Постанова
від 09.07.2013 по справі 805/7032/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 липня 2013 р. Справа № 805/7032/13-а

приміщення суду за адресою:

83052, м. Донецьк, вул. 50-ї Гвардійської дивізії, 17

11 год. 30 хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Абдукадирової К.Е., суддів Шинкарьової І.В., Кравченко Т.О.

при секретарі Пономаренко В.Е.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРФУД-УКРАЇНА», м. Донецьк

до Державної податкової служби України, Міністерства доходів і зборів України,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів Державна податкова інспекція у Київському районі м. Донецька Головного управління Міндоходів у Донецькій області

про визнання протиправними дій Державної податкової служби України щодо відмови у прийнятті податкових накладних, зобов'язання Міністерства доходів і зборів України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №№ 289, 290 від 31.01.2013р., №№ 201, 202 від 28.02.2013р., №№ 226, 227 від 31.03.2013р., №№ 221, 222 від 30.04.2013р.-

за участю представників сторін:

від позивача: Калашник Н.А. - за дов. від 05 квітня 2013 року

від відповідача 1: Заікіна О.Г. - за дов. від 11 грудня 2012 року

від відповідача 2: Заікіна О.Г. - за дов. від 25 квітня 2013 року

від третьої особи: не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРФУД-ДОНЕЦЬК» звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, Міністерства доходів і зборів України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів Державна податкова інспекція у Київському районі м. Донецька Головного управління Міндоходів у Донецькій області про визнання протиправними дій Державної податкової служби України щодо відмови у прийнятті податкових накладних, зобов'язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №№ 289, 290 від 31.01.2013р., №№ 201, 202 від 28.02.2013р., №№ 226, 227 від 31.03.2013р., №№ 221, 222 від 30.04.2013р.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 09.07.2013р. здійснено заміну неналежної третьої сторони, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів, Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби на належну - Державну податкову інспекцію у Київському районі м. Донецька Головного управління Міндоходів у Донецькій області.

Під час розгляду справи позивачем надано заяву про уточнення позовних вимог, в якій він просить у зв'язку з реорганізацією відповідача позовні вимоги викласти в наступній редакції: визнати протиправними дії Державної податкової служби України щодо відмови у прийнятті податкових накладних, зобов'язати Міністерство доходів і зборів України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №№ 289, 290 від 31.01.2013р., №№ 201, 202 від 28.02.2013р., №№ 226, 227 від 31.03.2013р., №№ 221, 222 від 30.04.2013р.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 13.02.2013р. ним до ДПС України для здійснення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронній формі надіслані податкові накладні № 289, 290 від 31.01.2013р. Разом з тим, позивачем отримано квитанції №1 від 13.02.2013р. та № 1 від 15.02.2013р. щодо неприйняття накладних з зазначенням помилки: «місцезнаходження юридичної особи продавця товарів/послуг, вказане у документі не відповідає інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». З тих самих підстав відповідачем 1 було не прийнято податкові накладні №№ 201, 202 від 28.02.2013р., №№ 226, 227 від 31.03.2013р., №№ 221, 222 від 30.04.2013р.

Як зазначає позивач, відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців він зареєстрований за адресою: вул. Артема, буд. 130, м. Донецьк, Донецька область, 83048. Таким чином адреса зазначена позивачем в вищевказаних накладних та адреса яка зазначена в ЄДР співпадають.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, надав пояснення, аналогічні викладеним в позовній заяві, просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

В судовому засіданні представник відповідача 1 позовні вимоги не визнав, вказав, що відповідно до п. 1 Указу Президента України від 24.12.2012р. № 726/2012 «Про деякі заходи з оптимізації системи центральних органів виконавчої влади», утворено Міністерство доходів і зборів, яке є правонаступником Державної податкової служби України, а тому, Міністерство є належним відповідачем у справі.

Представник відповідача 2 позовні вимоги не визнав, надав письмові заперечення, в яких вказав, що відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, у податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України); ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.

Вказує, що Державною податковою службою України отримано податкові накладні ТОВ «Інтерфуд-Донецьк» №№ 289, 290 від 31.01.2013р., №№ 201, 202 від 28.02.2013р., №№ 226, 227 від 31.03.2013р., №№ 221, 222 від 30.04.2013р., які оформлено з помилками, а саме. Неправильно вказано місцезнаходження (податкова адреса) продавця. Вказане стало підставою для відмови в прийнятті вказаних податкових накладних, а тому дії відповідача 1 є правомірними. На підставі викладеного, просить відмовити у задоволенні позову.

Третя особа в судове засідання не з'явилась, надала суду заяву, в якій просить суд розглянути справу без участі її представника.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи і дослідивши матеріали адміністративного позову, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРФУД-ДОНЕЦЬК» зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Донецької міської ради, ідентифікаційний код 34500484, місцезнаходження: 83048, Донецька обл., місто Донецьк, вул. Артема, будинок 130, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серія АА № 242715 станом на 26.10.2012 року (арк. справи 26 - 27).

Позивач перебуває на обліку в ДПІ у Київському районі м. Донецька, що підтверджується довідкою від 13.02.2010 р. № 8148/10/29-014-1 про взяття на облік платника податків, місцезнаходження позивача: 83048, Донецька обл., місто Донецьк, вул. Артема, будинок 130 (арк. справи 63).

Згідно свідоцтва № 100271769 від 04.03.2010 р. позивач зареєстрований у якості платника податку на додану вартість (арк. справи 25).

Між позивачем та ДПІ у Київському районі м. Донецька укладено договір № 092/2801302 від 21.01.2010 р. про визнання електронних документів (арк. справи 5 - 6).

Позивачем надіслані до Єдиного реєстру податкових накладних наступні податкові накладні: № 289 від 31 січня 2013 року, № 290 від 31 січня 2013 року, № 201 від 28 лютого 2013 року, № 202 від 28 лютого 2013 року, № 226 від 31 березня 2013 року, № 227 від 31 березня 2013 року, № 221 від 30 квітня 2013 року, № 222 від 30 квітня 2013 року (арк. справи 7 - 20). У вказаних податкових накладних зазначене наступне місцезнаходження (податкова адреса) продавця (позивача): 83048, м. Донецьк, вул. Артема 130.

Зазначені документи були доставлені до відповідача, проте не прийняті та, відповідно, не були зареєстровані у зв'язку з виявленням наступної помилки: місцезнаходження юридичної особи продавця товарів/послуг, вказане у документі не відповідає інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Інших помилок або підстав на прийняття податкових накладних - не зазначено.

Листом від 18.03.2013р. № 3530/10/18-013 третя особа повідомила позивача про те, що згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців адреса ТОВ «ІНТЕРФУД-ДОНЕЦЬК»: 83048, м. Донецьк, вул. Артема 130. Підприємство має стан платника податків «0» (платник податків за основним місцем обліку). Зміна станів не здійснювалась. Записи про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням в Єдиному державному реєстрі відсутні (арк. справи 22).

Пунктом 45.2 ст. 45 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) встановлено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПКУ платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України); ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.

Форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики, що передбачено п.201.2 Податкового кодексу України .

Відповідно до п.4 «Порядку заповнення податкової накладної», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 №1379 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2011р. за № 1333/20071 встановлено, що місцезнаходження (податкова адреса) продавця та місцезнаходження (податкова адреса) покупця вказуються з урахуванням вимог статті 45 глави I розділу II Податкового кодексу України та статей 29 і 93 Цивільного кодексу України.

Статтею 93 Цивільного кодексу України встановлено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Згідно з ч. 1, 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Судом встановлено, що зазначене у податкових накладних місцезнаходження (податкова адреса) продавця - позивача відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується відповідним витягом.

Жодних відомостей, які б підтверджували місцезнаходження позивача за іншою адресою до суду не надано.

За приписами п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України встановлено, що податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.

Відповідно до п.11 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України встановлено, що податкова накладна, виписана при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, з 1 січня 2012 року підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній.

Таким чином, позивач, як продавець, повинен здійснити реєстрацію виписаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У відповідності до п.1 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010р. №1246 встановлено, що цей Порядок визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї (далі - податкова накладна та/або розрахунок коригування), до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр) платників податку на додану вартість - продавців товарів (послуг), звіряння даних, що містяться у виданих платникам такого податку - покупцям товарів (послуг) податковій накладній та розрахунку коригування з відомостями, які містяться у Реєстрі.

Подання податкової накладної та/або розрахунку коригування Державній податковій службі в електронній формі здійснюється відповідно до Порядку підготовки і подання податкових документів в електронній формі засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженого Державною податковою службою.

Згідно п.6 та п.7 вказаного Порядку, після накладення електронного цифрового підпису продавець здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх Державній податковій службі засобами телекомунікаційного зв'язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та «Про електронні документи та електронний документообіг". Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у продавця.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі до Державної податкової служби здійснюється їх розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому Державною податковою службою, та проводиться їх реєстрація.

Відповідно до п.9 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» встановлено, що причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є: 1) наявність помилок; 2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.

Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис Державної податкової служби, підлягає шифруванню та надсилається протягом операційного дня продавцеві засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в Державній податковій службі.

Згідно пп.7.6 п.7 розділу ІІ «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку», затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008р. №233 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.04.2008р. за №320/15011, передбачено, що якщо надіслані податкові документи сформовано з помилкою, то платнику податків надсилається друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття податкових документів в електронному вигляді із зазначенням причин. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу ДПС, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційнго зв'язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС.

Суд зазначає, що відповідачем не наведено які саме відомості щодо місцезнаходження (податкової адреси) позивача, що наведені в податкових накладних, є помилковими (недостовірними). Відповідачем не надано до суду жодних доказів, які б підтверджували невідповідність місцезнаходження (податкової адреси) позивача відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Жодних посилань щодо наявності інших помилок у податкових накладних або інших підстав для неприйняття та не реєстрації податкових накладних - до суду не надано.

Частиною другою ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На підставі наведеного, суд дійшов до висновку, що відповідачами не доведено правомірності дій щодо неприйняття та не реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних наступних податкових накладних: № 289 від 31 січня 2013 року, № 290 від 31 січня 2013 року, № 201 від 28 лютого 2013 року, № 202 від 28 лютого 2013 року, № 226 від 31 березня 2013 року, № 227 від 31 березня 2013 року, № 221 від 30 квітня 2013 року, № 222 від 30 квітня 2013 року.

З урахуванням викладеного, суд вбачає наявність підстав для визнання протиправними дій відповідача щодо відмови у прийнятті та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних вищевказаних податкових накладних.

На підставі викладеного, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності та з урахуванням того, що відповідачами в судовому засіданні не доведено, що їх дії по неприйняттю та нерест раціє податкових накладних є законними та обґрунтованими, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРФУД-УКРАЇНА» до Державної податкової служби України, Міністерства доходів і зборів України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів Державна податкова інспекція у Київському районі м. Донецька Головного управління Міндоходів у Донецькій області про визнання протиправними дій Державної податкової служби України щодо відмови у прийнятті податкових накладних, зобов'язання Міністерства доходів і зборів України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №№ 289, 290 від 31.01.2013р., №№ 201, 202 від 28.02.2013р., №№ 226, 227 від 31.03.2013р., №№ 221, 222 від 30.04.2013р. - задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Державної податкової служби України щодо відмови у прийнятті та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних наступних податкових накладних: № 289 від 31 січня 2013 року, № 290 від 31 січня 2013 року, № 201 від 28 лютого 2013 року, № 202 від 28 лютого 2013 року, № 226 від 31 березня 2013 року, № 227 від 31 березня 2013 року, № 221 від 30 квітня 2013 року, № 222 від 30 квітня 2013 року.

Зобов'язати Міністерство доходів і зборів України прийняти та зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні: № 289 від 31 січня 2013 року, № 290 від 31 січня 2013 року, № 201 від 28 лютого 2013 року, № 202 від 28 лютого 2013 року, № 226 від 31 березня 2013 року, № 227 від 31 березня 2013 року, № 221 від 30 квітня 2013 року, № 222 від 30 квітня 2013 року.

Присудити з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРФУД-УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 34500484) 34 (тридцять чотири) гривні 41 (сорок одну) копійку судових витрат.

Постанова постановлена у нарадчій кімнаті та її вступна та резолютивна частина проголошена у судовому засіданні 09 липня 2013 року. Постанова виготовлена у повному обсязі 12 липня 2013 року.

У разі подання апеляційної скарги, постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постановою за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення складання постанови у повному обсязі, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною 4 статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Головуючий суддя Абдукадирова К.Е.

Судді Шинкарьова І.В.

Кравченко Т.О.

Дата ухвалення рішення09.07.2013
Оприлюднено17.07.2013

Судовий реєстр по справі —805/7032/13-а

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 28.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 08.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 30.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 28.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 08.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 26.07.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні