Постанова
від 06.08.2013 по справі 812/6318/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 серпня 2013 року Справа № 812/6318/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі

Головуючого судді: Прудника С.М.

при секретарі: Якимчук В.В.

за участю

представника позивача: не прибув,

представник відповідача: не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Краснодонського міськрайцентру зайнятості до Публічного акціонерного товариства «Антрацитівська база комплектації сільського господарства» про стягнення заборгованості в сумі 1 990, 03 грн., -

ВСТАНОВИВ:

16 липня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Краснодонського міськрайцентру зайнятості до Публічного акціонерного товариства «Антрацитівська база комплектації сільського господарства» про стягнення заборгованості в сумі 1 990, 03 грн.

В обґрунтування адміністративного позову зазначено, що ПАТ «Антрацитівська база комплектації сільського господарства» взято на облік у Краснодонському міськрайцентрі зайнятості у якості платника страхових внесків 04.09.1997 за № 120300156, у зв'язку з чим взяло на себе зобов'язання страхувальника по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Звертає увагу, що свої зобов'язання перед Фондом соціального страхування на випадок безробіття боржник належним чином не виконує, заборгованість зі сплати страхових внесків не погашена.

Відповідач станом на 11.06.2013 року згідно акту перевірки №30 від 11.06.2013 року має заборгованість зі сплати страхових внесків в розмірі 1990,03 грн., з них: недоїмка - 1850,28 грн., пеня - 139,75 грн.

Враховуючи вищевикладене позивач просить стягнути з відповідача заборгованість зі сплати страхових внесків в розмірі 1990,03 грн.

Представник позивача у судове засідання не прибув, про час, дату та місце судового засідання повідомлявся належним чином, причини неявки суду не відомі.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про час, дату та місце судового засідання повідомлявся належним чином, причини неявки суду не відомі.

Відповідно до ст.128 КАС України суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника позивача та відповідача, на підставі доказів наявних в матеріалах справи, які містять достатньо даних про права та обов'язки сторін.

Перевіривши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі доказів, наявних в матеріалах справи, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.

Відповідно до частини 2 статті 12 Закону України від 02 березня 2000 року № 1533 "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" ( далі -ЗУ №1533 ) Краснодонський міськрайцентр зайнятості є робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та виконує покладені на нього функції, серед яких є здійснення обліку та ведення реєстру платників страхових внесків, збір страхових внесків, контроль за правильністю їх нарахування, своєчасністю сплати, представництво інтересів Фонду в судових органах та інших органах.

Відповідач - Публічне акціонерне товариство «Антрацитівська база комплектації сільського господарства», і.к.00860518, статус -юридична особа ( а.с.5), на час розгляду справи підприємство не припинено.

Публічне акціонерне товариство «Антрацитівська база комплектації сільського господарства» є платником страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття і зареєстрований в Краснодонському міськрайцентрі зайнятості.

З 01 січня 2011 року набрав чинності Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", яким запроваджено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування як консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування, та визначені правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Згідно з пунктом 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" суми внесків, нарахованих на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, та суми нарахованого збору на обов'язкове державне пенсійне страхування до 1 січня 2004 року, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, не сплачені станом на 1 січня 2011 року, підлягають сплаті в порядку, що діяв до 1 січня 2011 року. Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.

Враховуючи, що спірна заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття виникла за період з 20.01.2009 по 31.12.2010 до спірних правовідносин застосовуються положення ЗУ "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" № 1533.

Згідно зі статтею 34 Закону України № 1533 Фонд має право застосовувати фінансові санкції, передбачені законом, у разі порушення порядку сплати страхувальниками страхових внесків, стягувати з посадових осіб та страхувальників передбачені законом штрафи та застосовувати інші фінансові санкції за недотримання цього Закону. Фонд зобов'язаний забезпечувати збір страхових внесків, контролювати правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття.

Відповідно до статті 35 Закону України № 1533 та пунктів 5.1, 5.2, 5.6, 5.7 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18 грудня 2000 року № 339 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2001 року за № 30/5221, роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Розмір страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, що підлягають сплаті до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України, встановлений частиною 2 статті 1 Закону України від 11 січня 2001 року № 2213-ІІІ "Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування" (який був чинним до 01 січня 2011 року).

Відповідно до частини 1 статті 38 Закону України № 1533 роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців.

Абзацом 2 частини 1 статті 38 Закону України № 1533 визначено, що у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.

Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 38 Закону України № 1533 пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки (без урахування штрафів) за весь її строк.

Як вбачається з акта перевірки Публічного акціонерного товариства «Антрацитівська база комплектації сільського господарства» з питань дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття від 11 червня 2013 року № 30 за період з 20 січня 2009 року до 31 грудня 2010 року (а.с.7-8) на кінець перевіряємого періоду недоїмка за платником зі сплати страхових внесків - 1850,28 грн., пеня -139,75 грн.

Акт перевірки від 11 червня 2013 року № 30 підписаний керівником відповідача без зауважень ( а.с.8).

Таким чином, станом на дату розгляду та вирішення справи за відповідачем рахується прострочена заборгованість зі сплати страхових внесків за період з 20.01.2009 по 31.12.2010 в розмірі 1990,03 грн., з них : недоїмка - 1850,28 грн., пеня - 139,75 грн.

Абзацом 2 частини 2 статті 38 Закону України № 1533 передбачено, що строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.

Сума недоїмки зі сплати страхових внесків, що заявлена до стягнення, обґрунтована та підтверджена матеріалами справи.

За таких обставин суд прийшов до висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до пункту 18 частини 1 статті 5 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VІ "Про судовий збір" від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 105, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Краснодонського міськрайцентру зайнятості до Публічного акціонерного товариства «Антрацитівська база комплектації сільського господарства» про стягнення заборгованості в сумі 1 990, 03 грн. задовольнити повністю.

Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Антрацитівська база комплектації сільського господарства» (код ЄДРПОУ 00860518) на користь Краснодонського міськрайцентру зайнятості (94611, Луганська область, м. Антрацит, вул.. Калініна, 15, р/р 37174971900010 (для недоїмки), р/р 37170975900010 (для пені) Антрацитівського УДК СУ в Луганській області. МФО 804013, код 25992095) заборгованість зі сплати страхових внесків в розмірі 1850,25 грн.( одна тисяча вісімсот п'ятдесят гривень 25 копійок) , з них: недоїмка -1850,28 грн., пеня 139 грн.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови складено та підписано 06 серпня 2013 року.

Суддя С.В. Прудник

Дата ухвалення рішення06.08.2013
Оприлюднено08.08.2013
Номер документу32859222
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/6318/13-а

Ухвала від 11.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 02.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 09.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 01.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 01.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 07.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 14.08.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 18.11.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

Ухвала від 11.09.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Постанова від 06.08.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні