Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 801/2007/13-а
22.07.13 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Кучерука О.В.,
суддів Єланської О.Е. ,
Кукти М.В.
секретар судового засідання Руднєва А.В.
за участю сторін:
представник позивача, Товариства з обмеженою відповідальністю "ЖК Сонячний"- Авдєєва Ольга Юріївна, довіреність № б/н від 08.02.13
представник відповідача, Управління Держкомзему в м.Ялта АРК- не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,
представник третьої особи, Гаспринської селищної ради- Медарь Наталя Володимирівна, довіреність № 237/02-14 від 19.02.13
розглянувши апеляційну скаргу Гаспринської селищної ради на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Трещова О.Р. ) від 01.04.13
до Управління Держкомзему в м.Ялта АРК (вул. Руданського, 7,Ялта,Автономна Республіка Крим,98600)
треті особи:
Гаспринська селищна рада (вул. Н.Тамарли 6/24,Ялта,Автономна Республіка Крим,98600)
про визнання протиправними дій та бездіяльність, спонукання до виконання певних дій,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 01.04.2013 року позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЖК Сонячний" задоволені.
Визнано протиправними дії Управління державного комітету по земельних ресурсах у м. Ялта АР Крим щодо застосування у витязі із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 05.07.2011 № 2538-2/10-25-2 до земельної ділянки площею 2,2500 га (кадастровий номер - 0111946200:01:004:0260), розташованої за адресою Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра. Севастопольське шосе в районі будинків №4 і №7, що використовується ТОВ «ЖК Сонячний» для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами коефіцієнту функціонального використання 2,5.
Зобов'язано Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим встановити з 01.07.2011 року до завершення будівництва для земельної ділянки загальною площею 2,2500 га, що знаходиться за адресою: Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, Севастопольське шосе, у районі будинків №4 і №7, кадастровий номер земельної ділянки - 0111946200:01:004:0260, яка надана Товариству з обмеженою відповідальністю "ЖК Сонячний" для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, розрахунковою загальною корисною площею орієнтовно 94580 кв.м. коефіцієнт функціонального використання - 0,5 "інші землі - землі, зайняті поточним та відведених під майбутнє будівництво".
Зобов'язано Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим перерахувати з 01.07.2011 року нормативну грошову оцінку вищевказаної земельної ділянки загальною площею 2,2500га, що знаходиться за адресою: Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, Севастопольське шосе, у районі будинків №4 і №7, кадастровий номер земельної ділянки - 0111946200:01:004:0260, яка надана Товариству з обмеженою відповідальністю "ЖК Сонячний" для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, розрахунковою загальною корисною площею орієнтовно 94580 кв.м. з врахуванням нового функціонального коефіцієнту - 0,5, передбаченого для земельних ділянок "інші землі - землі, зайняті поточним та відведених під майбутнє будівництво".
Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЖК Сонячний" (ЄДРПОУ 35128739) 103,23 грн. судового збору.
Не погодившись з зазначеною постановою суду, Гаспринська селищна рада звернулася з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 01.04.2013 року, та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити.
У зв'язку з поважністю причин пропуску процесуального строку на оскарження постанови суду першої інстанції клопотання Гаспринської селищної ради було задоволено, процесуальній строк на апеляційне оскарження постанови Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 01.04.2013 року поновлений, про що Севастопольським апеляційним адміністративним судом винесено відповідну ухвалу від 08.07.2013 року.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 08.07.2013 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Гаспринської селищної ради.
Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального та процесуального права.
Представник третьої особи у судовому засіданні апеляційну скаргу підтримав, з мотивів викладених у ній.
Представник позивача у судовому засіданні заперечував проти задоволення апеляційної скарги, наполягав на тому, що постанова Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 01.04.2013 року є законною та обґрунтованою.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду сповіщений належним чином та своєчасно, про причини неявки суд не повідомив.
Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.
Крім того, згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, розглянувши справу, судова колегія встановила наступне.
Як вбачається з матеріалів справи Гаспринська селіщна рада рішенням від 02.04.2008 року № 17 затвердила проект землеустрою з відведення земельної ділянки ТОВ «ЖК Сонячний» для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, код цільового використання - 1.13.2 (житлової забудови і комерційного використання) та надала в оренду на строк на 50 років земельну ділянку, розташовану за межами земель Ялтинського горно - лісового природного заповідника, розташованого в межах населеного пункту (смт. Гаспра) за адресою: смт. Гаспра, Севастопольське шосе в районі будинку №4 і №7, площею 2,2500 га, кадастровий номер 0111946200:01:004:0260.
07.05.2008 року між Гаспринською селіщною радою та ТОВ «ЖК Сонячний» був укладений договір оренди земельної ділянки площею 2,2500 га, розташованої за адресою: Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, Севастопольське шосе в районі будинків №4 і №7, кадастровий номер земельної ділянки - 0111946200:01:004 0260, додатково до суміжної земельної ділянки, площею 2,1000 га, розташованому за адресою Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра. Севастопольське шосе, в районі будинку №4 що знаходиться в ТОВ «ЖК Сонячний» в довгостроковій оренді строком на 50 (п'ятдесят) років, згідно з договором оренди землі від 14.01.2008р. реєстраційний номер 040800700001 від 30.01.2008р.), для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами.
Договір оренди зареєстровано в Ялтинському відділенні Кримської регіональної філії ДП "Центр ДЗК при Держкомземі України", у Державному реєстрі землі запис за № 040800700006 від 02.06.2008 року.
Відповідно до п.8 договору оренди строк оренди земельної ділянки - на 50 років з дати його державної реєстрації і діє до повного виконання своїх обов'язків сторонами.
Відповідно до п.2 договору оренди земельна ділянка передається в оренду для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових і (або) підвищеної поверховості (можливо експериментальних) житлових будинків, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркінгами, допоміжними будівлями і спорудами, розрахунковою загальною корисною площею орієнтування 94580 кв.м. (дев'яносто чотири тисячі п'ятсот вісімдесят квадратних метрів) (код по УКЦИЗ - 1.13.2 «Житлової забудови і комерційного призначення»).
З п. 3 договору оренди вбачається, що на момент передачі на земельної ділянці капітальні та тимчасові будівлі, споруди відсутні.
Згідно з п.5 договору оренди нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 4447537,88 грн.
Орендна плата вноситься Орендарем в грошовій формі в розмірі 164197,44 грн. на рік. (п.9 Договору). Сплата орендної плати здійснюється рівними долями щомісячно до 30-го числа, наступного за розрахунковим місяцем (п.11 Договору).
Відповідно до п.5 акту прийому - передачи земельної ділянки від 09.07.2008 року до договору оренди від 07.05.2008 року метою використання є будівництво і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами.
Згідно з п.6 код та цільове використання землі визначені за Українським класифікатором цільового використання землі (УКЦІЗ) - 1.13.2 житлової забудови і комерційного призначення».
Згідно з п.7 класифікацію угідь визначено за формою № 6-зем. землі загального використання (рядок 12.4 шифр рядку за формою №6-зем - 97), по угіддям - зелені насадження загального користування (графа за формою №6-зем - 56).
21 травня 2012 року між Гаспринською селищною радою та Товариством з обмеженою відповідальність "ЖК Сонячний" був укладений договір про зміну договору оренди землі, посвідченого приватним нотаріусом Ялтинського міського нотаріального округу ОСОБА_1 07 травня 2008 року по реєстру №2887, зареєстрований у Державному реєстрі земель 20.06.2012р. за № 011194624000449.
Згідно з п.9 Договору орендна плата, визначена з урахуванням нормативної грошової оцінки земельної ділянки, справляється виключно у грошовій формі і становить 517291,50грн. в рік.
Пункт 11 Договору викладено в новий редакції: «Орендар вносить плату щомісячно не пізніше 30го числа наступного за звітним місяцем в розмірі 43107,63грн.».
При цьому, розмір орендної плати в договорі про зміну договору оренди землі від 07.05.2008 року розрахований на підставі нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка була проведена Управлінням держкомзему у м. Ялті та вказана в Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 2538-2/10-25-2 від 05.07.2011 року.
Відповідно до вказаного витягу нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 14107795,31 гривень.
З витягу технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2538-2/10-25-2 від 05.07.2011 року вбачається, що позивачем використовується земельна ділянка для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами розташованої за адресою: смт. Гаспра, Севастопольське шосе в районі будинку №4 і №7, кадастровий номер ділянки - 0111946200:01:004:0260, тому застосовано коефіцієнт Кф - 2,5.
Не погодившись з діями відповідача, щодо застосування коефіцієнту функціонального використання - 2,5 до земельної ділянки площею 2,2500 га, що використовується ТОВ "ЖК Сонячний" для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, кадастровий номер 0111946200:01:004:0260, згідно Договору оренди земельної ділянки № 040800700006 від 07.05.2008 року, позивач оскаржив їх до суду.
Судова колегія, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
За ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.20 ЗК України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Нормативне визначення категорій землі наведено в ст. 19 Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин), згідно якої регламентовано поділ землі на категорії за критерієм цільового призначення, зокрема такі: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісового фонду; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Згідно зі ст.38 Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування.
Згідно зі ст.41 Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) житлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооперативам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування земельні ділянки для житлового і гаражного будівництва передаються безоплатно у власність або надаються в оренду у розмірі, який встановлюється відповідно до затвердженої містобудівної документації.
Таким чином, з вищевикладеного вбачається, що встановлення цільового призначення земельної ділянки в межах населеного пункту здійснюється на підставі відповідного рішення органу місцевого самоврядування.
На момент надання земельної ділянки в оренду ТОВ "ЖК Сонячний", на підставі рішення Гаспринської селищної ради від 02.04.2008 року № 17, її категорія за критерієм цільового призначення, була встановлена для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, про що було прямо зазначено в земельно-кадастровій інформації, яка була розроблена Ялтинським міським управлінням земельних ресурсів.
Відповідно до частин 1 та 2 ст. 116 Земельного Кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Перелік документів, що посвідчують право на земельну ділянку визначений статтею 126 Земельного кодексу України.
Згідно частини 5 ст. 126 ЗК України (в редакції, що діла на момент виникнення спірних правовідносин) право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі, зареєстрованим відповідно до закону, або договором оренди землі та договором відчуження права оренди землі, зареєстрованими відповідно до закону.
Таким чином, рішенням Гаспринської селищної ради №17 від 02.04.2008 року та договором оренди земельної ділянки між Гаспринською селищною радою та ТОВ «ЖК Сонячний» від 07.05.2008 року посвідчено право ТОВ «ЖК Сонячний» на оренду земельної ділянки площею 2,2500 га, за адресою: смт. Гаспра, Севастопольське шосе в районі будинків №4 і №7.
Стосовно позовних вимог в частині застосування у витязі із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 05.07.2011 № 2538-2/10-25-2 коефіцієнту функціонального використання 2,5, колегія суддів зазначає наступне.
За статтею 201 ЗК України грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі. Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Закону України "Про оцінку земель" № 1378-IV від 11.12.2003 року нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
Згідно статті 5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель (стаття 5 Закону України "Про оцінку земель").
Відповідно до статті 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Колегія суддів зазначає, що земельна ділянка, розташована за адресою: АРК, смт. Гаспра, Севастопольське шосе в районі будинків №4 і №7 знаходиться в адміністративних межах смт. Гаспра.
З огляду з наведеного правильним є застосування при визначенні грошової нормативної оцінки зазначеної земельної ділянки Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом № 18/15/21/11 від 27.01.2006 року Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 року за N 388/12262. До того ж, зазначена земельна ділянка відноситься до земель несільськогосподарського призначення за своїм цільовим призначенням.
У розділі 3 Порядку закріплена нормативна грошова оцінка земель населених пунктів. В основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель. Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою.
За п. 3.3 Порядку в цій формулі використовується коефіцієнт, який враховує функціональне використання земельної ділянки (Кф), табл. 1.1 (додаток 1 до Порядку).
Таблиця 1.1 визначає коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки, за якою категорії земель за функцією використання розподілено на 10 видів, одним із яких є інші землі. При цьому критерієм поділу визначено склад категорії земель (код розділу - за КВЕД).
За допомогою значеної класифікації і визначається значення коефіцієнта Кф - у даному випадку суд вказує, що його значення для земель, зайнятих поточним та відведеним під майбутнє будівництво складає 0,5.
Відповідно довідки Головного управління статистики в АРК № АБ 264718 від 26.10.2010 року, видами діяльності позивача за КВЕД є 45.21.1 - будівництво будівель; 45.21.6 - будівництво інших споруд, 70.11.0 - організація будівництва об'єктів нерухомості для продажу чи здавання в оренду; 70.12.0 - купівля та продаж власного нерухомого майна; 70.20.0 - здавання в оренду власного нерухомого майна.
Крім того, як вбачається з довідки Головного управління статистики в АРК № АБ 264718 від 26.10.2010 року, видом діяльності позивача за КВЕД є також 45.21.1 - будівництво будівель. Зазначена діяльність класифікується за КВЕД яка повністю відповідає категорії земель - "Землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво", а отже й необхідності застосування коефіцієнта 0,5 який враховує функціональне використання земельної ділянки.
Також умовами договору передбачено, що земельна ділянка була надана TOB «ЖК Сонячний» для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, розрахунковою загальною корисною площею орієнтовно 94580 кв.м.
До договору оренди земельної ділянки від 07.05.2008 року не вносилися зміни щодо цільового призначення ділянки, тож відповідно, у відповідача не було підстав під час проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки для видачі даних для рахунку розміру орендної плати застосовувати встановлений для земель комерційного використання коефіцієнт 2,5, без внесення відповідних змін до умов договору.
Відповідно до довідки №567-02/13 Виконкому Гаспринської селищної ради від 15.03.2013 року на сьогоднішній день позивач у встановленому законом порядку, здійснює проектно-дослідницькі роботи для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових житлових будинків на вищезгаданій земельній ділянці.
ТОВ «ЖК Сонячний» отримані технічні умови служб міста; розроблені і погоджені з УГА м. Ялта ескізний проект і містобудівне обґрунтування розміщення багатоквартирних багатоповерхових і підвищеної поверховості житлових будинків з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркінгами, допоміжними будівлями і спорудами за адресою: Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра. Севастопольське шосе в районі будинків №4 і №7.
Рішенням виконавчого комітету Гаспрінського селищної ради №26 від 14.03.2013р. ТОВ «ЖК Сонячний» отриманий дозвіл на установку тимчасового огороджування і пристрій під'їзних шляхів до земельної ділянки.
Все вищевикладене підтверджує використання ТОВ «ЖК Сонячний» земельної ділянки площею 2,2500 га, розташованого за адресою: Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, Севастопольське шосе, в районі будинку №7 по його цільовому призначенню - «для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових і (або) підвищеної поверховості (можливо експериментальних) житлових будинків, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркінгами, допоміжними будівлями і спорудами».
Отже, оскільки цільове та функціональне використання земельної ділянки, що передана в оренду позивачу, повністю співпадає та ці землі відносяться до земель, зайнятих поточним та відведеним під майбутнє будівництво, застосування під час здійснення оцінки землі коефіцієнта комерційного використання землі є безпідставним.
Колегія суддів погоджується з висновком суду про визнання протиправними дії Управління державного комітету по земельних ресурсах у м.Ялта АР Крим щодо застосування у витязі із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 05.07.2011 № 2538-2/10-25-2 до земельної ділянки площею 2,2500 га (кадастровий номер - 0111946200:01:004:0260), розташованої за адресою Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра. Севастопольське шосе в районі будинків №4 і №7, що використовується ТОВ «ЖК Сонячний» для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами коефіцієнту функціонального використання 2,5.
Також обґрунтованим є зобов'язання Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим встановити з 01.07.2011 року до завершення будівництва для земельної ділянки загальною площею 2,2500 га, що знаходиться за адресою: Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, Севастопольське шосе, у районі будинків №4 і №7, кадастровий номер земельної ділянки - 0111946200:01:004:0260, яка надана Товариству з обмеженою відповідальністю "ЖК Сонячний" для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, розрахунковою загальною корисною площею орієнтовно 94580 кв.м. коефіцієнт функціонального використання - 0,5 "інші землі - землі, зайняті поточним та відведених під майбутнє будівництво" та зобов'язання Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим перерахувати з 01.07.2011 року нормативну грошову оцінку вищевказаної земельної ділянки загальною площею 2,2500га, що знаходиться за адресою: Україна, АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, Севастопольське шосе, у районі будинків №4 і №7, кадастровий номер земельної ділянки - 0111946200:01:004:0260, яка надана Товариству з обмеженою відповідальністю "ЖК Сонячний" для будівництва і обслуговування багатоквартирних багатоповерхових та (або) поверхової етажності (можливо експериментальних) жилих домів, з інфраструктурою, комплексом сфери послуг, паркингами, додатковими будівлями та спорудами, розрахунковою загальною корисною площею орієнтовно 94580 кв.м. з врахуванням нового функціонального коефіцієнту - 0,5, передбаченого для земельних ділянок "інші землі - землі, зайняті поточним та відведених під майбутнє будівництво".
Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Судова колегія дійшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційних скарг та скасування судового рішення не вбачається.
Керуючись ст.195; ст.196; п.1 ч.1 ст.198; ст.200; п.1 ч.1 ст.205; ст.206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Гаспринської селищної ради залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 01.04.13 у справі № 801/2007/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Повний текст судового рішення виготовлений 29 липня 2013 р.
Головуючий суддя підпис О.В.Кучерук
Судді підпис О.Е.Єланська
підпис М.В. Кукта
З оригіналом згідно
Головуючий суддя О.В.Кучерук
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2013 |
Оприлюднено | 07.08.2013 |
Номер документу | 32831191 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні