9.4.4
УХВАЛА
Про залишення позовної заяви без руху
12 серпня 2013 рокуСправа № 812/6903/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., перевіривши матеріали адміністративного позову
Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до закритого акціонерного товариства «Фінансово-реєстраційна компанія «Авіста»
про стягнення фінансових санкцій в сумі 850,00 грн.,
ВСТАНОВИВ:
08 серпня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до закритого акціонерного товариства «Фінансово-реєстраційна компанія «Авіста» про стягнення фінансових санкцій в сумі 850,00 грн., накладених постановою від 06 лютого 2013 року № 113-ЦА-УП-Е за правопорушення на ринку цінних паперів.
Частиною 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Відповідно до частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви, серед іншого, з'ясовує чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом.
Адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами (частина 1 статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до частини 5 статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду щодо оскарження рішення суб'єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів, встановлюється місячний строк.
Пунктом 7 частини 3 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позовна заява повертається позивачеві, якщо позовну заяву із вимогою стягнення грошових коштів, яка ґрунтується на підставі рішення суб'єкта владних повноважень, подано суб'єктом владних повноважень до закінчення строку, передбаченого частиною п'ятою статті 99 цього Кодексу.
Відповідно до розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 року № 2272 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008 року за № 120/14811, штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з дати отримання нею постанови.
До адміністративного позову не додані документи на підтвердження обставин щодо вручення відповідачу копії постанови від 06 лютого 2013 року № 113-ЦА-УП-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів.
Враховуючи вимоги частини 5 статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України та пункту 7 частини 3 статті 108 КАС України, суд прийшов до висновку, що дата отримання відповідачем копії постанови від 06 лютого 2013 року № 113-ЦА-УП-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів має значення для визначення дня, коли відповідач дізнався про рішення суб'єкта владних повноважень, і для вирішення питання, чи подано позивачем адміністративний позов у строк, установлений законом.
Крім того, позивачем разом з позовною заявою заявлене клопотання про звільнення його від сплати судових витрат, яке обґрунтоване тим, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку утворена указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1063/2011 з метою комплексного правового регулювання відносин, що виникають на ринку цінних паперів, забезпечення захисту інтересів громадян України та держави, запобігання зловживанням та порушенням у цій сфері.
Статтею 18 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні» передбачено, що фінансування Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та органів, які утворюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку відповідно до мети діяльності,здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
Сплата судового збору здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2800 «Інші видатки» (пені, штрафи, держмито). Кошторисом видатків Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на 2013 року за КЕКВ 2800 передбачено 10000,00 грн. Станом на 02 липня 2013 року сплачено судового збору у розмірі 9976,66 грн., відповідно до виписки з рахунку Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку наданої Державною казначейською службою України на рахунку по КЕКВ 2800 рахується 23,34 грн.
У зв'язку з відсутністю коштів для сплати судового збору та з метою забезпечення надходження до Державного бюджету України сум штрафів, накладених згідно постанов про накладення санкцій позивач просить звільнити його сплати судового збору.
Щодо заявленого клопотання про звільнення від сплати судового збору суд зазначає таке.
Клопотання Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про звільнення від сплати судового збору від 02 серпня 2013 року за вихідним номером 16/02/15077/ИК адресоване Полтавському окружному адміністративному суду і стосується позовної заяви про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Авальфінтрейд» фінансових санкцій в сумі 85000,00 грн., накладених постановою від 30 січня 2013 року № 77-ЦА-УП-Т за правопорушення на ринку цінних паперів, тобто, у Луганського окружного адміністративного суду в рамках адміністративної справи № 812/6903/13-а за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до закритого акціонерного товариства «Фінансово-реєстраційна компанія «Авіста» про стягнення фінансових санкцій в сумі 850,00 грн., накладених постановою від 06 лютого 2013 року № 113-ЦА-УП-Е за правопорушення на ринку цінних паперів, відсутні повноваження для розгляду та вирішення даного клопотання.
Згідно із статтею 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
На підставі викладеного, керуючись статтями 99, 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до закритого акціонерного товариства «Фінансово-реєстраційна компанія «Авіста» про стягнення фінансових санкцій в сумі 850,00 грн. залишити без руху.
Протягом п'яти календарних днів з дня отримання зазначеної ухвали позивачу надати суду докази отримання відповідачем постанови від 06 лютого 2013 року № 113-ЦА-УП-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, документ про сплату судового збору в сумі 114,70 грн. або належне та обґрунтоване клопотання щодо звільнення від сплати судового збору. У разі ненадання вищевказаних документів позовна заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяТ.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2013 |
Оприлюднено | 02.09.2013 |
Номер документу | 33205911 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні