Постанова
від 01.07.2013 по справі 645/3072/13-а
ФРУНЗЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 645/3072/13-а

Провадження № 2-а/645/86/13

Постанова

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 липня 2013 року м. Харків

Фрунзенський районний суд м. Харкова у складі:

головуючого судді: Іващенка С.О.

секретаря судових засідань: Старець І.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові справу за адміністративним позовом Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради до ОСОБА_3 про зобов'язання виплатити надміру виплачені кошти за призначеною державною допомогою,

ВСТАНОВИВ:

Позивач Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради звернувся до суду з адміністративним позовом до ОСОБА_3 про зобов'язання виплатити надміру виплачену державну допомогу у сумі 267 грн. 90 коп.

В обґрунтування позову позивач зазначав, що Управлінням праці та соціального захисту населення Фрунзенської районної у м. Харкові ради ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, яка проживає за адресою: АДРЕСА_1, була призначена державна соціальна допомога одинокій матері відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу сім'ям з дітьми.

Державна соціальна допомога гр. ОСОБА_3 була призначена згідно з її заявою від 25.10.2006р., в якій заявник дає згоду на отримання будь-якої інформації, пов'язаної з нею та членами її сім'ї, і зобов'язується повідомити Управління про будь-які зміни у складі сімї.

15.02.2012 року до Управління надійшов лист Фрунзенського відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції (вх..№250/6) про те, що до актового запису про народження ОСОБА_4 на підставі заяви матері та батька дитини про визнання батьківства внесені відомості про батька.

Матері- гр.. ОСОБА_3 була видана довідка для пред'явлення до органів праці та соціального захисту населення.

Відповідач до Управління не з'явилась, і розрахунковий рахунок на отримання державної допомоги одинокій матері було закрито рішенням Управління від 17.02.2012р. на підставі листа Фрунзенського відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції.

Обласним центром по нарахуванню та здійснення соціальних виплат Харківської обласної державної адміністрації, який здійснює нарахування та виплату допомоги, розраховано переплату бюджетних коштів гр.. ОСОБА_3, яка складає-267,90 грн.

Відшкодуванню підлягає надміру виплачена державна допомога у сумі 267,90 грн.

05.03.2012р. та 15.02.2013р. гр. ОСОБА_3 було направлено виклики до Управління з попередженням про необхідність повернення бюджетних коштів та попередженням про надання позовної заяви до суду щодо відшкодування надміру виплаченої субсидії, які вона залишила без відповіді та задоволення.

Представник позивача ОСОБА_5, діюча на підставі довіреності, у судове засідання не з'явилася, про час та місце розгляду повідомлялася заздалегідь і належним чином, просила розглянути справу у її відсутність.

Відповідач у судове засідання не з'явилася, про час та місце розгляду справи повідомлялася заздалегідь і належним чином, про причини неявки суд не повідомила.

Враховуючи, що розгляд справи відбувся у відсутність сторін, відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради є органом місцевого самоврядування, відповідно до ч.1 ст. 18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією із сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування.

Відповідно до п. 1 частини 1 статті 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Матеріалами справи встановлено, що дійсно Управлінням праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради який є головним розпорядником бюджетних коштів, якому надаються бюджетні асигнування для здійснення програм та заходів, які направлені на соціальний захист населення, у тому числі, на призначення і надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року №848, в редакції постанови Кабінету Міністрів від 22.09.1997 року №1050 зі змінами та доповненнями, відповідачу - ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, яка проживає за адресою: АДРЕСА_1, як одинокій матері, була призначена державна соціальна допомога відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу сім'ям з дітьми».

Державна соціальна допомога гр. ОСОБА_3 була призначена згідно з її заявою від 25.10.2006р , в якій відповідач дає згоду на отримання будь-якої інформації, пов'язаної з нею та членами її сім'ї, і зобов'язується повідомити Управління про будь-які зміни у складі сімї..

15.02.2012 року до Управління надійшов лист Фрунзенського відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції (вх..№250/6) про те, що до актового запису про народження ОСОБА_4 на підставі заяви матері та батька дитини про визнання батьківства внесені відомості про батька.

Матері - гр. ОСОБА_3 була видана довідка для пред'явлення до органів праці та соціального захисту населення.

Відповідач до Управління не з'явилась, і розрахунковий рахунок на отримання державної допомоги одинокій матері було закрито рішенням Управління від 17.02.2012р. на підставі листа Фрунзенського відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції.

Обласним центром по нарахуванню та здійснення соціальних виплат Харківської обласної державної адміністрації, який здійснює нарахування та виплату допомоги, розраховано переплату бюджетних коштів гр. ОСОБА_3, яка складає-267,90 грн.

Таким чином, відшкодуванню підлягає надміру виплачена субсидія у сумі 267 грн. 90 коп.

Як вбачається з матеріалів справи, 05.03.2012р. та 15.02.2013р. гр. ОСОБА_3 було направлено виклики до Управління з попередженням про необхідність повернення бюджетних коштів та попередженням про надання позовної заяви до суду щодо відшкодування надміру виплаченої субсидії.

Попередження позивача залишено без відповіді та задоволення, погашення надміру виплаченої допомоги гр. ОСОБА_3 не проводилось.

Згідно із п.20 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року №848, в редакції постанови Кабінету міністрів України від 22 вересня 1997 року №1050, зі змінами та доповненнями, яким врегульовано порядок призначення населенню субсидії, встановлено, що надміру виплачені кошти за призначеними субсидіями, не повернуті до державного бюджету добровільно, стягується управлінням у судовому порядку.

Перерахування коштів для відшкодування витрат населення на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється управлінням на рахунок субвенції із Державного бюджету України.

Субвенції згідно із ст. 2 Бюджетного кодексу України це міжбюджетні трансфери для використання на певну мету в порядку, визначеному, тим органом, який прийняв рішення про надання бюджетних коштів. Витрачання бюджетних коштів на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України, є нецільовим використанням цих коштів.

При таких обставинах, суд дійшов висновку про необхідність стягнення з відповідача на користь позивача надміру виплачені кошти за призначеною державною допомогою.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ч.8 ст.7, ч.1 ст.21, 23, 119 Бюджетного кодексу України, Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року №848, в редакції постанови Кабінету міністрів України від 22 вересня 1997 року №1050ст. ст. 9, 10, 11,99 -100, 160-162 , 167 КАС України суд -

ПОСТАНОВИВ :

Адміністративний позов Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради до ОСОБА_3 про зобов'язання виплатити надміру виплачені кошти за призначеною державною допомогою - задовольнити.

Зобов'язати ОСОБА_3 повернути суму надміру виплаченої державної допомоги у сумі 267 грн. 90 коп. (двісті шістдесят сім гривень дев'яносто копійок) на рахунок Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради (розрахунковий рахунок 35410019001182, ГУДКУ у Харківській області м. Харкова, МФО 851011, ОКПО 03196653, Призначення платежу: повернення надміру виплаченої допомоги на дітей одиноким матерям від ОСОБА_3, КФК 090306 КЕКВ 0000).

Стягнути з ОСОБА_3 у дохід держави судовий збір у розмірі 34 гривні 41 копійку.

Постанова може бути оскаржена повністю або частково протягом десяти днів з дня проголошення постанови, а особами, які не брали участі у судовому засіданні, - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови шляхом подачі апеляційної скарги до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення з одночасним надісланням особою, яка подає апеляційну скаргу, її копії до суду апеляційної інстанції.

Суддя Фрунзенського районного суду С. О. Іващенко

СудФрунзенський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення01.07.2013
Оприлюднено29.07.2013
Номер документу32593826
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —645/3072/13-а

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 04.11.2024

Цивільне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 29.10.2024

Цивільне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 28.10.2024

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 26.09.2024

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Федорова О. В.

Ухвала від 26.10.2016

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Горпинич О. В.

Постанова від 01.07.2013

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Іващенко С. О.

Ухвала від 10.04.2013

Адміністративне

Фрунзенський районний суд м.Харкова

Іващенко С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні