Рішення
від 29.07.2013 по справі 4/36
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"29" липня 2013 р. Справа № 4/36.

За позовом заступника прокурора Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Чернівецькій області

до відповідачів 1) Кельменецької районної ради Чернівецької області

2) Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області

3) Кельменецького районного управління юстиції

Третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача 1 - Державне агенство рибного господарства України

Третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача 2 - Регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області

Третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача 3 - Кельменецьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації

про визнання недійсним та скасування рішення ХІ сесії V скликання №235.11-05/08 Кельменецької районної ради від 27.03.2008 року; визнання недійсним та скасування рішення №19 виконавчого комітету Дністровської сільської ради від 16.04.2010 року.

Суддя І.В.Марущак

Представники:

Від позивача - Кучерява Н.М. довіреність від 26.07.2013 р.

Від відповідача 1. - Світла Л.В., довіреність від 13.03.2013 р.

Від відповідача 2. - не з'явився.

Від відповідача 3. - не з'явився

Від третьої особи 1. - не з'явився

Від третьої особи 2. - Купіна В.Ю., довіреність від 25.01.2013 р.

Від третьої особи 3. - не з'явився

У засіданні приймав участь прокурор Балук О.М.

СУТЬ СПОРУ:

Заступник прокурора Чернівецької області в інтересах держави в особі Верхнє-Дністровського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства звернувся з позовом в якому просить:

- визнати недійсним та скасувати рішення ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради №235.11-05/08 від 27.03.2008 року;

- визнати недійсним та скасувати рішення №19 виконавчого комітету Дністровської сільської ради від 16.04.2010 року;

- визнати недійсним свідоцтво про право власності Серії САС №556129 від 21.04.10 р., видане територіальній громаді сіл, селища Кельменецького району в особі Кельменецької районної ради;

- скасувати державну реєстрацію права власності на комплекс будівель та споруд будинку відпочинку, які знаходяться за адресою Чернівецька область, Кельменецький район, сільська рада Дністрівка, урочище «Атаки», будинок №81.

Провадження у справі порушено ухвалою від 08.06.2010 р. (суддя Проскурняк О.Г.).

Розпорядженням голови господарського суду Чернівецької області від 02.08.2010 р. справу №4/36 передано до провадження судді Марущак І.В.

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 28.09.2010 року зупинено провадження у справі до встановлення правонаступника Верхнє-Дністровського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних ресурсів та регулювання рибальства.

Ухвалою господарського суду від 15.02.2013 року поновлено провадження по справі, залучено до розгляду справи у якості позивача Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Чернівецькій області, як правонаступника Верхнє-Дністровського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних ресурсів та регулювання рибальства. Розгляд справи призначено на 28.02.2013 р. Ухвалою господарського суду від 28.02.2013 р. залучено до розгляду справи в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Державне агенство рибного господарства України, як правонаступника Державного комітету рибного господарства України. Ухвалою господарського суду від 14.03.2013 р. замінено неналежного відповідача Виконавчий комітет Дністрівської сільської ради на належного відповідача Дністрівську сільську раду, залучено до розгляду справи в якості відповідача 3. - Реєстраційну службу Кельменецького районного управління юстиції, залучено до розгляду справи в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача 2 - Регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернівецькій області. Ухвалою господарського суду від 02.04.2013 р. залучено до розгляду справи в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Кельменецьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації. Ухвалою від 14.05.2013 р. замінено неналежного відповідача 3 Реєстраційну службу Кельменецького районного управління юстиції на належного відповідача Кельменецьке районне управління юстиції. Ухвалою господарського суду від 15.07.2013 р. продовжено строк вирішення спору поза межами двох місяців, розгляд справи відкладено на 29.07.2013 р., прокурора та позивача зобов'язано надати докази у підтвердження будівництва спірної будівлі в 1985, 1986 роках, докази перебування спірної будівлі в державній власності та передачу в оперативне управління позивачу, документацію на капітальний ремонт спірних приміщень, яка знаходиться в ДКПВНДО інститут «Чернівціагопроект», Кельменецьке районне управління юстиції - довідку про знаходження спірних будівель в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, відзив на позов, Державне агенство рибного господарства України - відзив на позов, докази в підтвердження будівництва спірної будівлі в 1985,986 роках, докази перебування спірної будівлі в державній власності та передачу її в оперативне управління позивачу, копію довідки про включення до ЄДРПОУ.

В судовому засіданні 29.07.2013 р. прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали в повному обсязі.

Представник позивача звернувся із клопотанням про дослідження матеріалів справи №9/81 (за позовом Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецькій області до Кельменецької районної ради про скасування рішень).

В судовому засіданні 29.07.2013 р. судом досліджено матеріали справи №9/81.

Представник Кельменецької районної ради в судовому засіданні позовні вимоги не визнає, з підстав викладених у відзиві на позов.

Відповідач 2, Дністрівська сільська рада Кельменецького району, явку свого представника в судове засідання не забезпечив, про причини своєї неявки суд не повідомив у відзиві на позов, позовні вимоги не визнає, вважає прийняті рішення правомірними позов необґрунтованим.

Відповідач 3 Кельменецьке районне управління юстиції, явку свого представника в судове засідання не забезпечив, поряд з цим, звернувся до суду з клопотанням, в якому просить суд розгляд справи проводити без участі свого представника.

Третя особа - Державне агенство рибного господарства України, явку свого представника в судове засідання не забезпечило, про причини неявки суд не повідомило, витребувані документи суду не направило.

Представник РВ ФДМУ по Чернівецькій області надав суду пояснення, в яких зазначив, що у регіонального відділення відсутні будь-які документи, що стосуються спірної будівлі, в тому числі докази, які б могли свідчити про її перебування в державній власності та передачу в оперативне управління позивачу та просив задовольнити позов.

Кельменецьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації явку свого представника в судове засідання не забезпечило, однак у відзиві на позов, просить відмовити в задоволенні позову.

Заслухавши пояснення прокурора та представників сторін, розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини справи, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, що регулює спірні правовідносини між сторонами, суд встановив наступне.

Рішенням ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради від 27.03.2008р. за № 235.11-5/08 «Про включення до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району будівель та споруд, розташованих в урочищі „Атаки" за межами с. Дністрівка та забезпечення їх ефективного використання» (т.1 а.с.68) вирішено:

« 1. Включити до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району нежитлові будівлі та споруди (двоповерховий будинок, гаражі, вбиральня, підвал, криниця, ворота, огорожа), розташовані в урочищі „Атаки" за межами с. Дністрівка.

2.Встановити, що вищезазначені будівлі та споруди не підлягають відчуженню юридичним та фізичним особам.

3. При надходженні звернень від Головного Державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів в Чернівецькій області, надавати в оренду інспекторам вищезазначеного управління окремі частини будівель та споруд для використання в процесі рибоохоронної діяльності.

4. Рекомендувати:

- відділам: регіонального розвитку, містобудування та архітектури; у справах сім'ї, молоді та спорту;освіти районної державної адміністрації внести районній раді пропозиції щодо відкриття бази відпочинку дітей та молоді району в урочищі „Атаки";

- Дністрівській сільській раді визнати такими, що втратили чинність, рішення виконкомів та сесій сільської ради щодо надання дозволів на користування земельною ділянкою за межами села та оформлення права власності на об'єкти нерухомості в урочищі „Атаки".

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань правових, приватизації, управління об'єктами спільної власності територіальних громад району ( Козак І.А.) та заступника голови райдержадміністрації Якубенка B.C.».

На підставі рішення від 27.03.2008р. ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради виконавчим комітетом Дністровської сільської ради рішенням №19 від 16.04.2010 року «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна» (т.1 а.с.69) вирішено:

« 1. Оформити право комунальної власності на будинок відпочинку та прилеглі будівлі і споруди, а саме: , літера «А-І»- не житловий будинок відпочинку , загальною площею- 215,70 кв.м.,Б- гаражі, В- гаражі, Г- вбиральня,-Вх- вхід до підвалу , Пд- підвал, №1- ворота, №2- огорожа №3- криниця за Територіальними громадами сіл, селища Кельменецького району в особі Кельменецької районної ради.

2. Видати свідоцтво про право комунальної власності на будинок відпочинку та прилеглі будівлі і споруди, а саме: , літера «А-І»- не житловий будинок відпочинку , загальною площею- 21Б,70 кв.м.,Б- гаражі, В- гаражі, Г- вбиральня, Вх- вхід до підвалу , Пд- підвал, №1- ворота, №2- огорожа №3- криниця на ім'я Територіальних громад сіл, селища Кельменецького району в особі Кельменецької районної ради.

3. Дане свідоцтво сформувати та зареєструвати в Кельменецькому бюро технічної інвентаризації.».

Позивачем оспорюються вищезазначені рішення, свідоцтво про право власності та державна реєстрація права власності.

Спільним актом від 22.08.1985 року (т.1 а.с.13) за участю заступника голови Кельменецького райвиконкому, головного інженера землевпорядника, Кельменецького архітектора, головного санітарного лікаря Кельменецького району, начальника пожежної інспекції, начальника РЕМ, начальника РУЗ, голови виконавчого комітету Дністровської сільської ради, голови правління колгоспу "Перемога", старшого інспектора Дністровської Держрибінспекції та старшого інспектора Чернівецького комітету по охороні природи було обрано земельну ділянку під розміщення відкритої площадки Дністровської Держрибінспекції для зберігання інвентарю і конфіскованих (вилучених) знарядь лову на землях колгоспу "Перемога" площею 0,60га за рахунок сіножатей. Згідно акта вказана земельна ділянка була розміщена на правому березі Дністровського водосховища та прилегла до відокремленої ділянки колишнього населеного пункту Атаки.

08.10.1985р. рішенням правління колгоспу "Перемога" (т.1 а.с.14), розташованого в с.Дністрівка Кельменецького району Чернівецької області, Дністровській Держрибінспекції було виділено земельну ділянку під будівництво відкритої площадки для зберігання інвентарю площею 0,6га з громадських земель колгоспу "Перемога" за рахунок сіножатей.

Висновком управління сільського господарства Кельменецького райвиконкому від 18.10.1985р. (т.1 а.с.15) було погоджено розміщення відкритої площадки інспекторського поста для зберігання інвентарю Дністровської Держрибінспекції за рахунок сіножатей колгоспу "Перемога" площею 0,6га.

Рішенням виконавчого комітету Кельменецької районної ради № 173 від 15.11.1985р. (т.1 а.с.16) було погоджено відведення земель Дністровській Держрибінспекції для розміщення відкритої площадки інспекторського поста із земель колгоспу "Перемога" за рахунок сіножатей площею 0,6га.

Після прийняття вказаного рішення працівники Дністровської Держрибінспекції почали використовувати земельну ділянку та сторожовий будинок для службової діяльності, а самий будинок був прийнятий на баланс інспекції. При цьому актом від 03.12.1985р. (т.1 а.с.17) за участю працівників інспекції було встановлено непридатність будинку для роботи та необхідність його реконструкції і ремонту.

Для здійснення вказаної реконструкції та ремонту у 1985 році було замовлено і виготовлено Українським проектно-технологічним інститутом "Укрсільгосппроект" робочий проект капітального ремонту виробничих приміщень бази Кельменецької ділянки Дністровської Держрибінспекції (т.3 а.с.140-150).

Будівельні роботи по капітальному ремонту проводились Кельменецькою міжгосподарською пересувною механізованою колоною Чернівецького облагробуду Украгробуд. Згідно акту приймання виконаних робіт по закінченому будівництву від 1986р., підписаного обома сторонами, вартість будівельних і монтажних робіт склала 38468 карбованців (т.1 а.с.18), а також підписаний акт приймання виконаних будівельно монтажних робіт від березня 1986 р. (т.3 а.с.142). Окрім робіт по капітальному ремонту будинку також було проведено роботи по благоустрою виділеної ділянки, її було огороджено та викопано криницю, побудовано додаткові господарські приміщення гаражів, вбиральні, підвал.

Відповідно до виготовленої Кельменецьким РБТІ інвентарної справи база Кельменецької рибоохоронної дільниці Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецькій області згідно матеріалів інвентарної справи складається з будинку літ. "А-ІІ", гаражів літ. "Б", гаражів літ. "В", вбиральні літ. "Г", входу у підвал з тамбуром літ. "Вх", підвалу літ. "Пд", воріт цифр. "№ 1", огорожі цифр. "№ 2", криниці цифр. "№ 3" (т.1 а.с.28-40).

Згідно довідки Верхнє-Дністровського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних ресурсів та регулювання рибальства № 328 від 19.10.2009р. балансова вартість даних будівель становить 136927грн. та знаходяться на балансі вказаного органу рибоохорони (т.1 а.с.41).

З метою виготовлення державного акту на право постійного користування землею рішенням 20 сесії 4 скликання Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області від 22.07.2005р. (т.1 а.с.42) було надано дозвіл Чернівецькій обласній державній інспекції охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства на виготовлення проектно-технічної документації для надання в постійне користування земельної ділянки загальною площею 0,8га у урочищі "Атаки" за межами населеного пункту.

Рішенням 8 сесії 5 скликання Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області від 14.09.2007 р. (т.3 а.с.151) відмінено рішення XX сесії Дністрівської сільської ради ІУ скликання від 22.07.2005 року „Про надання дозволу на виготовлення проектно - технічної документації для надання в постійне користування земельної ділянки" Чернівецькій обласній державній інспекції охорони, відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства та надано Головному державному управлінню охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецькій області дозвіл на виготовлення проектно-технічної документації для надання в постійне користування земельної ділянки загальною площею 0,8 га в урочищі „Атаки" за межами населеного пункту.

12 вересня 2005 року розпорядженням Кельменецької районної державної адміністрації Чернівецької області № 286 від 12.09.2005р. (т.1 а.с.43) було надано дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування для обслуговування будівель Чернівецького територіального відділу Подільського державного басейнового управління охорони водних ресурсів площею 0,80га на території Дністровської сільської ради в урочищі "Атаки" за межами населеного пункту Дністрівка.

Рішенням виконавчого комітету Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області № 41 від 16.06.2006р. (т.1 а.с.46) було вирішено оформити право державної власності на не житлову будівлю, що складається з: „АІ'- не житловий будинок, загальною площею - 215,7 кв. м, Б - гаражі, В - гаражі, Г - вбиральня, Вх - вхід у підвал, Пд. - підвал, № 1 - ворота, № 2 - огорожа, № 3 - криниця, (які знаходяться с.Дністрівка Кельменецького району вул..Центральна, 71) за Подільським державним басейновим управлінням охорони водних живих ресурсів та видати і зареєструвати свідоцтво про право державної власності.

У зв'язку із зміною назви 21.09.2007р. виконавчим комітетом Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області без відміни попереднього рішення приймається рішення № 66 (т.1 а.с.47) яким вирішено оформити право державної власності на не житлову будівлю, що складається з: „АІ'- не житловий будинок, загальною площею - 215,7 кв. м, Б - гаражі, В - гаражі, Г - вбиральня, Вх - вхід у підвал, Пд. - підвал, № 1 - ворота, № 2 - огорожа, № 3 - криниця, (які знаходяться с.Дністрівка Кельменецького району вул..Центральна, 71), за правонаступником - Головним державним управлінням охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецькій області та видати свідоцтво на право державної власності та зареєструвати його.

Позивач є правонаступником Головного державного управлінням охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецькій області про що зазначено нижче по тексу.

У зв'язку з наявністю двох чинних рішень сільської ради із зміною назви органу рибоохорони Кельменецьке бюро технічної інвентаризації не змогло виготовити правовстановлюючий документ та провести державну реєстрацію права власності на спірні нежитлові будівлі за попередниками позивача, що випливає із листа Кельменецького РБТІ №858 від 19.12.2007 року (т.2 а.с.136).

Так згідно ч.2 ст. 331 Цивільного кодексу України: «Якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації», однак суд відповідно до викладеного вважає, що порушуються права позивача.

15.02.2008р. рішенням виконавчого комітету Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області № 15 надано новоутвореному урочищу, що знаходиться на території Дністровської сільської ради за межами населеного пункту назву «Атаки» (т.1 а.с.62).

21.03.2008р. рішенням виконавчого комітету Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області № 26 (т.1 а.с.119) відмінено попередні рішення виконавчого комітету Дністровської сільської ради № 41 від 16.06.2006р. та № 66 від 21.09.2007р. про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна у зв'язку із тим, що адреса не житлового будинку вказана невірно та відмовлено у задоволенні клопотання Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецькій області про зміну адреси, оскільки неподані правовстановлюючі документи.

Однак в рішенні Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16 квітня 2009 року по справі № 1-9/2009 зазначено наступне: «Конституційний Суд України зазначає, що в Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність (стаття 3). Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами (стаття 74 Закону). Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є „гарантією стабільності суспільних відносин" між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення, що узгоджується з правовою позицією, викладеною в абзаці другому пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 13 травня 1997 року № 1-зп у справі щодо несумісності депутатського мандата.

Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.».

Згідно ч.2 ст. 4 ГПК України: «Господарський суд не застосовує акти державних та інших органів, якщо ці акти не відповідають законодавству України».

Щодо права державної чи комунальної власності на спірні об'єкти нерухомості:

Відповідно до ст.5 Конституції УРСР було встановлено що Соціалістична власність в УРСР має форму або державної власності (всенародне добро), або форму кооперативно-колгоспної власності (власність окремих колгоспів, власність кооперативних об'єднань).

Згідно статті 10 Конституції Української Радянської Соціалістичної Республіки (прийнятої позачерговою сьомою сесією Верховної Ради Української РСР дев'ятого скликання 20.04.1978) встановлено, що основу економічної системи Української РСР становить соціалістична власність на засоби виробництва у формі державної (загальнонародної) і колгоспно-кооперативної власності.

Згідно статті 87 Цивільного кодексу Української РСР (в редакції 1963 року), соціалістичною власністю є: державна (загальнодержавна) власність; колгоспно-кооперативна власність; власність профспілкових та інших громадських організацій.

Статтею 89 Цивільного кодексу Української РСР визначено, що державна власність - основна форма соціалістичної власності. Держава є єдиним власником всього державного майна.

Як випливає із вищезазначеного спірний об'єкт нерухомості був побудований не пізніше 1985, 1986 років, що не заперечується сторонами, а відповідно із аналізу вищезазначених норм на момент його будівництва існувало лише дві форми власності державна та колгоспно-кооперативна.

Розмежування між комунальним та державним майном проведено Кабінетом міністрів України постановою від 5 листопада 1991 р. № 311 «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною) власністю».

Пунктом 2 постанови КМУ від 5 листопада 1991 р. № 311 передбачено: «Міністерствам і відомствам України, органам, уповноваженим управляти державним майном, здійснити до 1 січня 1992 р. передачу державного майна, яке перебуває у їх віданні, до комунальної власності згідно із затвердженим цією постановою переліком».

Пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України "Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)" від 5 листопада 1991 року №311 установлено, що розмежування майна між власністю областей, міст Києва та Севастополя і власністю районів, міст обласного підпорядкування, районів міст Києва та Севастополя провадиться облвиконкомами, Київським і Севастопольським міськвиконкомами з участю виконкомів нижчестоящих Рад народних депутатів.

На підставі постанови КМУ від 5 листопада 1991 р. № 311, Чернівецькою обласною радою народних депутатів Х сесією ХХІ скликання 27 грудня 1991 року прийнято рішення «Про перелік об'єктів комунальної власності обласної, міської та районних Рад народних депутатів» (т.2 а.с 73,74).

Пунктом 1 рішення Чернівецької обласної ради народних депутатів Х сесії ХХІ скликання від 27 грудня 1991 року затверджено переліки об'єктів комунальної власності обласної, міської та районних Рад народних депутатів (додатки 1, 2 та 3).

Пунктом 2 рішення Чернівецької обласної ради народних депутатів Х сесії ХХІ скликання від 27 грудня 1991 року передбачено: «Виконавчим комітетам обласної, Чернівецької міської та районних Рад народних депутатів, обласним управлінням, відомствам та іншим господарським органам, уповноваженим управляти майном місцевих Рад області, станом нa 1 січня 1992 року провести інвентаризацію будівель, споруд, обладнання, іншого майна та грошових коштів в госпрозрахункових підприємствах, організаціях та установах, що знаходяться на утриманні місцевих бюджетів і до 1 лютого 1992 року передати їх згідно переліків у комунальну власність відповідним Радам народних депутатів»

В додатку №3 до рішення Чернівецької обласної ради народних депутатів Х сесії ХХІ скликання від 27 грудня 1991 року закріплено «Перелік державного майна підприємств, установ і організацій, яке безоплатно передається у комунальну власність районним Радам народних депутатів області» (т.2 а.с.75-78), об'єкту нерухомості (нежитлові будівлі та споруди (двоповерховий будинок, гаражі, вбиральня, підвал, криниця, ворота, огорожа), розташовані в урочищі „Атаки" за межами с. Дністрівка) не значиться.

В переліках об'єктів комунальної власності районної, селищної та сільських рад народних депутатів Кельменецького району, затверджених рішенням VІІI сесії XXI скликання Кельменецької районної Ради народних депутатів від 20.03.1992 року, об'єкт нерухомості (нежитлові будівлі та споруди (двоповерховий будинок, гаражі, вбиральня, підвал, криниця, ворота, огорожа), розташовані в урочищі „Атаки" за межами с. Дністрівка) не значиться, що свідчить про відсутність претензій на зазначений об'єкт з боку Кельменецької районної ради та інших рад району (т.2 а.с.79-84).

Відповідно до вищевикладеного суд вважає, що спірні будівлі та споруди не перейшли з державної в комунальну форму власності.

Те, що будівлі, зареєстровані за попередниками позивача, рішеннями виконавчого комітету Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області № 41 від 16.06.2006р. та № 66 від 21.09.2007р. та які зазначені в спірних рішення є тотожними не заперечується сторонами та підтверджується також наступним.

Рішеннями виконавчого комітету Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області № 41 від 16.06.2006р. та № 66 від 21.09.2007р. оформлялось право державної власності на будівлі, які знаходяться с.Дністрівка Кельменецького району вул..Центральна, 71.

Однак, як зазначалось вище рішенням виконавчого комітету Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області № 15 від 15.02.2008р. надано новоутвореному урочищу, що знаходиться на території Дністровської сільської ради за межами населеного пункту назву «Атаки».

Рішенням ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради від 27.03.2008р. за № 235.11-5/08 включено до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району нежитлові будівлі та споруди (двоповерховий будинок, гаражі, вбиральня, підвал, криниця, ворота, огорожа), розташовані в урочищі „Атаки" за межами с. Дністрівка.

Рішення виконавчого комітету Дністровської сільської ради №19 від 16.04.2010 року прийнято на підставі рішення від 27.03.2008р. ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради, підтверджується текстом самого рішення. Також даним рішенням оформлялось право комунальної власності на будівлі, які знаходяться на території Дністровської сільської ради, урочище «Атаки» №81.

Із аналізу тесту рішень виконавчого комітету Дністровської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області № 41 від 16.06.2006р. та № 66 від 21.09.2007р. та спірного рішення виконавчого комітету Дністровської сільської ради №19 від 16.04.2010 року випливає, що оформлялось право власності на ідентичні будівлі і споруди, а саме: , літера «А-І»- не житловий будинок , загальною площею- 215,70 кв.м.,Б- гаражі, В- гаражі, Г- вбиральня,-Вх- вхід до підвалу , Пд- підвал, №1- ворота, №2- огорожа №3- криниця.

Слід зауважити, що прийняття спірних рішень відповідачами було здійснено в період дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.12.2007 року № 1231-р „Про деякі питання розпорядження об'єктами державної власності", за яким зупинено прийняття рішень про передачу об'єктів державної власності у комунальну власність до прийняття Кабінетом міністрів України окремого рішення.

При цьому можливість набуття права власності на безхазяйну річ органами місцевого самоврядування, на чому наполягає відповідач, відбувається згідно вимог ст. 335 ЦК України після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі вона за заявою органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, може бути передана за рішенням суду у комунальну власність.

При цьому судом повинно бути враховане те, що прийнятим рішенням Кельменецькою районною радою Чернівецької області від 27.03.2008 року не дотримано вимог ст. 29, 43 Закону України «Про місцеве самоврядування», оскільки районній раді надано законом лише право надання згоди на передачу об'єктів з державної власності у комунальну, а сама передача об'єктів з державної в комунальну власність здійснюється відповідним органом державної влади за його ініціативою, якому делеговані такі повноваження.

Відповідачами 1 та 2 не надано доказів про прийняття уповноваженим органом державної влади рішення про передачу з державної власності в комунальну власність спірних будівель та споруд.

Посилання відповідача 1 та третьої особи 3 на те, що спірні будівлі та споруди побудовані комунальним підприємством "Кельменецьким об'єднанням по агропромисловому будівництву „Райагробуд" спростовуються вищезазначеним, а також наступним.

Довідка комунального підприємства "Кельменецьке об'єднання по агропромисловому будівництву „Райагробуд" №41 від 24.03.2008 р. не є належним доказом в підтвердження факту будівництва спірних об'єктів нерухомості даною організацією.

Відповідно до статуту комунального підприємства "Кельменецьке об'єднання по агропромисловому будівництву „Райагробуд" (т.2 .а.с103-107) воно є правонаступником Кельменецького районного кооперативно-державного об'єднання по агропромисловому будівництву (пункт 1.2). Згідно статуту Кельменецького районного кооперативно-державного об'єднання по агропромисловому будівництву «Райагробуд» (т.2 а.с. 108-112) воно створено 1991 році та не є правонаступником якихось підприємств чи організацій, а спірні будівлі побудовані як зазначалося вище 1985, 1986 роках.

Якщо б по версії відповідача 1 спірні об'єкти будувалися Кельменецькою міжгосподарською (міжколгоспною) будівельною організацією (статут т.2 а.с.116-127) то спірні об'єкти нерухомості повинні були увійти до статутних фондів колгоспів засновників даної організації, однак доказів в підтвердження цього відповідачем 1 не надано.

Щодо правонаступництва:

До 1991 року існувало Міністерство рибного господарства СРСР в структурі якого функціонували органи рибоохорони (Укррибвод, Головрибвод).

Після того, як у серпні 1991 року Україна стала незалежною державою, постановою Кабінету Міністрів України від 01.11.91р. № 304 було створено Державний комітет України по рибному господарству і рибній промисловості.

Підприємства, установи і організації галузі рибного господарства перейшли до сфери управління зазначеного Комітету.

Після ліквідації вищевказаної установи, у 1994 році Указом Президента України було утворено Міністерство рибного господарства України до сфери управління якого перейшли підприємства, установи і організації галузі рибного господарства.

Указом Президента від 25.07.1997 р. «Про утворення Державного комітету рибного господарства України», на базі Міністерства рибного господарства України, що ліквідувалося, було утворено Державний комітет рибного господарства України та визначено, що Держкомрибгосп є правонаступником прав і обов'язків ліквідованого Мінрибгоспу. Підприємства, установи і організації галузі рибного господарства перейшли до сфери управління Держкомрибгоспу.

15.03.2000р. постановою Кабінету Міністрів України № 487 «Про утворення Державного департаменту рибного господарства» Державний комітет рибного господарства було ліквідовано та на його базі, у складі Мінагрополітики, було утворено Державний департамент рибного господарства (Укрдержрибгосп) як урядовий орган державного управління. Цією ж постановою було встановлено, що Укрдержрибгосп є правонаступником Державного комітету рибного господарства. Підприємства, установи та організації галузі рибного господарства перейшли до сфери управління Укрдержрибгоспу.

25.05.2006р. постановою Кабінету Міністрів України № 752 було ліквідовано Державний департамент рибного господарства. Натомість, у структурі Мінагрополітики було утворено Департамент рибного господарства. Підприємства, установи і організації галузі рибного господарства перейшли до сфери управління Мінагрополітики.

Постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 року № 1523 «Про утворення Державного комітету рибного господарства України» утворено Держкомрибгосп, як центральний орган виконавчої влади та встановлено, що Держкомрибгосп є правонаступником Мінагрополітики з питань рибного господарства. Підприємства, установи та організації галузі рибного господарства перейшли до сфери управління Держкомрибгоспу.

Правонаступництво Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Чернівецькій області від Дністровської Держрибінспекції доводиться наявними в матеріалах справи доказами, а саме:

- наказом Міністерства рибного господарства України №22 від 14.03.1995 року про створення Чернівецької обласної державної інспекції відтворення, охорони водних живих ресурсів і регулювання рибальства;

- наказом Міністерства аграрної політики України №161 від 20.04.2005 року про створення Чернівецького територіального відділу Подільського державного басейнового управління охорони водних живих ресурсів;

- наказом Державного комітету рибного господарства України №22 від 30.03.2007 року на базі Подільського державного басейнового управління охорони водних живих ресурсів створено Головне державне управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецький області.

При реорганізації вказаних вище органів державної влади все майно виходячи з текстів відповідних наказів передавалось з балансу попередньої організації до новоствореної за відповідними передаточними балансами.

Згідно п.1 та п. 12 Положення «Про Головне державне управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецький області» і, затвердженого наказом Державного комітету рибного господарства України №35 від 10.04.2007 року та зареєстрованого в державному реєстрі юридичних осіб 16.04.2007 року, - Головне державне управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецький області є спеціальним уповноваженим органом, що здійснює державний контроль у сфері охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства на території Чернівецької області і його майно є державною власністю та закріплене за ним на праві оперативного управління.

Відповідно до наказу Державного комітету рибного господарства України №704 від 01.12.2008 р. утворено Верхнє-Дністровського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних ресурсів та регулювання рибальства (Чернівцідержрибохорона) шляхом злиття в тому числі Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Чернівецький області. Даним наказом Верхнє-Дністровське ДБУ визнано правонаступником в тому числі Чернівцідержрибохорони.

Відповідно до наказу Державного комітету рибного господарства України №231 від 25.06.2010 р. припинено діяльність Верхнє-Дністровського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних ресурсів та регулювання рибальства шляхом поділу на чотири окремі юридичні особи: Головне державне управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Хмельницькій області; Головне державне управління рибоохорони та регулювання рибальства у Чернівецькій області; Головне державне управління рибоохорони та регулювання рибальства у Тернопільській області; Головне державне управління рибоохорони та регулювання рибальства у Івано-Франківській області, та визнано дані юридичні особи правонаступниками прав та обов'язків Верхнє-Дністровського державного басейнового управління охорони, використання і відтворення водних ресурсів та регулювання рибальства відповідно до розподільчого балансу.

Відповідно до наказу Державного комітету рибного господарства України №357 від 23.12.2011 р. припинено юридичну особу Головне державне управління рибоохорони та регулювання рибальства у Чернівецькій області реорганізувавши шляхом перетворення в юридичну особу Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Чернівецькій області та визнано його правонаступником Головного державного управління рибоохорони та регулювання рибальства у Чернівецькій області.

Отже відповідно до викладеного суд прийшов до висновку, що порушуються права позивача.

Згідно ч.2 ст.19 Конституції України суб'єкт владних повноважень зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 ст. 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.

Відповідно до пункту 10 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Наведене свідчить про те, що оскаржувані рішення прийняті з перевищенням наданих законом повноважень, без наявності необхідних підстав, суперечить вимогам діючого законодавства.

Відповідно, при прийнятті оскаржуваного рішення, Кельменецька районна рада, як суб'єкт владних повноважень перевищила свої повноваження, без урахування усіх обставин, для прийняття зазначеного рішення.

Оскільки в пункті 4 рішення ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради Чернівецької області №235.11-05/08 від 27.03.2008 року «Про включення до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району будівель та споруд, розташованих в урочищі «Атаки» за межами с.Дністрівка та забезпечення їх ефективного використання» зазначено рекомендувати, то суд приходить до висновку що пункти 4 та 5 даного рішення не покладають на позивача ні яких обов'язків та не порушують його законні інтереси, а відповідно в цій частині позовних вимог суд відмовляє.

Відповідно суд вирішив визнати недійсним та скасувати пункти 1, 2 та 3 рішення ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради Чернівецької області №235.11-05/08 від 27.03.2008 року «Про включення до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району будівель та споруд, розташованих в урочищі «Атаки» за межами с.Дністрівка та забезпечення їх ефективного використання»;.

Таким чином, виконавчий комітет Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області за відсутності беззаперечних доказів неправомірно прийняв рішення №19 від 16.04.2010 року «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна», яким оформив та видав свідоцтво про право комунальної власності за територіальними громадами сіл, селища Кельменецького району в особі Кельменецької районної ради, на майно що є державною власністю.

Щодо того, що спірні рішення прийняті виконавчим комітетом Дністрівської сільської ради Кельменецького району, а позов подано до Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області суд зазначає:

Згідно ч.2 ст.21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує нормативно-правовий акт органу державної влади або органу місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Відповідно до вищевикладеного суд прийшов до висновку про обгрунтовність визнання недійсним та скасувати рішення виконавчого комітету Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області №19 від 16.04.2010 року «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна».

Згідно довідки з ЄДРПОУ №273 від 13.03.2013 р. (т.2 а.с.89) виконавчий комітет Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області в ЄДР не значиться, а отже не являється юридичною особою. Вказане також підтверджується довідкою Валя-Кузьминської сільської ради Глибоцького району №231 від 26.07.2011 р. Дністрівська сільська рада Кельменецького району Чернівецької області згідно довідки з ЄДРПОУ (т.2 а.с.34) та свідоцтва про державну реєстрацію (т.2. а.с.35) зареєстрована в ЄДРПОУ з правом юридичної особи, а тому позов правомірно пред'явлено до Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області.

Суд вирішив визнати недійсним та скасувати рішення виконавчого комітету Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області №19 від 16.04.2010 року «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна».

Щодо позовних вимог про визнання недійсним свідоцтва про право власності Серії САС №556129 від 21.04.10 р ., видане територіальній громаді сіл, селища Кельменецького району в особі Кельменецької районної ради (т.1 а.с.71).

Оскільки як зазначено вище суд задовольнив позовні вимоги про визнання недійсним та скасування рішення виконавчого комітету Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області №19 від 16.04.2010 року «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна», яке є підставою видачі свідоцтва про право власності Серії САС №556129 від 21.04.10 р. суд вирішив визнати недійсним свідоцтво про право власності Серії САС №556129 від 21.04.10 р.

Щодо позовних вимог про скасування державної реєстрації права власності на комплекс будівель та споруд будинку відпочинку, які знаходяться за адресою Чернівецька область, Кельменецький район, сільська рада Дністрівка, урочище «Атаки», будинок №81.

Законодавство яке регулює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно на момент вирішення спору по відношенню на момент звернення позивача із позовом зазнало суттєвих змін, змінилися також органи які проводять державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно.

Оскільки серед позовних вимог також заявлена вимога, скасувати державну реєстрацію права власності на комплекс будівель та споруд будинку відпочинку, які знаходяться за адресою Чернівецька область, Кельменецький район, сільська рада Дністрівка, урочище «Атаки», будинок №81.

У зв'язку із змінами які відбулися в законодавстві та відповідно до ст. 6 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» систему органів державної реєстрації прав становлять в тому числі органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку (далі - органи державної реєстрації прав).

Ухвалою від 14.03.2012 р. залучено до участі у розгляді справі в якості відповідача 3 - Реєстраційну службу Кельменецького управління юстиції (60100, смт. Кельменці, вул. Сагайдачного, 24).

Згідно довідки з ЄДРПОУ від 13.05.2013 № 418 зі змісту якої вбачається, що Реєстраційна служба Кельменецького районного управління юстиції в ЄДР не зареєстрована, а отже не являється юридичною особою.

У відповідності до ч. 1 ст. 1 Господарського процесуального кодексу України підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності, мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених цим Кодексом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.

Статтею 21 ГПК України передбачено, що сторонами в судовому процесі - позивачами і відповідачами - можуть бути підприємства та організації, зазначені у статті 1 цього Кодексу. Позивачами є підприємства та організації, що подали позов або в інтересах яких подано позов про захист порушеного чи оспорюваного права або охоронюваного законом інтересу. Відповідачами є підприємства та організації, яким пред'явлено позовну вимогу.

Тобто, у вирішенні питання про те, чи є спір таким, що підлягає вирішенню господарським судом, слід виходити з вимог ст.ст. 1, 21 ГПК України щодо суб'єктного складу сторін, якими можуть бути лише підприємства, установи, організації, які є юридичними особами, а фізичні особи за умови, що вони зареєстровані як суб'єкти підприємницької діяльності. При цьому, спірні правовідносини між даними особами повинні носити господарський характер.

В той же час, як зазначається судом вище, Реєстраційна служба Кельменецького районного управління юстиції не може бути стороною в господарському процесі.

Однак згідно положення про реєстраційну службу Кельменецького районного управління юстиції, затвердженого наказом начальника Кельменецького РУЮ №2310 від 30.12.2011 р., Реєстраційна служба Кельменецького районного управління юстиції є структурним підрозділом територіального органу Міністерства юстиції України. Згідно виписки з ЄДРПОУ № 935441 Кельменецьке районне управління юстиції зареєстроване в ЄДР.

Ухвалою від 14.05.2013 року замінено неналежного відповідача 3 Реєстраційну службу Кельменецького районного управління юстиції на належного відповідача Кельменецьке районне управління юстиції (60100, вул. Сагайдачного, 24, смт. Кельменці Кельменецького району Чернівецької області).

Відповідно до статті 2 Закону України (в редакції чинній на момент прийняття рішення) «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» державна реєстрація є офіційним визнанням і підтвердженням державою фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжується внесенням даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень.

Статтею 8 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»: «Орган державної реєстрації прав в тому числі проводить державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмовляє у їх реєстрації».

Згідно ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»: «Державний реєстратор є державним службовцем».

Відповідно до п.2 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»: «Державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав».

Частина 2 ст.30 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачає: «Дії або бездіяльність державного реєстратора, державного кадастрового реєстратора, нотаріуса, державного виконавця можуть бути оскаржені до суду».

Відповідно до п.1 ч.2 ст.17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Згідно підпункту «а» пункту 17 постанови пленуму ВГСУ № 10 від 24 жовтня 2011 року «Про деякі питання підвідомчості і підсудності справ господарським судам»: «До компетенції господарських судів не відноситься розгляд справ у спорах: про оскарження суб'єктом господарювання дій (бездіяльності) органу державної влади, органу місцевого самоврядування, іншого суб'єкта владних повноважень, їхньої посадової чи службової особи, що випливають з наданих їм владних управлінських функцій, якщо ці дії (бездіяльність) не пов'язані з відносинами, врегульованими господарським договором».

Статтею 12 Господарського процесуального кодексу України визначена підвідомчість спорів господарським судам.

Зважаючи на те, що спір про скасування державної реєстрації права власності на комплекс будівель та споруд будинку відпочинку, які знаходяться за адресою Чернівецька область, Кельменецький район, сільська рада Дністрівка, урочище «Атаки», будинок №81 не підлягає розгляду в господарських судах України, суд припиняє провадження у справі в цій частині.

Судові витрати слід покласти порівну пропорційно задоволеним вимогам на першого та другого відповідачів з вини яких спір доведено до розгляду в судовому порядку на підставі прийнятих ними рішень.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1, 12, 49, 82, п.1 ч.1 ст.80, 84, 116 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

В И Р І Ш И В :

1. Позов задовольнити частково.

2. Визнати недійсним та скасувати пункти 1, 2 та 3 рішення ХІ сесії V скликання Кельменецької районної ради Чернівецької області №235.11-05/08 від 27.03.2008 року «Про включення до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Кельменецького району будівель та споруд, розташованих в урочищі «Атаки» за межами с.Дністрівка та забезпечення їх ефективного використання»;.

3. Визнати недійсним та скасувати рішення виконавчого комітету Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області №19 від 16.04.2010 року «Про оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна»;

4. Визнати недійсним свідоцтво про право власності Серії САС №556129 від 21.04.10 р., видане територіальній громаді сіл, селища Кельменецького району в особі Кельменецької районної ради;

5. Щодо позовних вимог про скасування державної реєстрації права власності на комплекс будівель та споруд будинку відпочинку, які знаходяться за адресою Чернівецька область, Кельменецький район, сільська рада Дністрівка, урочище «Атаки», будинок №81 - провадження у справі припинити.

6. В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

7. Стягнути з Кельменецької районної ради Чернівецької області (60100 вул.Центральна, 1 смт.Кельменці Чернівецька область, ідентифікаційний код 25076337)

у доход Державного бюджету України - 1720,50 грн. судового збору зарахувавши зазначені суми за кодом 03500074 пункт 4.4. УДКСУ у м.Чернівцях 22030001, код 37978173 р/р 31210206783002, ГУДКСУ у Чернівецькій області МФО 856135 (стягувач - ДПІ у Кельменецькому районі).

8. Стягнути з Дністрівської сільської ради Кельменецького району Чернівецької області (Чернівецька область, Кельменецький район, с. Дністрівка код ЄДРПОУ 04418742)

у доход Державного бюджету України 1720,50 грн. судового збору зарахувавши зазначені суми за кодом 03500074 пункт 4.4. УДКСУ у м.Чернівцях 22030001, код 37978173 р/р 31210206783002, ГУДКСУ у Чернівецькій області МФО 856135 (стягувач - ДПІ у Кельменецькому районі).

9. Після набрання рішенням законної сили видати накази.

За згодою представників сторін в судовому засіданні 29.07.2013 р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення. Оформлене у відповідності до вимог ст. 84 Господарського процесуального кодексу України рішення підписане 02.08.2013 року.

Суддя І.В. Марущак

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення29.07.2013
Оприлюднено06.08.2013
Номер документу32798354
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/36

Постанова від 10.01.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Россолов Вячеслав Володимирович

Ухвала від 18.12.2023

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Россолов Вячеслав Володимирович

Ухвала від 23.11.2023

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Россолов Вячеслав Володимирович

Ухвала від 13.11.2023

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Россолов Вячеслав Володимирович

Ухвала від 31.10.2023

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Білоусов С. М.

Ухвала від 16.10.2023

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Білоусов С. М.

Ухвала від 19.09.2023

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Білоусов С. М.

Ухвала від 05.09.2023

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Білоусов С. М.

Ухвала від 19.11.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 19.11.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні