ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
30 липня 2013 року м. Київ В/800/3166/13
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: Головуючого: Моторного О.А. Суддів: Блажівської Н.Є. Борисенко І.В. Вербицької О.В. Кошіля В.В.
перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби
про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.04.2013 у справі № 2а-13445/12/2670 (№ К/800/20659/13 - номер справи у Вищому адміністративному суді України)
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТМК»
до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення ,-
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби звернулась із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.04.2013 по даній справі, якою відмовлено Державній податковій інспекції у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою на постанову Окружного адміністративного суму міста Києва від 21.11.2012 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28.03.2013.
Відповідно до статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07.07.2010 №2453-VІ «Про судоустрій і статус суддів»), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.
Згідно статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;
2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом.
Тобто, пунктом першим вказаної правової норми чітко визначено, що судові рішення в адміністративних справах можуть бути переглянуті виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права.
Однак, в даному випадку заявник посилається на неправильне застосування судом касаційної інстанції саме норм процесуального права, що не дає підстав для допуску справи до перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.04.2013.
Керуючись ст.ст. 236 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Відмовити Державній податковій інспекції у Дніпровському районі м. Києва Державної податкової служби в допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.04.2013.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Головуючий (підпис)підписМоторний О.А. Судді (підпис)Блажівська Н.Є. (підпис)підписБорисенко І.В. (підпис)підписВербицька О.В. (підпис)підписКошіль В.В.
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2013 |
Оприлюднено | 01.08.2013 |
Номер документу | 32727491 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Моторний О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні