд. 23) в сумі 5 861,84 грн. основного боргу; 2) ФСС від НВВ та ПЗ м. Біла Церква (09100, м. Біла Церква, б-р 50 років Перемоги, буд. 106) в сумі 405,81 грн. основного боргу; 3) Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (ідентифікаційний код: 22199887, місцезнаходження: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул. Я.Мудрого, буд. 36) в сумі 1 525,47 грн.
Постановою господарського суду Київської області від 18 січня 2013 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора - Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві в сумі 5 861,84 грн. (п'ять тисяч вісімсот шістдесят одна гривня 84 коп.), що складається з 5 407,50 грн. (п'ять тисяч чотириста сім гривень 50 коп.) - недоїмки із внесків, 454,34 грн. (чотириста п'ятдесят чотири грн. 34 коп.) фінансових санкцій та пені.
В судовому засіданні 26 червня 2013 року визнано вимоги Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 1 525,47 грн. (одна тисяча п'ятсот двадцять п'ять гривень 47 коп.) заборгованості зі сплати страхових внесків.
Ліквідатором Банкрута вимоги Кредитора (ініціюючого) в сумі 5 861,84 грн. віднесено до 3 черги задоволення вимог кредиторів.
Детально дослідивши матеріали справи, при вирішенні питання черговості задоволення вимог Кредитора (ініціюючого), судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Згідно абз. 5 п. 17 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства), крім вимог, задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників).
Згідно абз. 1 ч. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття , загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску .
На підставі викладеного вище, вимоги Кредитора - Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві в сумі 5 407,50 грн. (п'ять тисяч чотириста сім гривень 50 коп.) - недоїмки із внесків, підлягають задоволенню у другу чергу задоволення вимог кредиторів, в сумі 454,34 грн. (чотириста п'ятдесят чотири грн. 34 коп.) фінансових санкцій та пені, підлягають задоволенню у шосту чергу задоволення вимог кредиторів; стягнуті на користь Державного бюджету України кошти в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.) судового збору, що підлягають задоволенню у першу чергу задоволення вимог кредиторів.
Врахувавши вище викладене, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.
В п. 3 прохальної частини клопотання № 374 від 21 червня 2013 року ліквідатор Банкрута просить затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора на час проведення ліквідаційної процедури в сумі 14 337,34 грн.
Детально дослідивши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута № 371 від 21 червня 2013 року про використання коштів боржника, при розгляді витрат ліквідатора Банкрута, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство № Б911/32/08/13-г, судом встановлено наступне.
У своєму звіті № 371 від 21 червня 2013 року про використання коштів боржника, ліквідатор Банкрута повідомляє, що витрати на проведення ліквідаційної процедури становлять: публікація оголошення в газеті «Голос України» № 55 від 22 березня 2013 року в сумі 395,00 грн.; відправлення рекомендованих листів в сумі 122,60 грн.; заробітна плата арбітражного керуючого за період з 18 січня 2013 року по 21 червня 2013 року в сумі 13 764,00 грн.; за надання відомостей із ЄДРПОУ в сумі 55,74 грн., - що підтверджені матеріалами справи.
Судом встановлено, що вище зазначені витрати відносяться до витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням нею своїх обов'язків у справі про банкрутство № Б911/32/08/13-г.
Згідно абз. 1 ч. 10 ст. 3?, ч. 12 ст. 3? Закону про банкрутство, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Враховуючи вище викладене, витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б911/32/08/13-г в сумі 14 337,34 грн. (чотирнадцять тисяч триста тридцять три гривні 34 коп.) підлягають задоволенню, відповідно до підпункту ?г? пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, де зазначено, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону, в І чергу з тих підстав, що вони належать до витрат, що пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді.
Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 18 січня 2013 року згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - 1) Управлінням Пенсійного фонду України в Білій Церкві, 2) Білоцерківським міськрайонним центром зайнятості - робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № Б911/32/08/13-г ліквідатором Банкрута не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.
Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута: Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві в сумі 5 407,50 грн. (п'ять тисяч чотириста сім гривень 50 коп.) - недоїмки із внесків, в сумі 454,34 грн. (чотириста п'ятдесят чотири грн. 34 коп.) фінансових санкцій та пені; вимоги Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 1 525,47 грн. (одна тисяча п'ятсот двадцять п'ять гривень 47 коп.) заборгованості зі сплати страхових внесків; стягнуті на користь Державного бюджету України кошти в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.) судового збору та витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б911/32/08/13-г в сумі 14 337,34 грн. (чотирнадцять тисяч триста тридцять три гривні 34 коп.), - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можливе погашення вимоги Кредиторів: Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві, Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та ліквідатора Банкрута, їх грошові вимоги, - вважаються погашеними.
За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних заходів для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а Комунальне підприємство «Інспекція по благоустрію» ліквідації та внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення вказаної юридичної особи для зняття юридичної особи з обліку.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б 911/32/08/13-г.
Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
Керуючись ст.ст. 5, 31, 32, 34, 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4?, 4?, 33, 34, 43, 49,75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст. 4 Закону України «Про судовий збір», ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», ст.ст. 1, 16, 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" № 1533-III від 02 березня 2000 року, абз. 1 ч. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», абз. 1 ч. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193, п.п. 8.1., 9.7. Інструкції «Про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття» затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18 грудня 2000 року № 339, суд -
УХВАЛИВ:
1. Заяву Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (ідентифікаційний код: 22199887, місцезнаходження: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул. Я.Мудрого, буд. 36) № 416-02 від 09 квітня 2013 року (вх. № 10143 від 22 квітня 2013 року) «Кредиторські вимоги на 1 525,47 грн.», - задовольнити.
Визнати вимоги Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 1 525,47 грн. (одна тисяча п'ятсот двадцять п'ять гривень 47 коп.) заборгованості зі сплати страхових внесків, які підлягають задоволенню у другу чергу задоволення вимог кредиторів.
Стягнути з Банкрута судовий збір в дохід Державного бюджету України в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.), що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.
2. Затвердити звіт про витрати та витрати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцевої А.В., пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б911/32/08/13-г в сумі 14 337,34 грн. (чотирнадцять тисяч триста тридцять три гривні 34 коп.), що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.
3. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцевої Альбіни Вячеславівни № 371 від 21 червня 2013 року та ліквідаційний баланс Комунального підприємства «Інспекція по благоустрію» (ідентифікаційний код: 30471848, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, буд. 31) станом на 21 червня 2013 року.
4. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - Комунальне підприємство «Інспекція по благоустрію» , ідентифікаційний код: 30471848, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, буд. 31.
5. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.
6. Клопотання ліквідатора Банкрута № 374 від 21 червня 2013 року (вх. № 14097 від 25 червня 2013 року) про розгляд та затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу, про затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора на час проведення ліквідаційної процедури в розмірі 14 337,34 грн., про припинення провадження у справі № Б911/32/08/13-г, - задовольнити в повному обсязі.
7. Провадження у справі № Б911/32/08/13-г про банкрутство Комунального підприємства «Інспекція по благоустрію», ідентифікаційний код: 30471848, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, буд. 31, - припинити.
8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцеву А.В. подати державному реєстратору Білоцерківської міської ради Київської області копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.
9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцеву А.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.
10. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцеву А.В. забезпечити збереженість архівних документів Комунального підприємства «Інспекція по благоустрію», ідентифікаційний код: 30471848, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, буд. 31, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
11. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Білоцерківської міської ради Київської області, Головному Управлінню статистики в Київській області;
Копію ухвали надіслати : учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, Державній податковій інспекції за місцезнаходженням Банкрута.
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2013 |
Оприлюднено | 01.07.2013 |
Номер документу | 32067056 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні