Постанова
від 19.12.2006 по справі 05/146-64а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

05/146-64А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

43010, м. Луцьк, пр. Волі, 54 а

              

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

"19" грудня 2006 р. Справа № 05/146-64А.

за позовом Волинського обласного відділення Фонду соціального захистуінвалідів, м.Луцьк

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю „Силком”, м.Луцьк     

про стягнення 4242,86 грн.                                   

суддя   Бондарєв С.В.  

секретар     Кулай А.В.   

                                   

ПРЕДСТАВНИКИ:

від позивача : Гриценко Н.І. – дов. №06.10/6 від 07.02.2006р.

від відповідача : Кондратюк В.В. – дов. №5 від 13.02.2006р.

Сторонам були роз'яснені права та обов'язки, передбачені ст.ст. 49, 51 КАС України.

Згідно клопотань технічна фіксація судового процесу не здійснюється, ведеться протокол судового засідання. Заяв про відвід складу суду не надходило.

СУТЬ СПОРУ:  Позивач звернувся до суду і просить стягнути з відповідача 4242,86 грн. штрафних санкцій за невиконання нормативу працевлаштування в 2005 році 1 інваліда.

          Відповідач в судовому засіданні, у відзиві від 06.07.2006р. позов заперечив, оскільки вживались заходи для працевлаштування, відсутній прибуток.          

          Матеріалами справи встановлено:

          Згідно ст. 19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні ” від 21.03.1991р. № 875-ХІІ (з наступними змінами та доповненнями)(надалі – Закон України) визначено норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 4 % від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 8 до 25 чоловік – у кількості одного робочого місця .

          Статтею 20 Закону України передбачено, що підприємства (об'єднання), установи і організації незалежно від форм власності і господарювання , де кількість працюючих інвалідів менша , ніж установлено нормативом, передбаченим частиною першою статті 19 Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів штрафні санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві (об'єднанні), в установі, організації за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом.

          Відповідно до звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік, середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу відповідача складає 9 осіб, чисельність інвалідів – штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно  4-х відсотковому нормативу – 1 особа. Згідно розділу ІІ звіту „Список працюючих інвалідів – штатних працівників, які були зайняті на підприємстві у 2005 році” у відповідача інваліди не працювали.

Відповідно до звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік, середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу відповідача складає 21 осіб, чисельність інвалідів – штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно  4-х відсотковому нормативу – 1 особа. Згідно розділу ІІ звіту „Список працюючих інвалідів – штатних працівників, які були зайняті на підприємстві у 2005 році” у відповідача працював 1 інвалід 3 місяці.

Разом з тим, з врахуванням п.п. 3.3.1-3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівників зайнятих у народному господарстві, затвердженої Наказом  Міністерства статистики України від 07.07.1995р. №171, яким встановлено, що середньооблікова чисельність штатних працівників за період з початку року обчислюється шляхом підсумування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи на підприємстві, що минули за період з початку року до звітного місяця включно та ділення одержаної суми  на кількість місяців за період з початку року, середньооблікова чисельність інвалідів, що працювали у відповідача в 2005р. становить „0”  осіб.

Згідно змісту листів Держкомстату №6-2-7/230 від 21.10.2002р. та Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва №6538 від 12.11.2003р.. у разі отримання при розрахунку не цілого значення показника необхідно заокруглювати його за загальними правилами арифметики до цілого значення.

Згідно з пунктом 5 Положення про робоче місце інваліда і про порядок працевлаштування інвалідів підприємства розробляють заходи щодо створення робочих місць для інвалідів, включають їх до колективного договору, інформують центри зайнятості, місцеві органи соціального захисту населення та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про створення (пристосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів.

У пункті 14 згаданого Положення визначено, що підприємства інформують державну службу зайнятості та місцеві органи соціального захисту населення про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватись праця інвалідів.

Відповідач не подав суду доказів створення у встановленому порядку в 2005 році робочого місця для працевлаштування інваліда та повідомлення про наявність такої вакансії центру зайнятості та інших органів.

Згідно повідомлення Луцького міського центру зайнятості  від 10.05.2006р. №1187/05-06, відповідач не  звертався до центру зайнятості з інформацією про створення (пристосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Згідно даного Положення, робоче місце вважається створеним, якщо воно відповідає встановленим вимогам робочого місця для інвалідів відповідної нозології, атестоване спеціальною комісією за участю представників МСЕК, органів Держнаглядохоронпраці, громадських організацій інвалідів і введене в дію шляхом працевлаштування на ньому інваліда.

Відсутність прибутку в 2005 р. не є підставою для звільнення відповідача від обов'язку сплатити штрафну санкцію.                   

          Отже, сума штрафних санкцій за невиконання нормативу працевлаштування 1 інваліда становить – 4242,86 грн.    

          На підставі викладеного,  керуючись Законом України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, ст. 70, 71, 76, 79, 86, 87-89, 159, 160 - 163 КАСУ, господарський суд,-

постановив :

1. Стягнути з  Товариства з обмеженою відповідальністю „Силком”, м.Луцьк, вул.Рівненська, 80а (розрахункові рахунки установи банку не відомі) (код 32273581) на користь Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м.Луцьк, вул.Писаревського, 3А, та зарахувати  в доход Державного бюджету м.Луцька (50070000, номер рахунку 31216230600002, банк УДК у Волинській області, МФО 803014, ідентифікаційний код 21741605) – 4242 грн. 86 коп.  штрафних санкцій.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАСУ – з дня складання в повному обсязі . Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження до Львівського апеляційного господарського суду України.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив судове рішення.

Дата виготовлення

повного тексту

постанови –22.12.2006р.

          Суддя                                                             Бондарєв. С.В.

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення19.12.2006
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу328003
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —05/146-64а

Постанова від 13.03.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Скрутовський П.Д.

Ухвала від 27.02.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Скрутовський П.Д.

Постанова від 19.12.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв С.В.

Ухвала від 28.11.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв С.В.

Ухвала від 26.10.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв С.В.

Ухвала від 21.09.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв С.В.

Ухвала від 06.07.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні