Постанова
від 31.07.2013 по справі 825/2487/13-а
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 825/2487/13-а

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 липня 2013 року Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Житняк Л.О.

за участі секретаря Сугакової Т.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Державного закладу "Лінійна лікарня станції Щорс Південно-Західної залізниці" до Державної фінансової інспекції в Чернігівській області про визнання протиправною та скасування вимоги, -

В С Т А Н О В И В:

03.07.2013 Державний заклад "Лінійна лікарня станції Щорс Південно-Західної залізниці" (далі - Лінійна лікарня станції Щорс) звернувся до суду з уточненим (т. 1 а.с. 236) адміністративним позовом до Державної фінансової інспекції в Чернігівській області (далі - ДФІ в Чернігівській області) про визнання протиправними та скасування п. 3, 4, 6, 7 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької міжрайонної державної фінансової інспекції на усунення виявлених ревізією порушень від 14.02.2013 № 6-18/235.

Обґрунтовуючи свої вимоги позивач зазначив, що висновки зазначені в Акті ревізії від 01.02.2013 № 6-25/3 є неправомірними та такими, що не відповідають дійсності, а п. 3, 4, 6, 7 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької МДФІ від 14.02.2013 № 6-18/235 - необґрунтованими та пред'явленими позивачу з порушенням вимог чинного законодавства, тому підлягають скасуванню.

Представники позивача в судовому засіданні підтримали уточнені позовні вимоги, посилаючись на обставини, зазначені у позові з наданням додаткових пояснень щодо безпідставності та незаконності спірних пунктів вимоги.

Представник відповідача проти позову заперечив та просив у його задоволенні відмовити, пояснивши, що спірна вимога повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Надавши в судове засідання письмові заперечення, представник відповідача зазначив, що в ході проведення ревізії було встановлено ряд порушень фінансово-господарської діяльності Лінійної лікарні станції Щорс, які були викладені в Акті ревізії від 01.02.2013 № 6-25/3 і на підставі чого позивачу пред'явлено вимогу від 14.02.2013 № 6-18/235, вказане, на думку відповідача, відповідає чинному законодавству, а спірна вимога підлягає обов'язковому виконанню службовими особами, що контролюються, відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні".

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідно до п. 2.7 Плану контрольно-ревізійної роботи ДФІ в Чернігівській області на IV квартал 2012 року та на підставі направлення на проведення ревізії від 20.12.2012 № 224, виданого завідувачу сектору в Щорському районі Шило Т.М., та від 20.12.2012 № 225, виданого провідному державному фінансовому інспектору в Щорському районі Герасименко П.В., проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Лінійної лікарні станції Щорс за період з 01.01.2010 по завершений період 2012 року.

Ревізія проведена з 20.12.2012 по 01.02.2013 (призупинено з 08.01.2013 по 09.01.2013) у відповідності до питань програми ревізії та робочого плану з відома головного лікаря Лінійної лікарні станції Щорс Єременко Н.В., в присутності головного бухгалтера ОСОБА_1

Ревізію Лінійної лікарні станції Щорс проведено сектором в Щорському районі Сосницької МДФІ у відповідності до вимог чинного законодавства, що регулюють проведення ревізій органами державного фінансового контролю, а саме: Закону України від 26.01.1993 № 2939-XII "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550.

Так, в ході проведення ревізії виявлено ряд порушень чинного законодавства з боку Лінійної лікарні станції Щорс, які були викладені в Акті ревізії від 01.02.2013 № 6-25/3 (т. 1 а.с. 10-32), що підписаний головним лікарем Лінійної лікарні станції Щорс Єременко Н.В. та головним бухгалтером ОСОБА_1 без заперечень та зауважень (перший та третій примірники Акту ревізії вручено для ознайомлення 05.02.2013 Єременко Н.В.).

Ревізію дотримання законодавства при встановленні посадових окладів (тарифних ставок), надбавок та доплат, дотримання законодавчих та нормативних документів при оплаті праці проведено шляхом звірки даних тарифікаційних списків з особовими рахунками працівників з врахуванням кваліфікаційних вимог та тарифних розрядів, передбачених Умовами оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, затверджених спільним наказом Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров'я України від 05.10.2005 № 308/519 (далі - Умови №308/519), та нею встановлено: посадовий оклад двірника Лінійної лікарні станції Щорс ОСОБА_5 впродовж 2010-2012 років встановлювалися з врахуванням доплат за використання в роботі дезінфікуючих засобів. Відповідно до посадових обов'язків зазначених в посадовій інструкції працівника закладу, роботи пов'язані з використанням дезінфікуючих засобів до його функціональних обов'язків не належали.

Таким чином, в Акті ревізії зазначено про порушення Лінійної лікарні станції Щорс вимог п. 3.4.7 Умов №308/519, що спричинило безпідставне нарахування та виплати надбавки за використання дезінфікуючих засобів за період з 01.01.2010 по 31.12.2012 в сумі 2 994,87 грн заробітної плати (2010 рік - 898,52 грн, 2011 рік - 885,57 грн, 2012 рік - 1 210,78 грн), та зайво перераховано внесків до державних цільових фондів 251,87 грн (2010 рік - 75,56 грн, 2011 рік - 74,48 грн, 2012 рік - 101,83 грн). Відповідне порушення призвело до матеріальної шкоди (збитків) державного бюджету на суму 3 246,74 грн.

При цьому, ревізією оплати праці за сумісництвом встановлено, що трьом зовнішнім сумісникам проводилось нарахування та виплата заробітної плати за фактично не відпрацьований ними час. Основним місцем роботи двох лікарів є Щорська районна лікарня, одного - Городнянська центральна районна лікарня. Згідно матеріалів зустрічної звірки лікарі працювали за основним місцем роботи.

В Акті ревізії наголошено на тому, що не можливо в один і той же час працювати в двох різних установах, оскільки Положенням про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Мінпраці України, Мін'юсту України, Мінфіну України від 28.06.1993 № 43, визначено, що працівник виконує роботу у вільний від основної роботи час.

Отже, як вказано в Акті ревізії, стягнути матеріальну шкоду, враховуючи норми Кодексу законів про працю України, можливо за позовом до винної особи у розмірі середнього місячного заробітку, а оскільки дане відшкодування не покриє заподіяні підприємству збитки, то потрібно стягувати з винних осіб майнову шкоду в порядку передбаченому законодавством. Відповідне порушення призвело до нанесення збитків державного бюджету на загальну суму 23 700,60 грн.

Крім того, ревізією списання основних засобів з балансу Лінійної лікарні станції Щорс встановлено, що в порушення п. 17 Типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ, затвердженої спільним наказом Державного казначейства України і Міністерства економіки України від 10.08.2001 № 142/181, пп. 6, 10 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314, закладом згідно акту про списання автотранспортних засобів від 13.05.2010, затвердженого головним лікарем Єременко Н.В., списано з балансу установи автомобіль марки М-21412 "Москвич" балансовою вартістю 3 897,00 грн. без відповідного дозволу на списання, тобто без дозволу вищестоящої установи, а лише на підставі рекомендаційного листа. Працівники державної авто інспекції не залучалися та експертна оцінка майна не проводилась. Внаслідок допущеного порушення Лінійної лікарні станції Щорс завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 3 897,00 грн.

Також, ревізією виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2003 № 848 "Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями" щодо наявності фактів використання легкових автомобілів у вихідні, святкові та інші неробочі дні, а також не на виконання функцій Лінійної лікарні станції Щорс, в Акті ревізії встановлено використання транспортних засобів для поїздок за межі району (м. Городня, м. Чернігів) та по населеним пунктам Щорського району. Накази чи дозволи головного лікаря на використання транспорту - відсутні. При виїздах в населені пункти в журналі виклику швидкої допомоги виклики в ці населені пункти не зазначені.

Таким чином, в Акті ревізії вказано на порушення Лінійною лікарнею станції Щорс вищевказаної постанови через незаконне використання автомобілів, в результаті чого зайво списано бензину водієм ОСОБА_6 в кількості 219,28 л. Всього списано бензину на загальну суму 2 313,40 грн., а саме: за 2010 рік - 480,24 грн., за 2011 рік - 586,79 грн., за 2012 рік - 1 246,38 грн. Відповідно зазначено, що внаслідок допущеного порушення Лінійній лікарні станції Щорс завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 2 313,40 грн.

Враховуючи вказані порушення, керуючись п. 7 ст. 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", сектором в Щорському районі Сосницької МДФІ пред'явлено до Лінійної лікарні станції Щорс вимоги на усунення виявлених ревізією порушень від 14.02.2013 № 6-18/235 із встановленням строку для вжиття заходів з виконання до 14.03.2013 (т. 1 а.с. 33-35), відповідно до спірних пунктів 3, 4, 6, 7 вимагається:

п. 3: - стягнути з працівника Лінійної лікарні станції Щорс кошти в сумі 2 994,87 грн. як незаконне нарахування та виплати надбавки за використання дезінфікуючих засобів, в порядку та розмірах встановлених ст.ст. 127, 136 Кодексу законів про працю України. У разі пропуску встановленого строку - відшкодувати порушення за рахунок головного лікаря, що допустив зайві грошові виплати (ст. 133 КЗпП України); - провести перерахунки та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Фонду та повернути зайво сплачені кошти в сумі 251,87 грн.

п. 4: - стягнути 17 388,55 грн. зайво виплачених виплат з осіб, які отримали їх безпідставно, в порядку та розмірах встановлених ст.ст. 127, 136 КЗпП України. У разі пропуску встановленого строку - відшкодувати порушення за рахунок головного лікаря, що допустив зайві грошові виплати (ст. 133 КЗпП України); - провести перерахунки та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Фонду та повернути зайво сплачені кошти в сумі 6 312,05 грн.

п. 6: - відновити по обліку незаконне списання автомобіля на суму 3 897,00 грн. В разі відсутності даного автомобіля відобразити, як нестачі. Стягнути вартість нестач з винних осіб.

п. 7: - відновити по обліку незаконне списання пального на суму 2 313,40 грн.; стягнути незаконно списані матеріальні цінності з осіб, якими вони були видані під звіт в сумі 2 313,40 грн., в порядку та розмірах встановлених ст.ст. 130-136 КЗпП України. У разі пропуску встановленого строку - відшкодувати порушення за рахунок керівника, що допустив незаконне списання матеріальних цінностей (ст. 133 КЗпП України).

Щодо спірного п. 3 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької МДФІ від 14.02.2013 № 6-18/235 суд зазначає наступне.

В ході судового розгляду встановлено, що згідно санітарних норм прибирання надвірних туалетів проводиться з використанням дезінфікуючих засобів. Представник позивача в судовому засіданні наголошував на тому, що при перевірці Лінійної лікарні станції Щорс " Конотопською санепідстанцією жодних зауважень по даному питанню не було.

Так, Двірник ОСОБА_5 отримував надбавку за роботу з дезінфікуючими засобами в розмірі 10% посадового окладу згідно виданих головним лікарем Лінійної лікарні станції Щорс Єременко Н.В. наказів від 04.01.2010 № 9 (призначено відповідальним за прибирання та чистоту в надвірних туалетах, т. 1 а.с. 39), від 06.01.2011 № 22 (введено у функціональні обов'язки двірника прибирання надвірних туалетів, надбавка з 01.01.2011, т. 1 а.с. 41), від 03.01.2012 № 2 (введено у функціональні обов'язки двірника прибирання надвірних туалетів, надбавка з 01.01.2012, т. 1 а.с. 38), з якими ОСОБА_5 ознайомлений під підпис.

Додаток № 5 "Перелік структурних підрозділів та посад працівників, які мають право на 10% надбавки до посадових окладів (ставок) (за результатами атестації робочих місць)" (т. 1 а.с. 42) та додаток № 2 "Список професій, посад працівників, яким надається додаткова відпустка" (т. 1 а.с. 43), що затверджені головним лікарем Лінійної лікарні станції Щорс Єременко Н.В., до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Лінійної лікарні станції Щорс на 2010-2015 роки, зареєстрованого Щорською районною державною адміністрацією Чернігівської області від 08.04.2010 № 17 (т. 1 а.с. 48-50), підтверджують право на отримання 10% надбавки за виконувану роботу (прибирання туалетів), що введено двірнику у функціональні обов'язки. На підтвердження позивачем надано витяг з журналу видачі деззасобів (в матеріалах справи).

На спростування заперечень відповідача щодо безпідставності надбавки, представником позивача в судовому засіданні зауважено, що при складанні посадової інструкції двірника Лінійної лікарні станції Щорс помилково не вказано такий вид роботи як прибирання надвірних туалетів, що в даному випадку не впливає на підтвердженість наявності у позивача права встановити двірнику за таку роботу надбавку в розмірі 10% посадового окладу. Суд визнає доведеними належними доказами обґрунтування позовних вимог в цій частині та законність отриманої надбавки.

Щодо спірного п. 4 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької МДФІ від 14.02.2013 № 6-18/235 суд зазначає, що при прийомі на роботу лікарів-сумісників адміністрація Лінійної лікарні станції Щорс керувалась постановою Кабінету Міністрів України від 03.04.1993 № 245 "Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій", п. 1 якої визначено, що робітники, спеціалісти і службовці державних підприємств, установ і організацій мають право працювати за сумісництвом, тобто виконувати, крім своєї основної, іншу роботу на умовах трудового договору. На умовах сумісництва працівники можуть працювати на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина у вільний від основної роботи час. Для роботи за сумісництвом згоди адміністрації за місцем основної роботи не потрібно.

Пунктом 2 вказаної постанови установлено, що тривалість роботи за сумісництвом не може перевищувати чотирьох годин на день і повного робочого дня у вихідний день. Загальна тривалість роботи за сумісництвом протягом місяця не повинна перевищувати половини місячної норми робочого часу. Оплата праці сумісників провадиться за фактично виконану роботу.

В силу п. 3 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.06.1993 № 43, працівник, який приймається на роботу за сумісництвом на інше підприємство, в установу, організацію повинен пред'явити власнику або уповноваженому ним органу паспорт. При прийнятті на роботу, що потребує спеціальних знань, власник або уповноважений ним орган має право вимагати від працівника пред'явлення диплома або іншого документа про набуту освіту або професійну підготовку. Відповідно ніяких інших документів (в т.ч. графіку роботи за основним місцем роботи) від сумісника адміністрація Лінійної лікарні станції Щорс вимагати не повинна.

Судом встановлено, що графіки роботи лікарів в Лінійній лікарні станції Щорс складалися головною медсестрою, були затверджені адміністрацією лікарні, погоджені з профспілковим комітетом, з лікарями-сумісниками, що підтверджуються їхніми власноручними підписами.

При цьому, встановлено, що графіки роботи лікарів співпадають із Правилами внутрішнього трудового розпорядку Лінійної лікарні станції Щорс, які відображені в колективному договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом Лінійної лікарні станції Щорс на 2010-2015 роки.

Представником позивача наголошувалось на тому, що жодного випадку неявки на роботу лікарів ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 адміністрацією Лінійної лікарні станції Щорс не було виявлено, міри дисциплінарного характеру до лікарів не приймались, режим роботи виконувався. Даний факт представником відповідача спростований не був.

Так, заробітна плата нараховувалася згідно відпрацьованого часу, що відповідає вимогам п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.1993 № 245 "Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій". На підтвердження виконаної роботи лікарів-сумісників до матеріалів справи долучені графік роботи лікарів (т. 1 а.с. 51-55), статистичні талони з зазначеним часом прийому пацієнта (т. 1 а.с. 56-58), а також власноручні записи та підписи в амбулаторних картках хворих, журнали прийому хворих, а також заповнені висновки з підписами та печатками (т. 1 а.с. 59-211, т. 2 а.с. 61-132), табелі відпрацювання робочого часу лікарів (т. 2 а.с. 1-60), що досліджувались в судовому засіданні та відповідають мірі відпрацьованого часу та виконаної роботи.

Суд визнає доведеними належними доказами обґрунтування позовних вимог в цій частині та законність виплачених коштів лікарям-сумісникам.

Заперечення представників відповідача про те, що відпрацьований час лікарями-сумісниками у Лінійній лікарні станції Щорс збігається із табелями відпрацювання робочого часу за основним місцем роботи, судом не приймається за беззаперечного доказу фактичного відпрацювання лікарями-сумісниками встановленого графіка роботи лікарів.

Щодо спірного п. 6 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької МДФІ від 14.02.2013 № 6-18/235 судом встановлено, що процедура зняття з обліку транспортних засобів регулюється Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388.

Відповідно, п. 45 Порядку встановлено, що вибракувані транспортні засоби підприємств знімаються з обліку на підставі затверджених актів, а громадян - за заявами їх власників. Зняття з обліку в таких випадках проводиться без огляду транспортних засобів. Номерні знаки і реєстраційні документи здаються до підрозділів Державтоінспекції.

Основні засоби, які стали непридатними для використання, підлягають списанню відповідно до абз. "а" п. 3 Типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України, Міністерства економіки України від 10.08.2001 № 142/181.

Списання з балансу установ матеріальних цінностей здійснюється шляхом їх: продажу; безоплатної передачі; ліквідації (на підставі акту) (п. 5 Порядку).

Для оформлення списання основних засобів, які стали непридатними, використовують "Акт про списання основних засобів" (т.ф. № 03-3 (бюджет)), "Акт про списання автотранспортних засобів" (т.ф. № 03-4 (бюджет)). Зазначені акти складаються постійно діючою комісією призначеною наказом по установі.

Згідно п. 8 вищевказаного Порядку при списанні матеріальних цінностей можуть складатися акти довільної форми із зазначенням вичерпної інформації щодо їх кількісних та якісних показників, а також причин вибуття (списання).

В акті про списання матеріальних цінностей детально висвітлюються причини вибуття об'єкта, стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів та обґрунтовується недоцільність і неможливість їх відновлення.

При списанні автотранспортних засобів, крім того, вказується пробіг автомобіля і дається технічна характеристика агрегатів і деталей автомобіля та можливість подальшого використання основних деталей і вузлів, які можуть бути отримані в результаті демонтажу.

Крім того, п. 5 Порядку списання об'єктів державної власності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 07.10.2009 № 1201 "Про внесення змін до п. 5 Порядку списання об'єктів державної власності", регламентує, що списання майна здійснюється суб'єктом господарювання, на балансі якого воно перебуває, на підставі прийнятого суб'єктом управління рішення про надання згоди на його списання. Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб'єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб'єкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).

В даному випадку, дозвіл Генерального директора Укрзалізниці Державної адміністрації залізничного транспорту України Костюка М.Д. від 30.11.2009 № Ц-1/1237 (т. 1 а.с. 215) доручає самостійно приймати рішення щодо списання повністю амортизованих фондів первісна(переоцінена) вартість яких становить менше 10 тис. грн. і судом визнається належним доказом в силу повної відповідності п. 5 зазначеного Порядку.

У підрозділах ДАІ (МРЕВ) встановлений спрощений порядок зняття з обліку транспортних засобів, які вибраковуються. У цьому випадку огляд транспортного засобу не проводиться. Такі транспортні засоби знімаються з обліку в підрозділах ДАІ (МРЕВ) на підставі затверджених Актів на списання, складених комісією установи. При цьому робиться запис "Знято з обліку у зв'язку з вибракуванням", аналогічні записи вносяться до автоматизованих баз даних та Єдиного державного реєстру ДАІ (МРЕВ).

Отже, суд не погоджується з твердженням відповідача про те, що Лінійній лікарні станції Щорс завдано шкоди на суму 3 897,00 грн., тому що автомобіль марки М-21412 "Москвич" перебував на балансі установи з 1990 року, балансова вартість 3 897,00 грн., залишкова вартість 0,00 грн., знос становить 100%. Здано металобрухту на суму 503,50 грн. Прибуток склав 503,50 грн. На підтвердження до матеріалів справи долучено Акт технічного стану автомобіля марки М-21412 "Москвич", що складений на підставі наказу, розпорядження від 16.04.2010 № 46, Акт про списання автотранспортних засобів від 13.05.2010 (т. 1 а.с. 216-218), інвентарну картку обліку основних засобів (автомобіля), накладну здачі металобрухту (т. 2 а.с. 65-67).

Щодо спірного п. 7 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької МДФІ від 14.02.2013 № 6-18/235 суд зазначає наступне.

В ході судового розгляду встановлено, що виїзд автомобіля ВАЗ 2121 відбувався для обслуговування хворих на дому, патронажу дітей лікарем-педіатром, які проживають у м. Щорс, селах Щорського та інших районів, що знаходяться в зоні обслуговування Лінійної лікарні станції Щорс (за виробничим принципом), для господарчих та службових потреб.

Позивачем в даному випадку ведеться журнал викликів на дому, до якого інші виїзди автомобіля не вносяться. Списання бензину завгоспом проводиться згідно подорожних листків, що заповнюються водієм, за підписом користувача.

При перегляді подорожних листків, звірених із журналом реєстрації їх видачі, жодного випадку виїзду автомобіля у вихідні дні не зареєстровано.

Відповідно, п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2003 № 848 "Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями" установлено, що:

- обслуговування легковими автомобілями посадових осіб установ та організацій, які повністю утримуються за рахунок державного чи місцевих бюджетів (далі - установи), здійснюється в межах установлених лімітів та асигнувань, передбачених у їх кошторисах;

- легкові автомобілі використовуються тільки для поїздок, пов'язаних із службовою діяльністю посадових осіб. Після кожної поїздки посадова особа, в розпорядження якої надано автомобіль, в подорожньому листі водія підтверджує особистим підписом час закінчення обслуговування;

- користування легковими автомобілями у вихідні та святкові дні, а також відрядження на легковому автомобілі за межі області, Автономної Республіки Крим на відстань, що перевищує 200 кілометрів, здійснюються лише з дозволу керівника установи.

Суд визнає доведеними належними доказами обґрунтування позовних вимог в цій частині, оскільки жодного виїзду за вказаними вимогами, а саме: користування легковими автомобілями у вихідні та святкові дні, а також відрядження на легковому автомобілі за межі області, АРК, та на відстань, що перевищує 200 кілометрів, не було. Даний факт підтверджується журналом реєстрації видачі подорожніх листків, самими подорожніми листами (т. 1 а.с. 220-225), підтверджуючими документами виїзду автомобіля, що представником відповідача в ході судового розгляду не було спростовано.

Таким чином, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності, суд вважає, що обставини, на які посилається відповідач як підставу своїх правомірних дій, не знайшли свого обґрунтування в ході судового розгляду та не підтверджуються матеріалами справи.

Відповідно враховуючи ст. 19 Конституції України, ч. 1 ст. 11, ст. 71, ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд прийшов до висновку, що позов про визнання протиправними та скасування пунктів 3, 4, 6, 7 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької МДФІ на усунення виявлених ревізією порушень від 14.02.2013 № 6-18/235 підлягає задоволенню.

Всі здійснені позивачем документально підтверджені судові витрати по справі згідно ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує з Державного бюджету України.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати пункти 3, 4, 6, 7 вимоги сектору в Щорському районі Сосницької міжрайонної державної фінансової інспекції на усунення виявлених ревізією порушень від 14.02.2013 № 6-18/235.

Стягнути з Державного бюджету України (р/р 31216206784002, отримувач: УДКСУ у м. Чернігові Державний бюджет, код ЄДРПОУ 38054398, банк ГУ ДКСУ у Чернігівській області, МФО 853592) на користь Державного закладу "Лінійна лікарня станції Щорс Південно-Західної залізниці" (ід.код 01110883) 265,93 грн. (двісті шістдесят п'ять гривень 93 коп.) судового збору, сплаченого за квитанціями від 31.05.2013 № 4/4 (в сумі 34,41 грн.) та від 27.06.2013 № 25/25 (в сумі 231,52 грн.).

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку статей 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.О. Житняк

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2013
Оприлюднено01.08.2013
Номер документу32719214
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/2487/13-а

Постанова від 24.07.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Ухвала від 04.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мироненко О.В.

Ухвала від 05.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мамчур Я.С

Постанова від 31.07.2013

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні