Ухвала
від 31.07.2013 по справі 801/1104/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Ухвала

Іменем України

Справа № 801/1104/13-а

31.07.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Омельченка В. А.,

суддів Санакоєвої М.А. ,

Дудкіної Т.М.

розглянувши в порядку письмового провадження матеріали справи № 801/1104/13-а за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Панов О.І. ) від 02.04.13

за позовом Приватного акціонерного товариства "Кримська ПМК-238" (вул. Титова, буд. 77, Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95034)

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (вул. М. Залки, 1/9,Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95053)

про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування наказу і податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 02.04.13 року позов задоволено.

Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби щодо проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПАТ "Кримська ПМК-238", що оформлено актом від 04.01.2013 р. №50/22-6/23444509 "Про результати документальної позапланової перевірки ПАТ "Кримська ПМК- 238" (ЄДРПОУ 23444509) з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначенні податку на прибуток та податку на додану вартість по взаємовідносинах з ПП "Пан Буд", ПП "Скипер", та ПП "Айкон-Крим" за період з 01.10.2009р. по 30.09.2012 р.

Визнано протиправним та скасовано наказ Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби №3382 від 21.12.2012р. "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки "Кримська ПМК-238".

Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби від 18.01.2013 р. №0000282206 та №0000272206.

Стягнуто на користь Приватного акціонерного товариства "Кримська ПМК-238" з Державного бюджету України судовий збір у розмірі 1757,68 гривень шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби.

Не погодившись із зазначеною постановою суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 02.04.13 року та прийняти нове рішення по справі, яким у задоволені позову відмовити.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального права. А саме, апелянт посилається на те, що Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби з 26.12.2012 р. по 29.12.2012 р. було проведено позапланову документальну невиїзну перевірку ПАТ "Кримська ПМК-238" з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначені податку на прибуток та податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП "Пан Буд" (ЄДРПОУ 37081614), ПП "Скипер" (ЄДРПОУ 37081677), та ПП "Айкон -Крим" (ЄДРПОУ 35941618) за період з 01.10.2009 р. по 30.09.2012р.

На підставі акту перевірки відповідачем були прийняті податкові повідомлення - рішення від 18.01.2013 р. №0000282206 про збільшення (донарахування) суми грошового зобов'язання по податку на додану вартість на загальну суму 71185,75 грн., з яких за основним платежем 53278,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) сумою 17907,75 грн. (а.с.53) та № 0000272206 про збільшення (донарахування) суми грошового зобов'язання по податку на прибуток на загальну суму 104581,75 грн., з яких за основним платежем 86957,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) сумою 17624,75 грн.(а.с.54).

На думку апелянта зазначені висновки відповідача є обґрунтованими, оскільки позивачем порушено норми діючого законодавства, що встановлено в акті перевірки позивача.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 13.06.2013 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби.

У судове засідання сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.

Згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Судом першої інстанції встановлено, що Приватне акціонерне товариство "Кримська ПМК-238" є юридичною особою (ідентифікаційний код юридичної особи - 23444509), зареєстрованою виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 01.08.1995 року відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію серії А01 № 630189.

Позивач зареєстрований платником податків та зборів, в тому числі податку на додану вартість.

Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби з 26.12.2012 р. по 29.12.2012 р. було проведено позапланову документальну невиїзну перевірку ПАТ "Кримська ПМК-238" з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначені податку на прибуток та податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП "Пан Буд" (ЄДРПОУ 37081614), ПП "Скипер" (ЄДРПОУ 37081677), та ПП "Айкон -Крим" (ЄДРПОУ 35941618) за період з 01.10.2009 р. по 30.09.2012р.

За результатами перевірки складено акт № 50/22-6/23444509 від 04.01.2013 року, за висновками якого встановлено порушення:

- п.п. 5.1, п.п. 5.2.1, п. 5.2, п. 5.3.9 п.п 5.3 ст. 5 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994р. № 334/94-ВР із змінами та доповненнями, п. 44.1 ст. 44, п. 138.1, п. 138.2, п. 138.6, п. 138.8, п.п. 138.8.1 п. 138.8 ст. 138, п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями, що призвело до заниження податку на прибуток в періоді, що перевірявся , на загальну суму 86957,00 грн., у тому числі у 4 кварталі 2009 р. - 32058,00 грн., у 2 кварталі 2010 р. - 18757,00 грн., у 4 кварталі 2010р. - 15248,00 грн., у 4кварталі 2011р. - 18676,00 грн., у 1 кварталі 2012р. - 2218,00 грн.;

- п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3, п.п. 7.4.1 п.п. 7.4.5 п. 7.4, п.п. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 Закону України від 03.04.1997 року №16897-ВР "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997 р. №168/97-ВР (із змінами та доповненнями), а також в порушення п. 185.1 ст. 185, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VІ, що призвело до заниження ПДВ в періоді, що перевірявся, на загальну суму 71202,00 грн., в тому числі: жовтень 2009р. - 4956,00 грн., листопад 2009 р. - 12968,00 грн., грудень 2009р. - 7722,00 грн., квітень 2010р. -8504,00 грн.. травень 2010 р. - 6501,00 грн., грудень 2010 р. - 12198,00 грн., грудень 2011р. - 15917,00 грн., січень 2012р. - 2436,00 грн.

На підставі акту перевірки відповідачем були прийняті податкові повідомлення - рішення від 18.01.2013 р. №0000282206 про збільшення (донарахування) суми грошового зобов'язання по податку на додану вартість на загальну суму 71185,75 грн., з яких за основним платежем 53278,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) сумою 17907,75 грн. (а.с.53) та № 0000272206 про збільшення (донарахування) суми грошового зобов'язання по податку на прибуток на загальну суму 104581,75 грн., з яких за основним платежем 86957,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) сумою 17624,75 грн.(а.с.54).

Судова колегія, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Наказом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби від 21.12.2012 року № 3382 "Про проведення документальної невиїзної позапланової перевірки ПрАТ "Кримська ПМК - 238" (а.с. 33), відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 розділу І, підпункту 78.1.1 пункту 78.1 статті 78, стаття 79 глави розділу ІІ Податкового кодексу України в.о. начальника управління податкового контролю - начальнику відділу перевірок платників податків ОСОБА_3, начальнику відділу перевірок фінансових установ та контролю за операціями у сфері ЗЕД Любушкіній І.М. наказано забезпечити проведення позапланової невиїзної перевірки позивача з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначені податку на прибуток та податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП "Пан Буд" (ЄДРПОУ 37081614), ПП "Скипер" (ЄДРПОУ 37081677), та ПП "Айкон -Крим" (ЄДРПОУ 35941618) за період з 01.10.2009 р. по 30.09.2012р.; наказано провести позапланову невиїзну перевірку з 26.12.2012 року тривалістю 5 робочих днів.

Так, повідомлення від 24.12.2012 р. №1282/22-6 та копією наказу №3382 від 21.12.2012 р. відповідач повідомив позивача про проведення перевірки.

Відповідно до п. 79.2 ст. 79 Податкового кодексу України №2755-VI від 02 грудня 2010 року (далі - Податковий кодекс України) документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Згідно ст. 75 Податкового Кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до п.75.1.2. ст. 75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Відповідно до п. 79.1 статті 79 Податкового кодексу України документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Невиїзна документальна перевірка має бути призначена тільки за обставин, визначених ст.ст. 77 та 78 ПК України.

В наказі про проведення перевірки податковим органом підставами для проведення зазначеної перевірки вказано п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України.

Відповідно до п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Крім того, зазначеним пунктом встановлені наступні умови законності призначення перевірки:

- виявлення фактів, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації,

- направлення письмового запиту органом державної податкової служби до платника податків стосовно надання пояснень та їх документальних підтверджень,

- встановлення податковим органом факту отримання такого запиту,

- ненадання платником податків протягом 10 днів з дня отримання запиту пояснень та їх документальних підтверджень.

- після спливу зазначеного строку - прийняття наказу про проведення перевірки та направлення повідомлення платнику податків про дату та місце її проведення.

Таким чином, на підставі вищевикладеного для проведення перевірки необхідно було настання наступних юридичних фактів, а саме відповідно до п.п. 78.1.1 ст. 78 ПК України не надання письмових пояснень та їх документальне підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів.

Як вбачається із матеріалів справи, позивачем були надані письмові пояснення та документальне підтвердження на запит відповідача, про що вказано у акті перевірки, а також вказані документи були враховані при проведенні перевірки.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи зазначене, у відповідача взагалі не виникли підстави для проведення позапланової невиїзної документальної перевірки, передбачені пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78, ст. 79 Податкового кодексу України, а тому, дана перевірка була безпідставно призначена наказом від 21.12.2012 р. №3382.

Окрім того, судова колегія зазначає наступне.

Згідно з підпункту 7.7.1 пункту 7.7 статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997 року №168/97-ВР (надалі Закон), сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.

Відповідно до пункту 1.6 статті 1 Закону України "Про податок на додану вартість"податкове зобов'язання -загальна сума податку, одержана (нарахована) платником податку в звітному періоді.

За пунктом 1.7 статті 1 Закону України "Про податок на додану вартість"податковий кредит -сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначене згідно з цим Законом.

У підпункті 7.4.1. пункту 7.4. статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість"зазначено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 6.1 ст. 6 та ст.8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду, зокрема, у зв'язку з:

придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів, у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставки товарів (послуг) для оподатковуваних операцій в межах господарської діяльності такого платника податку, виникає виключно по факту нарахування (уплати) такого податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися у оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював такий платник податку оподатковані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до підпункту 7.5.1 пункту 7.5 статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість"датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку і оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) -в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Таким чином, отримання податкової накладної, яка засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг), є підставою для виникнення права платника податку на податковий кредит.

Також, судова колегія зазначає наступне.

Статтею 185 Податкового кодексу України закріплено визначення об'єкта оподаткування, де у п. б) п.п. 185.1. закріплено, що об'єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку (п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України).

Право на віднесення сум податку до податкового кредиту згідно п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України виникає у разі здійснення операцій в т.ч. з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Згідно п. 198.2. ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Пунктом 198.6 ст. 198 ПКУ встановлено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону.

Згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

З матеріалів справи вбачається, що у періоді, що перевірявся, позивач мав господарські відносини з ПП "Пан Буд", ПП "Скипер", ПП "Айкон - Крим" на підставі договорів.

На підтвердження цієї операція позивачем були надані такі первинні документи, як податкова накладна № 855 від 23.12.2010 р. на суму 73190,70 грн. в т.ч. ПДВ на суму 12198,45 грн. та накладна № 855 від 23.12.2010р., виписані під виконання договору купівлі -продажу "по рахунку" з ПП "Пан Буд" за фактом поставки товарів: "Сталь листова" в кількості 0,172 тони за ціною 6200,00 грн. за тонну всього на суму 1066,40 грн.; "Труба ст.д 426" в кількості 52 погонних метрів за ціною 560,00 грн. за погонний метр всього на суму 29120,00 грн.; "Щіти опалубкі" в кількості 42,00м2 за ціною 97,00грн за м2 всього на суму 4 074,00 грн; "Гідроізол" в кількості 89,00 м2 за ціною 5,65грн за м2 всього на суму 502,50 грн; "Компенсатор сальниковий д 200 мм" в кількості 4,00 штуки за ціною 3397,00грн за штуку всього на суму 13588,00грн.; "Люк чугуний "Т" в кількості 4,00 штуки за ціною 94,00 грн. за штуку всього на суму 3760,00грн; "отсев" в кількості 219,00 тонн за ціною 19,00грн. за тонну всього на суму 4161,00 грн.; "Песок природний рядовой" в кількості 32,00 тонни за ціною 147,50 грн. за тонну всього на суму 4720,00 грн. Всього товару на суму 73190,70 грн. в тому числі ПДВ 12198,45грн.

Поставка товару здійснювалась на умовах самовивозу.

Оплата за вказаний товар проведена в якості передоплати наступними частинами: 24 590,70грн. -01.06.2011 року; 36 000грн.-14.07.2011 року; 12 600,00грн.-18.07.2011р.

Зазначений товар був використаний у господарської діяльності відповідно до договору № 28/7/31 від 28.07.2008 року та додаткової угоди № 1/48 від 01.12.2008 року з УКБ Сімферопольського міськради, тобто вказані товари були використані у господарської діяльності на об'єкті "Будівництво водоводу в мкр. Верхня Українка".

Оприбуткування товарів та видача товарів на об'єкт підтверджується матеріально технічним звітом ОСОБА_5, довідкою щодо несвоєчасного отримання документів на товар який підлягає оприбуткований) та списанню на об'єкт "Будівництво водоводу в мкр.Верхня Українка" та Довідкою форми М - 29.

Оприбуткування на балансі позивача підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_5, ОСОБА_6

Використання в господарській діяльності підтверджується звітом форми М - 29 про витрату основних матеріалів у будівництві співставленні з виробничими нормами за вересень 2010 року на об'єкті "підготовка території будівництва" по будівництву "Будівництво автодороги від автодороги Сімферополь - Євпаторія-Мирне-Дубки на ділянці км 0 +00 ... км. 0 +700".

Згідно довідки начальника будівельної ділянки ОСОБА_7 документи були отримані не своєчасно, у зв'язку з чим ставилось питання про списання матеріалів по об'єктах "Сторітельство автодороги від автодороги Сімферополь - Євпаторія-Мирне-Дубки на ділянці км 0+00... кмО+700". Крім того використання даних товарів в господарській діяльності при виконанні робіт підтверджується так само актами КРУ АРК.

Таким чином, зазначені види товарів брали участь в господарській діяльності позивача, що підтверджується матеріалами справи.

Перевіряючи реальність виконання господарських операцій між позивачем та ПП "Скіпер" (ЄДРПОУ 37081677), суд зазначає наступне.

Так, між ПП "Скіпер" та ПАТ "Кримське ПМК-238" був укладений договір № 35/185 від 05.10.2011 року, на виконання вказаної угоди були виписані такі накладні:

- накладна № 878 від 05 жовтня 2011 року на товар: "Котел КЧМ - б т" в кількості 1 штука за ціною 10757,50грн. загальна сума угоди склала 12909,00грн., в тому числі ПДВ 2151,50 грн.

На даний товар ПП "Скіпер" видано позивачу податкову накладну №47 від 05.10.2011 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 05.10.2011 року в сумі 12909,00 грн.

Даний товар був отримай за довіреністю №212 від 05.10.2011 р. Вказаний товар був встановлений у котельній ПАТ "Кримське ПМК-238", та облікується як основний засіб на бухгалтерському рахунку №104/1, в експлуатацію був введений грудні 2012 року, за інвентарним номером 831.

- накладна № 1092 від 04 листопада 2011 року на товар: "Лист сталевий 16 мм" в кількості 473,00 кг. за ціною 7,75грн. за 1 (один) кг. на суму 3665,75 грн. та "Автошина 260*508" в кількості 1 шт. за ціною 2167,58 грн. загальна сума угоди склала 7000,00 грн., в тому числі ПДВ 1166,67 грн.

На даний товар видана податкова накладна №57 від 04.11.2011 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 04.11.2011 року в сумі 7000,00 грн.

Поставка товару "Лист сталевий 16 мм" здійснювалась на умовах самовивозу і доставлялася на автомобілі Газель г/н НОМЕР_1. Перевезення підтверджується ТТН № 001147.

Використання вказаного товару у господарської діяльності підтверджується актом списання матеріалів за листопад 2011 року механіком ОСОБА_8 та матеріальним звітом РММ за листопад - грудень 2011 року механіка ОСОБА_8

Товар "Автошина 260*508" був встановлений на автомашину КАМАЗ г/н НОМЕР_2 що підтверджується актом від грудня 2011 року "на списання агрегатов, автошин".

- накладна №1394 від 08 грудня 2011 року на товар: "Сталеві зварні фасовані частини д 400 мм" в кількості 171,200 кг. за ціною 42,66 грн. за 1 (один) кг. на суму 7303,35грн. та "Компенсатори сальникові із сталевих труб д 400мм" в кількості 2,00 шт. за ціною 8619,16 грн. на суму 17 238,32 грн. загальна сума угоди склала 29 450,00 грн., в тому числі ПДВ 4908,33 грн.

На дані товари видані податкові накладні №79 від 08.11.2011 року; №90 від 09.11.2011 року та №179 від 22.11.2011 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 08.11.2011 року в сумі 10850,00 грн.; 09.11.2011р. у сумі 12500,00грн; 22.11.2011 року у сумі 2500,00 грн. та у сумі 3600,00 грн.

Товари за накладною №1394 від 08.1.2011р. та податковою накладною №79 від 08.11.2011 року були використані на виконання умов Договору №829/38 від 14.12.2011 року та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_5 Використання в господарській діяльності підтверджується звітом форми М - 29 про витрату основних матеріалів у будівництві співставленні з виробничими нормами за грудень 2011 року на об'єкті "винос магістрального водопроводу діаметром 400мм за територію гіпермаркету "Епіцентр" по вул. Проспект Перемоги 245 в м. Сімферополь".

Також, використання в діяльності підтверджується довідкою форми КБ - 3 та актом форми КБ - 2в підписаного Замовником ТОВ "Епіцентр К" і генподрячіком в особі позивача (ПАТ "Кримський ПМК - 238").

- накладна №1590 від 15 грудня 2011 року на товар: "Сталеві зварні фасовані частини д 400 мм" в кількості 0,320 тон за ціною 42661,61 грн. за тону товару, всього на суму 16382,06грн., в тому числі ПДВ 2730,34 грн.

На вказаний товар надана податкова накладна №167 від 15.12.2011 року оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 16.1.2011 року у сумі 16382,06грн. Оприбуткування вказаного товару на балансі підприємства підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_7 Використання в господарській діяльності підтверджується звітом форми М - 29 про витрату основних матеріалів у будівництві співставленні з виробничими нормами за квітень 2012року на об'єкті "Водовід зовнішнього водопостачання заводу з виробництва і розливу тихих вин, коньяків і лікеро-горілчаних виробів в сел. Поштове Бахчисарайського району АР Крим по вул. Привокзальна 2".

Також, використання в діяльності підтверджується довідкою форми КБ - 3 та актом форми КБ - 2в підписаного Замовником ЧАО "Винагрокомплекс" і генподрячіком в особі позивача (ПАТ "Кримський ПМК - 238").

- накладна № 1391 від 01 грудня 2011 року на товар: "Труба ст. д 300мм" в кількості 12,00 метрів погонних за ціною 395,83 грн. за метр погонний товару, всього на суму 4750,00 грн., загальна сума угоди склала 5700,00 грн., в тому числі ПДВ 950,00 грн.

На вказаний товар надана податкова накладна №22 від 01.12.2011 року оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 05.12.2011 року у сумі 500,00 грн. та 5200,00 грн.

Оприбуткування вказаного товару на балансі підприємства підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_9 Використання в господарській діяльності підтверджується фактом встановлення вказаного товару при ремонті водоводу позивача.

- накладна № 188 від 24 січня 2012 року на товар: "Труба сталева електрозварна д 114 мм" в кількості 1,510 метрів погонних за ціною 91,57 грн. за метр погонний товару; "Щебінь" в кількості 1,990 тонн за ціною 167,88грн. за тону товару; "Полотно скловолокнисте" в кількості 112,500 м2 за ціною 1,32грн. за м2; "Фланці сталеві д 50 мм"

в кількості 2,000 штук за ціною 34,18грн., загальна сума угоди склала 827,05грн., в тому числі ПДВ 137,84 грн.

На вказаний товар надана податкова накладна №24 від 24.01.2012 року оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком у 2012 році. Товар було отримано представником позивача за довіреністю № 19 від 24.01.2012 року в особі ОСОБА_9 Оприбуткування вказаного товару на балансі підприємства підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_9

У зв'язку з не використанням вказаний товар було реалізовано на ТОВ "Континент", що підтверджується:

- накладною №40 від 05 січня 2012 року на товар: "Бетон М-100" в кількості 1,271 м3 за ціною 223,02 грн. за 1 м3 товару; "Втулка Буртова ПЗ - 110"в кількості 2,00 штуки за ціною 213,12 грн.; "Кран кульковий муфтовий" в кількості 2,000 штуки за ціною 122,40грн; "Мастика бітумна" в кількості 398,850 кг. За ціною 7,78 грн. за одиницю товару; "Труба сталева електрозварна д 325 мм" в кількості 45,000 метрів погонних за ціною 381,21грн за одиницю товару; "Щебінь" в кількості 2,680 тонн за ціною 169,65грн за одиницю товару, загальна сума угоди склала 26000,00грн., в тому числі ПДВ 4333,33 грн. На вказаний товар надана податкова накладна №295 від 05.01.2012 року оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком у 2012 році. Товар було отримано представником Позивача за довіреністю № 344 від 30.12.2011 року в особі ОСОБА_9 Оприбуткування вказаного товару на балансі підприємства підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_9

- накладна № 180 від 23 січня 2012 року на товар: "Папір обгортковий" в кількості 96,300 м3 за ціною 0,31грн. за 1 м3 товару; "Болти з гайками М - 12" в кількості 0,160 кг за

ціною 21,75грн за одиницю товару; "Водомір д 100" в кількості 1,000 штук за ціною 2720,83грн. за одну штуку; "Пластина гумова вулканізована" в кількості 0,900 кг. за ціною

30,80грн; "Гума листова вулканізована" в кількості 0,678кг. За ціною 10,30грн за одиницю товару, загальна сума угоди склала 3346,64грн., в тому числі ПДВ 557,77грн. На вказаний товар надана податкова накладна №20 від 23.01.2012 року оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком у 2012 році. Товар було отримано представником Позивача за довіреністю № 14 від 23.01.2012 року в особі ОСОБА_9 Оприбуткування вказаного товару на балансі підприємства підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_9

- накладна № 41 від 06 січня 2012 року на товар: "Фланець д 100мм" в кількості 7,000 штук за ціною 102,19 за одиницю товару; "Фланець д/втулки д 100мм" в кількості 1,000 штука за ціною 108,76грн за одиницю товару; "Електроди" в кількості 38,590кг. за ціною 13,50 грн. за одиницю товару; "Фасонні чавунні частини д 800 мм" в кількості 0,040 тонн за ціною 8279,25 грн. за тонну товару; "Фасонні сталеві частини д 800мм" в кількості

0,270 тонн за ціною 10208,37 грн. за тонну товару; "Щебінь" в кількості 6,110 тонн за ціною 168,71грн, загальна сума угоди склала 8500,00 грн., в тому числі ПДВ 1416,67грн. На вказаний товар надана податкова накладна №22 від 06.01.2012 року оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком у 2012 році. Товар було отримано представником Позивача за довіреністю № 346 від 30.12.2011 року в особі ОСОБА_9 Оприбуткування вказаного товару на балансі підприємства підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи ОСОБА_9

Таким чином, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, що зазначені види товарів брали участь в господарській діяльності позивача, що підтверджується матеріалами справи.

Окрім того, між ПП "Айкон - Крим" та ПАТ "Кримське ПМК-238" було проведені господарські операції з купівлі - продажу товарів, відповідним чином оформлені, на підтвердження котрих виписані наступні накладні:

- накладна №820 від 29 жовтня 2009 року на товар: "фланци д 50" в кількості 4 штуки по цині 65,00 грн. за одиницю виміру товару; "Фланци д 40" в кількості 8 штук за ціною 60,00грн. за одиницю виміру товару; "Балка залізобетонна Б 7" в кількості 1 штука за ціною 250,00 грн. за одиницю виміру товару; "Бітум" в кількості 457кг. за ціною 3,90 грн. за одиницю виміру товару; "Арматура д 20 - 22" в кількості 40 кг. за ціною 5,29 грн. за одиницю виміру товару; "Щити опалубки" в кількості 43,83 м2 за ціною 96,18грн. за одиницю виміру товару; "відсів" в кількості 422,3 тонн за ціною 8,97грн за одиницю виміру товару; "пакля просочена" в кількості 163,00 кг. за ціною 9, 04грн за одиницю товару; "плити перекриття ПО 3 сер.006-1,2" в кількості 4 шт. за ціною 450,00 грн. одиницю товару; "Плити перекриття П15Д8" в кількості 3 шт. за ціною 193,70 грн. за одиницю товару; "Бетон М 200" в кількості 7,65м3 за ціною 542,72 грн. за одиницю товару; "Труба ст. д 325мм" в кількості 2 метра погонних за ціною 463,54 грн. за одиницю товару; "Труба ст. д 219мм" в кількості 1,6 погонних метрів за ціною 184,36 грн. за одиницю товару; "Труба ст. д 273 мм" в кількості 3,6 метрів погонних за ціною 293,55 грн. за одиницю товару; "Фланци д 80мм" в кількості 6 шт. за ціною 85,00 грн. за одиницю товару; "Фланци д 32м" в кількості 2 шт. за ціною 50,00 грн. за одиницю товару; "Щебінь" в кількості 45 тонн за ціною 64,38 грн. за одиницю товару загальна сума угоди склала 29735,84 грн., в тому числі ПДВ 4955,97грн. На дані товари видані податкова накладна №820 від 29.10.2009 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 19.11.2009 року. Товари за накладною №820 від 29.10.2009 р. та податковою накладною №820 від 29.10.2009 року були використані на виконання умов Договору № 1-РТ від 22.07.2009 року та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи. Використання в господарській діяльності підтверджується довідкою форми КБ - 3 та актом форми КБ - 2в підписаного Замовником Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради і генподрячіком в особі позивача (ПАТ "Кримський ПМК - 238").

- накладна №761 від 30 листопада 2009 року на товар: "Писок" в кількості 19,83 тонни по цині 103,13грн. за одиницю виміру товару; "Швелер № 10" в кількості 0,4 тонни за ціною 6689,55 грн. за одиницю виміру товару; "Бітум" в кількості 152,5 кг. за ціною 3,90 грн. за одиницю виміру товару; "Арматура" в кількості 60кг. за ціною 4,84 грн. за одиницю виміру товару; "Фланець д 25 мм" в кількості 2 шт. за ціною 80,78грн за одиницю виміру товару; "відводи д 40/110" в кількості 6 шт. за ціною 148,86 грн. за одиницю виміру товару; "віводи д 57/125" в кількості 5 шт. за ціною 192,96грн за одиницю виміру товару; "віводи д 89/160" в кількості 14 шт. за ціною 275,51 грн. за одиницю товару; "пакля" в кількості 45,6 кг. за ціною 9,04 грн. одиницю товару; "бетон" в кількості 2,52м3 за ціною 542,72грн за одиницю товару; "трійник 89/160" в кількості 1 шт. за ціною 261,33 грн. за одиницю товару; "труба ст. д 325" в кількості 0,8 метра погонних за ціною 463,54 грн. за одиницю товару; "Труба ст. д 273мм" в кількості 0,8 погонних метрів за ціною 293,55грн за одиницю товару; "Труба ст. д 219 мм" в кількості 0,4метрів погонних за ціною 184,36грн за одиницю товару; "Щити опалубки" в кількості 10 м2 за ціною 96,18 грн. за одиницю товару; "електоди" в кількості 24,1 кг. за ціною 11,50 грн. за одиницю товару; загальна сума угоди склала 21806,71грн., в тому числі ПДВ 3634,45грн. На дані товари видані податкова накладна №761 від 30.11.2009 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 01.12.2009 року, 09.12.2009 року, 15.12.2009 року, 16.12.2009 року. Товари за накладною №761 від 30.11.2009 р. та податковою накладною №761 від 30.11.2009 року були використані на виконання умов Договору № 1-РТ від 22.07.2009 року та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи. Використання в господарській діяльності підтверджується довідкою форми КБ - 3 та актом форми КБ - 2в підписаного Замовником Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради і генподрячіком в особі позивача (ПАТ "Кримський ПМК - 238").

- накладна № 901 від 30 листопада 2009 року на товар: "сталь кутова" в кількості 80 кг. по цині 4,67грн за одиницю виміру товару; "клапан д 100" в кількості 2шт. за ціною 516,67 грн. за одиницю виміру товару; "люк чавунний тяжкий" в кількості 1шт. за ціною 900,00 грн. за одиницю виміру товару; "Писок" в кількості 0,25 тонн за ціною 103,00 грн. за одиницю виміру товару; "труба ст. д 108/200" в кількості 20,00 метрів погонних за ціною 194,56грн за одиницю товару; "Труба ст. д 40/110" в кількості 10,00 погонних метрів за ціною 95,00 грн. за одиницю товару; "Труба ст. д 57/125 мм" в кількості 76/140 метрів погонних за ціною 134,99 грн. за одиницю товару; "Труба керамічна каналізація д150" в кількості 10,08 метрів погонних за ціною 40,28грн за одиницю виміру товару; "труба ст. 25 мм" в кількості 3 метра погонних за ціною 13, З6 грн. за одиницю виміру товару; "щебінь 40*70" в кількості 229,34 тонни за ціною 74,23 грн. за одиницю виміру товару; "засувка ст. д 100" в кількості 2 шт. за ціною 407,00грн за одиницю товару; "Бетон" в кількості 2,7 м3 за ціною 390,83 грн. одиницю товару; "відсів" в кількості 400 тонн за ціною 35,71 грн. за одиницю товару; "полотно скловолокно" в кількості 40 м2 за ціною 1,22 грн. за одиницю товару; "труба ст. д 325" в кількості 10 метрів погонних за ціною 393,53 грн. за одиницю товару; "Фланец д. 100" в кількості 5 шт. за ціною 45,79 грн. за одиницю виміру товару; "Щебінь" в кількості 10 м3 за ціною 74,23 грн за одиніцу виміру товару та " 3-лектодьі" в кількості 24,1кг за ціною 11,50 грн. за одиницю товару; загальна сума угоди склала 56001,04 грн., в тому числі ПДВ 9333,51 грн. На дані товари видані податкова накладна №901 від 30.11.2009 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 16.12.2009 року та 24.12.2009 року. Товари за накладною №761 від 30.11.2009 р. та податковою накладною №761 від 30.11.2009 року були використані на виконання умов договору № 1-РТ від 22.07.2009 року та оприбуткував на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи. Використання в господарській діяльності підтверджується довідкою форми КБ - 3 та актом форми КБ - 2в підписаного Замовником Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради і генподрячіком в особі позивача (ПАТ "Кримський ПМК - 238").

Також, вказані товари були використані при виконанні робіт за контрактом №37 від 15.09.2008 року з УКБ Республіканського комітету АРК по справам міжнаціональних відносин та депортованих громадян, що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в.

- накладна № 1021 від 29 грудня 2009 року на товар: "Труба п/з ПЭ 100 д 110 мм" в кількості 528,000 метрів погонних по цині 42,00 грн. за одиницю виміру товару загальна сума угоди склала 26611,20 грн., в тому числі ПДВ 4435,20 грн. На дані товари видані податкова накладна №1021 від 29.12.2009 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 11.01.2010 року. Товари за накладною №1021 від 29.12.2009 р. та податковою накладною №1021 від 29.12.2009 року були використані на виконання умов Договору № 37 від 15.09.2008 року з УКБ Республіканського комітету АРК по справам міжнаціональних відносин та депортованих громадян, що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи.

- накладна № 1028 від 29 грудня 2009 року на товар: "Щебінь" в кількості 48,000 тонн за ціною 85,00 грн. за одиницю виміру товару; "Пакування що з квадр. заготовок маса 1,8 кг." в кількості 0,230 тонн за ціною 11 110,00 грн. за одиницю виміру товару; "Засувки чув. Д 400" в кількості 1,000 шт. за ціною 9 800,00 грн. за одиницю товару загальна сума угоди склала 19 722,36 грн., в тому числі ПДВ 3 287,06 грн. На дані товари видані податкова накладна №1028 від 29.12.2009 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком 25.03.2010 року. Товари за накладною №1028 від 29.12.2009 р. та податковою накладною №1028 від 29.12.2009 року були використані на виконання умов Договору № 7 від 01.12.2009 року з КРУ УКБ Республіканського комітету АРК по справам міжнаціональних відносин та депортованих громадян, що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи.

Також данні товари були використані на виконання вимог угоди № 6 від 19.10.1995 року між КРУ УКБ Республіканського комітету АРК по справам міжнаціональних відносин та депортованих громадян та позивачем що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в.

- накладна № 352 від 21 квітня 2010 року на товар: "Щебінь" в кількості 13,200 м3 за ціною 135,00 грн. за одиницю виміру товару; "Засувка д 100мм" в кількості 1,00 шт. за ціною 407,00 грн. за одиницю товару; "Матеріали із відсівів дроблення" в кількості 66,000 м3 за ціною 50,00 грн. за одиницю товару; "Труба ст. д. 325 мм" в кількості 12,000 метрів погонних за одиницю товару; "Люк тяжкий" в кількості 2,000 шт. за ціною 925,00грн. за одиницю товару всього на загальну суму угода склала 14494,80 грн., в тому числі ПДВ 2415,80 грн. На дані товари видані податкова накладна №352 від 21 квітня 2010 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком квітні - травні 2010 року.

Товари за накладною №352 від 21 квітня 2010 р. та податковою накладною № 352 від 21 квітня 2010 року були використані на виконання умов Договору № 37 від 15.09.2008 року з УКБ Республіканського комітету АРК по справам міжнаціональних відносин та депортованих громадян, що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи.

- накладна №362 від 27 квітня 2010 року на товар: "Матеріали із відсівів дроблення" в кількості 318,000 тонн за ціною 33,50грн за одиницю товару всього на загальну суму угода склала 12783,60 грн., в тому числі ПДВ 2130,60грн. На дані товари видані податкова накладна №362 від 27 квітня 2010 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком у травні 2010 року. Товари за накладною №362 від 27 квітня 2010 р. та податковою накладною №362 від 27 квітня 2010 року були використані на виконання умов Договору № 37 від 15.09.2008 року з УКБ Республіканського комітету АРК по справам міжнаціональних відносин та депортованих громадян, що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в за та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи.

- накладна №361 від 27 квітня 2010 року на товар: "Труба ст. д. 400 мм" в кількості 15,000 метрів погонних за ціною 553,50 грн. за одиницю товару всього на загальну суму угода склала 9963,00 грн., в тому числі ПДВ 1660,50грн. На дані товари видані податкова накладна №361 від 27 квітня 2010 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком травні 2010 року. Товари за накладною №361 від 27 квітня 2010 р. та податковою накладною №361 від 27 квітня 2010 року були використані на виконання умов Договору № 4 від ЗО березня 2010 року з ТОВ "Інвест Плюс", що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в за травень 2010 року та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи.

- накладна №366 від 30 квітня 2010 року на товар: "сходи сталева" в кількості 95,000 кг. за ціною 13,51 грн. за одиницю виміру товару; "Мастика бітумно - гумова покрівельна" в кількості 1134,000 кг. за ціною 5,50 грн. за одиницю товару; "пакля просочена" в кількості 74,000 кг. за ціною 9,01 грн. за одиницю товару; "бетон" в кількості 1,000 м3 за ціною 464,00 грн. за одиницю виміру товару; "Труба ст. д 630 мм" в кількості 2,400 метрів погонних за ціною 1035,08грн. за одиницю виміру товару; "полотно скловолокнистий" в кількості 288,00 м2 за ціною 1,22 грн. за одиницю виміру товару всього на загальну суму угода склала 13784,09 грн., в тому числі ПДВ 2297,35грн.

На дані товари видані податкова накладна №366 від 30 квітня 2010 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком у травні 2010 року. Товари за накладною №366 від 30 квітня 2010 р. та податковою накладною №366 від 30 квітня 2010 року були використані на виконання умов Договору №7 від 01.12.2009 року з УКБ Республіканського комітету АРИ по справам міжнаціональних відносин та депортованих громадян, що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи.

- накладна №461 від 20 травня 2010 року на товар: "Труба ст. д. 219 мм" в кількості 185,000 метрів погонних за ціною 175,70 грн. за одиницю виміру товару всього на загальну суму угода склала 390005,40грн., в тому числі ПДВ 6500,90грн. На дані товари видана податкова накладна №461 від 20 травня 2010 року, оплата за даний товар проведена за безготівковим розрахунком червні - липні 2010 року. Товари за накладною №461 від 20 травня 2010 р. та податковою накладною №461 від 20 травня 2010 року були використані на виконання умов Договору № 5 від 19 березня 2010 року з ОК СТ "Поляна", що підтверджується довідкою форми КБ-3 та актом форми КБ - 2в за травень 2010 року та оприбутковані на балансі позивача, що в свою чергу підтверджується відповідним журналом матеріально відповідальної особи.

Таким чином, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, що зазначені види товарів брали участь в господарській діяльності позивача, що підтверджується матеріалами справи.

Постачальники послуг (товарів), придбання яких є для позивача підставою для формування витрат і податкового кредиту з ПДВ, на момент вчинення відповідних господарських операцій були зареєстровані платниками податку на додану вартість і мали право видавати податкову накладну.

Таким чином, на момент складання податкових накладних контрагентів (ПП "Пан Буд", ПП "Скіпер" та ПП "Айкон-Крим") позивача були юридичними особами, зареєстрованими як платники податків на додану вартість і тому відповідно до вимог Податкового кодексу України мав право на нарахування податку на додану вартість та складання податкових накладних.

Окрім того, відносно заниження позивачем податку на прибуток у розмірі 86957,00 грн., судова колегія зазначає наступне.

Закон України від 25.06.91р. № 1251-ХІІ "Про систему оподаткування" визначає принципи побудови системи оподаткування в Україні, податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також права, обов'язки і відповідальність платників.

З положень статті 6 Закону № 1251 об'єктами оподаткування є доходи (прибуток), додана вартість продукції (робіт, послуг), вартість продукції (робіт, послуг), у тому числі митна, або її натуральні показники, спеціальне використання природних ресурсів, майно юридичних і фізичних осіб та інші об'єкти, визначені законами України про оподаткування.

До загальнодержавних податків і зборів (обов'язкові платежі), за приписами статті 14 Закону №1251, відносяться податок на додану вартість та податок на прибуток підприємств, у тому числі дивіденди, що сплачуються до бюджету державними некорпоратизованими, казенними або комунальними підприємствами.

За приписами п. 1.32 Закону України від 28.12.94р. № 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств", який визначає платників податку на прибуток підприємств, валові доходи, валові витрати, об'єкти, базу та ставки оподаткування, правила ведення податкового обліку, порядок нарахування та строки сплати податку, відповідальність платників податку за правильність нарахування, своєчасність сплати податку та дотримання податкового законодавства, встановлено, що господарська діяльність -це будь-яка діяльність особи, направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, у разі коли безпосередня участь такої особи в організації такої діяльності є регулярною, постійною та суттєвою. Під безпосередньою участю слід розуміти зазначену діяльність особи через свої постійні представництва, філіали, відділення, інші відокремлені підрозділи, а також через довірену особу, агента або будь-яку іншу особу, яка діє від імені та на користь першої особи.

Відповідно п. 5.1. Закону України від 28.12.94р. № 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.

Відповідно п.п.5.2.1 п. 5.2 Закону № 334 суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3-5.7 цієї статті, з положень пп. 5.2.1. п. 5.2. включаються до складу валових витрат.

Обмеження щодо неможливості віднесення до валових витрат сум, визначено пунктами 5.3-5.7 статті 5 Закону. Так, зокрема пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону, не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.

Згідно з п.п. 5.11. ст. 5 Закон України №334 установлення додаткових обмежень щодо віднесення витрат до складу валових витрат платника податку, крім тих, що зазначені у цьому Законі, не дозволяється.

Відповідно до п.п. 134.1.1. п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі ПК України), об'єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138 - 143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу.

Згідно п. 138.2 ст. 138 Податкового Кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

У разі якщо платник податку здійснює виробництво товарів, виконання робіт, надання послуг з довготривалим (більше одного року) технологічним циклом виробництва за умови, що договорами, укладеними на виробництво таких товарів, виконання робіт, надання послуг, не передбачено поетапної їх здачі, до витрат звітного податкового періоду включаються витрати, пов'язані з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг у цьому періоді. Платник податку для визначення об'єкта оподаткування має право на врахування витрат, підтверджених документами, що складені нерезидентами відповідно до правил інших країн.

Підпунктом 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 ПК України, не включаються до складу витрат, витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

З матеріалів справи вбачається, що у ході виконання укладених між позивачем та контрагентами договорів, були створені документи: видаткові накладні та податкові накладні, які вказані вище. Дані документи є первинними документами, що фіксують факти здійснення господарських операцій, та є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій.

Відповідачем, відповідно до положень ч. 2 ст. 71 КАС України, не надано доказів безтоварності операцій.

Окрім того, щодо доводів апелянта, відносно нікчемності правочинів позивача з його контрагентами, судова колегія зазначає наступне.

Згідно з ч.5 ст. 203 Цивільного кодексу України правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Відповідно до ст. 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Відповідно до ч. 1 ст.216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодуванні

Згідно ст. 228 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.

При цьому згідно постанови Пленуму Верховного Суду України від 06.11.2009 р. №9 «Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними» при кваліфікації правочину за ст. 228 Цивільного кодексу України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

Окрім того, судова колегія зазначає, що відповідачем не надано вироку у кримінальній справі, яким би встановлювались обставини протиправної діяльності позивача, його контрагентів, з яких би вбачався зв'язок та обізнаність позивача щодо можливої протиправної діяльності та щодо можливої спрямованості певних угод на ухилення від сплати податків.

На підставі викладеного, судова колегія приходить до висновку, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що податковим органом не доведено наявність у позивача умислу на укладання правочинів з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, а тому вони не можуть розглядатися як нікчемні.

Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судова колегія дійшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.

Керуючись ст. 195; ст. 196; ст. 197; п.1 ч.1 ст. 198; ст. 200; п.1 ч.1 ст. 205; ст. 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 02.04.13 у справі № 801/1104/13-а залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя підпис В.А.Омельченко

Судді підпис М.А.Санакоєва

підпис Т.М. Дудкіна

З оригіналом згідно

Головуючий суддя В.А.Омельченко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2013
Оприлюднено14.08.2013
Номер документу32958321
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/1104/13-а

Ухвала від 31.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 14.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

Ухвала від 13.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 02.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

Ухвала від 28.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні