Постанова
від 01.07.2013 по справі 817/2199/13-а
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/2199/13-а

01 липня 2013 року 10год. 57хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Борискіна С.А. за участю секретаря судового засідання Ціпан О.П. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не прибув

відповідача: представник не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Товариство з обмеженою відповідальністю "Редвуд" до ДПІ у м.Рівному Рівненської області ДПС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення ВСТАНОВИВ:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Редвуд» (далі - ТОВ «Редвуд») звернулось з позовом до Державної податкової інспекції у м. Рівному Рівненської області Державної податкової служби (далі - ДПІ у м. Рівному) про скасування податкового повідомлення-рішення від 03.06.2013 року № 0002322342, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «Податок на додану вартість по вітчизняних товарах, код 14010100» в розмірі 537 776,25 грн., в тому числі за основним платежем 430 221 грн. та за штрафними санкціями 107 555,25 грн.

Позовні вимоги полягають у наступному. В основу визначення податкових зобов'язань відповідачем покладено висновок про заниження податкових зобов'язань з ПДВ при реалізації товарно-матеріальних цінностей ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М».

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на законних підставах і правомірно включив до складу податкових зобов'язань з ПДВ та валового доходу кошти, отримані за реалізовані товари, а висновки податкового органу вважає безпідставними, оскільки операції з продажу товарів між позивачем та його контрагентами мали реальний характер і це підтверджуються документально: договорами постачання, накладними, податковими накладними, а також фактом оплати реалізованих товарів.

Вважає, що висновки акта перевірки від 22.05.2013 р. № 320/16-00/36922313 щодо безтоварності та нікчемності правочинів, укладених між позивачем та ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М» ґрунтуються виключно на припущеннях працівників податкового органу. Стосовно актів перевірки зазначених контрагентів, на які посилаються працівники ДПІ у м. Рівному, то жоден з них не досліджував операцій з постачання товарів від ТОВ «Редвуд» на адресу зазначених підприємств, а отже і не може бути належним доказом.

Представник позивача у судове засідання не прибув, подав клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Свого ставлення до позовних вимог не висловив.

За таких обставин суд розглянув без участі представників сторін. Відповідно до ст.41 КАС України, судове засідання технічними засобами не фіксується.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позов слід задовольнити повністю, враховуючи наступне.

ТзОВ "Редвуд" зареєстровано виконавчим комітетом Рівненської міської ради за № 16081020000006963 від 02.02.2010 року. Статут затверджено 29 січня 2010 року. Товариство взято на податковий облік в органах державної податкової служби 03.02.2010 року за №29-23/5665, зареєстроване як платник податку на додану вартість. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість №100268735 від 10.02.2010 видане ДПІ у м. Рівне, індивідуальний податковий номер - 369223117164. Основними видами діяльності ТОВ «Редвуд» за видами КВЕД-2010 є 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (т.2 а.с.231-249).

У квітні-травні 2013 року посадовими особами ДПІ у м. Рівному проведена позапланова виїзна перевірка ТОВ «Редвуд», (код ЄДРПОУ 36922313) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати усіх податків та зборів за період з 01.04.2010 по 31.12.2012. Результати перевірки оформлені актом від 22.05.2013 р. № 320/16-00/36922313 (т.1 а.с.14-62).

За результатами перевірки податковим органом зроблено висновок про порушення позивачем вимог пункту п.185.1 ст.185, п.187.1, ст.187 розділу V Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI та прийнято податкове повідомлення-рішення № 0002322342 від 03.06.2013 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «Податок на додану вартість по вітчизняних товарах, код 14010100» в розмірі 537 776,25 грн., в тому числі за основним платежем 430 221,00 грн. та за штрафними санкціями 107 555,25 грн. (т.1 а.с.13-14).

Вказані порушення представниками податкового органу пов'язуються з реалізацією позивачем на адресу ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М» товарно-матеріальних цінностей, а саме ДСП та МДФ.

На думку посадових осіб податкового органу ТОВ «Редвуд» занизило податкові зобов'язання з ПДВ за період жовтень 2011 - листопад 2012 року в сумі 430 221,00 грн. по взаємовідносинах з зазначеними контрагентами, а саме: операції з придбання послуг, товарів робіт є такими, що не спричиняють реального настання правових наслідків, ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М» здійснювали діяльність, спрямовану на здійснення операцій пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам.

Реальність здійснення господарських операцій між ТОВ «Редвуд» та його контрагентами підтверджується наступним:

1) по взаємовідносинам з ТОВ «Старт-Д»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ «Старт-Д» (Покупець) 26.07.2012р. був укладений договір на постачання товару № 26/07 (т.1 а.с.77-78).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними №368 від 30.07.2012 на заг. суму 1762,25 грн. в т.ч. 293.71 грн. ПДВ та №407 від 20.08.2012 на заг. суму 32 640 грн. в т.ч. 5440 грн. ПДВ. Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ «Старт-Д» наступні податкові накладні: №52 від 26.07.2012 на заг. суму 1762,25 грн. в т.ч. 293.71 грн. ПДВ та №27 від 14.08.2012 на заг. Суму 32 640 грн. в т.ч. 5440 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних (т.1 а.с.177, т.2 а.с.96-97).

2) по взаємовідносинам з ТОВ «Галактика-М»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ «Галактика-М» (Покупець) був укладений договір на постачання товару.

Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №499 від 03.11.2011 на заг. суму 2516 грн. в т.ч. 419,33 грн. ПДВ, №506 від 07.11.2011 на заг. суму 19660,00 грн. в т.ч. 3276.67 грн. ПДВ, №526 від 15.11.2011 на заг. суму 25 059,00 грн. в т.ч. 4176.5 грн. ПДВ, №551 від 22.11.2011 на заг. суму 22 941,00 грн. в т.ч. 3823.5 грн. ПДВ, №154 від 22.03.2012 на заг. суму 40 100,16 грн. в т.ч. 6683.36 грн. ПДВ.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ «Галактика-М» наступні податкові накладні: №2 від 01.11.2011 на заг. суму 22 176,00 грн. в т.ч. 3696.00 грн. ПДВ, №38 від 15.11.2011 на заг. суму 48 000,00 грн. в т.ч. 8000,00 грн. ПДВ та №10 від 06.03.2012 на заг. Суму 40 100,16 грн. в т.ч. 6683,36 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних (т.1 а.с.169-173, т.2 а.с.89).

3) по взаємовідносинам з ТОВ «Ангстрем Континенталь»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ «Ангстрем Континенталь» (Покупець) 19.06.2012р. був укладений договір на постачання товару № 18/06 (т.1 а.с.65-66).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №307 від 25.06.2012 на заг. суму 25 945,18 грн. в т.ч. 4324,2 грн. ПДВ, №334 від 12.07.2012 на заг. суму 3713,77 грн. в т.ч. 618.96 грн. ПДВ та №363 від 26.07.2012 на заг. суму 27287,08 грн. в т.ч. 4547.85 грн. ПДВ. Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ «Ангстрем Континенталь» наступні податкові накладні: №30 від 19.06.2012 на заг. суму 23 688,00 грн. в т.ч. 3948,00 грн. ПДВ, №40 від 25.06.2012 на заг. суму 2 257,18 грн. в т.ч. 376,2 грн. ПДВ, №17 від 10.07.2012 на заг. суму 3 713,77 грн. в т.ч. 618,96 грн. ПДВ, №47 від 25.07.2012 на заг. суму 27287,08 грн. в т.ч. 4547.85 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних (т.1 а.с.168, т.2 а.с.91-93).

4) по взаємовідносинам з ТОВ «Ривс»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ «Ривс» (Покупець) 11.10.2011р. був укладений договір на постачання товару № 6 (т.1 а.с.75-76).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №272 від 01.06.12 на заг. суму 22169,76 грн. в т.ч. 3694,96 грн. ПДВ, №311 від 27.06.12 на заг. суму 12616,22 грн. в т.ч. 2102,7 грн. ПДВ, №25 від 23.01.12 на заг. суму 35304 грн. в т.ч. 5884 грн. ПДВ, №9 від 13.01.12 на заг. суму 64859,14 грн. в т.ч. 10809,86 грн. ПДВ, №8 від 12.01.12 на заг. суму 36301,25 грн. в т.ч. 6050,21 грн. ПДВ, №51 від 31.01.12 на заг. суму 4649,37 грн. в т.ч. 774,9 грн. ПДВ, №35 від 26.01.12 на заг. суму 55274,52 грн. в т.ч. 9212,42 грн. ПДВ, №33 від 26.01.12 на заг. суму 23996 грн. в т.ч. 3999,33 грн. ПДВ, №460 від 19.10.11 на заг. суму 45880,84 грн. в т.ч. 7646,81 грн. ПДВ, №553 від 25.11.11 на заг. суму 42137 грн. в т.ч. 7022,83 грн. ПДВ, №560 від 29.11.2011 на заг. суму 27863 грн. в т.ч. 4643,83 грн. ПДВ, №167 від 28.03.2012 на заг. суму 76800 грн. в т.ч. 12800 грн. ПДВ, №146 від 20.03.2012 на заг. суму 12798,63 грн. в т.ч. 2133,11 грн. ПДВ, №137 від 16.03.2012 на заг. суму 10806,87 грн. в т.ч. 1801,15 грн. ПДВ, №143 від 19.03.2012 на заг. суму 3500 грн. в т.ч. 583,33 грн. ПДВ, №207 від 24.04.2012 на заг. суму 38803 грн. в т.ч. 6467,17 грн. ПДВ, №186 від 06.04.2012 на заг. суму 800,98 грн. в т.ч. 133,5 грн. ПДВ, №182 від 05.04.2012 на заг. суму 3336,92 грн. в т.ч. 556,15 грн. ПДВ, №253 від 24.05.2012 на заг. суму 19397,95 грн. в т.ч. 3232,99 грн. ПДВ, №258 від 30.05.2012 на заг. суму 46634,5 грн. в т.ч. 7772,42 грн. ПДВ, №377 від 01.08.2012 на заг. суму 25819,55 грн. в т.ч. 4303,26 грн. ПДВ, №418 від 23.08.2012 на заг. суму 27471,05 грн. в т.ч. 4578,51 грн. ПДВ, №479 від 26.09.2012 на заг. суму 7680 грн. в т.ч. 1280 грн. ПДВ, №347 від 20.07.2012 на заг. суму 34442,89 грн. в т.ч. 5740,48 грн. ПДВ, №372 від 30.07.2012 на заг. суму 1225,38 грн. в т.ч. 204,23 грн. ПДВ, №466 від 17.09.2012 на заг. суму 13855,1 грн. в т.ч. 2309,18 грн. ПДВ

Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ «Ривс» наступні податкові накладні: №5 від 01.06.2012 на заг. суму 22169,76 грн. в т.ч. 3694,96 грн. ПДВ, №43 від 26.06.2012 на заг. суму 12616,22 грн. в т.ч. 2102,7 грн. ПДВ, №16 від 13.01.2012 на заг. суму 59300 грн. в т.ч. 9883,33 грн. ПДВ, №12 від 12.01.2012 на заг. суму 64859,14 грн. в т.ч. 10809,86 грн. ПДВ, №11 від 12.01.2012 на заг. суму 36301,25 грн. в т.ч. 6050,21 грн. ПДВ, №24 від 16.01.2012 на заг. суму 36593,28 грн. в т.ч. 6098,88 грн. ПДВ, №28 від 19.01.2012 на заг. суму 18681,24 грн. в т.ч. 3113,54 грн. ПДВ, №45 від 31.01.2012 на заг. суму 4649,37 грн. в т.ч. 774,9 грн. ПДВ, №28 від 18.10.2011 на заг. суму 45880,84 грн. в т.ч. 7646,81 грн. ПДВ, №58 від 24.11.2011 на заг. суму 70000 грн. в т.ч. 11666,67 грн. ПДВ, №44 від 23.03.2012 на заг. суму 76800 грн. в т.ч. 12800 грн. ПДВ, №35 від 20.03.2012 на заг. суму 12798,63 грн. в т.ч. 2133,11 грн. ПДВ, №29 від 16.03.2012 на заг. суму 10806,87 грн. в т.ч. 1801,15 грн. ПДВ, №31 від 19.03.2012 на заг. суму 3500 грн. в т.ч. 583,33 грн. ПДВ, №33 від 24.04.2012 на заг. суму 38803 грн. в т.ч. 6467,17 грн. ПДВ, №12 від 06.04.2012 на заг. суму 800,98 грн. в т.ч. 133,5 грн. ПДВ, №6 від 04.04.2012 на заг. суму 3336,92 грн. в т.ч. 556,15 грн. ПДВ, №31 від 18.05.2012 на заг. суму 16865,28 грн. в т.ч. 2810,88 грн. ПДВ, №32 від 21.05.2012 на заг. суму 2532,67 грн. в т.ч. 422,11 грн. ПДВ, №37 від 23.05.2012 на заг. суму 46634,5 грн. в т.ч. 7772,42 грн. ПДВ, №4 від 01.08.2012 на заг. суму 25819,55 грн. в т.ч. 4303,26 грн. ПДВ, №44 від 22.08.2012 на заг. суму 27471,05 грн. в т.ч. 4578,51 грн. ПДВ, №36 від 18.99.12 на заг. суму 7680 грн. в т.ч. 1280 грн. ПДВ, №27 від 16.07.2012 на заг. суму 34442,89 грн. в т.ч. 5740,48 грн. ПДВ, №57 від 30.07.2012 на заг. суму 1225,38 грн. в т.ч. 204,23 грн. ПДВ, №34 від 17.09.2012 на заг. суму 13855,1 грн. в т.ч. 2309,18 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних. (т.1 а.с.153-167, т.2 а.с.55-81).

5) по взаємовідносинам з ТОВ «Матадор»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ «Матадор» (Покупець) 12.01.2012р. був укладений договір на постачання товару № 9 (т.1 а.с.73-74).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №369 від 30.07.2012 на заг. суму 24380,69 грн. в т.ч. 4063,45 грн. ПДВ, №354 від 23.07.2012 на заг. суму 5048,06 грн. в т.ч. 841,34 грн. ПДВ, №32 від 25.01.2012 на заг. суму 13132,8 грн. в т.ч. 2188,8 грн. ПДВ, №26 від 23.01.2012 на заг. суму 43330 грн. в т.ч. 7221,67 грн. ПДВ, №172 від 30.03.2012 на заг. суму 52925,88 грн. в т.ч. 8820,98 грн. ПДВ, №226 від 28.04.2012 на заг. суму 13104 грн. в т.ч. 2184 грн. ПДВ, №222 від 28.04.2012 на заг. суму 80448 грн. в т.ч. 13408 грн. ПДВ, №234 від 11.05.2012 на заг. суму 28865 грн. в т.ч. 4810,83 грн. ПДВ, №249 від 23.05.2012 на заг. суму 20364,73 грн. в т.ч. 3394,12 грн. ПДВ, №254 від 24.05.2012 на заг. суму 33512,24 грн. в т.ч. 5585,37 грн. ПДВ, №263 від 31.05.2012 на заг. суму 43365,5 грн. в т.ч. 7227,58 грн. ПДВ, №380 від 03.08.2012 на заг. суму 48285 грн. в т.ч. 8047,5 грн. ПДВ, №413 від 22.08.2012 на заг. суму 33260,97 грн. в т.ч. 5543,5 грн. ПДВ, №386 від 07.08.2012 на заг. суму 26518,51 грн. в т.ч. 4419,75 грн. ПДВ, №482 від 27.09.2012 на заг. суму 31180,94 грн. в т.ч. 5196,82 грн. ПДВ, №474 від 24.09.2012 на заг. суму 25920 грн. в т.ч. 4320 грн. ПДВ, №471 від 20.09.2012 на заг. суму 4794 грн. в т.ч. 799 грн. ПДВ, №469 від 20.09.2012 на заг. суму 1920 грн. в т.ч. 320 грн. ПДВ, №464 від 17.09.2012 на заг. суму 4806 грн. в т.ч. 801 грн. ПДВ, №456 від 13.09.2012 на заг. суму 43175 грн. в т.ч. 7195,83 грн. ПДВ, №451 від 11.09.2012 на заг. суму 35545 грн. в т.ч. 5924,17 грн. ПДВ, №445 від 10.09.2012 на заг. суму 40209,34 грн. в т.ч. 6701,56 грн. ПДВ, №521 від 29.10.2012 на заг. суму 10152,35 грн. в т.ч. 1692,06 грн. ПДВ.

Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ «Матадор» наступні податкові накладні: №53 від 26.07.2012 на заг. суму 24380,69 грн. в т.ч. 4063,45 грн. ПДВ, №32 від 18.07.2012 на заг. суму 5048,06 грн. в т.ч. 841,34 грн. ПДВ, №15 від 13.01.2012 на заг. суму 33730 грн. в т.ч. 5621,67 грн. ПДВ, №17 від 13.01.2012 на заг. суму 9600 грн. в т.ч. 1600 грн. ПДВ, №23 від 16.01.2012 на заг. суму 13132,8 грн. в т.ч. 2188,8 грн. ПДВ, №47 від 26.03.2012 на заг. суму 4925,88 грн. в т.ч. 820,98 грн. ПДВ, №50 від 27.03.2012 на заг. суму 48000 грн. в т.ч. 8000 грн. ПДВ, №43 від 28.04.2012 на заг. суму 13104 грн. в т.ч. 2184 грн. ПДВ, №38 від 26.04.2012 на заг. суму 80448 грн. в т.ч. 13408 грн. ПДВ, №16 від 11.05.2012 на заг. суму 28865 грн. в т.ч. 4810,83 грн. ПДВ, №19 від 14.05.2012 на заг. суму 20364,73 грн. в т.ч. 3394,12 грн. ПДВ, №27 від 17.05.2012 на заг. суму 33512,24 грн. в т.ч. 5585,37 грн. ПДВ, №40 від 24.05.2012 на заг. суму 43365,5 грн. в т.ч. 7227,58 грн. ПДВ, №5 від 01.08.2012 на заг. суму 48000 грн. в т.ч. 8000 грн. ПДВ, №7 від 03.08.2012 на заг. суму 26803,51 грн. в т.ч. 4467,25 грн. ПДВ, №35 від 16.08.2012 на заг. суму 33260,97 грн. в т.ч. 5543,5 грн. ПДВ, №45 від 24.09.2012 на заг. суму 31180,94 грн. в т.ч. 5196,82 грн. ПДВ, №43 від 21.09.2012 на заг. суму 25920 грн. в т.ч. 4320 грн. ПДВ, №40 від 20.09.2012 на заг. суму 4794 грн. в т.ч. 799 грн. ПДВ, №37 від 18.09.2012 на заг. суму 1920 грн. в т.ч. 320 грн. ПДВ, №32 від 17.09.2012 на заг. суму 4806 грн. в т.ч. 801 грн. ПДВ, №26 від 13.09.2012 на заг. суму 1920 грн. в т.ч. 320 грн. ПДВ, №24 від 12.09.2012 на заг. суму 41255 грн. в т.ч. 6875,83 грн. ПДВ, №21 від 11.09.2012 на заг. суму 35545 грн. в т.ч. 5924,17 грн. ПДВ, №17 від 10.09.2012 на заг. суму 1809,34 грн. в т.ч. 301,56 грн. ПДВ, №10 від 06.09.2012 на заг. суму 38400 грн. в т.ч. 6400 грн. ПДВ, №1 від 01.10.2012 на заг. суму 10152,35 грн. в т.ч. 1692,06 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних. (т.1 а.с.135-152).

6) по взаємовідносинам з ТОВ «ВК Віконні системи»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ «ВК Віконні системи» (Покупець) 19.06.2012р. був укладений договір на постачання товару № 18/06 (т.1 а.с.69-70, т.2 а.с.29-54).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №485 від 28.10.11 на заг. суму 30988,8 грн. в т.ч 5164,8 грн. ПДВ, №196 від 12.04.12 на заг. суму 5080 грн. в т.ч 846,67 грн. ПДВ, №211 від 25.04.12 на заг. суму 14120 грн. в т.ч 2353,33 грн. ПДВ, №194 від 11.04.12 на заг. суму 13104 грн. в т.ч 2184 грн. ПДВ, №245 від 18.05.12 на заг. суму 36894,04 грн. в т.ч 6149,01 грн. ПДВ, №236 від 14.05.12 на заг. суму 9073 грн. в т.ч 1512,17 грн. ПДВ, №306 від 25.06.12 на заг. суму 15126 грн. в т.ч 2521 грн. ПДВ, №298 від 20.06.12 на заг. суму 50042 грн. в т.ч 8340,33 грн. ПДВ, №472 від 26.10.11 на заг. суму 28800 грн. в т.ч 4800 грн. ПДВ, №552 від 23.11.2011 на заг. суму 78720 грн. в т.ч 13120 грн. ПДВ, №527 від 15.11.2011 на заг. суму 7040 грн. в т.ч 1173,33 грн. ПДВ, №547 від 21.11.2011 на заг. суму 14240 грн. в т.ч 2373,33 грн. ПДВ, №3 від 12.01.2012 на заг. суму 15990 грн. в т.ч 2665 грн. ПДВ, №4 від 12.01.2012 на заг. суму 12806 грн. в т.ч 2134,33 грн. ПДВ, №11 від 16.01.2012 на заг. суму 30204 грн. в т.ч 5034 грн. ПДВ, №23 від 23.01.2012 на заг. суму 12760 грн. в т.ч 2126,67 грн. ПДВ, №36 від 27.01.2012 на заг. суму 27414 грн. в т.ч 4569 грн. ПДВ, №10 від 16.01.2012 на заг. суму 27125,94 грн. в т.ч 4520,99 грн. ПДВ, №24 від 23.01.2012 на заг. суму 12626 грн. в т.ч 2104,33 грн. ПДВ, №109 від 29.02.2012 на заг. суму 15660 грн. в т.ч 2610 грн. ПДВ, №176 від 30.03.2012 на заг. суму 33791 грн. в т.ч 5631,83 грн. ПДВ, №164 від 28.03.2012 на заг. суму 17347,68 грн. в т.ч 2891,28 грн. ПДВ, №121 від 06.03.2012 на заг. суму 8388 грн. в т.ч 1398 грн. ПДВ, №119 від 06.03.2012 на заг. суму 11812 грн. в т.ч 1968,67 грн. ПДВ, №385 від 07.08.2012 на заг. суму 28678 грн. в т.ч 4779,67 грн. ПДВ, №382 від 07.08.2012 на заг. суму 27122 грн. в т.ч 4520,33 грн. ПДВ, №416 від 22.08.2012 на заг. суму 20135,43 грн. в т.ч 3355,91 грн. ПДВ, №421 від 27.08.2012 на заг. суму 17398,25 грн. в т.ч 2899,71 грн. ПДВ, №422 від 27.08.2012 на заг. суму 19200 грн. в т.ч 3200 грн. ПДВ, №492 від 05.10.2012 на заг. суму 14681,25 грн. в т.ч 2446,88 грн. ПДВ.

Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ «ВК Віконні системи» наступні податкові накладні: №35 від 19.10.2011 на заг. суму 30988,8 грн. в т.ч. 5164,8 грн. ПДВ, №21 від 10.04.2012 на заг. суму 19200 грн. в т.ч. 3200 грн. ПДВ, №20 від 10.04.2012 на заг. суму 13104 грн. в т.ч. 2184 грн. ПДВ, №28 від 17.05.2012 на заг. суму 36894,04 грн. в т.ч. 6149,01 грн. ПДВ, №18 від 14.05.2012 на заг. суму 9073 грн. в т.ч. 1512,17 грн. ПДВ, №39 від 22.06.2012 на заг. суму 15126 грн. в т.ч. 2521 грн. ПДВ, №33 від 20.06.2012 на заг. суму 50042 грн. в т.ч. 8340,33 грн. ПДВ, №34 від 19.10.2011 на заг. суму 28800 грн. в т.ч. 4800 грн. ПДВ, №39 від 15.11.2011 на заг. суму 100000 грн. в т.ч. 16666,67 грн. ПДВ, №7 від 11.01.2012 на заг. суму 27125,94 грн. в т.ч. 4520,99 грн. ПДВ, №18 від 13.01.2012 на заг. суму 58999,98 грн. в т.ч. 9833,33 грн. ПДВ, №25 від 16.01.2012 на заг. суму 52800 грн. в т.ч. 8800 грн. ПДВ, №53 від 27.02.2012 на заг. суму 15660 грн. в т.ч. 2610 грн. ПДВ, №61 від 30.03.2012 на заг. суму 33791 грн. в т.ч. 5631,83 грн. ПДВ, №46 від 26.03.2012 на заг. суму 17347,68 грн. в т.ч. 2891,28 грн. ПДВ, №9 від 06.03.2012 на заг. суму 19200 грн. в т.ч. 3200 грн. ПДВ, №6 від 05.03.2012 на заг. суму 1000 грн. в т.ч. 166,67 грн. ПДВ, №6 від 02.08.2012 на заг. суму 27000 грн. в т.ч. 4500 грн. ПДВ, №13 від 07.08.2012 на заг. суму 28800 грн. в т.ч. 4800 грн. ПДВ, №40 від 20.08.2012 на заг. суму 20135,43 грн. в т.ч. 3355,91 грн. ПДВ, №42 від 21.08.2012 на заг. суму 17398,25 грн. в т.ч. 2899,71 грн. ПДВ, №46 від 23.08.2012 на заг. суму 19200 грн. в т.ч. 3200 грн. ПДВ, №8 від 04.10.2012 на заг. суму 14681,25 грн. в т.ч. 2446,88 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних. (т. 1 а.с.115-132, т.2 а.с.7-28).

7) по взаємовідносинам з ПП «АТМ»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ПП «АТМ» (Покупець) 19.06.2012р. був укладений договір на постачання товару № 19/06 (т.1 а.с.63-64).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №310 від 26.06.2012 на заг. суму 29733,9 грн. в т.ч. 4955,65 грн. ПДВ, №339 від 16.07.2012 на заг. суму 19200 грн. в т.ч. 3200 грн. ПДВ та №389 від 09.08.2012 на заг. суму 26597,11 грн. в т.ч. 4432,85 грн. ПДВ.

Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ПП «АТМ» наступні податкові накладні: №32 від 20.06.2012 на заг. суму 29733,9 грн. в т.ч. 4955,65 грн. ПДВ, №24 від 13.07.2012 на заг. суму 19200 грн. в т.ч. 3200 грн. ПДВ, №14 від 07.08.2012 на заг. суму 26597,11 грн. в т.ч. 4432,85 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних (т.1 а.с.174-177, т.2 а.с.98-100).

8) по взаємовідносинам з ТОВ «Взлет-Ера»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ «Взлет-Ера» (Покупець) 01.10.2012р. був укладений договір на постачання товару № 1/10 (т.1 а.с.71-72).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №485 від 02.10.2012 на заг. суму 43200 грн. в т.ч. 7200 грн. ПДВ, №487 від 02.10.2012 на заг. суму 27043,2 грн. в т.ч. 4507,2 грн. ПДВ, №537 від 09.11.2012 на заг. суму 29640 грн. в т.ч. 4940 грн. ПДВ, №538 від 09.11.2012 на заг. суму 38760 грн. в т.ч. 6460 грн. ПДВ, №547 від 16.11.2012 на заг. суму 46982 грн. в т.ч. 7830,33 грн. ПДВ та №548 від 16.11.2012 на заг. суму 54716 грн. в т.ч. 9119,33 грн. ПДВ.

Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ «Взлет-Ера» наступні податкові накладні: №2 від 02.10.2012 на заг. суму 43200 грн. в т.ч. 7200 грн. ПДВ, №4 від 02.10.2012 на заг. суму 27043,2 грн. в т.ч. 4507,2 грн. ПДВ, №11 від 09.11.2012 на заг. суму 29640 грн. в т.ч. 4940 грн. ПДВ, №13 від 09.11.2012 на заг. суму 38760 грн. в т.ч. 6460 грн. ПДВ, №21 від 16.11.2012 на заг. суму 46982 грн. в т.ч. 7830,33 грн. ПДВ, №22 від 16.11.2012 на заг. суму 54716 грн. в т.ч. 9119,33 грн. ПДВ. Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних (т.2 а.с.81-86).

9) по взаємовідносинам з ТОВ СУРП «Вектор М»: між ТОВ «Редвуд» (Постачальник) та ТОВ СУРП «Вектор М» (Покупець) 01.10.2012р. був укладений договір на постачання товару № 1/10 (т.1 а.с.67-68).

Згідно з умовами вказаного договору Постачальник зобов'язувався передати, а Покупець прийняти та оплатити товарно-матеріальні цінності (товар). Поставка товару здійснювалася за місцем знаходження складських приміщень Постачальника. Факт передачі товарно-матеріальних цінностей підтверджується складеними та підписаними повноважними представниками сторін видатковими накладними: №340 від 16.07.2012 на заг. суму 8 608,62 грн. в т.ч.1434,77 грн. ПДВ, №346 від 19.07.2012 на заг. суму 29792,00 грн. в т.ч.4965,33 грн. ПДВ, №406 від 20.08.2012 на заг. суму 10394,15 грн. в т.ч.1732,36 грн. ПДВ.

Постачання здійснювалося на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

За виконаними господарськими операціями ТОВ «Редвуд» надало для ТОВ СУРП «Вектор М» наступні податкові накладні: №25 від 13.07.2012 на заг. суму 38400,62 грн. в т.ч.6400,1 грн. ПДВ та №25 від 13.08.2012 на заг. суму 10394,15 грн. в т.ч.1732,36 грн. ПДВ. . Вказані податкові накладні включені до реєстру виданих податкових накладних. (т.1 а.с.114, 133-134, т.2 а.с.94-95).

Оплата за реалізовані ДСП та МДФ підтверджується дослідженими у судовому засіданні виписками із банківських рахунків ТОВ «Редвуд» (т.2 а.с.107-220).

Крім того суд бере до уваги, що частково первинні бухгалтерські документи були вилучені у позивача правоохоронними органами під час обшуку 12 жовтня 2012 року та до даного часу не повернуті.

Вказані обставини сторонами не заперечуються.

На думку суду, операції з реалізації ТОВ «Редвуд» ДСП в асортименті та МДФ прямо пов'язані із господарською діяльністю позивача.

В одному із висновків, який міститься в акті перевірки (ст. 13 пп.3.2.1. розділу 3), працівники податкового органу вказують, що виходячи з вищенаведеного, контрагент позивача - ТОВ «Старт Д» здійснював діяльність, спрямовану на здійснення операцій, пов'язаних з наданням податкової вигоди третім особам. Таким чином, у зв'язку з не підтвердженням податкового кредиту з ПДВ та валових витрат, у ТОВ «Старт Д» відсутні об'єкти оподаткування податком на додану вартість по операціях з продажу товарів (послуг) підприємствам-покупцям. Перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування по операціях з придбання товарів (послуг) у підприємств-постачальників та по операціях з продажу цих товарів (послуг) підприємствам - покупцям у 2011-2012 році. Відповідно до вище сказаного ТОВ «Старт Д» не могло придбавати ТМЦ (лампи) у ТОВ «Редвуд», взаєморозрахунки між контрагентами мають ознаки безтоварності. Відповідно до банківських виписок на розрахункові рахунки ТОВ «Редвуд» надійшли кошти від ТОВ «Старт Д» за умовно відвантажені ТМЦ.

Однак, з таким висновком працівників податкового органу суд не погоджується, як і з аналогічними висновками, що стосуються господарських операцій між позивачем та ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М», з огляду на наступне.

Згідно п.185.1 ст.185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з:

а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;

б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;

в) ввезення товарів на митну територію України;

г) вивезення товарів за межі митної території України;

е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Відповідно до п.187.1 ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках обов'язкові реквізити, визначені в п.201.1 статті 201 Податкового кодексу України, що і було зроблено ТОВ «Редвуд».

Відповідно до п.201.8 статті 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Відповідно до п.201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

На дату проведення операцій з реалізації товарно-матеріальних цінностей ТОВ «Редвуд» відповідало тим вимогам, які ставляться до платників ПДВ, володіло належною право та дієздатністю та відповідно мало право видавати покупцям податкові накладні, як і мало право на здійснення підприємницької діяльності, яка не заборонена Законом.

Судом встановлено, що позивач на підставі видаткових накладних, податкових накладних відніс до складу валових доходів доходи та до складу податкових зобов'язань суму ПДВ по операціям постачання з ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М». Оригінали таких документів були надані позивачем в ході проведення перевірки, а їх копії містяться в матеріалах даної справи.

Згідно ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" № 996-XIV від 16.07.1999 р. - підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Частиною 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" № 996-XIV від 16.07. 1999 р. передбачено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Надані до перевірки договори, первинні документи, податкові накладні містять всі необхідні реквізити, складені особами, що на момент їх складання були в установленому порядку зареєстровані, як суб'єкти господарювання та платники податків. Названі документи повністю розкривають зміст господарської операції. Із зазначених документів слідує, що товарно-матеріальні цінності були фактично поставлені позивачем згаданим вище контрагентам.

При цьому, слід зауважити, що суми податку на додану вартість за податковими накладними, виданими позивачем, були включені до складу податкового зобов'язання та відображені в Додатку 2 до податкової декларації з податку на додану вартість, у відповідності до приписів ст.187 ПК України по першій із подій, а самі податкові накладні включені до Реєстру отриманих та виданих податкових накладних за відповідні періоди. Відтак, ТОВ «Редвуд» правомірно включило до складу податкових зобов'язань суми податку із ПДВ, які виникли по операціям з продажу його контрагентам ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М» товарно-матеріальних цінностей (т.1 а.с.178-249, т.2 а.с.1-6).

Також суд наголошує про суперечність висновків акту перевірки. Зокрема, в акті зазначено, що ТОВ «Редвуд» укладено цивільно-правові договори із ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М» з метою надання податкової вигоди для цих контрагентів та з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту. В той же час в акті податковий орган зазначає, що згідно даних актів перевірки ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП „АТМ", ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП "Вектор М" встановлено відсутність об'єктів оподаткування по операціях з придбання товарів у ТОВ «Редвуд». Тобто висновки податкового органу про надання податкової вигоди третім особам та з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту суперечать іншим висновкам акту перевірки, оскільки за наслідками операцій з позивачем названими контрагентами не було сформовано для себе ні податкового кредиту з ПДВ, ні валових витрат.

Відтак, на думку суду, дійшовши до висновку про реалізацію ТМЦ для інших суб'єктів господарювання, податковий орган мав би зменшити податкові зобов'язання з ПДВ по операціям із ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М» , однак цього здійснено не було.

Тому доводи працівників податкового органу про продаж таких ТМЦ іншим суб'єктам господарювання та не відображення за такими операціями в своєму бухгалтерському обліку сум податкових зобов'язань з податку на додану вартість є безпідставні, оскільки базуються виключно на припущеннях.

Що ж стосується доводів відповідача щодо нікчемності та безтоварності вказаних господарських операцій на підставі висновків про відсутність у контрагентів необхідних товарів або відсутність їх за зареєстрованим місцезнаходженням, та виявлення розбіжностей у податковому обліку за операціями з позивачем, то відповідно до 6 Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства (затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 N 984 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 січня 2011 р. за N 34/18772) (далі - Порядку №984) факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об'єктивно та в повній мірі, із посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.

Натомість, акт перевірки позивача та акти перевірки його контрагентів не містять жодного посилання на будь-які первинні документи або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують або вказують на наявність факту безтоварності операцій позивача з обумовленими контрагентами, та продажу обумовлених ТМЦ іншим суб'єктам господарювання чи кінцевим споживачам.

Покликання у Акті перевірки на відсутність у контрагентів отриманих від позивача ТМЦ на дату проведення перевірки, відсутності їх за зареєстрованим місцезнаходженням, а також встановлення відсутності об'єктів оподаткування у контрагентів за операціями з позивачем не спростовують обставин щодо фактичного надходження товарно-матеріальних цінностей обумовленим контрагентам за операціями з позивачем.

Окремо слід зазначити, що перевірка платника податків податковим органом є нічим іншим як перевірка правильності відображення ним результатів своєї діяльності у відповідній податковій звітності (встановлення завищення або заниження конкретних показників у податкових деклараціях). Результатом перевірки, по суті, є наявність висновків податкового органу про необхідність відображення певних даних у визначених графах податкової декларації платника податку.

Поряд з тим, під час проведення перевірки та оформлення Акту ревізорами відповідача також не дотримано вимог пункту 5.2. розділу ІІ Порядку №984, згідно яких: у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті фактом порушення необхідно: чітко викласти зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів, що порушені платником податків, зазначити період (місяць, квартал, рік) фінансово-господарської діяльності платника податків та господарську операцію, в результаті якої здійснено це порушення, при цьому додати до акта письмові пояснення посадових осіб платника податків або його законних представників щодо встановлених порушень; зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення; у разі відсутності первинних документів або ненадання для перевірки первинних та інших документів, що підтверджують факт порушення, зазначити перелік цих документів.

Проте всупереч вимогам Порядку оформлення перевірок, відповідач не наводить конкретних первинних бухгалтерських документів, що підтверджують наявність таких порушень, чи також продаж ТМЦ іншим суб'єктам господарювання. Висновки актів перевірки одних платників податків не можуть бути покладені в основу висновків іншого акту перевірки іншого платника податків, адже податковим органом мають бути досліджені та оцінені первинні документи бухгалтерського обліку (а не висновки перевірок).

При цьому необхідно також зауважити, що в ході перевірки не встановлено фактів відсутності чи ненадання всіх документів, які підтверджують відповідні дані податкової звітності ревізорам.

Стосовно доводів відповідача в Акті перевірки про те, що правочини позивача з названими вище контрагентами порушують публічний порядок та направлені на незаконне заволодіння майном держави у вигляді надання податкової вигоди для цих контрагентів, шляхом штучного формування валових витрат та податкового кредиту, то такі висновки можуть мати місце лише при встановленні обставин щодо наявності вини та умислу у посадових осіб контрагентів позивача на незаконне заволодіння майном держави у вигляді безпідставної несплати податку. В той же час, як випливає із акту перевірки, за наслідками операцій з позивачем, названими контрагентами не було сформовано для себе, а ні податкового кредиту з ПДВ, а ні валових витрат. Відтак, відсутні порушення публічного порядку та відсутній умисел, що направлений на незаконне заволодіння майном держави у вигляді надання податкової вигоди для цих контрагентів.

Вина та умисел на заволодіння майном держави, юридичних осіб у вчиненні таких діянь може бути доведена не інакше, як через встановлення обвинувальним вироком суду обставин щодо наявності вини та названого умислу у фізичних осіб, котрі діяли, як уповноважені особи від імені названих вище юридичних осіб. Згідно ст. 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні діяння яке містить ознаки злочину, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. При цьому, вина особи не може ґрунтуватися на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

З матеріалів справи та акту перевірки позивача вбачається, що підставою для винесення спірних податкових повідомлень-рішень не були обвинувальні вироки судів, котрими встановлені обставини щодо наявності вини, умислу (направленого на незаконне заволодіння майном держави) у діях фізичних осіб, котрі діяли, як уповноважені особи від імені названих вище юридичних осіб.

Крім того, відповідальність осіб має індивідуальний характер, неналежне звітування до контролюючих органів, відсутність платників податків за зареєстрованим місцезнаходженням або інші будь-які протиправні дії одних платників податків не може покладати обов'язку щодо відповідальності за дії таких платників на інших осіб.

Відтак, доводи та висновки відповідача, що викладені у зазначеному вище акті перевірки щодо безтоварності та нікчемності господарських операцій позивача та ТОВ «Старт-Д», ТОВ «Галактика -М», ТОВ «Ангстрем Континенталь», ТОВ «Ривс», ТОВ «Матадор», ТОВ «ВК Віконні системи», ПП «АТМ», ТОВ «Взлет - Ера» та ТОВ СУРП «Вектор М» є такими, що ґрунтуються на припущеннях відповідача та осіб, які проводили перевірку, та не підтверджені відповідними доказами.

Статтею 18 Закону України від 15 травня 2003 року N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, були внесені до нього, то вони вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до цього реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні, за винятком випадків, коли вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Судом не було встановлено, а відповідачем не доведено обізнаності позивача щодо протиправного характеру діяльності його контрагентів, прямої чи опосередкованої причетності до такої протиправної діяльності з метою отримання податкової вигоди. В той же час, наявні записи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців не містили в собі інформації про можливу недобросовісність чи фіктивність названого контрагента позивача.

Як наслідок, враховуючи викладене, слід дійти до висновку, що ТОВ «Редвуд», як продавець, не може нести відповідальність, а ні за обчислення податків покупцями, а ні за можливу недостовірність відомостей внесених ними до їх бухгалтерського та складського обліку ТМЦ, які придбані у позивача, а ні за можливу недостовірність відомостей про них, наведених у зазначеному реєстрі (аналогічної думки дотримується і Вищий адміністративний суд України у справі № К/9991/50772/12, ухвала від 14.11.2012року. Така ж позиція узгоджується із практикою Європейського суду з прав людини (Справа «Булвес» АД проти Болгарії» ).

Згідно ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

При розгляді справи, судом були досліджені первинні документи, що містять відомості про обставини, які є предметом доказування у цій справі, та пов'язані з рухом активів, виконанням зобов'язань, що описані вище, останні відповідають змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, та підтверджують обґрунтованість визначення суми витрат та податкового кредиту з податку на додану вартість. При зазначених обставинах, вимоги позивача правомірні, обґрунтовані і підлягають до задоволення, а заперечення відповідача суд відхиляє як безпідставні і такі, що суперечать чинному законодавству та фактичним обставинам справи.

Зважаючи на викладене, суд приходить до висновку, що оскільки ДПІ у м. Рівному не доведено правомірності прийнятого податкового повідомлення-рішення № 0002322342 від 03.06.2013 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «Податок на додану вартість по вітчизняних товарах, код 14010100» в розмірі 537 776,25 грн., в тому числі за основним платежем 430 221 грн. та за штрафними санкціями 107 555,25 грн., то вказане податкове повідомлення-рішення підлягає визнанню протиправним та скасуванню, а позовні вимоги - задоволенню повністю.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України на користь позивача присуджуються з Державного бюджету України судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у розмірі 2294 грн. 00 коп.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у м. Рівному Рівненської області Державної податкової служби від 03.06.2013 року №0002322342.

Присудити на користь позивача Товариство з обмеженою відповідальністю "Редвуд" із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 2294 (дві тисячі двісті дев'яносто чотири) грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Борискін С.А.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2013
Оприлюднено12.07.2013
Номер документу32330880
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/2199/13-а

Ухвала від 14.06.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Борискін С.А.

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 14.10.2013

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Ухвала від 05.08.2013

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Ухвала від 05.08.2013

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Постанова від 01.07.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Борискін С.А.

Ухвала від 14.06.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Борискін С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні