Справа № 825/2273/13-а
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 серпня 2013 року м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Заяць О.В.,
при секретарі Музика С.П.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Заступника прокурора міста Чернігова в інтересах Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Закритого акціонерного товариства "Ресторан станції "Чернігів" про стягнення штрафу, -
В С Т А Н О В И В:
Заступник прокурора міста Чернігова звернувся до суду з адміністративним позовом в інтересах Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Центральний територіальний департамент НКЦПФР) до Закритого акціонерного товариства "Ресторан станції "Чернігів" (далі - ЗАТ "Ресторан станції "Чернігів") про стягнення штрафу за порушення на ринку цінних паперів в сумі 1700,00 грн.
Свої вимоги обґрунтовують тим, що відповідно до постанови №3238-ЦД-1-Е від 13 грудня 2012 року директором Центрального територіального департаменту НКЦПФР на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів №3272-ЦД-1-Е від 05.12.2012 року за порушення ЗАТ "Ресторан станції "Чернігів" вимог статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та пункту 1 глави 7 розділу V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», а саме: неподання ЗАТ "Ресторан станції "Чернігів" регулярної річної інформації за 2011 рік до територіального органу Комісії за місцезнаходженням емітента в електронній та паперовій формах накладено штраф у розмірі 1700,00 грн. Відповідач в установлені законом строки постанову не оскаржив та в добровільному порядку штраф не сплатив.
Представник прокуратури та представник Центрального територіального департаменту НКЦПФР в судове засідання не з'явились, про день, час та місце розгляду справи повідомлені завчасно та належним чином, надали суду заяви про розгляд справи без їх участі, позовні вимоги підтримали в повному обсязі та просили суд їх задовольнити.
Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, через канцелярію суду надав заперечення в яких зазначив, що ЗАТ «Ресторан станції Чернігів» суду надавались докази оскарження постанови ЦТД НКЦПФР від 13.12.2012 року, яка ніби є підставою для стяг нення штрафу. Для з'ясування зазначених обставин та результатів розгляду скарги провадження у справі зупинялось до надання витребуваних доказів. Листом № 14/02/14456/НК від 25.07.2013 року НКЦПФР повідомила про те, що не приймає зазначені скарги до розгляду. Одночасно НКЦПФР стверджує, що за разельтатами розгляду скарг, які було подано раніше, ЗАТ «Ресторан станції Чернігів» було відмовлено у прийнятті їх до розгляду, про що було повідомлено скаржника, і що підтверджується копіє реєстру пошто вих відправлень та фіскального чеку Загального відділу Комісії. Однак, копію рєстру та фіскального чеку Загального відділу Комісії до листа додано не було. Крім того, ЗАТ «Ресторан станції Чернігів» притягнуто до відповідальності за порушення закону щодо нерозміщення інформації за 2011 рік на веб-сайті, неопублікування її, та неподання до НКЦПФР. При цьому вимагається розкриття інформації за 2011 рік, тобто - з 01 січня по 31 грудня 2011 року. ЗАТ «Ресторан станції Чернігів», являючись закритим акціонерним то вариством, не здійснював і не міг здійснювати відкритого розміщення цінних паперів, а відтак, і не повинен виконувати незаконні вимоги НКЦПФР. Вважає позовні вимоги необґрунтованими, незаконними і такими що не підлягають задоволенню.
За таких обставин, суд вирішив за можливе розглянути справу на підставі наявних у справі доказів.
Фіксування судового засідання відповідно до статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснювалося.
Розглянувши подані документи і матеріали, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначаються Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30.10.1996 року №448/96.
Заступником директора Центрального територіального департаменту НКЦПФР складено акт № 3272-ЦД-1-Е від 05.12.2012 року про правопорушення на ринку цінних паперів, в якому встановлено ознаки порушення ЗАТ «Ресторан станції Чернігів» вимог статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», пункту 1 глави 7 розділу V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних перів та фондового ринку від 19.12.2006 року №1591 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.2007 року за №97/13364 (зі змінами та доповненнями), а саме: неподання ЗАТ "Ресторан станції "Чернігів" регулярної річної інформації за 2011 рік до територіального органу Комісії за місцезнаходженням емітента в електронній та паперовій формах (а.с. 9).
Постановою від 05.12.2012 року призначено до розгляду справу про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ЗАТ «Ресторан станції Чернігів» (а.с. 8).
Відповідно до статті 40 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті.
Згідно статті 12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" штрафи, передбачені статтею 11 цього Закону, накладаються Головою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії та уповноваженими Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадовими особами після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення. Про вчинення правопорушення, зазначеного у статті 11, уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох робочих днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф. Якщо під час проведення перевірки уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку проводилось вилучення документів, які підтверджують факт порушення, до акта про правопорушення додаються копії цих документів та копія протоколу про вилучення цих документів. Посадова особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про накладення штрафу протягом 10 робочих днів після отримання документів, зазначених у частині другій цієї статті. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок цієї юридичної особи.
13.12.2012 року директором Центрального територіального департаменту НКЦПФР, на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів №3272-ЦД-1-Е від 05.12.2012 року, за порушення ЗАТ «Ресторан станції Чернігів» вимог статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», пункту 1 глави 7 розділу V «Положення про розкриття формації емітентами цінних паперів», а саме: неподання ЗАТ "Ресторан станції "Чернігів" регулярної річної інформації за 2011 рік до територіального органу Комісії за місцезнаходженням емітента в електронній та паперовій формах, винесено постанову №3238-ЦД-1-Е, якою на ЗАТ "Ресторан станції "Чернігів" накладено штраф у розмірі 1700,00 грн. (а.с. 6-7).
Як вбачається з матеріалів справи, НКЦПФР отримано скарги ЗАТ "Ресторан станції "Чернігів", але у зв'язку з невідповідністю скарг вимогам Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій вони не прийняті до розгляду та 22.01.2013 року НКЦПФР направлено письмову відповідь скаржнику про те, що скарги до розгляду не прийняті. Відповідь ЗАТ "Ресторан станції Чернігів" направлена рекомендованим листом та отримана 25.01.2013 року (а.с. 37).
Згідно статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Вказану постанову відповідач, в установленому законодавством України порядку і терміни не оскаржив та штраф до Державного бюджету України добровільно не сплатив.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги Заступника прокурора міста Чернігова в інтересах Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Закритого акціонерного товариства "Ресторан станції "Чернігів" підлягають задоволенню оскільки є законними та обґрунтованими, а штраф підлягає стягненню з відповідача до Державного бюджету України.
Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги - задовольнити повністю.
Стягнути з Закритого акціонерного товариства «Ресторан станції «Чернігів» (пр. Перемоги, 1, м. Чернігів, 14017, код ЄДРПОУ 04870927) в дохід Державного бюджету України штраф у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп. (УДКСУ, балансовий рахунок 3111, код бюджетної класифікації 21081100, символ 106).
Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя підпис О.В. Заяць
З оригіналом згідно
Постанова суду від 27.08.2013 року не набрала законної сили.
Суддя О.В. Заяць
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2013 |
Оприлюднено | 02.09.2013 |
Номер документу | 33204829 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Заяць О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні