ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
м. Київ
08 серпня 2013 року № 826/12706/13-а
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Скочок Т.О., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
Державної служби України з надзвичайних ситуацій доВідділу примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України (відповідач 1) Державної виконавчої служби України (відповідач 2) про визнання протиправними дії та скасування постанови, - В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася Державна служба України з надзвичайних ситуацій з позовом до відділу примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України (відповідач 1) та Державної виконавчої служби України (відповідач 2) про визнання протиправними дії державного виконавця відділу примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України Борейка Максима Валерійовича та скасування постанови про накладення штрафу від 22.07.2013 року в рамках виконавчого провадження №16723876.
Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленими ст. 106 КАС України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України, у позовній заяві, зокрема, у разі подання позову до декількох відповідачів зазначається зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Як вбачається з прохальної частини позовної заяви, позивач зазначає позовні вимоги лише до відділу примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України. В свою чергу, позовні вимоги до Державної виконавчої служби України не визначені.
Таким чином, позивачем не дотримано вимог п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України, оскільки ним не зазначено зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Крім того, згідно ч. 2 ст. 106 КАС України, на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
В обґрунтування заявлених позовних вимог, Державною службою України з надзвичайних ситуацій вказано, що остання повідомляла відповідача про неможливість виконання вимоги державного виконавця листом від 15.07.2013 року №03-6830/08, проте на підтвердження даного факту не надала суду доказів на підтвердження направлення вказаного листа відповідачу.
Отже, Державній службі України з надзвичайних ситуацій слід надати суду докази направлення відповідачу листа від 15.07.2013 року №03-6830/08.
Приписами ч. 3 ст. 106 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Згідно із листом Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012 N 165/11/13-12, адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Відповідно до п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року №3674-VI, ставка судового збору за подання до адміністративного суду позову майнового характеру складає 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» від 06.12.2012 року №5515-IV мінімальна заробітна плата станом на 01.01.2013 року складає 1147,00 грн. Таким чином, судовий збір за подання до адміністративного суду позову майнового характеру встановлюється у межах: 114,70 грн. - 2 294 грн.
Як вбачається з позовної заяви та доданих до неї матеріалів, предметом оскарження є постанова про накладення штрафу на Державну службу України з надзвичайних ситуацій у розмірі 680,00 грн. Таким чином, розмір майнових вимог, заявлених у позовній заяві, складає 680,00 грн.
Отже, позивачем не дотримано вимог ч. 3 ст. 106 КАС України, оскільки ним не надано доказів, що підтверджують сплату ним 114,70 грн. - судового збору за вимогу майнового характеру.
Відповідно до ч. 1 ст. 108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позовна заява не відповідає вищевказаним вимогам положень ст. 106 КАС України і позивачу належить усунути вищенаведені недоліки в п'ятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали шляхом подання до суду із супровідним листом: уточненої позовної заяви із зазначенням відповідача, до якого заявлено позовні вимоги, або викладом позовних вимог щодо кожного із зазначених відповідачів, доказів направлення відповідачу листа від 15.07.2013 року №03-6830/08, а також належним чином оформлений документ, що підтверджує сплату судового збору за вимоги майнового характеру. Також позивачу слід надати копії уточненого адміністративного позову відповідно до кількості відповідачів у справі.
Керуючись ст.ст. 106, 107, ч. 1 ст. 108, ст.ст. 160, 165 КАС України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва, -
УХВАЛИВ:
1. Позовну заяву Державної служби України з надзвичайних ситуацій залишити без руху.
2. Встановити позивачу п'ятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків позовної заяви.
3. Попередити позивача про те, що у випадку не усунення недоліків позовної заяви, позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 КАС України.
4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили в строк і порядку, передбачені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Т.О. Скочок
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.08.2013 |
Оприлюднено | 12.08.2013 |
Номер документу | 32898728 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Скочок Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні