Постанова
від 09.07.2013 по справі 818/3913/13-а
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 липня 2013 р. Справа №818/3913/13-a

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кравченка Є.Д.,

за участю секретаря судового засідання - Олійника А.В.,

представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" до Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції про скасування пунктів листа-вимоги,-

В С Т А Н О В И В:

Державний заклад "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" (далі - позивач) звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовом до Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції (далі - відповідач), в якому з урахуванням уточнених позовних вимог просить скасувати пункти 2 і 3 листа-вимоги про усунення виявлених ревізією порушень чинного законодавства від 04.04.2013 № 04-14/506.

Позовні вимоги мотивовані наступним. В акті ревізії фінансово-господарської діяльності від 05.03.2013 № 04-22/05 зазначено, що на протязі січня - листопада 2012 року головному лікарю ОСОБА_2 без дозволу органу вищого рівня було виплачено грошової винагороди в загальній сумі 2 537, 98 грн., чим порушено вимоги п.1.7 та п.5.11 Наказу Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров'я України "Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення" від 05.10.2005 № 308/519 та п.3.6 Колективного договору, яким передбачено преміювання проводити відповідно до положення, затвердженій керівником установи за погодженням з профспілковим комітетом при наявності економії фонду заробітної плати, який є Додатком 2 до Колективного договору. Внаслідок допущених порушень зайво проведено нарахувань на заробітну плату та перераховано до Пенсійного фонду єдиного соціального внеску в сумі 921, 29 грн., чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 3 459, 27 грн.

Позивач не погоджується із твердженням відповідача та зазначає, що на підтвердження законності виплати винагороди ним було надано для перевірки Положення про матеріальну винагороду працівників державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни», яке затверджено в 2010 році головним лікарем ДЗ «Лінійна поліклініка ст. Ромни» ОСОБА_2 і узгоджене з керівником вищого рівня, а саме начальником медичної служби Південної залізниці Егоровим О.М. та з Генеральним директором ТДВ СК «Нафтагазстрах» Чубинським А.Ф.

Положення про преміювання медичних працівників ДЗ Лінійна поліклініка ст. Ромни СТГО «Південна залізниця» затверджене головним лікарем Поліклініки ОСОБА_2 і погоджене з профспілковим комітетом за підписом голови цього комітету Бардак О.М.

Виходячи з вищевикладеного позивач вважає, що твердження щодо завдання поліклініці матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 3 459, 27 грн. є необґрунтованим та таким, що не підкріплене нормами законодавства.

Позивач, також, не погоджується з висновками посадової особи відповідача викладеними в акті ревізії щодо зайвої виплати працівникам - сумісникам заробітної плати на загальну суму 2 851, 63 грн. і внаслідок допущених порушень зайвого проведення нарахувань на заробітну плату та перерахування внесків до фондів соціального страхування та до Пенсійного фонду єдиного соціального внеску в сумі - 1 035, 14 грн. Загальна сума збитків визначена в розмірі 3 886, 77 грн.

Позивач зазначає, що фактично робота проводилась, періодично з можливим зміщенням часу роботи спеціалістів по об'єктивним причинам. Про фактичність проведеної роботи свідчать записи в особових медичних картках, журналах амбулаторного прийому, журнал реєстрації запису рентгенологічних досліджень. Фактично робота спеціалістами була зроблена і належним чином оплачена, як того вимагає ст. 1 Закону України «Про оплату праці», тому твердження про завдані збитки бюджету як за оплачену, але не виконану роботу, на думку позивача, є безпідставним.

Представники позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали та просили суд їх задовольнити з підстав, зазначених у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про день, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, подав суду письмове заперечення на адміністративний позов (а.с. 175-177), в якому зазначив, що документальною перевіркою Колективного договору, Положення про преміювання, розрахунково - платіжних відомостей, наказів, договорів з страховими компаніями, платіжних доручень на перерахування коштів, меморіальних ордерів № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати» на предмет дотримання вимог п.1.7 та п.5.11 Наказу № 308/519 в частині преміювання керівників закладів, встановлення їм надбавок та доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги за рішенням органу вищого рівня у межах наявних коштів на оплату праці встановлено, що головному лікарю ОСОБА_2 в 2010 році було виплачено премії та матеріальної допомоги на загальну суму 5850,04 грн, в тому числі матеріальної грошової винагороди в сумі 1567,04 грн (дозвіл Медичної служби СТГО «Південна залізниця» від 03.03.2010 №05/331). В 2011 році було виплачено премії та матеріальної допомоги на загальну суму 4956,19 грн, в тому числі матеріальної грошової винагороди в сумі 2867,19 грн. (дозвіл Медичної служби СТГО «Південна залізниця» від 28.01.2011 № 05/162). З січня по листопад 2012 року було виплачено матеріальної грошової винагороди в загальній сумі 2537,98 грн, але дозвіл на виплату в ході ревізії не надано. Матеріальна допомога та премії в цьому періоді не виплачувались.

Таким чином, на протязі січня - листопада 2012 року головному лікарю ОСОБА_2 без рішення органу вищого рівня було виплачено грошової винагороди в загальній сумі 2537,98 грн, чим порушено вимоги п.1.7 та п.5.11 Наказу № 308/519 та п.3.6 Колективного договору, яким передбачено преміювання проводити відповідно до положення, затвердженого керівником установи за погодженням з профспілковим комітетом при наявності економії фонду заробітної плати, який є Додатком 2 до Колективного договору.

Внаслідок допущених порушень зайво проведено нарахувань на заробітну плату та перераховано до Пенсійного фонду єдиного соціального внеску в сумі - 921,29 гривень.

Відповідно п. 8 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-ХІV та п.2.14 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, відповідальність за недостовірність відображених даних у первинних документах та регістрах бухгалтерського обліку несуть особи, які склали та підписали ці документи.

Розрахунково-платіжні відомості за січень - листопад 2012 року підписані головним лікарем ОСОБА_2 та головним бухгалтером ОСОБА_1

Операцію з нарахування заробітної плати в бухгалтерському обліку відображено в меморіальному ордері № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати» відповідні періоди по дебету рахунку 801 «Видатки з державного бюджету на утримання установи та інші заходи» та кредиту рахунків 661 «Розрахунки по заробітній платі», 651 «Розрахунки по сплаті єдиного соціального внеску» по дебету рахунків 661 «Розрахунки по заробітній платі», 651 «Розрахунки по сплаті єдиного соціального внеску» та кредиту рахунку 311 «Поточні рахунки на видатки установи».

Внаслідок вище викладеного поліклініці завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 3 459, 27 грн., яку станом на момент завершення ревізії не відшкодовано.

Крім того, ревізією дотримання законодавства при здійсненні операцій з оплати праці сумісникам встановлено, що в поліклініці протягом ревізуємого періоду працювало 32 зовнішніх сумісників.

В ході ревізії повноти відпрацювання робочого часу зовнішніми сумісниками до основного місця роботи сумісників - Роменська центральна районна лікарня, були надіслані запити про відпрацювання робочого часу та графіки їх роботи.

Перевіркою нарахування та виплати заробітної плати працівникам - сумісникам шляхом співставлення даних з їх основного місця роботи щодо графіка роботи, термінів перебування у відпустках, відрядженнях та на лікарняних з табелями обліку відпрацювання робочого часу та даними особових рахунків по ЦРЛ встановлено, що лікарю акушер - гінекологу ОСОБА_6, основне місце роботи якої Роменська ЦРЛ, старшою медичною сестрою ОСОБА_7 протабельовано відпрацювання робочих днів по Поліклініці одночасно з відпрацюванням за основним місцем роботи, в результаті чого ОСОБА_6, безпідставно нараховано заробітної плати в сумі 2593,34 грн, в тому числі в 2010 році - 875,19грн, 2011 - 689,60 грн., в січні - листопаді 2012 року - 1028,55 грн., чим порушено ст. 1 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 N 108/95-ВР.

Аналогічні порушення допущені при табелюванні акушерки ОСОБА_8 та ренгент - лаборанта ОСОБА_9, в результаті чого ОСОБА_8 безпідставно нараховано заробітної плати в сумі 132,98 грн, в тому числі в 2010 році - 61,69 грн, в 2011 році - 71,29 грн та ренгентлаборанту ОСОБА_9 безпідставно нараховано заробітної плати в сумі 125,31 грн, в тому числі в 2010 році - 84,70 грн, в 2011 році - 40,61 грн, чим порушено, ст. 1 Закону № 108/95-ВР.

Всього зайво виплачено заробітної плати на загальну суму 2851,63 гривень. Внаслідок допущених порушень зайво проведено нарахувань на заробітну плату та перераховано внесків до фондів соціального страхування та до Пенсійного фонду єдиного соціального внеску в сумі - 1035,14 гривень.

Таким чином, відповідач вважає вимоги, викладені в листі-вимозі про усунення виявлених ревізією порушень чинного законодавства від 04.04.2013 № 04-14/506 законними, обгрунтованими та такими, що не підлягають скасуванню.

Заслухавши пояснення представників позивача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що відповідачем було проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" за період з 01.01.2010 по 30.11.2012. За результатами ревізії складено акт від 05.03.2013 № 04-22/05 (а.с. 32-47).

15.03.2013 позивачем подано заперечення на висновки акту ревізії фінансово-господарської діяльності Державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" за період з 01.01.2010 по 30.11.2012 (а.с. 26-27).

03.04.2013 Роменською ОДФІ винесено висновок на заперечення до акта ревізії від 05.03.2013 № 04-22/05 (а.с. 7-19), а 04.04.2013 висунуто лист-вимогу про усунення виявлених ревізією порушень чинного законодавства № 04-14/506 (а.с. 23-25).

У пункті 2 листа-вимоги від 04.04.2013 № 04-14/506 зазначено, що в ході ревізії встановлено, що, на протязі січня - листопада 2012 року головному лікарю ОСОБА_2 без рішення органу вищого рівня було виплачено грошової винагороди в загальній сумі 2537,98 грн, чим порушено вимоги п.1.7 та п.5.11 наказу Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров'я України «Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення» від 05.10.2005 № 308/519 із змінами та доповненнями (далі - Наказ № 308/519). Внаслідок допущених порушень зайво проведено нарахуваннь на заробітну плату та перераховано до Пенсійного фонду єдиного соціального внеску в сумі - 921, 29 грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 3459,27 грн, в зв'язку з чим Роменська ОДФІ вимагає від позивача:

- стягнути 2537,98 грн. зайво виплачених виплат, з особи, яка їх отримала безпідставно відповідно до поданої неї заяви. В іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих грошових виплатах кошти в порядку та розмірах встановлених ст.ст. 133-136 КЗпП України;

- провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Пенсійного фонду та повернути або зарахувати в рахунок майбутніх платежів зайво сплачені кошти в сумі 921, 29 гривень.

У пункті 3 листа-вимоги від 04.04.2013 № 04-14/506 зазначено, що перевіркою нарахування та виплати заробітної плати працівникам - сумісникам шляхом співставлення даних з їх основного місця роботи щодо графіка роботи, термінів перебування у відпустках, відрядженнях та на лікарняних з табелями обліку відпрацювання робочого часу та даними особових рахунків по ЦРЛ встановлено, що лікарю акушер - гінекологу ОСОБА_6, акушерці ОСОБА_8 та ренгент - лаборанту ОСОБА_9,основне місце роботи яких Роменська ЦРЛ, старшою медичною сестрою ОСОБА_7 протабельовано відпрацювання робочих днів по поліклініці одночасно з відпрацюванням за основним місцем роботи, в результаті чого ОСОБА_6, ОСОБА_8 та ОСОБА_9, безпідставно нараховано заробітної плати в сумі 2593, 34 грн., 132, 98 грн. та 125, 31 грн. відповідно, чим порушено ст. 1 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (далі - Закон № 108/95-ВР). Всього зайво виплачено заробітної плати на загальну суму 2851, 63 гривень. Внаслідок допущених порушень зайво проведено нарахувань на заробітну плату та перераховано внесків до фондів соціального страхування та до Пенсійного фонду єдиного соціального внеску в сумі - 1035,14 грн, в зв'язку з чим Роменська ОДФІ вимагає від позивача:

- стягнути 2851,63 грн. зайво виплачених виплат, з осіб, які їх отримали безпідставно відповідно до поданих ними заяв. В іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих грошових виплатах кошти в порядку та розмірах встановлених ст.ст. 133-136 КЗпП України;

- провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до державних цільових фондів та повернути або зарахувати в рахунок майбутніх платежів зайво сплачені кошти в сумі 1035,14 гривень.

Щодо п. 2 оскаржуваного листа-вимоги від 04.04.2013 № 04-14/506 суд зазначає наступне.

Відповідно до п.1.7 наказу Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров'я України «Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення» від 05.10.2005 № 308/519 із змінами та доповненнями конкретні розміри доплат, надбавок та інших виплат визначаються керівником закладу, установи за рахунок і в межах фонду заробітної плати та відображаються в розрахункових відомостях на виплату заробітної плати. Преміювання керівників закладів, установ та їх заступників, встановлення їм надбавок та доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням органу вищого рівня у межах наявних коштів на оплату праці. Визначення розміру заробітної плати проводиться у всіх випадках окремо за основною посадою і при роботі за сумісництвом.

Згідно із п.5.11 Наказу № 308/519 преміювання працівників проводиться у межах фонду заробітної плати. Керівники закладів та установ за погодженням з профспілковими комітетами затверджують положення про преміювання працівників. Розмір премії працівника залежить від особистого внеску в загальні результати роботи підрозділу, закладу і граничними розмірами не обмежується. Преміювання керівників закладів, установ та їх заступників здійснюється за рішенням органу вищого рівня.

Як вбачається з п. 4 положення "Про матеріальну винагороду працівників державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни" (а.с. 28) розмір винагороди та список конкретних працівників Медичного закладу, які підлягають преміюванню визначається комісією, що складається з представників адміністрації медичного закладу та працівників, відповідальних за організацію та надання медичної допомоги (медичних послуг) застрахованим особам та закріплюється наказом головного лікаря.

Відповідно до переліку посад працівників ДЗ "Лінійна поліклініка ст. Ромни СТГО "Південна залізниця" на яких розповсюджується дія положення про матеріальну винагороду, головний лікар входить до адміністративно-керівного персоналу медичного закладу (а.с. 29).

Вищезазначені акти узгоджені Начальником медичної служби Південної залізниці Єгоровим О.М., тобто, керівником органу вищого рівня.

Положенням про преміювання медичних працівників ДЗ "Лінійна поліклініка ст. Ромни СТГО "Південна залізниця", затвердженого Головним лікарем ДЗ "Лінійна поліклініка ст. Ромни СТГО "Південна залізниця" ОСОБА_2 та головою профспілкового комітету Бардак О.М. (а.с. 30-31), встановлений порядок затвердження премії та винагороди, головному лікарю та його заступникам - медична служба.

Як вбачається з акту перевірки, відповідно до протоколів засідання оперативної наради при головному лікарі від 30.12.2009, від 25.12.2010 та від 30.12.2011 головному лікарю було затверджено розмір грошової винагороди у розмірі 15%.

Актом перевірки встановлено, що головному лікарю ОСОБА_2 протягом січня-листопада 2012 року було виплачено матеріальної грошової винагороди в загальній сумі 2537,98 грн., але дозвіл на виплату в ході ревізії не надано.

Суд дійшов висновку, що дане твердження відповідача є необгрунтованим, оскільки, керіником органу вищого рівня - Начальником медичної служби Південної залізниці узгоджено, тобто, прийнято рішення про наявність можливості для преміювання працівників позивача, в тому числі і головного лікаря, що підтверджується положенням "Про матеріальну винагороду працівників державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни".

За таких обставин, позовні вимоги у цій частині є обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню

Стосовно п. 3 оскаржуваного листа-вимоги від 04.04.2013 № 04-14/506 суд зазначає наступне.

Актом перевірки встановлено, що в ході ревізії повноти відпрацювання робочого часу зовнішніми сумісниками до основного місця роботи сумісників - Роменська центральна районна Лікарня (далі - Роменська ЦРЛ), були надіслані запити про відпрацювання робочого часу та графіки їх роботи. Перевіркою нарахування та виплати заробітної плати працівникам - сумісникам шляхом співставлення даних з їх основного місця роботи щодо графіка роботи, термінів перебування у відпустках, відрядженнях та на лікарняних з табелями обліку відпрацювання робочого часу та даними особових рахунків по ЦРЛ встановлено, що лікарю акушер - гінекологу ОСОБА_6, основне місце роботи якої Роменська ЦРЛ, старшою медичною сестрою ОСОБА_7 протабельовано відпрацювання робочих днів по Поліклініці одночасно, з відпрацюванням за основним місцем роботи, в результаті чого ОСОБА_6, безпідставно нараховано заробітної плати в сумі 2593,34 грн, в тому числі в 2010 році - 875,19грн, 2011 - 689,60грн, в січні - листопаді 2012 року - 1028,55грн, чим порушено ст. 1 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 N 108/95-ВР. Аналогічні порушення допущені при табелюванні акушерки ОСОБА_8 та ренгент - лаборанта ОСОБА_9, в результаті чого ОСОБА_8 безпідставно нараховано заробітної плати в сумі 132,98 грн, в тому числі в 2010 році - 61,69 грн., в 2011 році - 71,29 грн. та ренгентлаборанту ОСОБА_9 безпідставно нараховано заробітної плати в сумі 125,31 грн., в тому числі в 2010 році - 84,70 грн., в 2011 році - 40,61 грн., чим порушено ст. 1 Закону № 108/95-ВР.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про оплату праці" заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.

Як вбачається з акту перевірки, графіки роботи Поліклініки розроблені та підписані старшою медсестрою ОСОБА_7 під особистий підпис кожного медпрацівника, який вказаний в графіку.

З приводу встановленого порушення ОСОБА_7 пояснила, що графік роботи сумісників лінійної поліклініки ст.Ромни складається на 1 число поточного місяця згідно наданих ними даних про відпрацювання робочого часу за основним місцем роботи. З графіком роботи ознайомлюється кожний сумісник особисто під підпис. Про зміни, які вносились по основному місцю роботи сумісників її ніхто не інформував. Табель відпрацювання робочого часу лікар - гінеколог ОСОБА_6, в своєму поясненні вказала, що час в поліклініці був відпрацьований згідно графіка, про що свідчить журнал прийому, а за основним місцем роботи в Роменській ЦРЛ години були відпрацьовані повністю за графіком, а співпадання годин не проконтролювала. Акушерка ОСОБА_8 пояснила, що її робочий час в поліклініці був відпрацьований згідно графіка, з яким вона була ознайомлена під підпис, а за основним місцем роботи в Роменській ЦРЛ години відпрацьовувала повністю, але за графіком співпадання годин не звірила. Ренгент - лаборант ОСОБА_9 пояснила, що в поліклініці вона працювала згідно графіка роботи, з яким була ознайомлена під підпис. Накладка годин по основному місцю роботи мала місце тому, що не проконтролювала години роботи що стояли в графіку по основному місцю роботи.

Матеріалами справи, а саме копіями журналів реєстрації амбулаторних хворих та реєстрації запису рентгенологічних досліджень (а.с. 48-78, 89-118, 119-149), графіків роботи державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни" СТГО "Південна залізниця" (а.с. 208-220) підтверджується фактичність проведення роботи, зокрема, прийом хворих, надання консультацій медичними працівниками ОСОБА_6, ОСОБА_8, ОСОБА_9

Твердження відповідача про те, що робота вищезазначеними працівниками проведена не була є необгрунтованими. Співставлення даних з основного місця роботи працівників щодо графіка роботи, термінів перебування у відпустках, відрядженнях та на лікарняних з табелями обліку відпрацювання робочого часу та даними особових рахунків не є підтвердженням не виконання роботи медичними працівниками-сумісниками - ОСОБА_6, ОСОБА_8, ОСОБА_9, та як наслідок позбавлення їх заробітної плати. Належних доказів на підтвердження відсутності факту проведення роботи у Лінійній поліклініці станції Ромни СТГО "Південна залізниця" ОСОБА_6, ОСОБА_8, ОСОБА_9 відповідач суду не надав.

За таких обставин, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Згідно частини 2 статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач, заперечуючи позов, в силу положень частини 2 статті 71 КАС України, не спростував твердження позивача і не довів відповідність оскаржуваного рішення вимогам ч.3. ст.2 КАС України.

Позивач, в силу положень ч.1 ст.71 КАС України, довів суду належними доказами наявність обставин, що обґрунтовують його позовні вимоги.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" до Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції про визнання нечинним та скасування листа-вимоги - задовольнити.

Скасувати пункти 2 та 3 листа-вимоги Роменської об'єднаної державної фінансової інспекції про усунення виявлених ревізією порушень чинного законодавства від 04.04.2013 № 04-14/506.

Стягнути з державного бюджету України на користь Державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" (42001, Сумська область, м. Ромни, вул. Горького, 99, ідентифікаційний код 01111517) судовий збір у розмірі 114 (сто чотирнадцять) грн. 70 коп.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) Є.Д. Кравченко

З оригіналом згідно

Суддя Є.Д. Кравченко

Повний текст постанови складено у повному обсязі та підписано 15.07.2013.

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.07.2013
Оприлюднено23.07.2013
Номер документу32529943
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/3913/13-а

Постанова від 09.07.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 09.04.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мироненко О.В.

Ухвала від 05.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мироненко О.В.

Ухвала від 02.10.2013

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 03.09.2013

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Постанова від 09.07.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 09.07.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 25.06.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 30.05.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

Ухвала від 30.05.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Є.Д. Кравченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні